HusmanHagberg Skövde

HusmanHagberg Skövde

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Husmanhagberg Skövde! Letar du efter en bra mäklare i Skövde med omnejd? Funderar du på att sälja din bostad? Eller funderar du på att skaffa ny bostad i Igelstorp, Segertorp, Mariesjö, Källegården, Käpplunda, Norrmalm med omnejd. Anlita någon av våra kompetenta mäklare på Husmanhagberg Skövde. Vi är ett av...

171 omdömen om HusmanHagberg Skövde

Sedan starten hos Reco 2020

Gabor S
Kvarnsjön

Jag tycker att mäklaren Franz var pålitlig o rutinerad. Man kände sig trygg med honom.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för fina ord! Det värmer oss att du är nöjd med processen. Hälsningar Malin, Nellie och Frans

Ludvig I
Trädgårdsstaden etapp 1

Trevliga och seriösa. Krigade på trots en svår marknad.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för gott samarbete Ludvig! Lycka till i ert nya, fina hus. Hälsningar Malin, Nellie och Frans

Ulf S
Vasastaden

Mycket professionell, kunnig och serviceinriktad mäklare. Är mycket nöjd på alla plan!

Svar från HusmanHagberg Skövde

Stort tack Ulf! Vi tror och hoppas att du kommer trivas fint i din nya bostad. Hälsningar Malin, Nellie och Frans

Ulrica H
Ryd

Trevligt bemötande, ärlig, bra information.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen och välkommen åter! Hälsningar Malin, Nellie och Frans

Elsie H
Hentorp

Trevlig och duktig mäklare. Kunnig och fanns alltid tiil hands när det uppstod frågor

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för ditt fina omdöme, vi hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende! Välkommen åter! Hälsningar Malin, Nellie och Frans

Sven H
Hentorp

Väldigt bra bemötande av mäklaren, lätt att få kontakt med inte bara på normal arbetstid. Fick många och kloka råd som ledde fram till en bra och önskad affär.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Fina ord! Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er med er bostadsförsäljning och varmt välkommen åter! Hälsningar Malin, Nellie och Frans

Stefan L
Ryd

Var väldigt hjälpfull vid visning och efterföljande besiktning. Lätt att ha kontakt med och kan sin sak.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för det dina omdömet! Vi hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende! Hälsningar Malin, Nellie och Frans

Anna L
Östermalm

Oerhört engagerad och professionell på alla sätt! Finns inget mer att önska. Supernöjda!

Stort tack för det fina omdömet! Hälsningar Malin, Nellie, Frans

Fredrik H
Östermalm

Enkelt, tydligt, proffsigt ..

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för fina och värmande ord och för det förnyade förtroendet att hjälpa till med ytterligare en försäljningsprocess. Hälsningar Malin, Nellie och Frans

Gunnel N
Hentorp

Jag har trivts bra med Nellie. Hon har varit väldigt tydlig och klar i sin information och det inger trygghet tycker jag. Trevligt bemötande och glad. Inget verkar besvärligt utan "det fixar jag" Kunnig och har svarat på mina frågor. Jag är nöjd med allt hitintills. Vi är ju inte riktigt klara än. Jag valde Husman Hagberg för att min syster har talat så bra om företaget efter att ha hon har sålt hus för många år sedan. Minnet finns kvar. Mina förväntningar har nog varit det jag har upplevt. Hälsningar Gunnel

Svar från HusmanHagberg Skövde

Stort tack för ett mycket fint omdöme Gunnel och för att vi fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning! Hälsningar Malin, Nellie och Frans

Sven H
Hentorp

Kunnig och tydlig hjälp. Många goda tips. Håller vad dom lovar.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för ett fint omdöme och grattis till den nya bostaden! Hälsningar Malin, Nellie och Frans

Elsie H
Hentorp

Trevligt bemötande och saklig info.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för ditt omdöme och stort grattis till den nya bostaden! Hälsningar Malin, Nellie och Frans

Therese K
Hentorp

Svarar snabbt på frågor,bra kommunikation, tydlig, enkel och mycket bra service

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för fina ord och grattis till den nya bostaden! Hälsningar Malin, Nellie och Frans

Viking F
Trängen

Trevlig, bra bemötande. Det hon inte kunde svara på direkt tog hon reda på och hörde av sig snabbt och bra

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack Viking för ditt omdöme och stort grattis till ditt bostadsköp! Vi hoppas att du kommer att trivas! Hälsningar Malin, Nellie och Frans

Anders B
Ekängen

Engagerad mäklare som är lätt och trevlig att ha kontakt med. Uppskattade att man fick snabb återkoppling om hur försäljningsprocessen fortlöpte.. Pålitlig, seriös, kunnig och noggrann

Svar från HusmanHagberg Skövde

Det gläder oss att ni är nöjda med processen. Grattis till försäljningen och lycka till i ert nya boende! Hälsningar Malin, Nellie och Frans

Helén J
Timmersdala

Proffsigt, hjälpsamt, återkopplingar och lätta att få kontakt med

Svar från HusmanHagberg Skövde

Stort tack för fina ord! En nöje att få hjälpa dig igen. Alltid kul med återkommande kunder! Hälsningar Malin, Nellie och Frans

Benjamin P
Norrmalm

Enkelt, smidigt, trevligt kundbemötande och tydlig kommunikation.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för ett fint omdöme Benjamin och hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! Hälsningar Nellie, Malin och Frans

Lina H
Hornborga

Lugnt och gott bemötande, fin guidning gällande vårt köp. Rekommenderar!

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för rekommendationen och stort grattis till ert nya fina boende, välkomna åter! Hälsningar Elisabeth, Malin, Nellie och Frans

Albin K
Norrmalm

Smidigt och enkelt, med trevligt bemötande

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till med din försäljning. Lycka till i den nya lägenheten. Hälsningar Elisabeth, Malin, Nellie och Frans

Johan E
Frostaliden

Det kändes bra att göra mitt bostadsköp med HusmanHagberg, det var ordning och reda.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Kul att höra att du är nöjd med oss. Lycka till i den nya, fina bostaden! Hälsningar Elisabeth, Malin, Nellie och Frans

Liz J
Lunden

Jag är supernöjd. Från början till slut har det varit proffesionelt men samtidigt familjärt. Tillgängligheten har varit stor även så engagemanget. Jag och min mäklare har kunnat prata om allt, hon har sett mig och mina behov och varit otroligt tillmötesgående. Jag kommer rekommendera och använda er igen!

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack så mycket för den fina rekommendationen, det värmer! Hoppas vi kan få hjälpa dig igen framöver, tills dess så önskar vi dig lycka till med flytten! Hälsningar Nellie, Elisabeth, Malin och Frans

Katarina K
Tidan

Vi är så glada att vi valde HusmanHagberg. Alltid trevliga i sitt bemötande och hjälpsamma på alla sätt. Hjälpte oss med en väldigt smidig husförsäljning.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack så mycket för de fina orden och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Varmt välkomna åter! Hälsningar Elisabeth, Malin, Nellie och Frans

Neville M
Skultorp

Good explanation and coordination from the broker.Very helpful. And provided useful information.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Thank you so much for your kind words. We wish you welcome back to Skövde. Best regards Elisabeth, Malin, Nellie och Frans

Pär W
Norrmalm

Frans är en avslappnad, kunnig mäklare som man får stort förtroende för.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för de värmande orden och lycka till i din nya bostad. Hälsningar Elisabeth, Malin, Nellie och Frans

Caroline L
Norrmalm

Vi kan inte nog rekommendera Frans Jonsson som mäklare. Oerhört proffsig, kompetent, tillgänglig och dessutom en av de trevligaste personerna vi har träffat. Allt kändes tryggt från första mötet till affär och nästa gång vi flyttar så ringer vi ingen annan än Frans. Riktigt toppbetyg!

Svar från HusmanHagberg Skövde

Stort tack för fina ord och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Ni är varmt välkomna tillbaka! Hälsningar Elisabeth, Malin, Nellie och Frans

Kerstin B
Norrmalm

Mycket bra och trevlig personal

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa dig att köpa och sälja bostad. Hälsningar Elisabeth, Malin, Nellie och Frans

Bo R
Norrmalm

Bra process hela vägen. Kunnig och ansvarsfull.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack så mycket Bo. Återkommande, nöjda kunder är det finaste omdöme vi kan få. Hälsningar Elisabeth, Malin, Nellie och Frans

Helena R
Trängen

Mäklaren höll mig hela tiden underrättad hur processen fortskred. Denna mäklare har ett trevligt bemötande. Jag och min ex make köpte detta objekt genom denna mäklare! Ordning och reda och påläst.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för fina ord och förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Hälsningar Elisabeth, Malin, Nellie och Frans

Magnus H
Lerdala

Väldigt proffsiga och enkla att ha att göra med genom hela processen.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för fina ord och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningsprocessen. Hälsningar Elisabeth, Malin, Nellie och Frans

Christian N
Skultorp

Ok ,bra kommunikation och bra resultat

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för rekommendationen och lycka till i er nya bostad. Hälsningar Elisabeth, Malin, Nellie och Frans

Lennart W
Frostaliden

Bästa tänkbara bemötande och alla förväntningar är uppfyllda. Vi är helnöjda!

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack så mycket och lycka till i er nya bostad! Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans

Benny S
Frostaliden

Mycket trevliga, proffsiga och kunniga! Inger stort förtroende.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för fina ord och lycka till i Stockholm! Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans

Lennart W
Igelstorp

Fint och förtroendeingivande bemötande av mäklaren. Vi är fullkomligt nöjda.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för fina ord för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans

Alexander K
Rosenhaga

Vi fick snabb respons, även under semester perioderna när det troligtvis är lite högre tryck på dom som jobbar. Under visningen så svarade mäklaren på alla frågor hen hade kunskap om och hittade inte bara på svar för det dom inte visste, vilket var uppskattat. Mäklaren var väl förbered, vi hade lite funderingar kring mått och dom var redo med tumstock så vi kunde säkert avgöra om ett uttrymme var tillräckligt. Köp processen var väldigt snabb och smidig, vi fick en bra genomgång av kontraktet och processen.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack, vad roligt att höra. Vi hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans

Olof H
Lunden

Superbra bemötande och kontakt. Väldigt duktiga på att förklara saker för mig som var väldigt ny i processerna också! Topp kort sagt!

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack Olof, det har varit ett nöje att få hjälpa dig med både köp och försäljning. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans

Natalie W
Hentorp

Trevlig och tillmötesgående mäklare. Hjälpsam och jag fick snabba svar när jag hade frågor. Tydlig och bra information. Kan bara säga att jag upplevde Frans som den bästa mäklaren jag mött efter alla andra visningar jag varit på. Rekommenderar HusmanHagberg varmt som mäklare.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack så mycket och stort lycka till i din nya lägenhet. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans

Anders H
Rosenhaga

Bra bemötande proffsigt kunnig trevlig mäklare

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack Anders, fina ord från en återkommande kund är bland det bästa betyg vi kan få. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans

Ulrika W
Hentorp

Frans har på ett proffsigt och ödmjukt sätt skött hela försäljningen. Jag kunde inte önskat ett bättre bemötande och hanteringen av försäljningen gick fort och smidigt.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för de fina orden och för förtroendet. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans

Margaretha J
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Skövde

Trevligt bemötande, fanns tillgänglig när det behövdes, meddelade när det var uppdatering, supernöjda

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för fina ord och lycka till i er nya bostad. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans

Anne-marie A
Lunden

Absolut bästa mäklare man kan anlita.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack, det värmer att höra. Stort lycka till i den nya lägenheten. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans

Rebecca R
Hentorp

Frans är fantastisk förtroendeingivande som person och vi har känt oss väldigt trygga genom hela säljprocessen. Alla frågor bemöts på ett mycket kunnigt sätt. Kan varmt rekommendera att sälja hus med hjälp av Frans!

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack så mycket för den fina rekommendationen! Härligt att ni är nöjda med oss. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans

Stefan R
Hentorp

Hej, vi blev bemötta på ett mycket proffesionellt sätt, kunnigt, sakligt och intresserat. Frans skapade en bra atmosfär genom sitt sätt att förklara hela processen. Han berättade tydligt vad som förväntas av oss och vad för hjälp vi kan förvänta oss av honom. Han använder sig inte av en massa överord utan står stadigt och kommunicerar på ett väldigt sakligt och tydligt sätt. När visningen hölls ställde alla kollegor på kontoret upp för att ge alla intresserade tid och ett positivt intryck av huset. Vid avtalsskrivandet/avtalsgenomgången...

Svar från HusmanHagberg Skövde

Stort tack för fina ord, det värmer. Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av ert härliga hus. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans

Lena C
Stöpen

Mycket trevlig, lugn och hjälpsam. Försäljningen gick förvånansvärt bra trots det ekonomiska läget med inflation och höjda räntor.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för gott samarbete och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Lycka till i din nya bostad! Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans

Alma R
Norrmalm

Frans har hanterat försäljningen av min lägenhet och skapade redan från början en realistisk prisbild utefter marknadens situation. Min uppfattning är att Frans bemöter människor bra. Han är förtroendeingivande och ger ett ärligt intryck. Jag har upplevt kommunikationen som behaglig och inte för säljig som vissa andra mäklare är. Uppdateringar har skett löpande och på det sätt som passar mig som säljare, ibland innebär det telefonsamtal och ibland via sms. Vid kontraktskrivning var han tydlig och informerade på ett...

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack så mycket för de fina orden. Värmer att läsa. Stort lycka till i den nya bostaden och välkommen tillbaka! Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans

Anna L
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Skövde

Proffsigt, seriöst och flexibelt mäklarkontor! Har verkligen lyssnat in och tagit stor hänsyn till oss som säljare och sett till att försäljningen blev så bra den kunnat bli.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Stort tack för det fina omdömet! Kul att ni är nöjda med processen. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans

Sabina K
Hasslum

Professionellt arbete och mycket bra bemötande.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för fina ord och för förtroendet att få hjälpa till med en försäljning igen. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans

Michelle C
Billingssluttningen

Our broker, Frans, was professional, knowledgeable, and helpful. He provided exceptional service, providing after-hour tours since we had limited time in the area, and helping us arrange a rent-back agreement as well as financing, which was difficult for us as Americans who were brand new to Sweden. Would absolutely work with him again, and I recommend him and this brokerage to any homebuyer or seller.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Thanks for the very kind words Michelle! It was a very special affair, in several ways. We sure hope you will enjoy it here in Skövde. Regards Elisabeth, Malin & Frans

Lena C
Ekängen

Mycket trevligt bemötande. Han ordnade en tid för visning av lägenheten som passade mig bra. Mycket hjälpsam när jag fick problem med banken.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för ett fint omdöme! Kul att du är nöjd med processen. Lycka till i din nya bostad! Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans

Amalia S
Ekängen

Mycket professionell och trevlig mäklare. God kommunikationsförmåga. Allt gick lätt och smidigt.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Tack för gott samarbete och för förtroendet att få hjälpa till. Lycka till i ert nya boende! Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans

Alexander M
Ekängen

Vår mäklare Frans har skött allt exemplariskt kring vår försäljning. Hade inte kunnat vara mer nöjda.

Svar från HusmanHagberg Skövde

Stort tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen och för ett fint omdöme. Hälsningar Elisabeth, Malin och Frans