HusmanHagberg Gävle

HusmanHagberg Gävle

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSixYears

Vi mäklare på HusmanHagberg i Gävle har koll på Gävle och Sandviken med omnejd. Är det hit flyttlasset ska gå? Eller ska du flytta härifrån? Vad dina bostadsplaner än är får du mer än gärna kontakta oss. Bostäder är vår största passion och vi hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på marknaden. HusmanHagberg är en av Sveriges...

257 omdömen om HusmanHagberg Gävle

Sedan starten hos Reco 2017

Eva F
Centralt

Suveränt. Kunnig. Hon skötte om allt. Förklarade allr för mig. Jag kände mig värdigt omhändertagen. Kunde inte fått bättre hjälp. Är så mycket nöjd med mitt val med Lena Kock som mäklare. /Eva Forslund

Ingela S
Centralt

Vi fick ett trevligt bemötande och bra information om lägenheten samt svar på våra frågor.

Annika O
Söder/Vallbacken

Otroligt proffsig igenom hela processen och samtidigt personlig med stenkoll på marknaden i Gävle. Malin gjorde våran bostadsförsäljning till en trygg upplevelse trots en stökig tid på marknaden. Rekommenderas varmt!

Svar från Malin Hagberg

Tack snälla familjen för förtroendet och vilken resa vi gjort tillsammans. Blod, svett, tårar och skratt. Fantastiskt bra samarbete och vilket tålamod ni haft. All lycka till nu när ni äntligen är på plats i huset permanent. Kram Malin

Fredrik T
Hillevik

Trevlig och positiv. Väldigt snabb med att svara på mejl och SMS, ständigt tillgänglig.

Moa Ö
Sätra

Malin, vilken stjärna och krigare. När marknaden är så svår lyckas hon ändå! Alltid snabb på att svara på minsta fråga, tydlig, kunnig och riktigt duktig!

Svar från Malin Hagberg

Tack snälla Moa, efter många turer så löste det sig till slut. Vi hörs och ses/Malin

Philip L
Centralt

Malin är extremt påläst, kunnig och förstår marknaden! Blixtsnabb återkoppling och lyhörd för kundens tankar.

Svar från Malin Hagberg

Tack igen för förnyat förtroende Philip, alltid lika roligt att få jobba med dig :) //Malin

Alice S
Bomhus, Kristinelund

Kompetent, trevlig, realistisk, rekommenderar gärna Lena till andra.

Charlotta B
Söder/Vallbacken

Mailn har varit lyhörd för vad jag var ute efter och hjälpsam. Lätt att få kontakt med vilket uppskattas mycket.

Svar från Malin Hagberg

Tack Charlotta och stort grattis till en fantastiskt lägenheten. Tänk att allt gick vägen till slut. Lycka till med allt/Malin

Britt Inger Ä
Centralt

Malin har ett glatt och positivt sätt. och hon ger snabb återkoppling (vi SMS:ade för det mesta). Malin har lång erfarenhet (32 år) som mäklare och det var även hon som förmedlade lägenheten när jag köpte den.. Allt har fungerat bra, även om situationen idag gör att en försäljning tar längre tid. Jag kan varmt rekommendera Malin..

Svar från Malin Hagberg

Men vilken resa vi gjorde tillsammans, riktig berg- och dalbana som fick ett mycket lyckligt och gott slut. Njut av fina nya huset nu. Ta hand om varandra. Kram Malin

Ursula V
Trödje

Trevlig och professionell mäklare Att känna att jag kan lita på min min mäklare som för dagen arbetar med mitt livs affär. Lena är här och nu under mina kontakter och det känns tryggt. Hon är mån om både säljare och köpare känns det som.

Marie Christina H
Bomhus, Kristinelund

Mycket bra mäklare! Noggrann och professionell. Vi kände oss trygga med Lena både som köpare och säljare. Hon var vår klippa under försäljningen av vårt radhus. Jordnära, förstående och väl insatt i regler och processer. Glad och lättsam!

Nils Erik N
Olsbacka/Fjärran Höjder

En fantastisk person som jag hade full tillit till.

Svar från Malin Hagberg

Tack för förtroendet och det roliga samarbetet. Allt gick vägen till slut. Allt gott/Malin

Malou E
Bomhus, Björsjöhöjden

Jag fick en positiv upplevelse av att ha Malin som mäklare. Hon känns väldigt genuin och fokuserade på vad vi behövde och svarade på våra frågor. Hela processen med köp och kontraktsskrivning har varit en fröjd och det har varit enkelt tack vare Malin.

Svar från Malin Hagberg

Tack snälla Malou för fint omdöme. Hoppas ni installerat er och jag hörde att allt gick bra med lägenheten också. Stort lycka till! Malin

Torbjörn T
Bomhus, Björsjöhöjden

Kunnig och hjälpsam med glimten i ögat!

Svar från Malin Hagberg

En fröjd att få jobba ihop med er, stort tack för allt. Kram Malin

David E
Hagaström

Mycket trevlig och proffsig. Mycket engagerad att allt gick rätt till och att jag som köpare förstod varje steg i processen. Flexibel inför våra önskemål.

Eva-Britt S
Brynäs

Proffsigt, duktigt, socialt , kunnigt, mänskligt och otroligt serviceinriktad

Tack snälla Eva-Britt för förtroendet och för fint samarbete. Malin

Sten D
Sätra

Malin Hagberg är en kunnig och erfaren mäklare. Hon har dessutom gott omdöme och en fantastisk social kompetens, vilket är en stor tillgång i yrket. Hon lägger vikt vid goda relationer både till köpare och säljare.

Svar från Malin Hagberg

Välkommen hem till Gävle Sten, hoppas ni stortrivs i lägenheten. Tack för allt/Malin

Göran M
Hamrångefjärden

Helt fantastiskt omhändertagande o bra information kunde inte bli bättre.Tack.

Liselotte D
Söder

Man kände sig omhändertagen av Malin. Hon är engagerad och kunnig och svarar snabbt på alla frågor man har.

Svar från Malin Hagberg

Tack snälla Liselotte för fint omdöme och tack för ett mycket bra samarbete. Hoppas dotter trivs i Gävle och i lägenheten/Malin

Denice L
Söder

Otroligt trevlig och kändes så genuin. Var med på snabba puckar som jag önskade. Hon överträffade mina förväntningar.

Svar från Malin Hagberg

Tack Denice för dom fina orden. Ja, snabba puckar blev det och jag är så glad att Ni båda parter känner Er nöjda. Lycka till! Malin

Gunilla L
Sålde sin stuga med hjälp av
Strömsbro

Varit hjälpsam i allt. Lätt att få kontakt med. Lätt att prata med. Utmärkt bra

Svar från Lena Kock

Hej Gunilla och Camilla Tack för att ni tog er tid att besvara Reco! Det gick ju bra att sälja kolonistuga även vintertid :) Vi hörs när värmen kryper fram och vattnet slås på - då gör vi klart det hela! Mvh Lena

Stefan E
Bomhus, Rudsjön

Enkel och smidig försäljning med hjälp av Lena.

Svar från Lena Kock

Hej Stefan Tack för att du tog dig tid att svara på Reco! Ja det gick bra trots att vi var mitt i julstöket :) Nu kan ni börja förbereda flytt till nya lägenheten. Mvh Lena HusmanHagberg

Christina C
Olsbacka/Fjärran Höjder

Malin bemötte mig mycket proffsigt. Hon gav mig goda råd och tips både vid visning, prisbild, och vid försäljningen av min lägenhet. Malin var lätt att få kontakt med och återkopplade snabbt. Hon har varit ett stort stöd vid försäljningen av min lägenhet.

Svar från Malin Hagberg

Tack snälla Christina. Så roligt att återigen få förtroendet att hjälpa dig med försäljning. Ses snart igen/Malin

Lucas L
Centralt

Jag tycker att Malin är en driven och framåt person. Som man har lätt att prata med. Har koll på vad hon säljer. Väldigt trevlig.

Svar från Malin Hagberg

Lucas, en fröjd att få göra affär med dig. Tänkt vilken fantastiskt fin lägenhet du köpt som ditt första boende. Grattis//Malin

Stefan E
Centralt

Så lång text orkar jag inte skriva men gillar Malin

Svar från Malin Hagberg

Du är rolig du Stefan, förstår att du syftar på föregående rekommendation och jag är så glad att du tog tid att skriva en rad ändå. Jag gillar Er med och snart ses vi igen :) Väl mött/Malin

Bibigul S
Brynäs

Vi har upplevt att Malin har varit väldigt professionell och hade god bemötande från början. Försäljningen av den nuvarande sålt bostaden har inte varit våran första upplevelse med henne, utan hon har också hjälpt oss mycket med både köp och sälj. Under hela denna resa har hon varit en utrolig och en väldigt positiv människa, som har hjälpt oss att gå igenom en massa trubbel med både köp och försäljning av lägenheten. Hennes personlighet får mig alltid att ha ett leende på ansiktet, vilket är viktigt med tanken på all stress...

Svar från Malin Hagberg

Bibbi :) En sån kärleksförklaring. Så glad att allt löste sig till slut. Du är fantastiskt. Tack för allt. Kram Malin

Mikael S
Brynäs

Rolig, trevlig men framför allt påläst och oerhört kunnig. Malin har en oerhörd förmåga att göra paragraftext lättförståelig.

Svar från Malin Hagberg

Micke, så roligt att få hjälpa dig med en till bostadsaffär och säljaren är så glad att det var just Du som köpte lägenheten och tusen tack för att du tagit dig tid att skriva en sån fin rekommendation. Kram Malin

Patrik Olavi S
Sålde sitt hus med hjälp av

Lena är en pärla. Hon är en sådan människa som man verkligen vill ha med när man säljer en bostad. Hon är lugn och saklig och förklarar allt på ett sådant sätt så alla känner sig lugna och trygga. Vi hade inte några förväntningar innan vi träffade Lena men efteråt kände vi omhändetagna och trygga. Våran upplevelse med våran mäklare är så här: Lena är bäst. Punkt

Marie Christina H
Köpte sitt hus med hjälp av

Upplevs professionell och kunnig. Trevligt bemötande och inger trygghet.

Lisa L
Sätra

VÄRLDENS BÄSTA MÄKLARE!!! Omhändertagande, DUKTIG, rolig och helt klart rätt person på rätt plats!

Svar från Malin Hagberg

Tack snälla Lisa för dom värmande orden och för att jag återigen fått äran att hjälpa till med bostadsaffärer. Kram Malin

Peter H
Sätra

Toppen Mäklare koll på allt o dessutom rolig

Svar från Malin Hagberg

Hej Peter! Hoppas Ni kommit iordning i radhuset och att Ni stortrivs. Hare bäst/Malin

Sara B

Enormt duktig och professionell! Rekommenderar starkt Malin dom mäklare

Svar från Malin Hagberg

Tack Sara för förnyat förtroende och för den fina rekommendationen. Sköt om dig/Malin

Magnus P
Söder

Jättetrevlig människa och professionell mäklare! Det har varit skönt och tryggt att ha med Malin i processen med bostadsaffären.

Svar från Malin Hagberg

Tusen tack Perssons, så roligt att få hjälpa Er med köpet av fina lägenheten. Stort lycka till nu :)/Malin

Sofie E
Söder/Vallbacken

Bra bemötande och professionell i sitt agerande vid försäljningen av mitt boende.

Svar från Lena Kock

Hej Sofie! Tack för rekommendationen. Det är skönt att veta att kunden är nöjd! Snart ska vi ses igen och göra färdigt affären. Mvh Lena HusmanHagberg

Mikael B
Söder/Vallbacken

Bra bemötande! Bra återkoppling. Tydlig vid kontraktsskrivning.

Svar från Lena Kock

Hej Mikael Tack för att du tog dig tid att svara på Reco! Ni får en superfin lägenhet med perfekt läge. Vi hörs när ni sålt er bostad! Mvh Lena

Tommy P
Söder

Hon gjorde att bra jobb, enkel att ha och göra med.

Svar från Lena Kock

Härligt Tommy! Marknaden var lite besvärlig men tillslut så blev det affär. Lycka till med studierna så hörs vi när det är dags att deklarera! Mvh Lena HusmanHagberg

Anders A
Söder

Malin är otroligt trevlig och även en engagerad och kunnig mäklare. Kan varmt rekommendera till andra. Kände mig trygg genom hela processen.

Svar från Malin Hagberg

Tack snälla Anders och Karin för förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Kram Malin

Hogir S
Fridhemsgläntan

Malin bemötte oss på ett mycket bra sätt. Mycket trevligt och vänligt. Hon förklarade allt på ett enkelt sätt. Öppen till frågor. Behjälplig när man behöver.

Svar från Malin Hagberg

Tack Hogir för förtroendet att medverkar till Er flytt till Gävle. Stort lycka till! Malin

Bodil W
Stigslund

Utmärkt bemötande. Tydlig och rak, lätt att prata med som en mäklare bör vara.

Tack snälla Bodil för dom fina orden. Värmer i hjärtat/Malin

Jenny R
Fridhemsgläntan

Bra bemötande, lätt att samarbeta med, glad och pigg och trevlig, flexibel.

Svar från Malin Hagberg

Tusen tack Jenny för det fina omdömet och tusen tack för förtroendet att sälja ditt fina radhus. Allt gott/Malin

Mikael S
Valbo, Stackbo

Alltid bra bemötande av Lena! Lika enkelt som vanligt att göra affärer, Aldrig något krångel Topp betyg! 😄🤩

Svar från Lena Kock

Tack för en fin recension! Det är lätt att jobba när man har bra kunder :) Ta hand om dig och katterna så hörs vi längre fram! Bästa hälsningar Lena HusmanHagberg

Birgitta S
Centralt

Har blivit mycket väl bemött av Lena. Hon har utfört sitt uppdrag på ett mycket utmärkt sätt. Hon är noggrann och levde upp till alla de förväntningar jag hade. Hon är en behaglig och lyssnande person, en person som inte ger upp utan ger "järnet"

Svar från Lena Kock

Hej Birgitta! Tack för en fin och hjärtevärmande recension. Jag hoppas att allt bli bra för dig nu när du flyttar närmare barnen! Mvh Lena HusmanHagberg

Marcus M
Centralt, Väster

Fantastik och professionell!

Svar från Malin Hagberg

Tack snälla Marcus för suveränt bra samarbete och för förtroendet/Malin

Celeste C
Köpte sin stuga med hjälp av
Strömsbro, Bäckebro koloniområde

Malin är superduktig på det hon gör, med ett stort engagemang och proffsigt bemötande så fick det oss att känna oss trygga i köpet hela vägen. Tack Malin!

Svar från Malin Hagberg

Task snälla Ni för den fina rekommendationen. Ett sant nöje att få göra affär med Er. All lycka till ute på kollo nu och njut av sommaren/Malin

Erik B
Centralt, Väster

Kort fattat bra. Inga större förväntningar, svårt att säga då det är första gången jag köper en bostad. Bra stöd i allt.

Svar från Malin Hagberg

Kul att jag fick vara med på din första bostadsaffär Erik och grattis till superfin lägenhet. Ha en skön sommar/Malin

Niclas N
Valbo

Trevlig mäklare där vi fick god kontakt och bra information.

Svar från Lena Kock

Hej Niclas Tack för att du tagit dig tid att svara på Reco! Vi ses snart igen när det blir tillträde! Mvh Lena HusmanHagberg

Sara L
Bomhus, Björsjöhöjden

Jättetrevlig och kunnig mäklare. En mäklare att känna förtroende till och trygg med, vilket känns jätteviktigt vid en så stor affär. Stort tack, Lena!

Svar från Lena Kock

Tack Sara för ett fint omnämnande! Det värmer i hjärtat :) Ha en skön sommar så ses vi vid tillträdet. Mvh Lena HusmanHagberg

Jim H
Brynäs

Malin är en trygg och varm mäklare, med god fingertoppskänsla och ett fantastiskt bemötande. Mycket trevligt att sälja bostad med Malin!

Svar från Malin Hagberg

Tusen tack Jim för det fina omdömet och för förtroendet att sälja lilla pärlan. Vi hörs inom kort/Malin

Monica Terese K
Bomhus, Björsjöhöjden

Personligt,varmt bemötande - flexibel vid behov av ändringar. Rekommenderas!

Svar från Lena Kock

Hej Monica Tack för att du tagit dig tid att besvara enkäten! Det är alltid skönt att få feedback. Nu får ni njuta av sommaren och förbereda flytten till västkusten! Mvh Lena HusmanHagberg

Therese J
Bomhus, Södra

Gävles i särklass bästa mäklare! Använt henne flera gånger nu!

Tack snälla Tessan för förnyat förtroende och för fantastiska ord. Kram Malin