HusmanHagberg Gävle

HusmanHagberg Gävle

Vi mäklare på HusmanHagberg i Gävle har koll på Gävle och Sandviken med omnejd. Är det hit flyttlasset ska gå? Eller ska du flytta härifrån? Vad dina bostadsplaner än är får du mer än gärna kontakta oss. Bostäder är vår största passion och vi hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på marknaden.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vår personal är kompetent och gör alltid sitt yttersta för att anpassa affären efter dina speciella önskemål. Vi är inte bundna till banker och försäkringsbolag, men kan hjälpa till även med den biten om du önskar. Varmt välkommen!

Läs vad 215 kunder tycker om HusmanHagberg Gävle 2

2022-06-25 Verifierad kund
    Fantastik och professionell!
  • köpte sin stuga med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    • Strömsbro, Bäckebro koloniområde
    2022-06-01 Verifierad kund
    Malin är superduktig på det hon gör, med ett stort engagemang och proffsigt bemötande så fick det oss att känna oss trygga i köpet hela vägen. Tack Malin!
    Task snälla Ni för den fina rekommendationen. Ett sant nöje att få göra affär med Er. All lycka till ute på kollo nu och njut av sommaren/Malin Malin Hagberg
    2022-05-30 Verifierad kund
    Kort fattat bra.

Inga större förväntningar, svårt att säga då det är första gången jag köper en bostad.

Bra stöd i allt.
    Kul att jag fick vara med på din första bostadsaffär Erik och grattis till superfin lägenhet. Ha en skön sommar/Malin Malin Hagberg
    • Valbo
    2022-05-23 Verifierad kund
    Trevlig mäklare där vi fick god kontakt och bra information.
    Hej Niclas
    Tack för att du tagit dig tid att svara på Reco! Vi ses snart igen när det blir tillträde!
    • Bomhus, Björsjöhöjden
    2022-05-21 Verifierad kund
    Jättetrevlig och kunnig mäklare. En mäklare att känna förtroende till och trygg med, vilket känns jätteviktigt vid en så stor affär. Stort tack, Lena!
    Tack Sara för ett fint omnämnande! Det värmer i hjärtat :)
    Ha en skön sommar så ses vi vid tillträdet.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Malin är en trygg och varm mäklare, med god fingertoppskänsla och ett fantastiskt bemötande. Mycket trevligt att sälja bostad med Malin!
    Tusen tack Jim för det fina omdömet och för förtroendet att sälja lilla pärlan. Vi hörs inom kort/Malin Malin Hagberg
    • Bomhus, Björsjöhöjden
    2022-05-16 Verifierad kund
    Personligt,varmt bemötande - flexibel vid behov av ändringar. Rekommenderas!
    Hej Monica
    Tack för att du tagit dig tid att besvara enkäten! Det är alltid skönt att få feedback.
    Nu får ni njuta av sommaren och förbereda flytten till västkusten!
    • Bomhus, Södra
    2022-04-26 Verifierad kund
    Gävles i särklass bästa mäklare! Använt henne flera gånger nu!
    Tack snälla Tessan för förnyat förtroende och för fantastiska ord. Kram Malin Malin Hagberg
    • Stigsgård
    2022-04-21 Verifierad kund
    Kanonbra mäklare som ordnar allt tll det bästa för både köpare o säljare.
    Jättetrevlig och kul. Fick tips om henne och kommer alltid att rekommendera o anlita henne i fortsättningen.
    Värmer i hjärtat Christina, vilken resa vi gjorde tillsammans. Stort lycka till nu. Kram Malin Malin Hagberg
    2022-04-09 Verifierad kund
    Mycket duktig och proffsig. Träffade näst intill spot on på värderat pris. Snabb från första kontakt till fotografering till visning till sålt hus.
    Hej! Tack för att du tog dig tid att svara på Reco. Det är så skönt att få bekräftelse på att man gjort något bra. Det gick ju precis som vi hade tänkt :)
    Vi ses snart igen!
    2022-04-07 Verifierad kund
    Värdens bästa mäklare 👍 bäst 🥇
    Tusen tack Nina! Vi gjorde ett bra jobb ihop :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    2022-03-29 Verifierad kund
    Lena var hjälpsam och trevlig under visningen, man fick uppfattning om att hon hade bra koll på huset och området. Under varje kontakt var hon öppen på förslag och tillmötesgående. Hon gav ett intryck av tillit. Hon är snabb på att svara och lätt att hålla kontakt med.
    Tack för att du tog dig tid att svara Alma!
    Snart har vi gjort klart er försäljning också så ni kan ägna er åt påsk och flyttbestyr.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    2022-03-25 Verifierad kund
    Hjälpsam.
    Mån om sina kunder, både köpare och säljare.
    Tack Henrik för att du tog dig tid att besvara Reco.
    Det var en nervkittlande affär ända in i mål men nu är vi snart framme!
    Jag håller tummarna för att allt går bra med huset också!
    Vi ses snart igen. Med vänlig hälsning, Lena
    2022-03-24 Verifierad kund
    Trevlig och väldigt kunnig! Har lyssnat till mina önskningar och allt har varit över förväntan. Rekommenderar Malin starkt som mäklare!
    Tusen tack Isabelle för förtroendet och för fina omdömet. Ses snart igen/Malin Malin Hagberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    2022-03-24 Verifierad kund
    Lena är väldigt tillmötesgående och trevlig. Hon gjorde så att försäljningen gick smidigt, snabbt och tryggt. Allt va väldigt proffsigt och vi rekommenderar henne starkt.
    Tack för ett värmande omdöme! Det är så härligt att höra att ni är nöjda :)
    Jag ser fram emot att träffas igen!
    • Bomhus, Kristinelund
    2022-03-23 Verifierad kund
    Min affär gick väldigt bra och snabbt, Lena fixade med det jag behövde hjälp med och gav råd inför försäljningen 👍🏻
    Tack för att du tagit dig tid att besvara rekommendationen. Det är alltid skönt att höra att kunden är nöjd!
    Snart ska vi ses igen och göra färdigt det sista.
  • köpte sin stuga med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    • Strömsbro
    2022-03-10 Verifierad kund
    Bra bemött vid varje tillfälle.
    Jag hade små förväntningar och mäklaren levde upp den över förväntan.
    Bara positiva upplevelser allihop.
    Stort lycka till med lilla gulliga stugan AnnaKarin och ha en skön sommar/Malin Malin Hagberg
    2022-02-15 Verifierad kund
    Bästa mäklaren i Gävle. I särklass.
    Ni är för härliga Ni Ohlsons, tack för förtroendet och för ett grymt bra samarbete. Kram Malin Malin Hagberg
    2022-02-11 Verifierad kund
    En väldigt duktig mäklare! Trevlig och tillmötesgående! Mycket bra information vid visning och lägenhetsköp. Vi är mycket nöjda.Christina o Matts Olsson
    Men vad roligt att höra att Ni känner Er trygga och nöjda. Så glad att få hjälpa till. På återhörande/Malin Malin Hagberg
    2022-02-07 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Alltid ett leende på läpparna och bra driv i allt arbete med försäljningen. Verkar erfaren och kunnig och är övertygad om att de egenskaperna bidrog till att vi fick bra betalt vid försäljningen.
    Mycket nöjd med allt!
    Tusen tack Rikard för den fina rekommendationen och tack för ett grymt samarbete/Malin Malin Hagberg
    2022-02-06 Verifierad kund
    Fin service från en kunnig och trevlig mäklare, 5 stjärnor!
    Tack Linn för att du tagit dig tid att rekommendera mig och stort grattis till den nya fina bostaden. Ni kommer att stortrivas :)/Malin Malin Hagberg
    2022-02-06 Verifierad kund
    Så bra bemött från första mötet till kontraktsskrivning.
    Bästa mäklaren i stan.
    Tack Anna, det har varit en fröjd att få hjälpa er med försäljningen/Kram Malin Malin Hagberg
    2022-02-06 Verifierad kund
    En helt i hållet krångelfri erfarenhet!
    Precis som det ska vara Veikko :). Tack för förtroendet igen//Malin Malin Hagberg
    2022-01-30 Verifierad kund
    Malin har en personlighet och en framtoning som skapar förtroende.
    Hon har öveträffat alla förväntningar vad gäller återkoppling, informationsgivning, bemötande, tydlighet, hjälpsamhet samt snabbhet.
    Hon är enormt professionell och utstrålar mänsklig värme, erfarenhet samt yrkesskicklighet i sin roll som mäklare.
    Vi hade förmånen att få uppleva detta både som köpare samt även säljare av en lägenhet.
    Tusen tack igen Birgitta för förtroendet och för den fina rekommendationen, värmer i hjärtat/Malin Malin Hagberg
    2022-01-30 Verifierad kund
    Malin har under sälj-processen levererat med sitt fina naturliga sätt. Under rådande omständigheter på marknaden alltid positiv, realistisk och snabb. Malin levererar för både köpare och säljare, en riktig mäklare!
    Tack snälla Michael för den fina rekommendationen, jag är så glad att återigen få göra affär med Er/Malin Malin Hagberg
  • sålde en tomt med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    • Valbo, Stackbo
    2022-01-20 Verifierad kund
    En mäklare med mycket gott bemötande som når upp till våra förväntningar. Professionell med full kontroll över processerna.
    Hej!
    Tack för att du tagit dig tid att besvara Reco. Det gör mig så glad att höra att ni är nöjda!
    Vi hörs snart igen!
    2022-01-11 Verifierad kund
    Malin bidrog från första stund med ett otroligt lugn och engagemang. Det var tydligt att hennes kompetens och långa erfarenhet fanns där vilket gjorde det enkelt för mig att ge Malin förtroendet att sälja min bostad. Med Malin får du som säljare vara delaktig och samarbete är något som hon premierar högt, vilket faller i linje med mina värderingar. Tack Malin för ett fantastiskt bra jobb från början till slut!
    Tack igen fantastiska William för dom fina orden, vi har gjort en grym resa tillsammans/Kram Malin Malin Hagberg
    • Stigsgård
    2021-12-17 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött och hade en mycket braupplevelse där jag kände mig tryg
    Tack Elin för återkopplingen och stort grattis till nya bostaden. Det blir ett spännande projekt du har framför dig :). Ses på fredag/Malin Malin Hagberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    • Marma
    2021-11-25 Verifierad kund
    Det var fantastiskt trevligt att ha Malin som mäklare,jag fick hjälp och svar på mina frågor.
    Jag kommer att rekommendera henne till bekanta
    Mvh/Erika De Wiberg
    Tack snälla Erika för att du tog dig tid att skriva denna fina rekommendation.
    Så roligt att få göra affär med dig. Ha nu en riktigt God Jul så hörs vi igen/Malin
    Malin Hagberg
    2021-11-13 Verifierad kund
    Grymt bra mäklare som förstår kunden
    Tusen tack Sofie för förtroendet. Det har varit så roligt att få hjälpa Dig med din försäljning av en fantastiskt fin lägenhet och din resa att hitta ny bostad. Fortsättning följer..... :) Malin Malin Hagberg
    2021-11-11 Verifierad kund
    Malin är lyhörd, snabb och enkel att ha att göra med!
    Hej Mille och tack för dom fina orden, det känns verkligen ömsesidigt. Nu håller jag alla tummar för Er försäljning "där nere" och så hörs vi inom kort/Malin Malin Hagberg
    • Stigslund
    2021-10-17 Verifierad kund
    Mycket trevligt, kunnigt och förtroendeingivande bemötande mot mig som säljare, och uppenbarligen också mot köpare då försäljningspriser överträffade mina förväntningar med bred marginal. Är beredd att jobba för pengarna genom att bland annat utöka antalet visningar allt eftersom hur anmälningarna strömmar in till visningarna. Är också utrustad med en förträfflig fotograf som mycket bra presenterade lägenheten med tomt.

Det finns ju andra mäklare som helst bara vill köra sin kundstock för att minimera sitt arbete, och utöka sin povision genom att sätta ett löjligt lågt utgångspris och ha ett fett procentuellt påslag på försäljningssumman över det låga utgångspriset. Så är alltså inte fallet med Malin.
    Tack snälla Frank för förtroendet och för den fina rekommendationen. Vilken resa vi haft tillsammans, fantastiskt roligt att få sälja ditt fina radhus/Malin Malin Hagberg
    • Stigslund
    2021-10-15 Verifierad kund
    Trevlig, glad och proffesionell.
    Tack snälla Susanne för dom orden, dom är ömsesidiga från min sida till dig :)/Malin Malin Hagberg
    2021-10-11 Verifierad kund
    Malin var toppen som alltid...............
    Tusen tack Eva för förnyat förtroende, alltid lika trevlig att göra affärer med Er :)/Malin Malin Hagberg
    2021-10-11 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig och erfaren. Tack för all hjälp!
    Tack snälla Maja för förtroendet och fina rekommendationen. Vi möts snart igen för avslutet i affären :)/Malin Malin Hagberg
  • köpte sin stuga med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    • Hamrångefjärden
    2021-09-28 Verifierad kund
    Vi blev mkt trevligt och professionellt bemötta vid husvisning, våra frågor blev besvarade så gott det gick efter omständigheter! Vi har bara gott att säga om Lena Kock som gav intryck av stort kunnande vid försäljning.
    Tack för att du tagit dig tid att svara! Just nu jobbar vi för fullt på att få till ett så tidigt tillträde som möjligt så ni får njuta av er nya pärla. Vi hörs vidare! Mvh Lena HusmanHagberg Lena Kock
    • Olsbacka/Fjärran Höjder
    2021-09-27 Verifierad kund
    Trevlig & förstående.
    Kändes verkligen att mäklaren var opartiskt för säljare & köpare.
    Va härligt att höra att du känner så Tina och stort grattis till ett fantastiskt radhus /Malin Malin Hagberg
    2021-09-25 Verifierad kund
    Ett otroligt glad och positiv mäklare. Malin hade mycket kunskap om objektet och hela fastigheten.
    Noggrann och hjälpsam att förklara alla punkter så man kände sig säker på att man gjort rätt..
    Tack snälla Ulrika för den fin rekommendationen. Du kommer att stortrivas i nya lägenheten. Grattis till köpet! Malin Malin Hagberg
    • Olsbacka/Fjärran Höjder
    2021-09-25 Verifierad kund
    Malin är en fantastisk mäklare som bryr sig om alla inblandade från start till mål. Tillgänglig, intresserad och kunnig.
    Maria, det är en fröjd att få jobba tillsammans med dig, tusen tack för nytt förtroende och för den fina rekommendationen. Hare bäst! Malin Malin Hagberg
  • köpte sin stuga med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    • Norra Åbyggeby
    2021-09-15 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och proffesionell, hon lyssnar och tar in och hjälper till så gott de går.

Väldigt enkel och förstående som sprider mycket energi!
    Hej Jessica
    1000 tack för ett fint omdöme! Det kommer att bli ett drömboende för er när det är klart och jag ser fram emot att få komma och titta när ni är klara!
    Vi ses snart igen :) Mvh Lena HusmanHagberg
    2021-09-10 Verifierad kund
    Professionellt och bra bemötande
    Lena överträffar alla förväntningar
    Rekommenderas varmt.

//Micke
    Tack för att du tagit dig tid att svara på Recos enkät! Det värmer i hjärtat att läsa :)
    Jag hoppas att ni tar det lugnt och att allt går som det ska med flytten. Vi ses snart och gör klart affären.
    2021-09-09 Verifierad kund
    Utmärkt mäklare, positiv och härlig.
    Hej Agneta
    Tack för en värmande rekommendation och välkommen till Gävle!
    Vi ses snart :)
    2021-09-09 Verifierad kund
    Snabb och effektiv försäljning. Professionellt och bra bemötande. Det finns bara positiva saker att säga.
    Tack för en fin bedömning! Jag finns kvar för er ett tag till :)
    Ta hand om er så ses vi vid tillträdet!
    2021-09-06 Verifierad kund
    Malin är bäst jätte snabb och duktig
    Tack snälla Ida, du är lika snabb du med :)/Malin Malin Hagberg
    2021-08-19 Verifierad kund
    Mycket bra och hjälpsamt bemötande
    Hon var en toppen mäklare
    Hon får med berömd godgänt , om någon frågar efter en bra mäklare så föreslår vi henne.👍
    Tusen tack Bengt för dom orden, jag lovar att leva upp till den rekommendationen. Och grattis till en av Gävles finaste lägenhet, där kommer Ni att stortrivas. All lycka till/Malin Malin Hagberg
    2021-08-12 Verifierad kund
    Jag har ett bra samarbete med Lena av tomtförsäljningen i Gävle.
    Hej Leif!
    Tack för att du tog dig tid att besvara Reco! Det har varit intressant att sälja tomterna med dessa superfina hus!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    • Strömsbro
    2021-08-12 Verifierad kund
    Jag skriver i egenskap av ombud för Birgittas försäljning.

Lenas bemötande har från första början varit positivt, engagerat och mkt professionellt. Snabb och informativ hantering av allt kring försäljningen. Vi kan varmt rekommendera Lena dvs HusmanHagberg som mäklare i framtiden.

Mvh dottern Elisabet
    Hej Elisabet
    Tack för ett fint omdöme! Jag ser fram emot att vi snart ska träffas igen i samband med tillträdet :)
    2021-08-10 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande.
    Hej Rickard
    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Det är alltid skönt att få feedback från kund!
    2021-08-10 Verifierad kund
    Trevlig och professionell. Lyhörd mot oss vilket kändes tryggt. Ett stort plus för gåvan.
    Hej Paula
    Tack för det fina omdömet! Jag hoppas att ni firade köpet med bubblet!
    2021-08-04 Verifierad kund
    Absolut bästa mäklaren jag träffat!
    Otroligt trevlig och hjälpsam. Alltid tillgänglig och har bra svar på frågor!
    Hej Selma
    Tack för det fina omdömet! Det känns oerhört bra :) Det ska bli spännande att se hur det blir med ert nya hus när det är färdigt.
    Vi ses snart igen!