HusmanHagberg Linköping

HusmanHagberg Linköping

• BadgeSixYears

Välkommen till HusmanHagberg och oss i Linköping! Här i underbara Linköping finns vi mäklare på plats för att hjälpa dig med din bostadsaffär. Ska du sälja eller köpa? Vi har koll både på branschen och området så ta hjälp av oss. Vår största passion är bostadsaffärer och mäklaryrket. Vi strävar alltid efter nöjda kunder. Självklart...

343 omdömen om HusmanHagberg Linköping

Sedan starten hos Reco 2017

Dumitru P
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Linköping

Mäklarna från HusmanHagberg har jobbat smidigt och enligt vår önskemål hela tiden.

Marwan A
Skrev om HusmanHagberg Linköping

Trevlig och lätt och ha med och göra snabb på svara ger bra service. Bästa Martin

Teresia Linnea B
Skrev om HusmanHagberg Linköping

Bra upplevelse, trevligt bemötande. Hjälpsamma med kontakt och medling, flexibla med tider vilket uppskattas när man vill ha en snabb process.

Michael C
Skrev om HusmanHagberg Linköping

Jag kan varmt rekommendera Tobias Svärd som hjälpte oss sälja föräldrahemmet i Linköping. Synnerligen nöjd med helhetslösningen. Michael C

Karl Åke Niklas W
TALLBODA

Tobias i Linköping, har skött våran husförsäljning exemplariskt.

Henric K
Vidingsjö

Är på alla sätt mycket nöjd med hela försäljningsprocessen av vår villa. Kan verkligen rekommendera HusmanHagberg som mäklarfirma och då i synnerhet fastighetsmäklare Tobias Svärd.

Petter K
Södra Ekkällan

Proffsigt och kunnigt rakt igenom.

Ulla-Carin A
KISA

Vi fick ett bra intryck av mäklaren från början och kände att våra tankar över försäljningen blev hörsammade. Vi kan varmt rekommendera Tobias Svärd.

Karl Joar W
VÄSTERLÖSA

Fantastisk service och bemötande!

Karl Joar W
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Linköping

Fantastisk service och bemötande!

Therese L
Gistad

Ronja är en engagerad och personlig mäklare

Tobias W
T1

Trevliga och professionella, rekommenderar.

Rebecka M
Tallboda

Mäklaren Marcus var tydlig, noggran, informativ, kunnig, trevlig och fick mkt bra bemötande.

Tonny V
Linghem

Väldigt snabba och hjälpsamma vid mina frågor. Trevligt bemötande från start till mål

Gösta Moje W
Centralt

Bra, trevligt och proffsigt bemötande. Enkelt hanterat utifrån att vi är på olika platser.

Michael M
Centralt

Mycket trevliga och responssnabba med svar på frågor och god service.

Torbjörn B
Ullstämma

Mycket professionell mäklare, dessutom väldigt trevlig. Ger en bra helhetslösning, kan bara säga bravo, dessutom bra pris.

Robin J
Johannelund

Kunnig och bra mäklare som gör det lilla extra för att du som köpare alternativt säljare ska bli nöjd.

Elin Wilma Petréa Ö
Skrev om HusmanHagberg Linköping

Har haft Martin som mäklare under mitt första bostadsköp och kunde inte varit nöjdare än vad jag är! Väldigt trevlig, driven och lätt att nå vid alla sorters frågor. Han hade ett stort engagemang och har varit väldigt professionell genom hela processen. Jag rekommenderar verkligen Martin då han är väldigt kunnig och bidrar med en stor trygghet!

Martin G gillar detta
Mattias A
Skrev om HusmanHagberg Linköping

Om man får beskriva Martin med tre ord då är det driven, rak och ärlig. Jag kan starkt rekommenderar Martin med det sagt vill ni få er bostad såld så kan ni räkna med honom

Martin G gillar detta
Hamdan A

Mäklaren Eva Piehl väldig duktig hjälpsam personal

Daniel R
Malmslätt

Bara positivt. Tillgänglig, inlysnande och stöttande. Vi önskade en snabb försäljningsprocess och mäklaren visade förståelse och jobbade aktivt mot att hjälpa oss med detta.

Lars U
Åbylund

Professionellt med hög servicenivå!

Tina L
Centralt

Mycket bra information om lgh och ett fint bemötande av mäklaren. Tillgänglig mäklare när vi hade frågor. Tack! Vi är så nöjda.

Wahida H
Vallastaden

Det är andra gången som vi har anlitat Marcus och det finns en anledning till detta. Marcus är kunnig och lyhörd, samt har bra kontakt med målgrupperna i Vallastaden. Marcus är saklig, trevlig, tjänstvillig och flexibel, han har varit engagerad, lätt att nå och inlyssnande. Marcus är en mäklare i världsklass och vi kan varmt rekommendera honom.

Emilia S
Folkets Park

Mycket nöjd med den mäklare vi haft från husmanhagman och skulle varmt rekommendera både han och friman vidare.

Nicole M
T1

Kompetent och professionell mäklarbyrå som varmt rekommenderas. Skicklig mäklare som har koll på nuvarande och framtida bostadsmarknaden, skicklig förhandlare, mycket trevligt kundbemötande och serviceinriktad.

Anton N
Skrev om HusmanHagberg Linköping

Martin Gargis agerade mäklare vid vårt första bostadsköp. Han var trevlig och lätt att ha och göra med under hela processen vilket bidrog till en trygghet. Han utmärker sig också genom att vara väldigt tillgänglig och flexibel från start, vilket gjorde allt smidigare och bland annat medförde att vi kunde verkställa en besiktning av bostaden på kort varsel. Vi rekommenderar därför Martin Gargis fullt ut.

Nicole M
Skrev om HusmanHagberg Linköping

Martin ringde i egen regi till mig och frågade om det var aktuellt med en värdering. Men allt eftersom det redan var bestämt att sälja lägenheten så fick han direkt möjligheten att sälja den och lägenheten blev såld. Martin är en mycket trevlig och skicklig mäklare. Han engagerar sig helhjärtat för sina kunder, vare sig det är säljare eller köpare. Det lilla extra och att veta hur man sköter affärer på ett mycket professionellt sätt utmärker Martin som erfaren och skicklig mäklare. Jag rekommenderar Martin varmt då han...

Annika O
Sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Linköping

Tobias Svärd har sålt vårt fritidshus och vi är mycket nöjda. Han är tillmötesgående, lugn och har erfarenhet.

Viola Britt-Louise K
Skrev om HusmanHagberg Linköping

Martin Gargis Genomförandet av försäljningen har fungerat bra trevligt bemötande o full support , vi är nöjda

Eva J
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Linköping

Tillmötesgående och trevlig, Inga problem att komma fler gånger, hjälpsam. Vid köptillfället toppen inga problem löste plats även att vi var lite knöliga. Tydlig med dokumenten och erbjöd fortsatt hjälp om vi kom på frågor i efterhand. Vi är supernöjda.

Maud E
Centralt

Mäklaren var insatt i allt vad som gällde min samfällighet. Vi fick bra kontakt från början och han var villig att hjälpa till med allt som jag bad om. Han la ner oerhört mycket tid att skaffa presumtiva köpare innan visningen och höll ständig kontakt med mig. Jag fick ett över förväntan bra pris för min lägenhet. Jag har bara positiva erfarenheter av Martin, alltid glad och hjälpsam - en riktig stjärnmäklare, som jag ger de bästa rekommendationer!

Lena S
Valla

Eva Piel på HusmanHagberg är engagerad, pålitlig och tillgänglig. Hon är mycket erfaren och lotsade oss tryggt genom säljprocessen. Vi är mycket nöjda!

Helene O
Sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Linköping

Toppen betyg till alla på HusmanHagberg Linköping. Proffsigt mottagande av alla i personalen, blev sedd i samma ögonblick jag steg in genom dörren. Kommer jag några minuter innan mötet så kommer frågan, skulle det smaka med kaffe? Har stort förtroende för mäklaren, lugn saklig och kunnig. Det blev en bra affär för alla inblandade. Fortsätt jobba som ni gör, ni är toppen. Trevlig helg

Gustav B
Johannelund

Dom har varit professionella och engagerade i att lösa köpet och inflyttningen så bra som möjligt. Underlättat samtal med bank osv. Min mäklare var Marcus Pheil

Susanne M
Tallboda

Det har varit bra .Har haft kontakt med Ronja west ,en lugn och en utstrålning ly hörd ,

Ashur Z
Johannelund

Väldigt bra bemötande av Marcus på Husman, sålde lägenheten på en vecka i dessa tuffa perioder. Helt perfekt mäklare!

Max E
Centralt

Marcus var riktigt bra! Lyssnar, tar sig tid och upplevs engagerad samt målmedveten.

Malin K
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Linköping

Toppenbra service och stort engagemang från mäklaren. Nöjd rakt igenom!

Simon W
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Linköping
Kolbyttemon

Tobias Svärd är en mycket engagerad, proffessionell mäklare som jag varmt rekommenderar!

Leila Anneli T
T1

Trevligt ,professionellt bemötande. Mäklaren besvarade våra förväntningar och hade tid utföra affären utan att pressa och stressa. Vi kan rekommendera Ronja Westh. Anneli T

Thomas F
Ekholmen

Trevlig personal som har har utfört försäljningen av lägenheten på ett mycket professionellt sätt. Mycket nöjda med HusmanHagberg och mäklarna.

Kent K
Folkets Park

En bra och driven mäklare som uppfyllde våra önskemål

Johanna Maria Emelie D
Brokind

Trevligt och proffsigt bemötande och ett bra jobb med förhandling med köpare, givet dessa knepiga tider.

Hans G
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Linköping
Johannelund

Proffsigt i alla delar både i bemötande och genomförande..

Maud P
Centralt

Jag blev bemött bra, så som jag förväntar mig att mäklare ska vara.

Elisabet B
Vallastaden

Jag blev bra bemött och affären har gått smidigt

Kenneth N
Ekängen

Mycket bra trevligt mäklare bra information bra att förklara

Mimmi L
Linghem

Välidigt bra bemötande av mäklare Ronja Westh - flexibel, tillmötesgående och proffsig. Försäljningen gick fort i en trög marknad, och trots få spekulanter fick jag priset jag ville ha.