HusmanHagberg Åre

HusmanHagberg Åre

Välkommen till HusmanHagberg i Åre!

Är det dags att sälja din bostad för att flytta till nytt. Med oss på HusmanHagberg i Åre hjälper vi dig på vägen mot ditt nya drömboende. Vårt mål är att ha Åres mest nöjda kunder och receptet på detta tror vi är äkta engagemang och stor passion i allt vi gör. Oavsett hur din bostadssituation ser ut så erbjuder vi de rätta förutsättningarna för att du ska lyckas. Är du nyfiken på vad din bostad är värd, tveka inte att be om en fri värdering.

Välkommen in till oss på stationsvägen 16 i Åre eller läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 73 kunder tycker om HusmanHagberg Åre 2

• jonas g
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Åre
    • Tegefjäll
    2021-09-26
    Hade ingen kontakt med mäklaren men han sköte sitt jobb!
    • Kolåsen
    2021-09-17
    Detta är andra gången jag använder Jimmy på HusmanHagberg för försäljning. Mycket nöjd. Han har full koll och är mycket serviceinriktad. Bra för mig och bra för köpare.
    • Huså
    2021-07-12
    Vår mäklare Yvonne! Var helt underbar, utan henne, hennes tillgänglighet, lugn och hennes proffsighet hade vi nog inte orkat med allt när det gäller banker och inloggningar då vi inte är så tekniska. Nu har vi fått ett paradis uppe i Huså.
    2021-07-12
    Det finns mycket att säga om den affären som var märklig i flera avseenden och som det finns anledning till att vara kritisk betr. mäklarens agerande. Intresserade får gärna ringa m ig för information eller maila mig. Tel. nr. 0707 338238.
    Det finns för lite utrymme i den här rutan för att redogöra för mina åsikter.
    M.v.h.
    Rolf Karlsson
    2021-07-11
    Jag tycker att vi blev trevligt bemött via Mail och sms kontakt.
    Det gick lätt och smidigt.
    2021-07-08
    Mäklaren följde upp vårt allmänna intresse för en andelslägenhet, och erbjöd prospekt.
    När det var ett intressant objekt var mäklaren aktiv och påläst samt erbjöd face-time visning.
    All administration kring vårt köp handlades enkelt och snabbt.
    Vi är mycket nöjda.
    2021-06-03
    Sålde andelslägenhet
    letade en mäklare som var intresserad. Husman Hagberg i Åre
    tog tag i projektet.
    Avslutet kom mycket snabbare än förväntat. Yvonne Eriksson har varit mycket professionell och bra.

Tvekar inte att rekommendera henne till andra.
    • Åre-Undersåker
    2021-06-03
    Lätt att få kontakt med. Snabba och tydliga svar. Jobbar effektivt.
    2021-06-02
    Mycket professionell mäklare - bra bemötande genom hela affären
    2021-05-24
    Allt fungerade perfekt. Svarade snabbt när man kontaktade på mail eller telefon
    2021-05-21
    Andelshus i Åre

trevligt bemötande
    överträffade mina förväntningar
    kan sammanfattas till tidseffektivt och bra information

Per Nylén
    2021-05-20
    Smooth and efficient buying of house
    2021-03-30
    Kunnig, hjälpsam och snabb att svara vid frågor ang köpet.
    • Bydalen
    2021-03-29
    Trevligt och professionellt bemötande vid köp av tomt.
    2021-03-29
    Tydligt, personligt, trevligt!
    2021-03-27
    Bra .......................................
    2021-03-27
    En påläst, trevlig och anträffbar mäklare.
    2021-03-26
    Sålt en andelslägenhet i Björnen.
    Trevligt bemötande och bra avstämningar.
    2021-03-26
    Sålt andelshus i Åre
    Mycket bra bemötande
    Förväntningarna blev väl ungefär som jag trodde
    2021-03-24
    Hej

Vi köpte en andelslägenhet i Björnen Copperhill Åre. Från första kontakt har vi blivit mycket väl bemött av eran mäklare. Allt från visning via video, tidsbokning, budgivnings takten, återkoppling till kontakt med styrelse. Alltid snabba och informativa svar. Nu när vi kommit till ett avslut så är enkla och tydliga rutiner på plats. Men signering av dokument både digitalt och per post. Handpenningen hanterades helt automatiskt med objektsid vid betalningen. För oss har köpet överträffat våra förväntningar.

Mvh Glad Ny lägenhetsägare i Åre
    • Åre-Trillevallen
    2021-03-23
    Professionella, noggranna och det viktigaste av allt, kommunikativa.
    • Åre-Trillevallen
    2021-03-23
    Köpt fritidstomt
    Bra bemötande
    Inga förväntningar
    2021-02-25
    Köpt en andelslägenhet i fjällen.
    Ger ok i betyg pga av att vi bara haft mestadels mejlkontakt och kan egentligen inte säga mycket mer än så.

Men det har gått smidigt än så länge!
    2021-02-21
    Jag skulle sälja min andelsvecka i Åre. Fick bra hjälp men beslöt sedan att behålla min andel.
    2021-02-19
    Köpt andelshus.
    Egentligen var det min fru som hanterade köpet och hade kontaktren med Mäklaren, men jag har uppfattat att det har fungerat mycket bra.
    2021-02-19
    Det var snabbt och smidigt skött vid försäljning av vår andels lägenhet i Åre. Vi är jätte nöjda 👍
    2021-01-22
    Sålde vår lägenhet i Åre 2021. Otroligt snabb hantering, lösningsbenägen, återkoppling och uppföljning i världsklass av Yvonne Eriksson. Kände oss väldigt väl omhändertagna kring hela försäljningsprocessen. Framförallt smidigheten när vi själva bor i Södra Sverige och inte kunde vara på plats.
    2020-12-22
    Smidigt och bra. Köpte en tomt, och fick svar på alla mina frågor, både före och efter att avtalet var påskrivet
    2020-12-21
    Jimmy var med hela vägen, guidade och ingav trygghet. God kommunikation under hela processen!
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Åre
    2020-10-26
    Köpte Fritidshus
    Mäklaren överträffade mina förväntningar på ett positivt sätt
    2020-10-14
    Har fått bästa tänkbara vägledning vid försäljningen av vårt fritidshus av mäklaren Jimmy Blomgren. Mycket kunnig och erfaren mäklare, med superproffsig hantering och trevligt bemötande. Har känts mycket tryggt och säkert hela vägen genom säljprocessen.
    2020-10-04
    ordning och reda och mycket energi.
    2020-10-02
    Sålt bostadsrätt i Åre.
    Blev mycket trevligt och proffsigt bemött av mäklare Olivia Hedin. Hon var rak, tydlig och trevlig. Höll oss hela tiden väl informerade om processen. Vi har haft kontakt med henne tidigare men då som köpare och upplevde samma positiva känsla även då. Har haft kontakt med många olika mäklare genom åren och Olivia tillhör en av de allra bästa vi träffat på.
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Åre
    2020-08-03
    Köpare av fastighet i Undersåker.
    Mäklaren har ett trevligt bemötande, är förtroendeingivande och kunnig. Snabb återkoppling och bra dialog.
    Rekommenderar starkt!
    2020-08-03
    Tillsammans med mina syskon anlitade jag Yvonne Eriksson, HusmanHagberg, för att sälja vårt fritidshus Utanför Åre. Yvonne var mycket professionell i sitt agerande, både mot oss syskon som i dialogen med spekulanter vilket också resulterade i en fin affär med nöjd säljare och köpare.
    Vi kan varmt rekommendera Yvonne.
    2020-07-11
    Vår mäklare hjälpte hos fantastiskt bra med vår köp av andelslägenhet i Björnen Åre. Det var väldigt smidigt att det kunde ske på distans. Hon hjälpte oss att komma i kontakt med säljaren. Supernöjda.
    2020-07-09
    Sålt andelshusi Åre. Jättebra utfört av de inblandade på Årekontoret!
    2020-07-07
    Sålt andel i bostadsrätt. Mäklare med bra lokalkännedom. God kontakt under försäljningen. Smidig hantering. Sammanfattningsvis mycket nöjd.
    2020-07-07
    Sålt andel i bostadsrätt. Mäklare med god lokalkännedom. Bra kontakt under processen. Smidig hantering. Sammanfattningsvis mycket nöjd.
    2020-07-07
    Sålt två lägenheter i Åre med Olivia Hedin som mäklare. Trevligt och korrekt bemötande. Mycket förtroendeingivande. Bra resultat vid båda försäljningarna.
    2020-07-07
    Snabb att lägga ut annons och snabb återkoppling om spekulanter och bud Resultatet blev en snabb och enkel affär.
    2020-05-23
    Vi köpte ett andelshus i Åre/ Björnen. Vi fick möjligheter till en online visning som var super.
    2020-05-22
    Sålde ett andelshus i Björnen, Åre. Försäljningen tog mindre än tre veckor och vi är SÅ nöjda! Olivia har överträffat våra förväntningar plus lite till och vi rekommenderar henne varmt till alla som funderar på att köpa eller sälja!
    Många kramar Anette, Sarah och Anna!
    2020-04-29
    Jag och min sambo köpte en gavellägenhet, 4 rok på 84 kvm med byns bästa läge. Efter att ha tittat runt länge (1 år +) och gått på flertalet visningar av både hus och lägenheter är våra förväntningar av mäklaren höga och främst inom områdena förberedelse innan visning, vara i tid, påläst och informativ både om objektet, ev föreningen, regler/bestämmelser på tomt och kännedom kring närliggande område. Alla dessa förväntningar möttes och överträffades på visningen med Husman Hagberg! Snabb att svara på vår förfrågan om att få komma på visning, tydlig kommunikation, noggrannhet, informativt och väl förberett. Vi är mycket nöjda med vårt köp och vår mäklare!
    • Duved, Handöl
    2020-03-06
    Min mäklare Yvonne Eriksson har sålt en tomt åt mig och jag är mycket nöjd med hennes sätt att både bemöta mig och att ta hand om ärendet. Hon har varit positiv och ansvarsfull från början till slut. Jag kommer att rekommendera henne och mäklarfirman till vänner.
    2020-02-28
    Ett snabbt och enkelt möte där allt var väl förberett inför genomgång och signering av dokument.
    2019-12-21
    Andelslägenhet i Åre. Skötte delvis affären bra, men oklarheter och missar längs vägen och dessutom vad jag uppfattar var ett lockpris som lägenheten inte var till salu för. Kan delvis också bero på strulig säljare.
    2019-11-19
    Fungerat utmärkt på alla sätt! Absolut motsvarat våra förväntningar, kompetent och vänligt bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Åre
    • Järpen
    2019-10-23
    Hej vi har sålt ett hus
    Och vi har fått en väldigt bra service.
    Vi har fått alla förväntningar uppfyllda
    Och vi har haft en fin och bra kontakt
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Åre
    • Järpen
    2019-08-21
    Vi köpte ett hus. Mäklaren var snabb på att återkomma, vänligen. Bemött oss väl. Jag har ingenting negativt att tillägga och kände att det blev en positiv upplevelse.