Andreas Helgoson

Andreas Helgoson

Andreas Helgoson är mäklare på HusmanHagberg Östermalm

Andreas Helgoson har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Andreas Helgoson har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-01 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 5.0. Andreas Helgoson har haft 36 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-12

Läs vad 73 Läs vad Andreas Helgoson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
    2021-12-16
    Bra och professionell. På ett utmärkt sätt genom hela säljprocessen.
    Kan rekommdera Andreas
    2021-12-12
    Med hjälp av Andreas blev min försäljning en trygg upplevelse från början till slut. Alltid kontaktbar (även sent på kvällen!). Värderingen av lägenheten höll i stort och jag blev nöjd med resultatet. Andreas har god personkännedom som är till god hjälp vid budgivning. Allt gick mycket smidigt. Jag rekommenderar Andreas till alla som är beredda att ta steget till ny bostad.
  • Rozze B
    2021-12-10
    Väldigt gott bemötande trots att vi ärligt talat var lite struliga…. Andreas var professionell agerade balanserat och omväxlande eftertänksamt men ändå effektivt. Det gjorde att även säljaren verkade vara nöjd med honom, priset samt oss som köpare. Stark rekommendation!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
    2021-12-10
    Professionell och snabb respons under hela tiden!
    2021-12-10
    Andreas var lätt att jobba med. Positiv, lugn och förtroendeingivande - något som jag tror att köparna uppskattade. Säljprocessen var snabb utan att det kändes stressigt.
    • Vasastan Rödabergen
    2021-12-10
    Vi är mycket nöjda med Andreas insatser. Trevlig, påläst och kommunikativ genom hela försäljningsprocessen. Slutpriset blev dessutom långt över förväntan! Rekommenderar gärna Andreas till andra som ska sälja sin bostad.
    2021-12-07
    Mycket bra hantering av en potentiellt knepig situation i köp-/ säljprocessen. Förtroendeingivande bemötande.
    2021-12-06
    -Mycket bra intryck Vi valde honom efter att ha utvärderat 3 mäklare från 3 byråer
    - han levde upp till våra förväntningar
    -Andreas skötte försäljning s processen från början till slut på ett utmärkt sätt
    • Vasastan Norrmalm
    2021-11-28
    Andras var under hela processen lugn, trevlig, professionell och alltid tillgänglig.
    • Vasastan Norrmalm
    2021-11-25
    Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Andreas! Han är professionell samt har varit tillgänglig och tydlig genom hela processen.