HusmanHagberg Kristianstad

A part of HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeTenYears
Call 044-10 19 00 Share

About company

Välkommen till oss på HusmanHagberg i Kristianstad! Här möts du av engagerade fastighetsmäklare som har bred kunskap och lång erfarenhet av bostadsmarknaden i både Kristianstad och Åhus. För att kunna följa våra ledord om förtroende och kundnöjdhet erbjuder vi dig kunskap, uppmärksamhet och trygghet när du väljer att förmedla...

504 omdömen om HusmanHagberg Kristianstad

Sedan starten hos Reco 2015

Sara L
Bought an accommodation with Adam Persson a part of HusmanHagberg Kristianstad
Knislinge

Adam har gett mig Ett mycket vänligt bemötande. Han har varit Hjälpsam på alla vis och mycket villig att hitta och förmedla information som efterfrågats.

Eva Carina Susanne H
Åhus - Innanför Murarna

Mycket engagerad samt stor erfarenhet. Det känns tryggt att ha en kunnig mäklare. Håller en uppdaterad samt är snabb att återkoppla. Svarar så snabbt han kan när du behöver kontakta honom. Skulle det uppstå behov av mäklare kommer jag att anlita honom igen!

Max Alexander T
Hammar

Kanon och snabb återkoppling samt väldigt hjälpsam!

Leif M
Centrum

Fick av bekanta en rekommendation att först kolla med Peter Canaki. Det blev inga mer mäklare att söka. Kände genast att det bildades ett samarbete med Peter av den typ jag behövde. Överlät direkt arbetet med min lägenhet på Peter som tog hand om detta och höll (håller )mig hela tiden informerad. Således mycket nöjd..Vill ha ett fortsatt arbete tillsammans med honom rörande det ekonomiska som inte helt är klart redan idag fm den 20 mars. Även där behöver jag således viss hjälp avseende skatter etc. Jag vet jag får det. Kunde också under tiden flytta utan problem. M v h Leif Mårtensson

Rebecka J
Åhus - Centralt

Mycket kunnig och drivande. Peter informerade tydlig om allt under hela processen.

Sven Mårten Ulrik H
Åhus - Innanför Murarna

Peter är en erfaren, kompetent och trevlig mäklare. Peter Inger förtroende till både säljare och köpare . Bara plus till han! Skulle vi i framtiden sälja ett hus eller lgh. är Peter första valet!!

Jonas N
Centrum

Peter var hur bra som helst.Det var tuffa tider att sälja en lägenhet men han var väldigt professionell . Vi är väldigt nöjda Med vänlig hälsning, Jonas och Mia

Catarina S
Bought a cottage with Peter Canaki a part of HusmanHagberg Kristianstad
Yngsjö/Saltsjöbaden

Professionellt bemötande, påläst, snabb på att återkoppla. Trevlig!

Marcus L
Centrum

Trevligt och professionellt bemötande.

Oliver B
Egna Hem

Vi är tacksamma för Adams hjälp och imponerande över hans färdigheter inom området. Uppskattar hans fokus på kundernas bästa.

Sofia J
Egna Hem

Adam är en mäklare som är engagerad, lyhörd för ens önskemål och professionell. Kommunikationen under säljprocessen var enkel och han var alltid tillgänglig. Vår lägenhet lyckades han sälja inom kort på ett smidigt sätt. Adam är genuint trevlig och levde upp till våra förväntningar.

Ella J
Egna Hem

Adam har genom sitt lugna, professionella och tillmötesgående sätt hjälpt oss vid köpet av vår bostad! Han levde upp till förväntningarna vi hade genom att vara tillgänglig till att svara på våra frågor om lägenheten och det han inte haft koll på har han tagit reda på! Mycket nöjda!

Ali Odah M

Han var trevlig och hjälpsam! 5\5

Denise B
Charlottesborg

Adam har gjort ett fint jobb med försäljningen av vår mormors lägenhet. Kommunikationen har varit smidig rakt igenom och tydlighet har varit ett ledord. Vid frågor har vi fått snabba svar. Väldigt nöjda!

Marja L
Charlottesborg

Adam är trevlig och professionell, lika mycket mot oss som säljare som mot köparen. Snabba och korrekta besked gjorde att allt gick snabbt framåt. Tack för ett väl utfört uppdrag!

Magnus G
Odal/Vilan

Verkar vara framåt och mångsidig, du märker ett engagemang när du träffar honom live.

Kerstin S
Odal/Vilan

Jag har blivit väldigt väl bemött av Adam och haft en bra kommunikation med honom. Adam har gjort en mycket bra insats och varit ett bra stöd för mig. Han är en mycket vänlig och respektfull person. Jag vill på det varmaste rekommendera honom och önska honom lycka till på kommande uppdrag. Kerstin Stjernblad

Maria Christina K
Kulltorp

Förtroendeingivande. Mycket duktig på att återkoppla. Trevligt sätt, diplomatisk. Noggrann och kunnig.

Brian K
Kulltorp

Adam är duktig på det han gör. Han gick i genom hela huset med oss och tog fram intressanta fakta samt svarade på våra frågor. Vi hade en dialog om huset, för- och nackdelar mm, han är en bra bollplank. Han lyssnade noga när vi framförde våra bud. Det kändes att han ville att vi skulle vara nöjda.

Sven Eric Bo L
Möllebacken

Vi har både köpt och sålt lägenhet/villa genom Peter Canaki. Allt har förlöpt mycket bra. Peter är kunnig, lugn och trygg. Man kan lita på honom. Det märks att han har lång erfarenhet från branschen. Vi kan varmt rekommendera honom.

Petra N
Sommarlust

Min upplevelse är att han är väldigt service minded och kommer göra det lilla extra för att er upplevelse av ert hus/bostadsrätts köp ska bli så bra som möjligt för dig. Han är noga och tillgänglig under hela processen vilket känns tryggt. En bra mäklare med 100% kundfokus.

Marianne N
Sommarlust

Tryggt och säkert, bra hantering effektiv. Allt känns toppen!

Lii C
Sommarlust

Adam är lätt att komma i kontakt med när det behövs och svarar alltid så fort han kan. Han tydlig och saklig och ger ett lugnt intryck. Det gör att man får förtroende för honom.

Wille C
Sommarlust

Mycket tydlig, trevlig och bra på sitt jobb. Har koll på allting som är viktigt/behövs vid en försäljning, och är transparant och trevlig.

Daniel R
Sold a accommodation with Adam Persson a part of HusmanHagberg Kristianstad
Knislinge

Positivt inställd, anstränger sig det extra som behövs för en lyckad affär, snabb i interaktionerna!

Susanne S
Sold a accommodation with Adam Persson a part of HusmanHagberg Kristianstad
Knislinge

Snabb på att kommunicera, lyhörd för våra önskemål, kunnig och tar reda på det som behövs. Upplever Adam trygg och engagerad och att han har ett ödmjukt och diplomatiskt förhållningssätt

Kerstin I
Sold a cottage with Adam Persson a part of HusmanHagberg Kristianstad
Kyllingaröd

Adam är vänlig och lyhörd,återkopplar alltid till samtal och mail,vilket uppskattas. Kontaktar även företag som på olika sätt kan bli inblandade i försäljningen. Bistår även där med närvaro och nycklar. Hittar även en bra lösning ( som i mitt fall) mellan säljare och köpare.

Sven L
Centrum

Han känns lugn och trygg och har ett stort tålamod. Förtroendeingivande. Lätt att kommunicera med. Trevlig och glad. Vi är mycket nöjda.

Isat H
Helgedal

Hej! Jag blev bemött av Peter Canaki jättebra👍. Han är en bra mäklare som förklarar och berättar allt man vill veta. Med andra ord han är en duktig mäklare. Finns inget mer och säga. 🙂

Lars M
Åhus - Täppet

Peter är väldigt erfaren i branchen, lyhörd, gör sitt bästa för att köpare och säljare ska mötas i en lyckad affär.

Alva Ingegärd S
Helgedal

Utmärkt service och snabbt avslut trots en vikande marknad.

Mikael S
Sold an apartment with Adam Persson a part of HusmanHagberg Kristianstad

Adam visade redan från första mötet att han var tillmötesgående, kunnig och professionell. Rekommenderar honom varmt.

Wenche B
Sold an apartment with Adam Persson a part of HusmanHagberg Kristianstad

Adam är en duktig och tillitsskapande mäklare. Han är kunnig, professionell och väldigt engagerad. Som person utstrålar han positivitet och välvilja, och han är lätt att prata med. Adam har hållit oss uppdaterade under hela processen, haft specifika tips till oss och varit ärlig/direkt hela tiden för att försäljningen skulle genomföras på bästa möjliga sätt. Han är framåt och följer upp på ett positivt sätt. Vi har hela tiden känt oss säkra på att han har haft full kontroll. Vi bor i Norge och har varit beroende...

Gull Ann-Sofi P
Åhus - Täppet

Trevlig och kompetent och hade svar på alla mina frågor kan starkt rekommenderas.

Rebecka J
Åhus - Vattentornsområdet

Tydlig och sköter processen mycket bra.

Douglas Erik Ragnar S
Åhus - Vattentornsområdet

Personlig och professionell rådgivning och resultatinriktat genomförande.

August L
Sommarlust

Otroligt bra service med väldigt självsäkra svar. Den här mäklaren vet vad han håller på med. Oerhört tacksam för jag hade turen att få just honom! Mvh

Malte K
Sommarlust

Väldigt professionell och hjälpsam. Bara goda sakar att säga om Adam och mycket glad att han kunde guida genom min försäljning.

Giuseppe C
Gärds Köpinge

Bra, han är duktigt och kunnig!

Marco N
Gamla Näsby

Vid mitt första fastighetsköp var mäklaren Adam Persson med oss hela vägen. Med bra snabb kommunikation och alltid tillgänglig för att svara på våra frågor. Adam var professionell vid varje bemötande och hade bra koll på bostaden och marknaden samt juridiska aspekter angående köpprocessen. Eftersom detta var min första fastighet är jag väldigt nöjd över att vi fick en bra och trevlig mäklare som Adam. Överträffade mina förväntningar!

Hildur A
Sold an apartment with Peter Canaki a part of HusmanHagberg Kristianstad

Peter är proffsig, påläst om allt om och kring vår bostadsrätt och mycket kunnig.

Birgitta Kristina O
Bought an apartment with Peter Canaki a part of HusmanHagberg Kristianstad

Jag fick ett bra och trevligt bemötande. Han var kunnig och tillmötesgående vid visningen.

Elisabet H
Norra Åsum

Mycket proffsigt, seriöst. Väldigt nöjda. Mvh

Annika Birgitta M
Hammar

Han fick mig att känna att jag var den enda kunden han hade och att vi hade all tid i världen!

Laila K
Åhus - Täppet

Bemötandet och förväntningarna på mäklaren var mycket bra. Professionell, erfaren och trevlig i alla våra samtal genom hela processen.

Johanna W
Önnestad

Adam är en bra mäklare. Vi har blivit bra bemötta av honom och han svarar snabbt på sms och telefonsamtal när man har försökt få tag på honom. Vi är nöjda med Adams jobb

Linnea A
Önnestad

Vi köpte bostad. Första intrycket när man gick på visning var toppen, engagerad mäklare som var påläst. Han lät inte oss vänta med frågorna vi hade utan tog reda på det direkt, vilket är uppskattat. I objektbeskrivningen så stod det inte hur många personer som bott i hushållet, det var av stor betydelse för oss. Så det var ett litet minus. Men i övrigt så toppenbra kundbemötande. Nöjda med affären hitintills.

Johan L
Gamla Näsby

Mycket bra bemötande, proffesionellt men ändå personligt. Kunnig, snabb återkoppling. Tog sig tid att kolla upp saker och svarar på alla frågor.

Bengt J
Gamla Näsby

Trevligt bemötande, lätt att prata med. Lätt att komma i kontakt med. Svarar snabbt på telefon och mail. Snabb på att fixa fram efterfrågade dokument och andra uppgifter.

Sten Henrik Christian B
Gärds Köpinge

Mycket gott bemötande, duktig med positiv inställning och gott omdöme, skötte det hela utmärkt.