HusmanHagberg Gävle

Ingenjörsgatan 18, 802 93 Gävle — Visa karta

Vi mäklare på HusmanHagberg i Gävle har koll på Gävle och Sandviken med omnejd. Är det hit flyttlasset ska gå? Eller ska du flytta härifrån? Vad dina bostadsplaner än är får du mer än gärna kontakta oss. Bostäder är vår största passion och vi hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på marknaden.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vår personal är kompetent och gör alltid sitt yttersta för att anpassa affären efter dina speciella önskemål. Vi är inte bundna till banker och försäkringsbolag, men kan hjälpa till även med den biten om du önskar. Varmt välkommen!

Läs vad 117 kunder tycker om HusmanHagberg Gävle

• 2020-09-04

Britt-marie S skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    jag har sålt ett fritidshus och har blivit utmärkt bemött av mäklaren som på ett professionellt sätt stöd och väglett mig på och under vägen till försäljning. Bemötande och genomförande har varit över förväntan och snabbt har det gått som just i mitt fall har varit bra. Läs mer
  • Peter L

2020-09-04

Peter L skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Vi köpte fritidshus av Lena kock. Hon var en trevlig och proffsig mäklare! Läs mer
  • 2020-08-27

Christopher H skrev om Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Oerhört tillmötesgående och hjälpsam genom hela köpprocessen. Ordentlig, påläst, trevlig och med ett glatt humör. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-08-31 Malin H svarar Christopher H
    Tack snälla Christopher för fin rekommendation och grattis till köpet av en fantastisk lägenhet. Välkommen till Gävle :)/Malin
  • 2020-08-25

Peter B skrev om Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Malin sålde vårt radhus. Hennes bemötande var professionellt, kunnigt, mänskligt och med en stor portion glädje och värme. Vi kände oss väl omhändertagna under hela processen och vill varmt rekommendera Malin som mäklare. Läs mer
    2020-08-26 Malin H svarar Peter B
    Tack snälla Peter för dom fina orden och tusen tack för förtroendet att få vara med på ditt och Kjerstis bostadsbyte. Önskar Er all lycka till med nya lägenheten inne i stan//Malin
  • 2020-08-20

Jessica B skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Jag har sålt en lägenhet men Lena som mäklare. Hon är positiv och professionell och inger förtroende. Hon är kunnig och har bra koll på marknaden. Jag tycker att hon har skött sig exemplariskt:) Läs mer
    2020-08-27 Lena K svarar Jessica B
    Hej Jessica
    Tack för att du tog dig tid att lämna rekommendationen. Det är skönt att höra att ni är nöjda. Vi ses på måndag!
  • 2020-08-18

Peggy B skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Hitintills har kontakten varit mycket bra. Lättillgänglig i kontakten. Läs mer
    2020-08-20 Lena K svarar Peggy B
    Hej Peggy
    Tack för att du tagit dig tid att svara på enkäten! Det är skönt att höra att ni är nöjda.
    Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i området!
  • 2020-07-26

Ulrika A skrev om Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Malin Hagberg sålde i juli månad vårt friköpta radhus.
    Hon är en mycket kompetent mäklare med stor lyhördhet & serviceanda. Hon är realistisk, står med båda fötterna på jorden och inger en enorm trygghet i karusellen som en försäljning medför.
    Från start till slut gick med en rasande fart och Malin fanns med och informerade i vartenda steg. Stort TACK Malin 🙏 Läs mer
    2020-07-27 Malin H svarar Ulrika A
    Tusen tack Ulrika för denna fantastiska rekommendation. Värmer i hjärtat och jag är så tacksam att jag fick möjligheten att hjälpa till med försäljningen av Erat fina radhus. Kram Malin
  • 2020-07-23

Helena K skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Sålt bostadsrätt.
    Mäklaren Lena Kock är toppenbra. Lena är duktig, hjälpsam, lyhördglad och pigg. Hon lämnade tips om att jag skulle ta bort eller flytta vissa saker före fotografering och visning.
    Hon har ett bra bemötande Läs mer
    2020-08-20 Lena K svarar Helena K
    Hej Helena
    Tack för din fina rekommendation! Jag hoppas att ditt drömhus dyker upp vilken dag som helst!
    Mvh Lena
  • 2020-07-20

Elisabeth H skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Jag har köpt ett fritidshus. Jag tycker att Lena var proffsig i sitt bemötande och tillmötesgående. Hjälpsam. Då jag inte hade några förväntningar vilket jag aldrig har ...men min upplevelse var positiv i köpet av fritidshuset med Lena . Läs mer
    2020-07-23 Lena K svarar Elisabeth H
    Hej Lisa
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Jag är så glad att allt löste sig på bästa sätt och jag är säker på att du kommer att njuta av ditt fina sommarställe!
  • 2020-07-09

Lars L skrev om Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Vi köpte en bostadsrätt. Malin var trevlig och tillmötesgående och gav mycket bra information kring köpeprocessen. Läs mer
    2020-07-14 Malin H svarar Lars L
    Hej Lars! Tusen tack för att Du tog dig tid och lämna en fin rekommendation. Det är en ära att få hjälpa Er med köpet av första bostaden. Ni kommer att stortrivas i Valbo. Ha en skön sommar så hörs vi närmare inflytten. Malin
  • 2020-06-19

Per L skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Sålde min lägenhet. Mäklaren var väldigt tydlig och noga med vad som ingick. Dessutom gick affären väldigt fort. Läs mer
    2020-06-22 Lena K svarar Per L
    Hej Per
    Tack för att du tog dig tid att besvara enkäten. Tillsammans med din familj så gick det smidigt att få till en bra affär.
  • Inga-britt L

Mäklaren uppfyllde mina förväntningar
    Rekommenderar Husman-Hagberg som mäklarfirma Läs mer
    2020-06-22 Lena K svarar Inga-britt L
    Hej Inga-Britt
    Tack för att du svarat på enkäten! Det var ett sant nöje att sälja ditt fina fritidshus och jag är säker på att köparna kommer att trivas där.
    Vi ses snart igen!
  • 2020-06-17

Susanne R skrev om Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Snabbt och proffsigt, med en trevlig slutpresent Läs mer
    2020-06-18 Malin H svarar Susanne R
    Tack snälla Ni för att Ni tagit Er tid att lämna fint omdöme. Ni kommer att stortrivas i Er nya bostad. All lycka till och ha en skön sommar/Malin
  • JENNY J

2020-06-17

JENNY J skrev om Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Har sålt lägenheter via Malin vid flertal tillfällen. Hon har lång erfarenhet vilket är en trygghet. Alltid proffsigt bemötande. Bra på att kommunicera både för mig som säljare men även för köparen. Vilket skapar en bra affär för båda parter. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-06-17 Malin H svarar JENNY J
    Tusen tack Jenny för förnyat förtroende och för den fina rekommendationen. Lika roligt varje gång att få göra affärer med Dig. Hoppas Du nu "hittat hem" för gott, annars vet du vart jag finns :). Kram Malin
  • 2020-06-06

Ulrika L skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Precis köpt bostadsrätt där Lena Kock var mäklare. Mycket trevligt bemötande, tillmötesgående och snabb att återkoppla på frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-06-12 Lena K svarar Ulrika L
    Hej Ulrika
    Tack för att du tog dig tid att svara! Det blev en snabb och tillfredsställande affär =)
    Vi ses vid tillträdet!
  • 2020-05-29

Maria N skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Vi är väldigt nöjda och har blivit mottagna över förväntan. Saga-Lill har stort tålamod, Inger stort förtroende och är mycket professionell i sitt yrke, detta i kombination med en mjukt och trevligt personlighet har stor betydelse! Tack Läs mer
    2020-06-01 Saga-Lill H svarar Maria N
    Hej Maria! Stort tack för att ni tagit er tid att svara samt för det fina omdömet. Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya bostad. Varmt välkomna tillbaka om jag kan vara er behjälplig i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • 2020-05-14

Zekarias Y skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Hon har bra bemotande och lite att duskutera mid henne. Läs mer
    2020-05-15 Saga-Lill H svarar Zekarias Y
    Hej Zekarias! Tack för att du tagit dig tid att svara. Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya bostad! Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • 2020-05-11

Oskar H skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Jag sålde nyligen min bostadsrätt via Lena och jag är väldigt nöjd med hur hon har tagit hand om affären. Läs mer
    2020-05-11 Lena K svarar Oskar H
    Hej Oskar
    Jag tackar för förtroendet och för omdömet! Jag är övertygad om att både ni och katten kommer att trivas i Lervik.
  • 2020-05-05

Victoria Birgit H skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Sålde fritidshus. Lena gjorde ett jättebra arbete. Gjorde att vi kände oss trygga hela vägen från start till mål. Tack och bock👍 Läs mer
    2020-05-05 Lena K svarar Victoria Birgit H
    Hej Victoria och Roberth
    Vad skönt att höra att ni känner er trygga! Det är härligt med nöjda kunder! =)
    Jag är säker på att huset kommer att skänka glädje till sina nya ägare och att ni kan hitta det som ni söker.
    Vänliga hälsningar Lena
  • 2020-05-03

Janet Ö skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Jag är supernöjd med försäljningen av min lägenhet. Saga-Lill skötte allting snabbt, proffsigt och tryggt. Rekommenderar henne det varmaste. Läs mer
    2020-05-04 Saga-Lill H svarar Janet Ö
    Hej Janet! Va härligt att du är supernöjd och är villig att rekommendera mig och min tjänst till andra - Då har jag lyckats! Tusen tack för det fina omdömet, förtroendet och ett lyckat samarbete. Varmt välkommen tillbaka om jag kan vara dig behjälplig i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • 2020-05-03

Mihaela D skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Jag har köpt en lägenhet i Gävle. Hela processen var smidig och trevlig. Min mäklare var proffsig och hon visste precis vad hon håll på med. Jag känner mig trygg och nöjd. Läs mer
    2020-05-04 Saga-Lill H svarar Mihaela D
    Hej Mihaela! Stort tack för det fina omdömet och för att du tagit dig tid att svara. Härligt att höra att du är nöjd! :) Jag är helt övertygad om att du kommer att stormtrivas i din nya bostad! Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • 2020-04-24

Erika T skrev om Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Vi köpte vår lägenhet.
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande av Malin. Hon har varit mycket hjälpsam och positiv.
    Det känns tryggt att köpa med hjälp av henne. Läs mer
    2020-04-27 Malin H svarar Erika T
    Hej Erika och varmt tack för fin rekommendation. Lägenheten är som klippt och skuren för Er och jag är övertygad att Ni kommer att stortrivas. Vi hörs framöver. Allt gott/Malin
  • Jens V

2020-04-22

Jens V skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Köpt en bostadsrätt i gävle. Mäklaren hade ett mycket gott bemötande och kunde svara på de frågor jag hade. En trevlig detalj var att mäklaren bjöd på en flaska champange när affären var klar Läs mer
    2020-04-23 Saga-Lill H svarar Jens V
    Hej Jens! Tack för att du tagit dig tid att svara. Hoppas du kommer att trivas bra i din nya fina bostad och att skumpan smakade :) Vänlig hälsning, Saga-Lill
    Lena K, Jens V gillar detta
  • 2020-04-20

Clas M skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Nyproduktion.

Proffsigt, vänligt, kunnigt, trovärdighet, trygghet, tydlighet finna kunder, bemöta kunder, effektiva avslut.

Ovan nämnda var mina förväntningar. Lena uppfyllde alla till 100 procent.

Mycket Positiv och ser fram emot ett långvarigt samarbete. Läs mer
    2020-04-23 Lena K svarar Clas M
    Hej Clas
    Tack för att du tog dig tid att besvara enkäten! Vi kommer absolut att jobba ihop i framtiden!
  • 2020-04-15

Jens B skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Husköp samt bostadsrättsförsäljning;
    Mycket bra bemötande, seriöst och sakligt samt trevligt sätt att göra/hantera affärer på.

Lena lyssnar, frågar och är saklig i sin bedömning samt öppen med vad som gäller och är rimligt - inger förtroende. Läs mer
    2020-04-15 Lena K svarar Jens B
    Hej Jens
    Tack för rekommendationen! Det är skönt att få respons på sitt arbete.
    Vi hör och ses i vårt fortsatta samarbete!
  • 2020-04-14

Åke T skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Köpte hus. Saga-Lill var mycket trevlig, informativ, tillmötesgående och tillgänglig när frågor uppstod. Mkt nöjd! Läs mer
    2020-04-16 Saga-Lill H svarar Åke T
    Hej Åke! Härligt att höra att du är nöjd. Hoppas ni kommer att trivas i er nya fina bostad. Varmt välkomna tillbaka om jag kan vara behjälplig i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • 2020-04-13

Jonas M skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Levde upp till förväntningarna. Lätt att få tag på, trevlig, hjälpsam. Läs mer
    2020-04-13 Saga-Lill H svarar Jonas M
    Hej Jonas! Stort tack för att du tagit dig tid att svara. Jag vill även passa på att tacka för förtroendet samt ett lyckat samarbete. Varmt välkommen tillbaka om jag kan vara behjälplig i framtiden! Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill
  • 2020-03-21

Sulafa M skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Tillgänglig och glad mäklare. Svarar på frågor och gör sitt yttersta. Jag köpte en bostad via Lena Kock, processen är pågående och jag skulle varmt rekommendera hemmet och HusmanHagberg Läs mer
    2020-04-15 Lena K svarar Sulafa M
    Hej Sulafa
    Tack för att du tagit dig tid att svara på rekommendationen! Det är skönt att höra att du är nöjd! Vi ses snart igen.

Mimmi A skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Vi har köpt ett hus och sålt ett hus.
    Har fått ett proffsigt och gott bemötande.
    Hon har varit lyhörd, informativ och kompetent. Bostadsaffärerna har skett på ett önskvärt och proffsigt sätt.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Mimmi A
    Hej Mimmi
    Tack för att du tagit dig tid att svara! Jag är glad att ni är nöjda och ser fram emot att få höra hur ni har det när sommaren kommer i ert nya fantastiska hus!

Carl Peter M skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Tycker Saga - Lill Holmberg gjort det vi förvänta oss vid våran försäljning av huset med bra visningar och kommit till avslut snabbt samt skött hanteringen av köpet på ett bra sätt Läs mer
    2020-03-17 Saga-Lill H svarar Carl Peter M
    Hej Peter.
    Stort tack för att du tagit dig tid att svara och varmt välkomna tillbaka om jag kan vara behjälplig i framtiden. Allt gott!

Gunvor H skrev om Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Vi har sålt våran mors lägenhet och vi är helnöjda med både den informationen och bemötandet från Malin. Hon har på ett tydligt och beskrivande vis förklarat vår roll som säljare samt köparens roll. Läs mer
    2020-03-17 Malin H svarar Gunvor H
    Tusen tack för förtroendet och för det fina omdömet. Det värmer i hjärtat. Kram Malin
  • 2020-03-15

Per Thomas E skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Jätte trevlig och kompetent bra service Läs mer
    2020-03-16 Saga-Lill H svarar Per Thomas E
    Hej Thomas och tack för att du tagit dig tid att svara! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus och varmt välkomna tillbaka till oss om ni önskar hjälp i framtiden. Allt gott!
  • 2020-03-13

Ninnie L skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Väldigt trevlig och smidig mäklare! Läs mer
    2020-03-16 Saga-Lill H svarar Ninnie L
    Hej Ninnie!
    Tack för att du tagit dig tid att svara! Hoppas du trivs bra i din nya bostad. Varmt välkommen tillbaka i framtiden!
  • 2020-03-13

Liselotte H skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Jag sålde min bostadsrätt i Gävle via Lena. Hon hade hjälpt mig i tidigare bostadsaffärer så jag hade sedan dess stort förtroende för henne så valet av mäklare var för mig enkelt.
    Hon engagerar sig, lyssnar och återkopplar så man hela tiden är uppdaterad.
    Hon har en lugn men färgsprakande personlighet och som man kan lita på.
    Jag är jättenöjd med mitt val av mäklare och kan starkt rekommendera henne till andra säljare. Läs mer

Anders E skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Saga-Lill kom in väldigt sent i processen efter att den tidigare mäklaren bytt arbetsplats, men hon skötte allt kanonbra och nästan bättre. Läs mer
    2020-03-12 Saga-Lill H svarar Anders E
    Hej Anders!
    Tack för att du tagit dig tid att svara. Härligt att du är nöjd med min insats.
    Tack åter igen för förtroendet och ett gott samarbete! Allt gott!

Johanna F skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Lena hjälpte oss att sälja vår lägenhet för några månader sedan. Vi tycker hon bemötte oss på ett väldigt trevligt sätt och gav oss många råd inför försäljningen och var alltid aktiv med svar på våra frågor mm.

Hon levde verkligen upp till våra förväntningar och ännu mer än så. Toppenbra mäklare! Rekommenderas. Läs mer

Börje Magnus M skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Bra bemötande, kunnig oc pålässt Läs mer
    2020-03-12 Saga-Lill H svarar Börje Magnus M
    Hej Magnus!
    Tack för att du tagit dig tid att svara. Och åter igen tack för förtroendet och ett lyckat samarbete. Varmt välkomna åter om ni önskar hjälp med något i framtiden. Allt gott!

Sara K skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Jag har köpt en lägenhet bostadsrätt. Blev så otroligt bra bemött av Lena hon är super proffsig glad ödmjuk bra på att lyssna in vad jag som köpare hade att säga. Hade inga speciella förväntningar så jag blev överraskad över hur fantastisk duktig Lena var på att fixa att allt gick bra och smidigt.Och jag hoppas att alla som köper lägenhet ska få sån bra hjälp😁 Läs mer

Rickard E skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Trevlig och hjälpsam vid köpet av bostad! lever upp till förväntningar om att tex svara på frågor, känns kunnig och insatt i bostaden! Läs mer
  • Bertil R

2020-03-12

Bertil R skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Mycket nöjd med både Lenas och HusmanHagbergs arbete vid visningen och försäljningen av lägenheten i Gävle Läs mer

Stig Göran G skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Jag har sålt en exklusiv villa vid havet

Jag blev väl bemött av mäklaren

Mäklaren levde upp till mina förväntningar

Husman Hagberg och mäklaren Lena Kock genomförde
    försäljningen till allas belåtenhet Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Stig Göran G
    Hej Stig
    Tack för det fina omdömet! Vi fick jobba lite extra för att få till affären men till slut gick det i lås. Nu är det dags för nästa ägare att få njuta av det unika huset och läget!
    Vänliga hälsningar Lena HusmanHagberg

Lars M skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Köpte en bostadsrätt i Gävle Centrum.
    Mycket proffsigt och enkelt. Läs mer
    2020-03-11 Saga-Lill H svarar Lars M
    Hej Lars!
    Tack för att du tagit dig tid att svara. Varmt välkomna tillbaka till oss i framtiden.

Susanne M skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Vi har köpt en bostadsrätt via Saga-Lill. Trevligt och proffsigt bemötande. Bra information och allt i mycket bra ordning. Tycker att Saga-lill var lätt tillgänglig och snabb och korrekt i sitt bemötande både under visning, budgivning och kontaktskrivande.
    Vår upplevelse är mycket bra och vi kommer rekommendera andra och använda HusmanHagberg själva vid behov i framtiden. Läs mer
    2020-03-11 Saga-Lill H svarar Susanne M
    Hej Susanne!
    Roligt att ni är nöjda och villiga att rekommendera oss till andra - Då har jag lyckats! Det är viktigt för oss att få feedback på vårt arbete, så stort tack för att du tagit dig tid att svara. Ni är varmt välkomna tillbaka om jag kan hjälpa er i framtiden. Allt gott!

Tuva M skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Jättebra bemötande! Är supernöjd! Läs mer
    2020-03-11 Saga-Lill H svarar Tuva M
    Hej Tuva och tack för att du tagit dig tid att svara!
    Härligt att höra att du är nöjd! Hoppas du kommer att trivas bra i din nya bostad. Varmt välkommen tillbaka om jag kan hjälpa dig i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill

Nikki E skrev om Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    Mycket trevlig och lättsam. Absolut en av dom bästa jag träffat. Läs mer
    2020-03-10 Saga-Lill H svarar Nikki E
    Hej Nikki!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att du tagit dig tid att svara. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad. Allt gott!

Malin O skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    - Bostadsrätt 2 rok
    - Bra bemötande genom hela processen, mäklaren tog sig tid såväl kvällar som helger och visade bostadsrätten flertalet tillfällen för möjliga intressenter.
    - Smidigt och tryggt från början till slut. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Malin O
    Hej Malin
    Det var ett sant nöje att få sälja din fina lägenhet och att få gulla med din sällskapliga katt =)
    Du är självklart välkommen åter i framtiden om och när du behöver hjälp igen!

Ronny H skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Jag har sålt ett radhus.Vi blev bemött väldigt bra hon lyssnade på våra önskemål.Mina förväntningar uppfyllde Lena fullt ut.Min upplevelse var att det gick väldigt fort och smidigt.Vi fick ut det vi önskade och lite till. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Ronny H
    Hej Ronny
    Tack för att du tagit dig tid att svara på enkäten! Affären gick sannerligen smidigt och jag är glad att ni är nöjda. Vi ses snart vid tillträdet och ni är självklart välkomna åter om behovet uppstår igen!

Jaime A skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Efter att ha kollat runt efter rätt lägenhet att köpa så hittade jag en trea som passade mina behov.
    Den var listat på HusmanHagberg Gävle för en bra pris.

Jag fick rätt bra hjälp av mäklaren Lena Kock med frågor
    jag hade angående lägenheten som jag var intresserad av.
    Hade inga förhoppningar att mina frågor skulle bli besvarade
    men Lena var trevlig samt behjälplig med dem hon kunde besvara.
    Det var också bra när jag fick en extra chans att kolla på lägenheten
    en extra gång med någon annan så att jag fick en extra överblick av lägenheten.

Verkligen nöjd med mitt köp.

Rekommenderas vid sälj samt köp av lägenhet. Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Jaime A
    Hej Jamie
    Tack för att du tagit dig tid att svara!
    Jag hoppas att du kommer att trivas och att du snart kan njuta av vårsolen på balkongen till din fina lägenhet.
    Välkommen åter - vänliga hälsningar Lena HusmanHagberg

Lisa L skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Mycket bra bemötande, kunnig mäklare och snabb affär. Mycket nöjd Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Lisa L
    Hej Lisa
    Tack för det fina omdömet. Det är härligt att höra att du är nöjd!
    Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp i framtiden.

Elna Christina B skrev om Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    Alltid Trevlig, kunnig och hjälpsam! Läs mer
    2020-03-19 Lena K svarar Elna Christina B
    Hej Elna
    Tack för att du tog dig tid att svara! Du vet att ni alltid är välkomna åter om ni behöver hjälp i framtiden. Hälsa Bengt och njut av våren!
    Lena HusmanHagberg

Ingenjörsgatan 18, 802 93 Gävle