HusmanHagberg Åre

Stationsvägen 16, 837 52 Åre — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Åre!

Är det dags att sälja din bostad för att flytta till nytt. Med oss på HusmanHagberg i Åre hjälper vi dig på vägen mot ditt nya drömboende. Vårt mål är att ha Åres mest nöjda kunder och receptet på detta tror vi är äkta engagemang och stor passion i allt vi gör. Oavsett hur din bostadssituation ser ut så erbjuder vi de rätta förutsättningarna för att du ska lyckas. Är du nyfiken på vad din bostad är värd, tveka inte att be om en fri värdering.

Välkommen in till oss på stationsvägen 16 i Åre eller läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 44 kunder tycker om HusmanHagberg Åre

• 2020-10-26

Lars-åke L skrev om HusmanHagberg Åre
    Köpte Fritidshus
    Mäklaren överträffade mina förväntningar på ett positivt sätt Läs mer
  • 2020-10-14

Ulla-karin A skrev om HusmanHagberg Åre
    Har fått bästa tänkbara vägledning vid försäljningen av vårt fritidshus av mäklaren Jimmy Blomgren. Mycket kunnig och erfaren mäklare, med superproffsig hantering och trevligt bemötande. Har känts mycket tryggt och säkert hela vägen genom säljprocessen. Läs mer
  • 2020-10-04

Karin Z skrev om HusmanHagberg Åre
    ordning och reda och mycket energi. Läs mer
  • 2020-10-02

Marie-thérése E skrev om HusmanHagberg Åre
    Sålt bostadsrätt i Åre.
    Blev mycket trevligt och proffsigt bemött av mäklare Olivia Hedin. Hon var rak, tydlig och trevlig. Höll oss hela tiden väl informerade om processen. Vi har haft kontakt med henne tidigare men då som köpare och upplevde samma positiva känsla även då. Har haft kontakt med många olika mäklare genom åren och Olivia tillhör en av de allra bästa vi träffat på. Läs mer
  • 2020-08-03

Therese T skrev om HusmanHagberg Åre
    Köpare av fastighet i Undersåker.
    Mäklaren har ett trevligt bemötande, är förtroendeingivande och kunnig. Snabb återkoppling och bra dialog.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-08-03

Erik Gustav Lars W skrev om HusmanHagberg Åre
    Tillsammans med mina syskon anlitade jag Yvonne Eriksson, HusmanHagberg, för att sälja vårt fritidshus Utanför Åre. Yvonne var mycket professionell i sitt agerande, både mot oss syskon som i dialogen med spekulanter vilket också resulterade i en fin affär med nöjd säljare och köpare.
    Vi kan varmt rekommendera Yvonne. Läs mer
  • 2020-07-11

Hilja S skrev om HusmanHagberg Åre
    Vår mäklare hjälpte hos fantastiskt bra med vår köp av andelslägenhet i Björnen Åre. Det var väldigt smidigt att det kunde ske på distans. Hon hjälpte oss att komma i kontakt med säljaren. Supernöjda. Läs mer
  • 2020-07-09

Kjell V skrev om HusmanHagberg Åre
    Sålt andelshusi Åre. Jättebra utfört av de inblandade på Årekontoret! Läs mer

Helena B skrev om HusmanHagberg Åre
    Sålt andel i bostadsrätt. Mäklare med bra lokalkännedom. God kontakt under försäljningen. Smidig hantering. Sammanfattningsvis mycket nöjd. Läs mer

Staffan B skrev om HusmanHagberg Åre
    Sålt andel i bostadsrätt. Mäklare med god lokalkännedom. Bra kontakt under processen. Smidig hantering. Sammanfattningsvis mycket nöjd. Läs mer

Håkan R skrev om HusmanHagberg Åre
    Sålt två lägenheter i Åre med Olivia Hedin som mäklare. Trevligt och korrekt bemötande. Mycket förtroendeingivande. Bra resultat vid båda försäljningarna. Läs mer

Anna Karin V skrev om HusmanHagberg Åre
    Snabb att lägga ut annons och snabb återkoppling om spekulanter och bud Resultatet blev en snabb och enkel affär. Läs mer
  • 2020-05-23

Gamze P skrev om HusmanHagberg Åre
    Vi köpte ett andelshus i Åre/ Björnen. Vi fick möjligheter till en online visning som var super. Läs mer
  • 2020-05-22

Anette Ingegerd G skrev om HusmanHagberg Åre
    Sålde ett andelshus i Björnen, Åre. Försäljningen tog mindre än tre veckor och vi är SÅ nöjda! Olivia har överträffat våra förväntningar plus lite till och vi rekommenderar henne varmt till alla som funderar på att köpa eller sälja!
    Många kramar Anette, Sarah och Anna! Läs mer
  • 2020-04-29

Frida D skrev om HusmanHagberg Åre
    Jag och min sambo köpte en gavellägenhet, 4 rok på 84 kvm med byns bästa läge. Efter att ha tittat runt länge (1 år +) och gått på flertalet visningar av både hus och lägenheter är våra förväntningar av mäklaren höga och främst inom områdena förberedelse innan visning, vara i tid, påläst och informativ både om objektet, ev föreningen, regler/bestämmelser på tomt och kännedom kring närliggande område. Alla dessa förväntningar möttes och överträffades på visningen med Husman Hagberg! Snabb att svara på vår förfrågan om att få komma på visning, tydlig kommunikation, noggrannhet, informativt och väl förberett. Vi är mycket nöjda med vårt köp och vår mäklare! Läs mer
  • 2020-03-06

Ulla O skrev om HusmanHagberg Åre
    Min mäklare Yvonne Eriksson har sålt en tomt åt mig och jag är mycket nöjd med hennes sätt att både bemöta mig och att ta hand om ärendet. Hon har varit positiv och ansvarsfull från början till slut. Jag kommer att rekommendera henne och mäklarfirman till vänner. Läs mer
  • 2020-02-28

Mikael N skrev om HusmanHagberg Åre
    Ett snabbt och enkelt möte där allt var väl förberett inför genomgång och signering av dokument. Läs mer
  • 2019-12-21

Fredrik H skrev om HusmanHagberg Åre
    Andelslägenhet i Åre. Skötte delvis affären bra, men oklarheter och missar längs vägen och dessutom vad jag uppfattar var ett lockpris som lägenheten inte var till salu för. Kan delvis också bero på strulig säljare. Läs mer
  • 2019-11-19

Olov K skrev om HusmanHagberg Åre
    Fungerat utmärkt på alla sätt! Absolut motsvarat våra förväntningar, kompetent och vänligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-23

Ove Lennart Mikael D skrev om HusmanHagberg Åre
    Hej vi har sålt ett hus
    Och vi har fått en väldigt bra service.
    Vi har fått alla förväntningar uppfyllda
    Och vi har haft en fin och bra kontakt Läs mer
  • 2019-08-21

Amber B skrev om HusmanHagberg Åre
    Vi köpte ett hus. Mäklaren var snabb på att återkomma, vänligen. Bemött oss väl. Jag har ingenting negativt att tillägga och kände att det blev en positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-08-20

Rickard F skrev om HusmanHagberg Åre
    Köpt hus. Mycket trevligt bemötande av mäklaren, dock var det vissa frågor som vi fick ställa om ett par gånger innan vi fick något riktigt svar. Läs mer
  • 2019-08-16

Linda W skrev om HusmanHagberg Åre
    Sålt en villa.
    Tryggt bemötande av mäklaren och så otroligt stöttande i alla lägen 🥰
    Jag vet inte vad jag hade för förväntningar?

Mäklaren har varit en person som stöttat och fått mig att känna mig trygg i att sälja huset. Mäklaren har varit väldigt trevlig och jordnära. Hon har varit toppen och otroligt bra på att förklara det man inte förstår i allt med att sälja hus mm.
    Super nöjd med att vi valde HusmanHagberg 🤩 Läs mer
  • 2019-08-05

Eva H skrev om HusmanHagberg Åre
    Köpte semesterbostad
    Mäklaren visade fler lägenheter än vi hade bett att få titta på och det var en av de andra vi köpte.
    Mycket tillmötesgående Läs mer
  • 2019-07-08

Noureddine Y skrev om HusmanHagberg Åre
    Andel Åre-björnen
    Bra bemötande av mäklaren!
    Fick de priset jag ville ha!
    Tack för ett gott samarbete ❤️ Läs mer
  • 2019-05-24

Elin J skrev om HusmanHagberg Åre
    Jag köpte en bostadsrätt i Åre kommun. Då jag inte köpt bostad tidigare visste jag inte vad jag kunde förvänta mig av en mäklare och jag kände mig osäker på alla termer och moment. Men min mäklare Yvonne Eriksson på Husman Hagberg var så engagerad och behjälplig från första bostadsvisningen tills alla papper var påskrivna, allt gick väldigt smidigt tack vare henne. Jag är så tacksam och nöjd för hennes engagemang och vill lämna mina varmaste rekommendationer för Yvonne!

Vänliga hälsningar / Elin Johansson Läs mer
  • 2019-05-01

Anders F skrev om HusmanHagberg Åre
    Jag har sålt en andel

Jag blev mycket bra bemött av Sara Wennergren som agerade mycket snabbt

Mina förväntningar var att snabbt få min andel såld och det tog ca. 5 veckor
    Jag har bara possitiva upplevelser med Sara och rekommenderar henne som mäklare till andra. Hon är väldigt duktig. Läs mer
  • Pia E

2019-04-29

Pia E skrev om HusmanHagberg Åre
    Mäklaren agerar proffsigt och är engagerad! Vi som säljare är jättenöjda med hur hon hölls oss informerade och uppdaterade under hela processen. Läs mer
  • Bo Göran E

2019-04-25

Bo Göran E skrev om HusmanHagberg Åre
    Vi rekommenderar Yvonne som mäklare. Skälen är många men här kommer några. Vid en försäljning är information viktigt, Yvonne informerar löpande vilket gör att man som säljare har kontrollen på försäljningsläget. Ordning och reda är också ett stort plus. Att ha blick för vad som behöver göras för att göra försäljningen attraktiv är också ett stort plus. Läs mer
  • 2019-04-15

Lena S skrev om HusmanHagberg Åre
    Mycket trevlig och duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-04-15

Peter B skrev om HusmanHagberg Åre
    Ordning och reda! Trevligt och effektivt! Läs mer
  • 2019-04-08

Maud E skrev om HusmanHagberg Åre
    Fick ett bemötande som man önskar sig, mycket nöjd Läs mer
  • 2019-04-05

Jan E skrev om HusmanHagberg Åre
    Sålt veckoandelar i Brf.
    Uppdraget har hanterats effektivt och professionellt.
    Jag rekommenderar gärna HusmanHagberg i allmänhet och Sara Wennergren i synnerhet. Läs mer
  • 2019-04-03

Maria R skrev om HusmanHagberg Åre
    Köpt en mindre lägenhet i Duved.
    Mycket bra bemötande.
    Fick felaktig information från HH i ett skede men inget som HH kan hållas ansvariga för.
    Tycker att vi fått proffesionell vägledning. Läs mer
  • 2019-03-14

Peter W skrev om HusmanHagberg Åre
    Köpt andelsboende i Åre. Mycket positivt bemötande av mäklaren. Engagerad och snabb i sin hantering Läs mer
  • 2019-03-01

Elin K skrev om HusmanHagberg Åre
    Det är min sambo och jag som har köpt en 5v-andelslägenhet i Åre och det var min sambo som hade kontakten med mäklaren. Då min sambo har pratat om mäklaren är det bara i positiva tongångar. Vi fick snabba svar vid frågor och i budgivningen så var det snabbt besked.
    Mvh Elin Läs mer
  • 2019-01-20

Björn A skrev om HusmanHagberg Åre
    Har köpt en andelslägenhet.
    Synnerligen alert mäklare. Återkom under hela processen snabbt, även under helger etc. Läs mer
  • 2019-01-17

Lotta N skrev om HusmanHagberg Åre
    Engagerad, snabb och löser allt vi har önskat vid försäljning. Riktigt trevligt bemötande! Läs mer
  • 2018-12-25

Bengt J skrev om HusmanHagberg Åre
    Har gjort affär tidigare med aktuell mäklare. Mycket nöjd med bemötandet och effektiviteten i hanteringen . Kunnig och professionell mäklare. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2018-12-20

Mie M skrev om HusmanHagberg Åre
    Sålt en del av ett andelshus i Cooperhill, Åre.
    Mäklaren var professionell och tillgänglig.
    Förväntade mig en beskrivning av hur processen skulle gå till o en hoppades på en snabb affär. Båda infriades.
    Mäklaren var vänlig och besvarade mejl o samtal snabbt.
    Ett gott hanterade och god information genom hela processen. Läs mer
  • 2018-12-19

Fredrik H skrev om HusmanHagberg Åre
    Sålt en bostadsrätt. Bra hantering av mäklaren som hela tiden höll vad som utlovats, uppdaterade och justerade vartefter vi hade kontakt. Läs mer
  • 2018-12-19

Gunilla S skrev om HusmanHagberg Åre
    Jag har köpt Prästbordet i Mattmar. Min mäklare hade bra kommunikation mellan mig och säljaren och såg till att köpet genomfördes trots frågetecken från mig som köpare och förväntningar från säljaren. Jag är mycket nöjd med mitt köp. Läs mer
  • Victor D

2018-12-17

Victor D skrev om HusmanHagberg Åre
    Mycket bra kontakt genom hela affären. Läs mer
  • 2018-12-17

Peter W skrev om HusmanHagberg Åre
    Proffsig, lyhörd, tillgänglig, påläst och tillmötesgående Läs mer

Stationsvägen 16, 837 52 Åre