Andreas Helgoson

Andreas Helgoson

Andreas Helgoson är mäklare på HusmanHagberg Östermalm

Andreas Helgoson har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Andreas Helgoson har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-01 och har fått 181 omdömen med ett betyg på 5.0. Andreas Helgoson har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

181 omdömen om Andreas Helgoson

Sedan starten hos Reco 2000
Johan L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan Birkastan

Andreas har varit fantastisk genom hela processen. Han har gjort bra analyser av marknaden och har hjälpt oss till ett resultat där vi är väldigt nöjda.

Nike M
Vasastan Odenplan

Andreas har under hela processens gång agerat mycket professionellt och förtroendeingivande. Vi uppskattar särskilt hans transparens, ärlighet och flexibilitet i samband med visning och avslutande av affär där arbetet tidvis var mycket krävande. Vi är verkligen imponerade av Andreas arbete och ger honom inget annat än de varmaste rekommendationerna!

Nikolai D
Vasastan Odenplan

Exceptionellt bra bemötande av kunder, där Andreas gjorde allt för att tillmötesgå våra viljor och behov som säljare. Han lyckades också med att få köpare att ge sina bästa bud och lite till, vilket visar på en fantastisk spetskompetens i hans jobb. Andreas har visat vad "best-in-class" ser ut som som mäklare. Jag skulle alltid vilja använda hans tjänster vid försäljning av lägenhet

Homan G
Vasastan

Andreas gjorde ett utmärkt arbete vid försäljning av min bostad. Han var aktiv och visade stort engagemang under hela processen. Kan helt klart rekommendera honom.

Johanna H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
Östermalm

Jag har alltid omöjligt höga flrväntningar och lämnar aldrig toppbetyg, men detta var så nära man kan komma, därav 5/5. Andreas ordnade sä att jag (och ytterligare spekulanter) med kort varsel kunde få se lägenheten före visningstiden som inföll under en skollovsvecka. Han var från början tydlig med att något acceptpris eller villkorat bud inte skulle accepteras, och att säljaren (företrädare för dödsbo) ville respektera processen som så och att ingen försäljning kunde forceras. Det tycker jag var heder åt dem båda. Som...

Adam L
Vasastan Östermalm

Mycket nöjd med mäklarens bemötande och priset vi fick!

Nora H
Vasastan

Vi har genom hela processen blivit bemötta professionellt och trevligt. Andreas har kunnat svara på alla våra frågor. VI är mycket nöjda.

Marcos V
Vasastan Odenplan

Andreas var väldigt lyhörd och höll oss alltid informerade över hur det gick, vilket vi uppskattade väldigt mycket.

Måns W
Vasastan

Vi blev väl bemötta genom hela processen. Extra beröm för att alltid vara tillgänglig, transparent och tydlig. Andreas hade även stor förståelse för att vi är förstagångsköpare och gav mycket information och tips till oss kring saker som är viktigt att tänka på i relation till bank, försäkringar och så vidare. Vi har kollat på ca 15 lägenheter under de senaste veckorna och därmed varit i kontakt med många mäklare. Andreas tillhör definitivt våra favoriter!

Emma K

Överträffade våra förväntningar - vi är så nöjda 🌟🌟🌟