Alla kategorier Mäklare Jämtland Åre HusmanHagberg HusmanHagberg i Åre

HusmanHagberg i Åre

Stationsvägen 16, 837 52 Åre — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg i Åre!

Är det dags att sälja din bostad för att flytta till nytt. Med oss på HusmanHagberg i Åre hjälper vi dig på vägen mot ditt nya drömboende. Vårt mål är att ha Åres mest nöjda kunder och receptet på detta tror vi är äkta engagemang och stor passion i allt vi gör. Oavsett hur din bostadssituation ser ut så erbjuder vi de rätta förutsättningarna för att du ska lyckas. Är du nyfiken på vad din bostad är värd, tveka inte att be om en fri värdering.

Välkommen in till oss på stationsvägen 16 i Åre eller läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om HusmanHagberg i Åre

• 2019-01-20

Björn A skrev om HusmanHagberg i Åre
    Har köpt en andelslägenhet.
    Synnerligen alert mäklare. Återkom under hela processen snabbt, även under helger etc. Läs mer
  • 2019-01-17

Lotta N skrev om HusmanHagberg i Åre
    Engagerad, snabb och löser allt vi har önskat vid försäljning. Riktigt trevligt bemötande! Läs mer
  • 2018-12-25

Bengt J skrev om HusmanHagberg i Åre
    Har gjort affär tidigare med aktuell mäklare. Mycket nöjd med bemötandet och effektiviteten i hanteringen . Kunnig och professionell mäklare. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2018-12-20

Mie M skrev om HusmanHagberg i Åre
    Sålt en del av ett andelshus i Cooperhill, Åre.
    Mäklaren var professionell och tillgänglig.
    Förväntade mig en beskrivning av hur processen skulle gå till o en hoppades på en snabb affär. Båda infriades.
    Mäklaren var vänlig och besvarade mejl o samtal snabbt.
    Ett gott hanterade och god information genom hela processen. Läs mer
  • 2018-12-19

Fredrik H skrev om HusmanHagberg i Åre
    Sålt en bostadsrätt. Bra hantering av mäklaren som hela tiden höll vad som utlovats, uppdaterade och justerade vartefter vi hade kontakt. Läs mer
  • 2018-12-19

Gunilla S skrev om HusmanHagberg i Åre
    Jag har köpt Prästbordet i Mattmar. Min mäklare hade bra kommunikation mellan mig och säljaren och såg till att köpet genomfördes trots frågetecken från mig som köpare och förväntningar från säljaren. Jag är mycket nöjd med mitt köp. Läs mer
  • Victor D

2018-12-17

Victor D skrev om HusmanHagberg i Åre
    Mycket bra kontakt genom hela affären. Läs mer
  • 2018-12-17

Peter W skrev om HusmanHagberg i Åre
    Proffsig, lyhörd, tillgänglig, påläst och tillmötesgående Läs mer

Stationsvägen 16, 837 52 Åre