Andreas Helgoson

Andreas Helgoson

Andreas Helgoson är mäklare på HusmanHagberg Östermalm

Andreas Helgoson har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Andreas Helgoson har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-01 och har fått 198 omdömen med ett betyg på 5.0. Andreas Helgoson har haft 39 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

198 omdömen om Andreas Helgoson

Sedan starten hos Reco 2000
Amanda W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan Odenplan

Andreas som mäklare var förtroendeingivande, lugn och transparent! Vi var väldigt nöjda med honom som mäklare och kan varmt rekommendera Andreas!

Anna S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan Odenplan

Andreas är fantastisk på att skapa långsiktiga relationer med sina kunder. Engagerad, transparent och lösningsorienterad. Vi sålde vår lägenhet på förhand och det var en väldigt snabb process men kändes tack vare Andreas tryggt och bra hela vägen.

Daniel S
Vasastan Odenplan

Superbra mäklare som bygger långsiktiga relationer med köpare och säljare. Kommer absolut använda Andreas nästa gång också.

Jacob B
Vasastan

Vi anlitade Andreas för att sälja vår lägenhet i vasastan. Jag arbetar själv med förvaltning av bostadsrättföreningar och måste säga att jag är mycket imponerad av Andreas sätt att arbeta och hans kompetens. Han ger ett ödmjukt intryck och är mycket kunnig inom alla områden som rör bostadsrättsföreningar (föreningens ekonomi, husets underhållsbehov, etc). Andreas kan också området väl och lyssnar på ens egna åsikter samtidigt som han proaktivt föreslår olika förslag gällande strategi, pris, etc. Jag har redan rekommenderat...

Sonja L
Vasastan Birkastan

Alltid tillgänglig för frågor. Snabb på svar. Trevlig mäklare som skapade förtroende under hela processen. Rekommenderas starkt.

Johan S
Vasastan Odenplan

Professionell, skicklig och engagerad. Rekommenderar starkt!

Vendela S
Vasastan

Så nöjd med Andreas som mäklare. Rekommenderar verkligen!

Bo Erik S
Vasastan Odenplan

Bara goda erfarenheter; bra känsla för marknaden och bra att ha att göra med!

Anahita S
Vasastan

Supernöjd som köpare av en lägenhet som Andreas förmedlade! Fick ett fint och varmt bemötande genom hela köpprocessen och han var flexibel, lösningsorienterad, informativ och värnade om både säljarens och mitt intressen

Anna-Karin W
Vasastan Odenplan

Andreas ar mycket professionell och var hjalpsam under hela kop processen.