HusmanHagberg Kiruna

HusmanHagberg Kiruna

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSixYears
Ring 0980-647 00 Dela

Välkommen till HusmanHagberg Kiruna! Letar du bostad i Kiruna, Kurravaara, Krokvik, Rautas, Kirunavaara, Alttajärvi, Kalixfors, Holmajärvi, Poikkijärvi och Sevuvuorna med omnejd? Tveka då inte att höra av dig till någon av våra duktiga mäklare på HusmanHagberg Kiruna. I Kiruna kan du se på hockey om du är vintersportsälskare,...

259 omdömen om HusmanHagberg Kiruna

Monika Lis Marie S
Repisvaara

Proffsig! Bra bemötande och lätt att nå. Uppfyllde förväntningarna över förväntan.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Monika för att jag fått vara en del av hela detta bygge, från byggstart och värderingar til nu en lyckad försäljning. Tack för alla samtal och fina stunder. Jag hoppas att vi ses snart igen på en ny visning:) /Sandra

Adnan V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
Repisvaara

Sandra är en fantastisk och professionell mäklare som levererar 100% . Rekommenderar Sandra

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Adnan! Hoppas allt går bra med bebis och livet i söder. Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. All lycka till framöver! /Sandra

Kjell Åke A
Nattavaara

Mycket bra och seriöst bemötande. Snabb handläggning och det blev också en snabb affär.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för din reco Kejll Åke! Tack för en trevlig affär. Hoppas att resan hem gick bättre än resan till Gällivare. Vi ses till överlämningen av nycklarna. /Sandra

Emma W
Apelqvistheden

Proffsig och kunnig i sitt yrke. Ger en trygg känsla för mig som köpare med kanske livets största investering.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Emma! Så kul att jag fick vara en del av ditt hus köp. Är så kul att få höra ditt glädjehopp. Vi ses till trädet /Sandra

Bengt Marcus B
Koskullskulle

Finns inte så mycket att säga förutom att hon är helt fantastisk

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Markus för din reco! Tack för att jag fick hjälpa dig med både försäljningen och köpet at husen, vi ses till tillträdet! /Sandra

Axel Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Apelqvist en del av HusmanHagberg Gällivare
Centrum Gällivare

Trevlig och hjälpsam. Gjorde processen av köpet lätt att förstå. Mycket bra mäklare!

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för din reco! Hoppas resan är bra och att du kommer trivas i din nya lägenhet när du kommer hem. Ses till tillträdet. /Sandra

Mårten L
Söderbergskullar

Positivt överraskad av Sandras proffessionalitet och genuina sätt. Skapar en trygg miljö för mig som köpare. Stort kunnande om både aktuellt objekt och kommunen i allmänhet.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för att du tog dig tid att skicka denna reco! Jag är så glad att ni gör detta äventyret med familjen, Välkommen till Gällivare. /Sandra

Kristoffer N
Folkets Park

Sandra har ett varmt och glatt bemötande. Man känner sig hörd av Sandra.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för din reco, och varmt välkommen hem till Gällivare! Hoppas att flytten ska gå bra norröver. Ta hand om er och kör försiktigt:) /Sandra

Gabriella K
Folkets Park

Hög kompetens och svarar snabbt och enkelt på frågor. Flexibel och hög tillgänglighet Snabba svar och alltid tillmötesgående med bra bemötande. En oberoende part i ett husköpet som vill det bästa för både säljare och köpare.

Svar från Sandra Apelqvist

Vill börja med att säga välkommen till Gällivare! Så roligt att ni hittade er plats och att jag fått vara en del av ert hus letande. Tack för att du tog dig tid att lämna denna reco! Ser fram emot att ses till tillträdet. /Sandra

John Yngve Emanuel E
Folkets Park

Mycket trevlig och saklig i information, bra info vad som händer i försäljningen.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för din reco! Hoppas ni ska trivas i Luleå och att vi ses när ni hälsar på. Ta hand om er och stort lycka till med era nya planer! /Sandra

Ann-Christine I
Centrala Gällivare

Proffsigt och trevligt bemötande. Fick den hjälp vi behövde vid köp av lägenheten.

Svar från Sandra Apelqvist

Lyckotårar att ni äntligen hittade rätt! Är så glad för er. Hoppas ni ska trivas och njuta av eran lägenhet! /Sandra

Hilda D
Repisvaara

Mycket bra bemötande och lyssnar bra på ens önskemål och krav! Väldigt nöjd!

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för din reco Hilda! Hoppas att du kommer trivas i DIN lägenhet. All lycka till :) /Sandra

Albin F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emilia Engrund en del av HusmanHagberg Gällivare
Högalid

Trevlig och bemötande som person. Hjälpte mig som aldrig köpt en lägenhet tidigare hur man kan eller ska göra. Budgivningen var en lång period av tid men så fort den var över så var det kontrakt skrivning ganska direkt.

Svar från Emilia Engrund

Tack för din reco Albin! Grattis till din första lägenhet. Så roligt att den blev din, där kommer du med all säkerhet trivas. Vi syns på tillträdet! :)

Jens J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emilia Engrund en del av HusmanHagberg Gällivare
Högalid

Kunnig och bra med info till visningar och inkomna bud. Hon skötte allt så gick hur bra som helst! när man själv inte fattar hur allt går till .

Svar från Emilia Engrund

Tack Jens för din reco coh tack för ett gott samarbete under dessa veckor. Har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med din lägenhetsförsäljning. Nu väntar nya äventyr. Vi ses på tillträdet!

Zalina V
Köpte sin stuga med hjälp av Emilia Engrund en del av HusmanHagberg Gällivare
Kurravaara

Jätte trevlig och duktig, förklarar bra när man förstår inte något ord.

Svar från Emilia Engrund

Tack Zalina för att du tog dig tid att lämna en reco :) Så spännande med stugköp, hoppas ni ska trivas. Vi ses på tillträdet! / Emilia

Johnny W
Fjällnäs

Trevligt bemötande, kunnig, bra o snabb service.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för din reco! Hoppas flytten söder ut ska flyta på bra och att ni ska trivas i Gällivare. Vi ses till tillträdet! /Sandra

Linnéa U
Östermalm

Kändes professionell, gick igenom allting tydligt och klart. Vi fick flera möjligheter att ställa frågor och fick snabbt svar kring det vi ville veta. En positiv upplevelse som köpare.

Svar från Emilia Engrund

Vad glad jag blir, tack Linnéa för dina värmande ord. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hem och jag är ett samtal bort om det skulle dyka upp några funderingar. Vi ses på tillträdet!

Kjell Walter O
Östermalm

Proffsigt bemötande med stort engagemang, jag kan varmt rekommendera Emilia som er mäklare.

Svar från Emilia Engrund

Tusen tack Kjell för ditt omdöme och tack för ett gott samarbete under dessa veckor! Vi ses på tillträdet :)

Christina L
Korpilombolo

Mäklaren Emilia fick oss att bli mer intresserad av huset så vi till slut köpte det.

Svar från Emilia Engrund

Tack Christina för din reco. Lycka till med det nya och jag hoppas ni ska trivas i huset :)

Jouni Juhani H
Kassa

Emilia är en bra och kunnig mäklare

Svar från Emilia Engrund

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Har varit ett sant nöje att få vara en del av er bostadsförsäljning!

Jens J
Lombolo

Kunnig och seriös .hus köpet gick hur smidigt som helst

Svar från Emilia Engrund

Tack Jens för din reco! Jag är så glad över att det gått så smidigt, snart är vi i mål :)

Isaac B
Centrala Gällivare

Hon var jätte trevligt!!!!!!!!! Hon fick hjälpa mig från start till slut. när jag kontaktade henne, hur hon förklarade saker kände jag mig säker och när vi träffades på visning fick jag hopp om att jag ska köpa föremålet! Jag kan rekommendera Sandra Apelqvisk.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för dina fina ord! Hoppas att du ska trivas i din lägenhet. /Sandra

Seija W
Kassa

Hon är proffsig och trevlig i sitt bemötande. Naturlig och lätt att prata med.

Svar från Emilia Engrund

Tack Seija för ditt omdöme. Snart dags för tillträde och ni får nycklarna till ert egna hus! Hoppas julen och början på det nya året varit bra.

Mimer F
Silfwerbrandshöjden

Härlig energi, hjälpsam. Känns mycket bra

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för din reco! Hoppas att du får en god jul och ett fint avslut på 2023. Vi ses till tillträdet /Sandra

Tobias D
Repisvaara

Bara bra erfarenheter från både köp och försäljning.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Tobias för att jag fått vara en del av dina bostadsaffärer. Hoppas ni får njuta av julen för att sedan orka med flytten. Allt gott till er båda! /Sandra

Erik J
Repisvaara

Trevlig snäll proffsig. Bra bemötande, och hoppas att allt går som de ska nu. Och att vi lyckas få köpet igenom. Sandra gjort bra ifrån sig, och tar sin tid

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för din reco! Så trevligt att träffas under helgen när du var uppe, vi hann med både visningar, kontraktsskrivning och hann till flyget i tid till avgång. Hoppas att ni får till en bra försäljning där nere. Allt gott och god jul till dig och familjen! /Sandra

Anders P
Centrala Gällivare

Som en mäklare ska vara trevligt bemötande saklig och hjälpsam.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för din reco! Så roligt att ni hittade rätt hus i Gällivare. Hoppas att allt ska gå bra med flytt, /Sandra

Mona P
Centrala Gällivare

Blev väl bemött av en trevlig mäklare som jag verkligen skulle rekommendera för andra som ska sälja! Hade inga andra förväntningar än att lägenheten skulle bli såld, och det blev den så Sandra levde upp till den förväntningen utan problem. Upplevde allt positivt och enkelt från första träffen med henne, en proffsig duktig kvinna som verkligen passar med det hon gör, har bara positivt att säga om henne

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Mona för att jag fick hjälpa er att sälja er fina lägenhet. Hoppas att flytten ska gå bra till hyresrätten och sedan vidare. Allt gott tills vi ses på tillträdet. /Sandra

Amund K
Repisvaara

Extremt trevlig mäklare som alltid tar sig tid för att leva upp sig till dina förutsättningar. Träffade ett antal mäklare innan Sandra men det kändes inte alls lika bra som det kändes när vi träffade Sandra första gången. Bra driv och ger alltid återkopplingar i bra tid.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Amund för din reco! Hoppas att allt har gått bra efter flytten och att du trivs, all lycka till med skola och allt runt om. Tack för att jag fick hjälpa dig och tack för förtroendet. /Sandra

Kjell Ragnvald A
Repisvaara

Vänlig, artig och kunnig. Kan bemöta olika människor.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Kjell för din fina reco! Hoppas att ni är nöjda med huset och att du inte jobbar på egen hand mer. Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Allt gott till er, njut av hus livet igen. /Sandra

Conny Ingemar K
Repisvaara

Mycket trevligt och bra bemötande.👍 vi hade väldigt höga förväntningar inför köpet av lägenhet. Sandra med sin känsla och proffsighet fixade fram en lyckad bostadsaffär.😀

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för att du tog dig tid att skriva denna fina reco! Det har varit ett nöje att hjälpa er med både köp av lägenhet och stuga samt försäljning av hus. Jag är så glad att ni hittade rätt lägenhet och att ni trivs! Tack hälsa familjen! /Sandra

Alf N
Centrala Gällivare

Mycket vänligt bemötande, saklig. Mycket inkännande och ordnade en perfekt lägenhet utifrån vårt behov. Är mycket tacksam och nöjd.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Alf för att jag fått hjälpa dig hitta hem. Jag är så glad att vi kunde lös den sabba visningen så barnen fick chansen att se lägenheten innan du fattade beslutet. Allt gott till dig och se till att njuta av stadslivet. /Sandra

Marcus M
Koskullskulle

Hela vår upplevelse med Sandra gav en sådan känsla av närvaro, värme och äkthet och det skapade verkligen en förståelse för det väl använda uttrycket ” att hitta hem” Att få ta del av Sandras breda kunskap och generösa råd och tips på hela vår resa, från att söka till att finna och att slutligen få landa ”vårt hem” skapade ren och skär lycka och det ända in i hjärteroten. Vi hittade inte bara ”vår” mäklare utan något mycket mer och för det säger vi, Med värme , Tack Sandra Familjen/M

Svar från Sandra Apelqvist

Åh Marcus vilken under bar reco! Tusen tack för att jag får vara en del av era bostads drömmar. Jag är så tacksam för den energin du alltid för med dig och Tusen tack för att jag fått vara i er vardag ett tag. Ser så mycket fram emot att få komma och se resultatet av era drömmar. Ett stort tack till hela Familjen för att ni lät mig dela dessa stunder mer er. Stort lycka till och vi ses snart. /Sandra

Hanna L
Björkmansheden

- Väldigt bra. Superbra att det går snabbt att få svar/att hon ringer upp! - Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar - Kunnig och professionell

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Hanna för din reco! ÄNTLIGEN har vi hittat erat hus:) Det har varit ett nöje att få hjälpa er i den här köpprocessen. Kommer sakna er på visningarna:) Ta hand om er och den lurviga tills vi ses för tillträde. /Sandra

Amanda Maria Teresia M
Heden

Sandra gjorde det enkelt att både sälja och köpa bostad.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för att du tog dig tid att skicka en reco, Tack för att jag fick hjälpa er att både köpa och sälja. Stort lycka till med flytten! /Sandra

Anne Elisabet J
Luossavaara

Proffsigt och trevligt bemötande vid alla tillfällen Bra råd och stöd i både sälj- och köpprocess Vi anlitade samma mäklare vid flera genomförda överlåtelser i närtid i familjen Vi är nöjda med våra bostadsaffärer Smidigt och bra planering med både köp och försäljning samtidigt

Svar från Emilia Engrund

Tack snälla för din reco! Jag är så glad att jag fått hjälpa er med era försäljningar. Det har varit så trevligt och tack för alla trevliga pratstunder. :) Hoppas ni får en fin jul, så ses vi på tillträdet! / Emilia

Therese Z
Heden

Lyhörd och visar genuint intresse att hjälpa. Proffsig och snabb!

Svar från Sandra Apelqvist

Äntligen har vi hittat ert hus! Stort grattis. Tack för att du lämnade en reco, Vi ses snart :) /Sandra

Fanny W
Luossavaara

Fantastiskt fint bemötande! Glad öppen och lätt att prata med. Noggrann.

Svar från Emilia Engrund

Tuuusen tack Fanny för dina ord! Så kul att det gick så smidigt och stort grattis till husköpet. Vi ses på tillträdet. :)

Sverker A
Köpte sitt hus med hjälp av Emilia Engrund en del av HusmanHagberg Gällivare

Emilia har på bästa sätt hjälpt till med denna affär - bra jobbat!

Svar från Emilia Engrund

Tack Sverker för din reco! Kul att det blev affär och att ni hittade en stuga, välkomna till Tornedalen! / Emilia

Ann Elin Rose-Marie E
Sålde sitt hus med hjälp av Emilia Engrund en del av HusmanHagberg Gällivare

Bra service med information. Täta kontakter och en väldigt trevlig och kunnig person. Är supernöjd.

Svar från Emilia Engrund

Tack Rose-marie för din reco. Har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen av stugan. Tack för alla trevliga samtal vi haft under tidens gång! Njut av solen i utlandet så hörs vi när det närmar sig tillträde :)

Fredric L
Södra Mosebacke

Du hittar inte bättre mäklare, hon är toppen.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack för din reco! Så fina ord, värmer verkligen. Tack för att jag fick hjälpa er att hitta ert nya hem. nu håller vi tummarna för försäljningen. Allt gått tills vi ses nästa gång. /Sandra

Christoffer H
Luossavaara

Trevligt bemötande och en tydlighet gällande uppdraget och vad det omfattar. Emilia höll mig bra uppdaterad genom hela försäljningen som gick väldigt smidigt.

Svar från Emilia Engrund

Tusen tack Christoffer för dina ord. Även stort tack för att jag fått vara en del av din lägenhets försäljning, allt gott / Emilia

Hannah E
Fjällnäs

Snabb, effektiv och otroligt proffsig. Bra kundbemötande och kunde inte ha blivit en bättre eller snabbare affär.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Hannah för din reco! Jag är så glad att det löste sig snabbt och smidigt både för dig ch säljaren. Allt gått till dig ses snart:) /Sandra

Sören M
Luossavaara

Tydliga svar på mina frågor. Visade intresse även för mig som köpare.

Svar från Emilia Engrund

Tack Sören för att du tog dig tiden att lämna en reco. Tänk vad snabbt och smidigt det löste sig för alla parter. Vi ses på tillträdet!

Christina E
Centrala Gällivare

Blev bemött på ett bra och trevligt sätt. Inga speciella förväntningar. Mycket god information om allt som rörde försäljningen. Noggrann genomgång av handlingarna vid kontraktsskrivningen.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Stina för din reco! Jag hoppas att flytten ska gå bra och att ni ska njuta ordentligt i Thailand snart. Många tack fr att jag fått hjälpa er med både köp och försäljning. Allt gott och hoppas ni får plats med alla tomtar nu under julen :) /Sandra

Björn N
Centrala Gällivare

Blev bemött på ett bra och trevligt sätt. Inga speciella förväntningar. Mycket god information om allt som rörde försäljningen. Noggrann genomgång vid kontraktsskrivningen.

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Björn för din reco. Jag är tacksam att jag fick hjälpa er med både köp och försäljning. Hoppas att flytten ska gå bra. Så ni kan njuta av Thailand sen. /Sandra

Frida B
Östermalm

Mycket professionell och kunnig! Samt villig att göra det lilla extra för att ge bra service 😊

Svar från Emilia Engrund

Tack för din reco Frida. Jag är så tacksam att jag får vara en del av både ert husköp och försäljning :)

Conny Peter E
Mellanområdet

Emilia är väldigt trevlig och professionell. Samtidigt som hon är enkel och lyhörd. Vill även lyfta fram Sandra som har engagerad sig lika mycket. Man känner sig väldigt trygg med dem som mäklare. Är någon av dom borta eller inte kan svara, så svarar den andra och är minst lika uppdaterad och engagerad. Har haft 3 affärer med Husmanhagberg hittills och rekommenderar dem alla dagar i veckan.

Svar från Emilia Engrund

Tack för dina värmande ord Conny! Vad glada vi blir och även ett stort tack för att vi har fått hjälpa er med försäljningen av huset. Det har varit mycket trevliga samtal under processens gång. Nu bär det av mot det nya. Stort lycka till med flytten så ses vi på tillträdet :)

Ove Dennis J
Östermalm

Trevlig, hjälpsam och förstod vad vi ville. Snabb att svara och göra ändringar i det vi ville ha ändrat. Är kanonnöjd och skulle rekommendera Emilia alla dagar i veckan!

Svar från Emilia Engrund

Tack Dennis! Vad glad jag blir :) Hoppas att packning och flytt ska går bra så ses vi snart!

Anna L
Centrala Gällivare

Sandra har gett ut information snabbt, är hjälpsam och kunnig!

Svar från Sandra Apelqvist

Tack Anna för att jag fått vara en del av ditt bostadssökande och jag hoppas verkligen att du och tjejerna ska trivas. Vill även passa på att tacka för att jag fick hjälpa till med er försäljning. Jag önskar dig allt gott och vi ses snart för tillträde:) /Sandra