HusmanHagberg Åre

HusmanHagberg Åre

Välkommen till HusmanHagberg i Åre!

Är det dags att sälja din bostad för att flytta till nytt. Med oss på HusmanHagberg i Åre hjälper vi dig på vägen mot ditt nya drömboende. Vårt mål är att ha Åres mest nöjda kunder och receptet på detta tror vi är äkta engagemang och stor passion i allt vi gör. Oavsett hur din bostadssituation ser ut så erbjuder vi de rätta förutsättningarna för att du ska lyckas. Är du nyfiken på vad din bostad är värd, tveka inte att be om en fri värdering.

Välkommen in till oss på stationsvägen 16 i Åre eller läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 61 kunder tycker om HusmanHagberg Åre 2

2021-03-30
    Kunnig, hjälpsam och snabb att svara vid frågor ang köpet.
    • Bydalen
    2021-03-29
    Trevligt och professionellt bemötande vid köp av tomt.
    2021-03-29
    Tydligt, personligt, trevligt!
    2021-03-27
    Bra .......................................
    2021-03-27
    En påläst, trevlig och anträffbar mäklare.
    2021-03-26
    Sålt en andelslägenhet i Björnen.
    Trevligt bemötande och bra avstämningar.
    2021-03-26
    Sålt andelshus i Åre
    Mycket bra bemötande
    Förväntningarna blev väl ungefär som jag trodde
    2021-03-24
    Hej

Vi köpte en andelslägenhet i Björnen Copperhill Åre. Från första kontakt har vi blivit mycket väl bemött av eran mäklare. Allt från visning via video, tidsbokning, budgivnings takten, återkoppling till kontakt med styrelse. Alltid snabba och informativa svar. Nu när vi kommit till ett avslut så är enkla och tydliga rutiner på plats. Men signering av dokument både digitalt och per post. Handpenningen hanterades helt automatiskt med objektsid vid betalningen. För oss har köpet överträffat våra förväntningar.

Mvh Glad Ny lägenhetsägare i Åre
    • Åre-Trillevallen
    2021-03-23
    Professionella, noggranna och det viktigaste av allt, kommunikativa.
    • Åre-Trillevallen
    2021-03-23
    Köpt fritidstomt
    Bra bemötande
    Inga förväntningar
    2021-02-25
    Köpt en andelslägenhet i fjällen.
    Ger ok i betyg pga av att vi bara haft mestadels mejlkontakt och kan egentligen inte säga mycket mer än så.

Men det har gått smidigt än så länge!
    2021-02-21
    Jag skulle sälja min andelsvecka i Åre. Fick bra hjälp men beslöt sedan att behålla min andel.
    2021-02-19
    Köpt andelshus.
    Egentligen var det min fru som hanterade köpet och hade kontaktren med Mäklaren, men jag har uppfattat att det har fungerat mycket bra.
    2021-02-19
    Det var snabbt och smidigt skött vid försäljning av vår andels lägenhet i Åre. Vi är jätte nöjda 👍
    2021-01-22
    Sålde vår lägenhet i Åre 2021. Otroligt snabb hantering, lösningsbenägen, återkoppling och uppföljning i världsklass av Yvonne Eriksson. Kände oss väldigt väl omhändertagna kring hela försäljningsprocessen. Framförallt smidigheten när vi själva bor i Södra Sverige och inte kunde vara på plats.
    2020-12-22
    Smidigt och bra. Köpte en tomt, och fick svar på alla mina frågor, både före och efter att avtalet var påskrivet
  • sålde en tomt med hjälp av HusmanHagberg Åre
    2020-12-21
    Jimmy var med hela vägen, guidade och ingav trygghet. God kommunikation under hela processen!
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Åre
    2020-10-26
    Köpte Fritidshus
    Mäklaren överträffade mina förväntningar på ett positivt sätt
    2020-10-14
    Har fått bästa tänkbara vägledning vid försäljningen av vårt fritidshus av mäklaren Jimmy Blomgren. Mycket kunnig och erfaren mäklare, med superproffsig hantering och trevligt bemötande. Har känts mycket tryggt och säkert hela vägen genom säljprocessen.
    2020-10-04
    ordning och reda och mycket energi.
    2020-10-02
    Sålt bostadsrätt i Åre.
    Blev mycket trevligt och proffsigt bemött av mäklare Olivia Hedin. Hon var rak, tydlig och trevlig. Höll oss hela tiden väl informerade om processen. Vi har haft kontakt med henne tidigare men då som köpare och upplevde samma positiva känsla även då. Har haft kontakt med många olika mäklare genom åren och Olivia tillhör en av de allra bästa vi träffat på.
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Åre
    2020-08-03
    Köpare av fastighet i Undersåker.
    Mäklaren har ett trevligt bemötande, är förtroendeingivande och kunnig. Snabb återkoppling och bra dialog.
    Rekommenderar starkt!
    2020-08-03
    Tillsammans med mina syskon anlitade jag Yvonne Eriksson, HusmanHagberg, för att sälja vårt fritidshus Utanför Åre. Yvonne var mycket professionell i sitt agerande, både mot oss syskon som i dialogen med spekulanter vilket också resulterade i en fin affär med nöjd säljare och köpare.
    Vi kan varmt rekommendera Yvonne.
    2020-07-11
    Vår mäklare hjälpte hos fantastiskt bra med vår köp av andelslägenhet i Björnen Åre. Det var väldigt smidigt att det kunde ske på distans. Hon hjälpte oss att komma i kontakt med säljaren. Supernöjda.
    2020-07-09
    Sålt andelshusi Åre. Jättebra utfört av de inblandade på Årekontoret!
    2020-07-07
    Sålt andel i bostadsrätt. Mäklare med bra lokalkännedom. God kontakt under försäljningen. Smidig hantering. Sammanfattningsvis mycket nöjd.
    2020-07-07
    Sålt andel i bostadsrätt. Mäklare med god lokalkännedom. Bra kontakt under processen. Smidig hantering. Sammanfattningsvis mycket nöjd.
    2020-07-07
    Sålt två lägenheter i Åre med Olivia Hedin som mäklare. Trevligt och korrekt bemötande. Mycket förtroendeingivande. Bra resultat vid båda försäljningarna.
    2020-07-07
    Snabb att lägga ut annons och snabb återkoppling om spekulanter och bud Resultatet blev en snabb och enkel affär.
    2020-05-23
    Vi köpte ett andelshus i Åre/ Björnen. Vi fick möjligheter till en online visning som var super.
    2020-05-22
    Sålde ett andelshus i Björnen, Åre. Försäljningen tog mindre än tre veckor och vi är SÅ nöjda! Olivia har överträffat våra förväntningar plus lite till och vi rekommenderar henne varmt till alla som funderar på att köpa eller sälja!
    Många kramar Anette, Sarah och Anna!
    2020-04-29
    Jag och min sambo köpte en gavellägenhet, 4 rok på 84 kvm med byns bästa läge. Efter att ha tittat runt länge (1 år +) och gått på flertalet visningar av både hus och lägenheter är våra förväntningar av mäklaren höga och främst inom områdena förberedelse innan visning, vara i tid, påläst och informativ både om objektet, ev föreningen, regler/bestämmelser på tomt och kännedom kring närliggande område. Alla dessa förväntningar möttes och överträffades på visningen med Husman Hagberg! Snabb att svara på vår förfrågan om att få komma på visning, tydlig kommunikation, noggrannhet, informativt och väl förberett. Vi är mycket nöjda med vårt köp och vår mäklare!
  • sålde en tomt med hjälp av HusmanHagberg Åre
    • Duved, Handöl
    2020-03-06
    Min mäklare Yvonne Eriksson har sålt en tomt åt mig och jag är mycket nöjd med hennes sätt att både bemöta mig och att ta hand om ärendet. Hon har varit positiv och ansvarsfull från början till slut. Jag kommer att rekommendera henne och mäklarfirman till vänner.
    2020-02-28
    Ett snabbt och enkelt möte där allt var väl förberett inför genomgång och signering av dokument.
    2019-12-21
    Andelslägenhet i Åre. Skötte delvis affären bra, men oklarheter och missar längs vägen och dessutom vad jag uppfattar var ett lockpris som lägenheten inte var till salu för. Kan delvis också bero på strulig säljare.
    2019-11-19
    Fungerat utmärkt på alla sätt! Absolut motsvarat våra förväntningar, kompetent och vänligt bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Åre
    2019-10-23
    Hej vi har sålt ett hus
    Och vi har fått en väldigt bra service.
    Vi har fått alla förväntningar uppfyllda
    Och vi har haft en fin och bra kontakt
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Åre
    2019-08-21
    Vi köpte ett hus. Mäklaren var snabb på att återkomma, vänligen. Bemött oss väl. Jag har ingenting negativt att tillägga och kände att det blev en positiv upplevelse.
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Åre
    2019-08-20
    Köpt hus. Mycket trevligt bemötande av mäklaren, dock var det vissa frågor som vi fick ställa om ett par gånger innan vi fick något riktigt svar.
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Åre
    • Mörsil Semlan
    2019-08-16
    Sålt en villa.
    Tryggt bemötande av mäklaren och så otroligt stöttande i alla lägen 🥰
    Jag vet inte vad jag hade för förväntningar?

Mäklaren har varit en person som stöttat och fått mig att känna mig trygg i att sälja huset. Mäklaren har varit väldigt trevlig och jordnära. Hon har varit toppen och otroligt bra på att förklara det man inte förstår i allt med att sälja hus mm.
    Super nöjd med att vi valde HusmanHagberg 🤩
    2019-08-05
    Köpte semesterbostad
    Mäklaren visade fler lägenheter än vi hade bett att få titta på och det var en av de andra vi köpte.
    Mycket tillmötesgående
    2019-07-08
    Andel Åre-björnen
    Bra bemötande av mäklaren!
    Fick de priset jag ville ha!
    Tack för ett gott samarbete ❤️
    • Undersåker
    2019-05-24
    Jag köpte en bostadsrätt i Åre kommun. Då jag inte köpt bostad tidigare visste jag inte vad jag kunde förvänta mig av en mäklare och jag kände mig osäker på alla termer och moment. Men min mäklare Yvonne Eriksson på Husman Hagberg var så engagerad och behjälplig från första bostadsvisningen tills alla papper var påskrivna, allt gick väldigt smidigt tack vare henne. Jag är så tacksam och nöjd för hennes engagemang och vill lämna mina varmaste rekommendationer för Yvonne!

Vänliga hälsningar / Elin Johansson
    2019-05-01
    Jag har sålt en andel

Jag blev mycket bra bemött av Sara Wennergren som agerade mycket snabbt

Mina förväntningar var att snabbt få min andel såld och det tog ca. 5 veckor
    Jag har bara possitiva upplevelser med Sara och rekommenderar henne som mäklare till andra. Hon är väldigt duktig.
  • Pia E
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Åre
    • Undersåker
    2019-04-29
    Mäklaren agerar proffsigt och är engagerad! Vi som säljare är jättenöjda med hur hon hölls oss informerade och uppdaterade under hela processen.
  • Bo Göran E
    skrev om HusmanHagberg Åre
    2019-04-25
    Vi rekommenderar Yvonne som mäklare. Skälen är många men här kommer några. Vid en försäljning är information viktigt, Yvonne informerar löpande vilket gör att man som säljare har kontrollen på försäljningsläget. Ordning och reda är också ett stort plus. Att ha blick för vad som behöver göras för att göra försäljningen attraktiv är också ett stort plus.
    2019-04-15
    Mycket trevlig och duktig mäklare.
    2019-04-15
    Ordning och reda! Trevligt och effektivt!
    2019-04-08
    Fick ett bemötande som man önskar sig, mycket nöjd
    2019-04-05
    Sålt veckoandelar i Brf.
    Uppdraget har hanterats effektivt och professionellt.
    Jag rekommenderar gärna HusmanHagberg i allmänhet och Sara Wennergren i synnerhet.