HusmanHagberg Gävle

HusmanHagberg Gävle

Vi mäklare på HusmanHagberg i Gävle har koll på Gävle och Sandviken med omnejd. Är det hit flyttlasset ska gå? Eller ska du flytta härifrån? Vad dina bostadsplaner än är får du mer än gärna kontakta oss. Bostäder är vår största passion och vi hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på marknaden.

HusmanHagberg är en av Sveriges största och ledande mäklarkedjor. Vår personal är kompetent och gör alltid sitt yttersta för att anpassa affären efter dina speciella önskemål. Vi är inte bundna till banker och försäkringsbolag, men kan hjälpa till även med den biten om du önskar. Varmt välkommen!

Läs vad 159 kunder tycker om HusmanHagberg Gävle 2

2021-06-14
    Lena var otroligt kunnig, trevlig och väldigt positiv.
    Henne rekommenderar jag starkt!

Med vänliga hälsningar/ Hasna Karim
    Tack Hasna! Det är så skönt att få feedback på sitt arbete. Jag ser fram emot att få se ert nya hem när ni har gjort i ordning det! Mvh Lena HusmanHagberg Lena Kock
  • Dilan K
    köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    2021-06-14
    utmärkt bemötande ,undera bara förklarning ingen dolda skar .
    uppfylde vår krav . man kan inte kräva mer ,
    Hej Dilan! Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation. Det kommer att bli så bra för er och barnen där! Vi hörs igen :) Mvh Lena HusmanHagberg Lena Kock
    2021-05-29
    Bästa mäklaren vi haft. Hon är tydlig, skapar förtroende, mycket kunnig inom sitt område, håller bra kontakt, informativ och positiv.
    2021-05-29
    Bästa mäklaren vi haft att göra med 👍
    • Andersberg
    2021-05-27
    Malin är en bra person som hjälp sam ja tack så jättemycket 👍 👍
    2021-05-26
    Malin fick i uppdrag att sälja ett bostadsrättsradhus. Hon utförde uppdraget utmärkt! Hon var en mycket trevlig, noggrann och erfaren mäklare som tog tillvara på kundens intressen på bästa tänkbara sätt. Mycket nöjd med försäljningen!
    Tusen tack för förtroendet och för fina rekommendationen Eije och gänget/Malin Malin Hagberg
  • sålde en tomt med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    • Norra Åbyggeby
    2021-05-05
    Jag har sålt en fastighet. Lotta inger förtroende och vi har genom hela processen haft en mycket bra kommunikation.
    Hej Marietta Tack för att du tog dig tid att svara på rekommendationen. Du har verkligen haft en lång process med flera mäklare inblandade så jag är glad att vi landat och att du känner dig nöjd! Mvh Lena HusmanHagberg Lena Kock
  • Linn H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    2021-05-04
    Vi köpte vår lägenhet -15 av Malin och gillade henne direkt. Därför var det ett enkelt val även att sälja med henne -21.
    Återkopplar snabbt, erfaren, lyhörd och mycket trevlig.
    Vi har känt oss trygga under hela processen. Mycket nöjda!
    Så roligt att få hjälpa Er ännu en gång Linn och Niklas, tack för förtroendet. Hörs inom kort/Kram Malin Malin Hagberg
    • Andersberg
    2021-05-04
    Lena hjälpte mig att sälja mitt hus. Hon har varit delaktig och engagerad både före, under och efter försäljning. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    Hej Malin Tack för en fin rekommendation! Jag ser fram emot att få se ditt nya hus :) Mvh Lena HusmanHagberg Lena Kock
    2021-04-13
    har sålt mitt hus som byggdes av min farfar, det kändes lite jobbigt då jag vuxit upp här men allt sköttes så bra att det kändes mycket bra i slutändan!
    Hej Fredrik Jag förstår att det är jobbigt att bryta upp efter så lång historik i huset. Men det känns skönt att höra att du ändå tycker att det känns bra. Självklart beror det också på att ni äntligen får ett härligt nytt boende! Mvh Lena HusmanHagberg Lena Kock
    2021-04-13
    Seriöst intryck och väldigt tydlig och bra hjälp vid köp.
    Hej Anders Tack för att du tagit dig tid att svara! Det är alltid skönt att höra att kunden är nöjd =) Vi ses igen när det blivit lite varmare ute! Mvh Lena HusmanHagberg Lena Kock
    2021-04-12
    jag har alltid blivit proffsigt bemött av Malin Hagberg..Hon är nummer 1.
    Tusen tack Sara och Peter för förnyat förtroende. Så roligt att få hjälpa till igen och jag hoppas jag kommer att förbli eran nr 1 :). Kram Malin Malin Hagberg
  • köpte sin stuga med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    2021-03-12
    Bra med återkoppling, trevligt bemötande. Bra jobbat Lena!
    Hej David Tack för fin rekommendation! Jag hoppas att det gått bra med första flytten så får ni ta tag i stugan i lugn och ro. Mvh Lena HusmanHagberg Lena Kock
    • Bomhus, Storhagen
    2021-02-25
    Jättebra är jättenöjda med hjälpen vi fått
    Tack snälla Kristina för förtroendet. Vi hörs inom kort//Malin Malin Hagberg
    • Centralt
    2021-02-15
    Har köpt en liten lgh i stan i Gävle.
    Malin är en trevlig glad och skojfrisk person som oxå förstår skämt o skoj från andra. Hjälpsam och snabb.

Med vänlig hälsning,
    Ella
    Tack snälla Ella, det var en fröjd att få göra affär med Dig. Du kommer att stortrivas i din lilla pärla. Trevlig helg! Malin Malin Hagberg
    2021-02-14
    Jag har sålt en bostadsrätt på tre rum och kök i centrala Gävle.

Malin kändes trygg och erfaren vilket var en förutsättning för mig att gå vidare. Mina förväntningar var att jag skulle få tydliga svar på mina frågor, ärliga synpunkter och återkoppling genom hela resan. Malin levde upp till alla mina förväntningar med råge.
    Tack snälla Eva för förtroendet och för den fina rekommendationen. Värmer i hjärtat och det har varit en fröjd att få samarbeta med dig. Vi hörs inom kort för avslutet//Malin Malin Hagberg
  • Martin H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    2021-02-14
    Köpt en lägenhet på 73 kvadrat, centralt i Gävle. Malin Hagberg är utan konkurrens den mest kompetenta, trevliga och tillmötesgående mäklaren jag någonsin träffat. Hon är erfaren och jag har svårt att se hur hon skulle kunna utveckla sig ytterligare. Hon är redan bäst.
    Martin, Du är ju fantastiskt Du, så roligt att just jag fick möjligheten att hjälpa dig med köpet av fina lägenheten. Jag är övertygad att Du kommer att stortrivas. Ser fram emot vårat nästa möte inom kort. Allt gott/Malin Malin Hagberg
    2021-02-07
    Vi köpte radhus av Malin och fick ett varmt och fantastiskt bemötande på visningen. Vid kontraktsskrivningen gick Malin igenom alla punkter lugnt och metodisk för alla parter, hennes pedagogiska förmåga är otrolig. Sammanfattningsvis är Malin en proffsig mäklare som vi starkt rekommenderar!

Tack Malin!
    //Patrik & Hanna
    Men vilken fin återkoppling Patrik och Hanna, jag blir så glad :). Jag önskar er all lycka till med försäljningen av Eran bostad och jag förstår att Ni ser med spänning fram emot övertagandet av radhuset. Vi hörs längre fram. Allt gott/Malin Malin Hagberg
    2021-02-06
    Trevlig, kunnig mäklare, vi är mycket nöjda.
    Tusen tack fam Nylén för förnyat förtroende, värmer i hjärtat. Kram Malin Malin Hagberg
    2021-02-01
    En fantastisk mäklare och människa. Känner mig trygg med Malin i min försäljning av min lägenhet. Hon finns alltid nära till hands.
    Tack snälla Jeanette för förtroendet och för den fina rekommendationen. Jag finns alltid till hands :)/Malin Malin Hagberg
    2021-01-28
    Har köpt min första bostad genom Malin.
    Hon har förklarat hur allt går till, vad jag kan förvänta mig och vilka rättigheter, skyldigheter jag har på ett bra sätt. Känns lättsamt och tryggt.
    Tusen tack Mikaela för att just jag fick möjligheten att vara med på din första bostadsaffär. Ett sant nöje. Fortsättning följer..../Malin Malin Hagberg
    2021-01-22
    Proffsigt, trevligt och glatt bemötande. Omgående återkoppling på frågor. Bra information, effektiv hantering och inga dröjsmål. Mycket positiv upplevelse.
    Tack Maria för dom fina orden, jag blir så glad. Roligt att få göra affärer med dig, du är så snabb och alert och du kommer att stortrivas i din nya bostad. All lycka till! Malin Malin Hagberg
    2021-01-22
    Min upplevelse är väldigt bra. Vi köpte ett hus och fick ett trevligt och engagerat bemötande.
    Hej Julia! Tack för att du tog dig tid att lämna rekommendationen! Jag är glad över att ni är nöjda och hoppas att det blir superbra med huset. Jag ser fram emot att få komma och titta om/när ni bygger ut :) Varma hälsningar Lena HusmanHagberg Lena Kock
    • Eskön-Eskörönningen
    2021-01-18
    Sålt en stor fastighet
    Trevligt bemött
    Mina förväntningar är uppfyllda
    Spännande
    Hej Lilian. Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation. Jag instämmer helt i att det var en spännande försäljning som löste sig på bästa sätt! Vi hörs och ses snart igen! Mvh Lena Lena Kock
    2021-01-16
    Malin har varit fantastisk,,superduktig på alla sätt!
    Kommer att rekommendera henne till alla!
    Tusen tack Linda för förtroendet och och dom fina orden. Värmer i hjärtat/Malin Malin Hagberg
    2021-01-03
    Köpt bostadsrätt, allt från visning till budgivning gick smidigt och bra...funkade kanon allting
    Hej Robert och tusen tack för att Ni tagit Er tid att lägga en rekommendation. Grattis till härlig bostad och hör av Er när Ni piggat på Er så löser vi lite "mätning". Allt gott/Malin Malin Hagberg
  • skrev om Malin Hagberg en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-12-25
    Årets händelse för oss!
    Var Malin Hagberg.
    Hon hjälpte oss på ett fantastiskt sätt. Ett starkt affärsmannaskap och känsla för kundens behov. Alltid vaken, ordningsam och känsla för marknaden. Vi glädjas åt Husman Hagberg och deras fantastiska mäklare Malin Hagberg!

Med vänliga hälsningar

Familjen Backström
    Tusen tack fantastiska Backströms för förtroendet och för den fina rekommendationen. Det har varit så roligt att få jobba med Er. Vi hörs närmare beträffande den stundande deklarationen. Kram Malin Malin Hagberg
    • Hofors
    2020-12-21
    mycket professionell och vänlig
    Tack Nicolae för att du tog dig tid att lämna en rekommendation! Nu önskar jag er en härlig jul så ses vi nästa år när ni får tillträde till huset! Med vänlig hälsning, Lena HusmanHagberg Lena Kock
    2020-12-12
    Vi har både köpt och sålt bostad med hjälp av Malin,

som hjälpt oss på ett väldigt bra och professionellt sätt.
    Hej på Er! Så roligt att återigen få göra affärer med Er. Jag är övertygad om att Ni kommer att stortrivas. Vi hörs lite längre fram. Kram Malin Malin Hagberg
    • Forsbacka
    2020-11-26
    Försäljning av bostadsrätt. Ett bra professionellt bemötande. Gedigen och ärlig. Ställt upp bra under en smidig försäljning. Positiv upplevelse i ett mörker av oseriösa mäklare. Verkligen kul att se en duktig ärlig mäklare göra ett bra jobb under en snabb försäljning. Sett bra efter både köparens och säljarens intresse. Kan verkligen rekommendera henne till andra säljare och köpare av bostad.
    Hej Matias Vad skönt att höra att du är nöjd med affären. Nu är ju tillträdet klart och det är "bara" deklarationen kvar. Tills vi ses igen så önskar jag god jul och gott nytt år! Mvh Lena HusmanHagberg Lena Kock
    • Olsbacka
    2020-11-20
    Jag har köpt en bostadsrätt i Olsbacka. Lena har från start varit otroligt hjälpsam och tillmötesgående och ingett en känsla av trygghet. Hon är fantastisk i sitt bemötande och lyckades få en stor affär att kännas smidig för mig som köpare. Kan varmt rekommendera Lena!
    Hej Angelica! Tack för en fin recension :) Lägenheten kommer att bli superbra för er och jag ser fram emot att få träffas igen vid tillträdet. Tills dess vill jag önska en god jul och gott nytt år! Mvh Lena HusmanHagberg Lena Kock
    2020-11-10
    Har träffat på många bra mäklare under mitt sökande efter lägenhet, men Malin var den av dem som hade det lilla extra. Hon är inte bara kunnig och förtroendegivande, hon sprider glädje och värme också!
    Tack fantastiska Lena för de varma orden. Det är tack vara sådana som du som gör mitt jobb till världens roligaste. Kram och ha en riktigt God Jul och stort lycka till med nya bostaden. Malin Hagberg
    2020-11-08
    Malin levde upp till högt ställda förväntningar vid försäljningen av vår bostadsrätt.
    Snabbt och alert agerade hon på alla våra synpunkter och funderingar. Föredömligt!
    Jag är så tacksam att jag fått förnyat förtroende igen Bertil och det har varit en fröjd att få samarbeta med Er. Ni har en så fin lägenhet och jag är övertygad att den hamnar i rätt händer. Stort lycka till i södra Sverige med Era nya äventyr. Kram Malin Malin Hagberg
    2020-11-08
    Jag sålde mitt radhus. Jag är jättenöjd med Malin som mäklare! Bra dialog under hela processen, fanns till hands och hjälpte till att svara på frågor och hade extra visningar(på kvällar/helger)utöver ordinarie visningar.
    Enligt mig en genuint personlig mäklare som gav det lilla extra. Tack Malin för att du är du!
    Så roligt att få göra affär med dig igen Nina och trots alla turer så värmer det i mitt hjärta när jag läser det fina du skriver. Tusen tusen tack. Kram Malin Malin Hagberg
    2020-11-02
    Hej, har sålt en villa/radhus, Lena har varit fantastisk på alla sätt!
    Hej Jari Tack för en fin rekommendation och ett härligt samarbete! Det blir spännande att se ert nya hus när det blir klart! Mvh Lena HusmanHagberg Lena Kock
    2020-10-28
    Sålt en bostadsrätt snabbt och smidigt.
    Malin är väldigt tillmötesgående och framåt. Inga problem med något. Man känner sig sedd och lyssnad på. Malin överträffar alltid förväntningarna.
    Tack snälla Ann för förnyat förtroende, alltid roligt att få göra affärer med dig och tack för den fina rekommendationen. Stort lycka till med nya huset, det kommer att bli kanonbra för Er. Kram Malin Malin Hagberg
    • Centralt
    2020-10-22
    Så hjälpsam och tydlig! Lätt att köpa lgh gm Malin
    Hej Fredrik! Grattis till kanonfina lägenheten och tack för att du tagit dig tid att lämna en fin rekommendation. Vi hörs framöver. Allt gott/Malin Malin Hagberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Saga-Lill Holmberg en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-10-08
    Jag sålde en bostadsrätt på 68kvm, 3 rum och kök. Mäklaren har varit supertrevlig och tillmötesgående under hela försäljningsprocessen. Jag är jätte nöjd!
    Hej Linda! Stort tack för ett gott samarbete samt att du tagit dig tiden att svara. Det känns härligt att höra att du är nöjd - då har jag lyckats! Varmt välkommen tillbaka om jag kan vara dig behjälplig i framtiden. Allt gott! Vänlig hälsning, Saga-Lill, HusmanHagberg Saga-Lill Holmberg
    2020-10-05
    Kanonbra och trevligt mäklare!
    Hej Arman! Tack snälla för trevligt bemötande. Jätteroligt att få göra affär med dig och stort lycka till med nya bostaden. Allt gott/Malin Malin Hagberg
    2020-10-04
    En fantastiskt fin mäklare. Kunnig i sitt arbete och med ett väldigt fint sätt att möta mig som okunnig, lite orolig kund, när mycket pengar skall omsättas och massor av logistik skall falla på plats.
    Med tålamod, vänlighet och humor från Saga-Lill rodde vi affären iland med gott resultat. ALL BERÖM TILL HENNE/Elizabeth
    Hej Elizabeth! Härligt att du är nöjd! Stort tack för ett gott samarbete och för att du tagit dig tid att svara. Hoppas du kommer att trivas bra i din nya bostad. Allt gott! Mvh Saga-Lill, HusmanHagberg Saga-Lill Holmberg
    2020-10-03
    Malin Hagberg har sålt våran bostadsrätt och hon gjorde det verkligen bra, bemötandet av Malin var fantastiskt, en lätt mäklare att ha att göra med, trevlig och verkligen ambitiös. Malin gick helhjärtat in i försäljningen från början till slut och hon överträffade alla förväntningar, jag är helt övertygad om att Malin är den bästa mäklaren i Gävle, Jag och min fru är otroligt nöjda och vi väljer HusmanHagberg alla dagar i veckan.
    Vilken fantastiskt resa vi gjort tillsammans och tusen tack för den varma rekommendationen Forslunds. Välkommen till Bomhus, Ni kommer att stortrivas i Erat nya radhus :) Malin Malin Hagberg
    2020-09-30
    Malin har hjälpt mig att sälja mitt radhus. Jag har fått bra vägledning och kloka råd genom säljprocessen. Malin har ett mycket trevligt bemötande och är tillmötesgående. Hon är kunnig, snabb och effektiv.
    Hej Ingrid och tack snälla för ett bra samarbete och förtroendet att försälja ditt fina radhus. All lycka till med flytt till Stockholm så hörs vi inom kort. Vänliga hälsningar Malin Hagberg Malin Hagberg
  • sålde sin stuga med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-09-04
    jag har sålt ett fritidshus och har blivit utmärkt bemött av mäklaren som på ett professionellt sätt stöd och väglett mig på och under vägen till försäljning. Bemötande och genomförande har varit över förväntan och snabbt har det gått som just i mitt fall har varit bra.
    Hej Britt-Marie! Tack för en positiv recension - det är alltid skönt att höra att kunden känner sig nöjd när en så stor affär är genomförd. Jag hoppas och tror att stugan kommer att förvaltas väl och att den nya familjen kommer att trivas lika bra som ni gjorde. Vi ses igen när det är dags för deklarationen! Mvh Lena HusmanHagberg Lena Kock
  • Peter L
    köpte sin stuga med hjälp av Lena Kock en del av HusmanHagberg Gävle
    2020-09-04
    Vi köpte fritidshus av Lena kock. Hon var en trevlig och proffsig mäklare!
    Hej Peter! Tack för en fin rekommendation! Jag hoppas att ni stortrivs i stugan och att allt gått enligt förväntan. Ni är självklart välkomna att höra av er när ni vill om ni har några funderingar! Mvh Lena HusmanHagberg Lena Kock
    2020-08-27
    Oerhört tillmötesgående och hjälpsam genom hela köpprocessen. Ordentlig, påläst, trevlig och med ett glatt humör. Kan varmt rekommenderas.
    Tack snälla Christopher för fin rekommendation och grattis till köpet av en fantastisk lägenhet. Välkommen till Gävle :)/Malin Malin Hagberg
    2020-08-25
    Malin sålde vårt radhus. Hennes bemötande var professionellt, kunnigt, mänskligt och med en stor portion glädje och värme. Vi kände oss väl omhändertagna under hela processen och vill varmt rekommendera Malin som mäklare.
    Tack snälla Peter för dom fina orden och tusen tack för förtroendet att få vara med på ditt och Kjerstis bostadsbyte. Önskar Er all lycka till med nya lägenheten inne i stan//Malin Malin Hagberg
    2020-08-20
    Jag har sålt en lägenhet men Lena som mäklare. Hon är positiv och professionell och inger förtroende. Hon är kunnig och har bra koll på marknaden. Jag tycker att hon har skött sig exemplariskt:)
    Hej Jessica Tack för att du tog dig tid att lämna rekommendationen. Det är skönt att höra att ni är nöjda. Vi ses på måndag! Mvh Lena HusmanHagberg Lena Kock
    2020-08-18
    Hitintills har kontakten varit mycket bra. Lättillgänglig i kontakten.
    Hej Peggy Tack för att du tagit dig tid att svara på enkäten! Det är skönt att höra att ni är nöjda. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i området! Mvh Lena HusmanHagberg Lena Kock
    • Bomhus, Kristinelund
    2020-07-26
    Malin Hagberg sålde i juli månad vårt friköpta radhus.
    Hon är en mycket kompetent mäklare med stor lyhördhet & serviceanda. Hon är realistisk, står med båda fötterna på jorden och inger en enorm trygghet i karusellen som en försäljning medför.
    Från start till slut gick med en rasande fart och Malin fanns med och informerade i vartenda steg. Stort TACK Malin 🙏
    Tusen tack Ulrika för denna fantastiska rekommendation. Värmer i hjärtat och jag är så tacksam att jag fick möjligheten att hjälpa till med försäljningen av Erat fina radhus. Kram Malin Malin Hagberg
    2020-07-23
    Sålt bostadsrätt.
    Mäklaren Lena Kock är toppenbra. Lena är duktig, hjälpsam, lyhördglad och pigg. Hon lämnade tips om att jag skulle ta bort eller flytta vissa saker före fotografering och visning.
    Hon har ett bra bemötande
    Hej Helena Tack för din fina rekommendation! Jag hoppas att ditt drömhus dyker upp vilken dag som helst! Mvh Lena Lena Kock