HusmanHagberg Bohuslän

Uma parte de HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSixYears
Ligue 0523-45 97 80 Compartilhar

About company

Välkommen till HusmanHagberg Bohuslän som sedan 2018 drivs av fastighetsmäklarna Elin Bergman och Ludvig Jakobsson. Idag har vi kontor på Karlsgatan 14 i Strömstad och på Tjuvsundsgatan 5 i Kungshamn och ni möter här mäklarna Josefine Qvillby, Elin Bergman, Ludvig Jakobsson och Isac Wemmel. Vi drivs av möten med människor i...

374 omdömen om HusmanHagberg Bohuslän

Sedan starten hos Reco 2018

Rolf O
Comprou a sua casa com a ajuda de Isac Wemmel uma parte de HusmanHagberg Bohuslän
Dingle

Isac är en ung, mycket kompetent mäklare. Har stort engagemang för att hjälpa till att få affären i hamn. Tar reda på information, återkopplar och tar sig tid.. Mycket lyhörd för kundens önskemål. Hans bästa egenskap är bemötandet. Glad, trevlig och mycket hjälpsam. Ett nöje att ha med att göra. Kan varmt rekommendera honom som mäklare!

Mona Yasmin S
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Ludvig Jakobsson uma parte de HusmanHagberg Bohuslän
Strömstad

Jag er jätte nöjd med Ludvig , duktig och erfaren mäklare . Fick alltid svar ganska direkt om det va något jag undrade om . 10/10 :)

Cornelis Nicolaas P
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Ludvig Jakobsson uma parte de HusmanHagberg Bohuslän
Strömstad

Ludvig hjälpte oss att sälja vår Bostadsrätt, vi fick altid bra och snabba svar, är supernojd och om vi kommer sälja vår fastighet i framtiden så gör vi det igen via Husman Hagberg !

Eva W
Comprou um terreno com a ajuda de Isac Wemmel uma parte de HusmanHagberg Bohuslän
Bärfendal

Mycket bra bemötande, snabb och smidig affär.

Sten Lennart K
Comprou a sua casa com a ajuda de Ludvig Jakobsson uma parte de HusmanHagberg Bohuslän
Dingle

En riktigt bra mäklare som engagerar sig

Bo-Göran S
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Isac Wemmel uma parte de HusmanHagberg Bohuslän
Smögen Kleven

Isac är en ung och väldigt duktig mäklare som var mycket mån om att allt skulle kännas bra vid försäljningen. Han förklarade bra hur allt ska gå till. Försäljningen gick mycket snabbt och smidigt då Isac fixade allt från fotografering till slut kontrakt. Kan varmt rekommendera Isac Wemmel till andra som går i sälj tankar. Bosse Spetz

Svar från Isac Wemmel

Tack för de fina orden Bosse! Det har varit en ära att få hjälpa dig. Vi syns på tillträdet :)

Joakim O
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Isac Wemmel uma parte de HusmanHagberg Bohuslän
Smögen Kleven

Trevlig, engagerad och duktig.

Svar från Isac Wemmel

Tack, hoppas ni kommer trivas på Smögen och lycka till med allt!

Erik B
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de
Munkedal

Tillmötesgående, tjänstvillig och med klara besked. Jag är helnöjd. Rekommenderas varmt.

Marie-Louise Christina M
Kville

Väldigt tillmötesgående med proffisionenllt agerande.

Patrik M
Smögen

Vi tyckte väldigt bra om Ludvig. Enkel, lättsam, kunnig, rolig.

Lissie Margareta V
Vendeu a sua casa com a ajuda de Ludvig Jakobsson uma parte de HusmanHagberg Bohuslän
Fjällbacka

Upplevt från första mötet med Ludvig att han respekterat och lyssnat på mina tankar och åsikter gällande försäljning av mitt hus. Vi enades om prisnivån på bostaden och Ludvig jobbade utifrån detta hela vägen. Kännt mig mycket trygg med honom. Med facit i hand är jag mycket nöjd med försäljningen av min bostad. Mvh Lissie Vangenmo

Magnus C
Comprou a sua habitação com a ajuda de Ludvig Jakobsson uma parte de HusmanHagberg Bohuslän
Dingle

Bra och korrekt, svarar tydligt på frågor Han tar hellre reda på fakta först om han inte vet Mvh Magnus

Anne-marie S
Rabbalshede

Han är trevlig och gör ett fint jobb. Väldigt omtänksam och förstående i olika situationer.,. Han har humor.. Han är bara bra mäklare. Jag tror att alla hans medarbetare är ett kanon bra gäng.

Louri M
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de
Dingle

Är nöjd med valet utav att ha josefine som min mäklare vid min försäljning, hon var alltid väldigt snabb på att svara om man hade frågor samt så har hon ett väldigt trevligt bemötande! Hon var även väldigt kunnig kring allt och förklarade saker och ting väldigt bra under hela processen, det är mycket papper och saker att hålla koll på men hon har haft stenkoll på allt och det ger ett proffsigt intryck! Man märker att hon verkligen tycker att det är ett roligt jobb😊 Skulle definitivt rekommendera Josefine till alla!

Anders K
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Elin Bergman uma parte de HusmanHagberg Bohuslän
Strömstad

Kunnig, hjälpsam och alltid tillgänglig för frågor. På kort tid fick vi sålt vår bostad till ett bra pris trots det sura läget på bostadsmarknaden. Kan verkligen rekommendera Elin Bergman för alla som vill få till en smidig och lönsam försäljning av bostad eller fastighet.

Mohamad A
Comprou o seu apartamento com a ajuda de
Dingle

Hej! Jag är jättenöjd och glad för mitt köp! Kunde inte varit nöjdare med tjänsten. Positiv och glad. Bästa mäklaren jag träffat!

Martina Thyra F
Vendeu a sua casa com a ajuda de

Josefine är en kunnig mäklare som sticker ut med sin trevlighet och djupa kunskap. Hon gör det lilla extra för både köpare och säljare, vilket skapar en förtroendefull atmosfär. Mina förväntningar överträffades av hennes engagemang och professionalism. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som söker en pålitlig och skicklig mäklare i fastighetsaffärer.

Karianne S
Comprou a sua casa com a ajuda de

Har bare fine ord og komme med om Josefine Qvillby. Veldig hyggelig, blir møtt med et smil. Gjør sitt beste for at vi får svar på de spørsmål vi måtte ha. På visningen kunne hun svare på det vi hadde av spørsmål. Vi føler oss godt ivaretatt med kjøpet av huset.

Camilla N
Vendeu a sua casa com a ajuda de

Jätte trevlig och engagerad. Bra kommunikation och återkopplar snabbt. Alltid tillgänglig. Rekommenderas verkligen!

Emma Johanne G
Skee

Lösningsorienterad och duktig på att kommunicera. Jag har känt mig hörd och förstådd genom hela processen. Han har hjälpt till att hitta rätt köpare för min fastighet och jag är väldigt nöjd.

Erik B
Comprou o seu apartamento com a ajuda de
Dingle

Bemötandet har varit vänligt, glatt och engagerat. Det kunde inte vara bättre.

Tim S
Bullaren

Första intrycket var riktigt bra sen gick det bara utför. Gjordes en del missar av mäklaren vilket drog ut på affären när vi hittat en köpare Vid försäljningen gick det smidigt och helt otroligt så lyckas han ta mer i arvode än vi kommit överens om. Ett helt okej alternativ om det inte finns andra mäklare

Svar från Ludvig Jakobsson

Hej Tim! Tack för din feedback. Att affären inte gick att genomföra i första läget vet ju du också att det var på grund av att ni båda inte ville skriva på avtalet. När en bostad ska säljas behöver samtliga ägare av bostaden eller sambo/maka/make till denne skriva på ett medgivande till att försäljning får ske. Detta ville ni inte göra och då kan inte jag genomföra affären, det handlar om ansvar och att det skall bli rätt för samtliga inblandade. Jag fick lägga en massa extra tid för att vi skulle få till försäljningen,...

Olof J
Resö/Galtö/Kragenäs

Professionellt bemötande som ingav förtroende. Mäklaren skötte affären på ett mycket bra och smidigt sätt.

Einar S

Veldig hyggelig megler som passet oss perfekt. Veldig fornøyd.

Bente L
Comprou a sua casa com a ajuda de
Fjällbacka

Josefine har holdt meg oppdatert under hele prosessen, og hjulpet meg (som normann) å finne ut av alle prosesser og hvordan ting fugerer i sverige. Jeg vil absolutt anbefale Josefine som megler til andre.

Henrik Vilker O
Fjällbacka

Driven, bara bra att säga, rekommenderas till alla som vill göra bra affär

Kjell P
Strömstad

meget bra over all forventning , exceptionellt ludvik jakobsson er en meget fin og seriøs mann , er helt utrolig

Lynette H
Dingle

Ludvik och Isack är toppen. Jobbar för sinna kunder på ett professionellt sätt.

Theodor H
Strömstad

Professionell mäklare som gav goda och ärliga råd. Var alltid tillgänglig. Riktigt nöjd med valet av mäklare.

Isabella B
Strömstad

En proffsig mäklare som känns äkta. Sammanflätar köparens som säljarens önskningar på ett naturligt och proffesionellt sätt.

Per D
Grebbestad

En bra mäklare ordning på allt o bra bemötande

Martin R
Grebbestad

Ludvig har vært både hyggelig og dyktig så langt. Virker kunnskapsrik og enkel å spørre når man lurer på noe. Så langt har jeg ingenting å klage på.

Henrik Vilker O
Vendeu a sua casa com a ajuda de HusmanHagberg Bohuslän
Fjällbacka

Väldigt tillmötes gående, lätt få kontakt, väldigt nöjd

Karin M
Vendeu a sua casa com a ajuda de Elin Bergman uma parte de HusmanHagberg Bohuslän
Hamburgsund

Hon är vänlig, lyssnar, förklarar,

Karin R
Vendeu a sua habitação com a ajuda de Ludvig Jakobsson uma parte de HusmanHagberg Bohuslän
Brastad

Jag kände att Ludvig förstod våran speciella gård och vårat tänk med gården. Han var väldigt lyhörd för våra önskemål och var väldigt tillgänglig hela vägen Rekommenderar honom verkligen Karin

Anja T
Strömstad

Ludvig gjorde en fantastisk jobb gjennom hele prosessen når jeg som nordmann skulle kjøpe bolig i Sverige. Han har kunnskapen og erfaringen jeg trengte både før, under og etter boligkjøpet. Som nordmann som kjøper bolig i Sverige er det fantastisk å kunne ha en så trygg og hjelpsom person som kjenner prosessen på begge sider av grensen ved sin side. Jeg anbefaler Ludvig på det sterkeste!

Emma Johanne G
Skee

Mycket trevlig och kompetent mäklare som har guidat mig på ett bra sätt genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera att ha Ludvig som mäklare.

Gun V
Dingle

Mycket nöjd med Ludvig som mäklare.Positiv och hjälpsam. Jag ger Ludvig dom bästa rekommendationer!

Geir Frode V

Megleren stod til forventningene Han åpptråtte meget riktig Er en veldig fin og seriøs megler

Viktoria E
Munkedal

Att få köpa en fastighet av Ludvig var en mycket avslappnad affär, Ludvig är en trygg mäklare som inbringar ett lugn. Mycket glad att få köpa min nya bostad via Ludvig.

Stig Magnus B
Escreveu sobre HusmanHagberg Bohuslän

Sålde lägenhet med hjälp av Elin Bergman. Trots tuffa tider så fungerade allt mycket väl. God kommunikation och professionell hantering. Vi är väldigt nöjda.

Conteúdo desagradável
Escolher razão:
Compartilhar
?
Strömstad

I högsta grad en professionell attityd i bemötandet! Vidare med processen, finns inget att anmärka och med ett raskt avslut, kan vi som säljare, bara gratulera oss själva och vår mäklare till ett mycket framgångsrikt avslut! Ludvig Jakobsson kan absolut rekommenderas!

Anders A
Comprou a sua casa com a ajuda de Elin Bergman uma parte de HusmanHagberg Bohuslän
Munkedal

Mycket kunnig om byggnader och människors behov av bostad

Svar från Elin Bergman

Tack för de fina orden Anders och för fint samarbete! Önskar er allt gott framåt! /Elin

Marianne A
Munkedal

Fantastiskt nöjd med mäklaren vid vårt köp av Odenvägen 22! Trovärdig, kunnig, saklig och lyhörd!

Svar från Elin Bergman

Tack för de fina orden, det värmer! Vi önskar er stort lycka till och välkomna till Munkedal! /Elin & Ludvig

Mette M
Björnäs/Knäm

Trevligt, duktig, hjelpsom , kunnskapsrik

Therese M
Strömstad

Oerhört oroffsig, förstående och kunnig! Rekommenderas varmt!

Marcus M
Strömstad

Blev väl bemötta. Lyssnade in och tog till sig våra behov och förväntningar. Mycket väl utfört uppdrag från start till mål.

Ulla A
Dingle

Bra bemötande . Affären gick snabbt . Hittills bra hjälp. Det ordnades så att vi kunde skriva kontrakt i Umeå. Allt har hitills fungerat bra

Lars G
Strömstad

Jag är glad att Ludvig hjälpte mig med mitt första bostadsköp. Med vänlighet och stort tålamod var han alltid snabb att svara på mina frågor. Ska jag i framtiden välja en mäklare, så väljer jag Ludvig!

Hans J
Hedekas

Ludvig och Isac (blivande mäklaren) ger ett gediget och ärligt intryck och dom gjorde det enkelt för oss som aldrig köpt något förut. Vi kände oss väldigt trygga och om jag någonsin ska sälja fritidshuset vi köpte så kommer vi definitivt vända oss till Husman och Hagberg. Att dom dessutom är supertrevliga gör inte saken sämre. Hans