HusmanHagberg Luleå

HusmanHagberg Luleå

• BadgeSevenYears
Ligue 0920-23 07 00 Compartilhar

About company

Välkommen till HusmanHagberg och fantastiska Luleå! Allt fler söker boenden här i området och vi mäklare på kontoret har full förståelse, då det finns massor av boendemöjligheter här i trakten. Är du en av de som söker dig hit? Eller vill du sälja? Vilken typ av bostadsaffär du än ska göra kan du kontakta oss. Med passion,...

687 omdömen om HusmanHagberg Luleå

Sedan starten hos Reco 2017

Rody M
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Emma Lindbäck uma parte de HusmanHagberg Luleå
Örnäset

Välidigt duktig och hjälpsam mäklare. Vi fick snabba svar på våra frågor och vi fick ringa när vi ville. 100% nöjd!

Monica N
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Ida Simonsson uma parte de HusmanHagberg Luleå
Centrum

Mycket trevlig och glad, ett positivt möte där vi fick svar på våra frågor och funderingar. Förmedlade ett seriöst och trovärdigt intryck. Vi blev nöjda.

Sebastian S
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Emma Lindbäck uma parte de HusmanHagberg Luleå
Örnäset

Trevlig och enkel att ha att göra med! Proffsigt bemötande

Maj N
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Carl Lundholm uma parte de HusmanHagberg Luleå
Skurholmen

Driven, lyhörd, lätt att ha göra med.

Niklas A
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Carl Lundholm uma parte de HusmanHagberg Luleå
Skurholmen

Bra bemötande. Bra koll på objektet och kunde svara på frågor vid visningen. En mäklare är ju "anlitad" av säljaren men lyssnade på mig som köpare och allt kändes trovärdigt och uppriktigt. Sen gick själva slutförandet av affären smidigt och bra trots att säljaren befann sig utanför orten.

Sofia S
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Niklas Björk uma parte de HusmanHagberg Luleå
Mjölkudden

Mkt bra bemötande och service, tog sig tid och visade stort engagemang 🥳

Josefin R
Kallkällan

Hej, jag blev bra bemött av mäklaren. Han har verkligen försökt att vara tillmötes till båda parterna. Lite synd att jag inte fick se förrådet vid visningen. Sen märktes det att mäklaren inte riktigt hade "barntänk" vid försäljningen ifall jag ska ge någon feedback. Annars gick allt snabbt och smidigt, vilket uppskattades.

Johannes K
Comprou a sua casa com a ajuda de Carl Lundholm uma parte de HusmanHagberg Luleå
Kallaxön

Löste affären väldigt smidigt. Väldigt snabb på svara.

Lars Fredrik E
Vendeu a sua casa com a ajuda de Alicia Königsson uma parte de HusmanHagberg Luleå
Porsön

Vår mäklare, [Alicia K], var professionell, flexibel och tillmötesgående under hela processen. Hon var aktivt engagerad i försäljningen av vårt radhus på Studentvägen, vilket gjorde hela upplevelsen både smidig och framgångsrik.

Josefine L
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Ida Simonsson uma parte de HusmanHagberg Luleå
Gültzauudden

Ida har tagit sig an försäljningen av min bostad med entusiasm! Hon har fungerat som ett bra bollplank och gjort att jag som säljare har känt mig trygg och sedd.

Svar från Ida Simonsson

Tack snälla Josefine för dina fina ord! Jag önskar dig varmt lycka till!

Thomas H
Mjölkudden

Trevligt bemötande och fick stort förtroende. Fick bra och många goda råd tex. Lägga ut till försäljning så snabbt som möjligt, styling, hemnet och inte ha så bråttom. Emma hade många ordinarie visningar + flera extra för intresserade.

Amanda B
Rosvik

Otroligt trevlig, ödmjuk och kunnig! Vi hade tack vare Alicia en snabb och smidig affär när vi sålde vårat hus och kunde inte vara mer nöjda!!

Simon L
Kronan

En riktigt duktig och trevlig mäklare kort och gott. Carl skötte allt toppen.

Matilda H
Kronan

En bra mäklare, vi är väldigt nöjda

Marcus K
Kronan

Bra bemötande och seriös att ha att göra med

Emma Ö
Vendeu a sua casa com a ajuda de Emma Lindbäck uma parte de HusmanHagberg Luleå
Antnäs

Vi kände oss trygg med Emma genom hela vår försäljning! Hon är lättsam, professionell och framförallt lättillgänglig. Vi fick snabba svar både på våra frågor och funderingar men också kontinuerliga uppdateringar kring processen. Vi upplevde att Emma ville det bästa både för oss som säljare men även för köpare.

Thomas D
Comprou a sua casa com a ajuda de Therese Hietanen uma parte de HusmanHagberg Luleå
Kusån

Therese was amazing! She worked with us and the seller to find a solution that worked for everyone. She was quick to respond to any inquiries, very friendly, and knowledgeable about the protocol and process. We really enjoyed working with Therese and will use HusmanHagberg again should we have any future real estate needs.

Evalena J
Östermalm

Mycket trevlig, tydlig, god service

Jan Karl-Erik V
Vendeu a sua casa com a ajuda de Camilla Samuelsson uma parte de HusmanHagberg Luleå

Vi blev bemötta på ett mycket bra sätt. Vi hade inga som helst förväntningar eller erfarenhet av försäljning så de var nytt för oss.Hon var bra att ha och göra med. Vi är nöjda i allafall.

Simon B
Bensbyn

Alicia är riktig duktig och trevlig. Hon kan sin sak. Toppenmäklare!

Tomas G
Comprou a sua casa com a ajuda de Alicia Königsson uma parte de HusmanHagberg Luleå
Bensbyn

Alicia är en mycket kompetent mäklare . 100% nöjd

Linda J
Centrum

Trevlig, ordentlig, pålitlig och svarade snabbt när man hade frågor. Kändes väldigt tryggt att ha Emma som mäklare! Rekommenderar starkt.

Ingrida H
Centrum Varvet

Emma var väldig professionell och gjorde allt för att köpet skulle bli genomfört på bästa sättet för säljaren och för köparen.

Petter R
Mjölkudden

Duktig, engagerad och väldigt informativ. Var min första försäljning och Carl var helt klart rätt man för jobbet. Behöver jag anlita en mäklare i framtiden så är Carl mitt förstahandsval.

Therese P
Rosvik

Jättetrevlig och välkomnande. Alicia är down to earth och får en att som köpare känna sig hörd och förstådd i vad man letar efter. Hon var duktig på att läsa av personer och utifrån detta ge vidare information och tips som passade en personligen. Alicia har ett professionellt och vänligt bemötande.

Iris A
Vitå

Jag fick bra kontakt med henne direkt. Vi har haft en öppen dialog hela tiden, hon har lyssnat på mig och allt har gått över förväntan.

Elise Y
Björkskatan

Trevlig och engegerad! Han är bra på att höra av sig och pålitlig!

Inger B
Centrum

Kunnig, duktig, professionell. Bra koll på marknaden Höll mig uppdaterad på vad som hände med försäljningen. Tyckte verkligen att hon var engagerad och dessutom supertrevlig.

Svar från Ida Simonsson

Tack Inger! Jag är så glad att du känner dig nöjd med försäljningen och mitt arbete med den. Önskar dig allt det bästa.

Huimin C
Björkskatan

Carl är pålitlig och kompetent. Vi är mycket nöjd med hans service.

Gerd A
Vendeu a sua casa com a ajuda de Therese Hietanen uma parte de HusmanHagberg Luleå
Vittjärv

Hur bra som helst. Professionell mäklare som ser till kundens bästa. Rekommenderas varmt😊

Emilia K
Bergviken

Emma är väldig hjälpsam, trevlig person.

Olle M
Mjölkudden

Väldigt trevlig och tillgänglig.

Hans M
Comprou a sua casa com a ajuda de Camilla Samuelsson uma parte de HusmanHagberg Luleå
Antnäs

Tillmötesgående och snabb respons av Camilla.

Sara B
Vendeu a sua casa com a ajuda de Emma Lindbäck uma parte de HusmanHagberg Luleå
Notviken

Effektiv, professionell, förtroendefull & lättsam. Fantastiskt bemötande & väl påläst

Sara B
Centrum

Professionell, pålitlig & lätt att ha kontakt med

Per G
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Camilla Samuelsson uma parte de HusmanHagberg Luleå
Kallkällan

Camilla har varit väldigt proffsig i sitt arbete gentemot oss och gjort hela köpe-processen väldigt smidig. Många mäklare kan verka konstlade och inte helt ärliga, men vi upplevde Camilla som öppen och genuint hjälpsam. Som förstagångsköpare fick vi mer råd och stöd av henne än man kan begära.

Björn L
Kronan - Lulsundsberget

Ett riktigt bra samarbete,trevlig. Vi nådde upp till förväntningarna,så väldigt nöjd. Kan varmt rekommenderas. Mvh Björn

Kerstin N
Kronan - Lulsundsberget

Carl är en noggrann, omtänksam, duktig mäklare. Carl uppträder värdigt både för säljare och köpare. Rekommenderas varmt.

Per W
Malå

Snabb, intresserad, kunnig och målmedveten

Ida J
Björsbyn

Hon var väldigt hjälpsam och pedagogisk! Det är mitt första husköp och kände att hon verkligen förklarade hur det går till, och gav mig tips och trix inför när jag ska sälja min lägenhet.

Sanna B
Kallkällan

Alltid lika trevlig. Gjorde affären med lägenheten mycket smidig.

Tom B
Kallkällan

Tredje försäljningen med Emma och alltid lika nöjd! Riktigt bra mäklare! Kan bara rekommendera

Jim A
Kallkällan

Lite svårt att bedömma då jag hade en annan mäklare för visning och initiell kontakt så man kan säga att jag bara hade Camilla halva tiden. Men min upplevelse när det kom till skrivande av kontrakt och som mellanhand till försäljare tyckte jag att det fungerade bra. Eftersom processen blev ganska utdragen på grund av synpunkter på lägenheten hade jag gärna haft lite mer frekventa uppdateringar (trots att det kanske inte hänt något känns det alltid bra att man fortfarande är med i åtatanke). Vid själva kontrakt skrivandet...

Birgitta B
Råbäcken

Therese har ett behagligt sätt och lyssnar. Hon har hela tiden hållit mig uppdaterad om det som händer och alltid snabbt svarat på mina funderingar. Hon är kunnig och jag har känt mig trygg under resans gång. Hon vet vad hon gör och är noggrann. Försäljningen är inte klar eftersom köparen gjort en besiktning och ska fundera hur hen ska gå vidare. Det är bara för mig att avvakta.

Filip Å
Centrum Varvet

Tillgänglig för frågor och snabb med uppdateringar!

Anton T
Centrum Varvet

Självsäker, proffsig, tillgänglig, får jobbet gjort.

Karl Mikael B
Sunderbyn

En bra mäklare heltenkelt. Bra bemötande lägger ner arbete

Towe T
Östermalm

Engagerad och enkel att arbeta med. Svarar snabbt, även utanför kontorstider. Håller det hon lovar. Proffsigt rakt igenom! Vi är SÅ nöjda

Clemens Josef B

Har skött sig mycket bra i alla delar av affären och gett ett mycket bra resultat i dessa tider !

Juana A
Vitå

Camilla är trevlig och välkomnande. Vi fick en professionell,, kunnig och ärlig intryck av henne.