Josefine Schöön

Josefine Schöön

Josefine Schöön är mäklare på HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Josefine Schöön har varit registrerad mäklare sedan 2018-02. Josefine Schöön har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 385 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefine Schöön har haft 31 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla fantastiska människor, glädjen i när säljare och köpare kommer överens, att samarbeta med andra människor och friheten.

Hur ser din drömbostad ut?
I min drömbostad är det högt i tak, fiskbensparkett, kakelugnar, terasser och bastu med sjöutsikt. Inte nog med det, den ligger också högt upp i huset och upplevs som ljus – sen ska lägenheten vara belägen på Södermalm såklart!

Vad vet vi inte om dig?
Jag gillar matematik men är inte snabb på huvudräkning.

2023-07 - 2024-06

385 omdömen om Josefine Schöön

Sedan starten hos Reco 2018
Rebecca H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - SoFo

Trevlig, tillmötesgående, professionell och flexibel. Rekommenderar!

Erik A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Schöön en del av HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
Södermalm - Högalid

Trevlig, engagerad och lättillgänglig. Processen gick smidigt och vi är nöjda med resultatet.

Jasmin H
Södermalm - Högalid

Josefine var väldigt professionell och trevlig i sitt bemötande. Hon var flexibel för att tillgodose våra behov och gick igenom allt tydligt på kontraktsskrivningen, vilket fick vårat första lägenhetsköp att kännas både tryggt och kul!

Joakim C
Södermalm - Katarina

Engagerad och trevlig med ett professionellt bemötande. Även i den extraordinära situation jag hamnade i så agerade Josefine på ett lösningsorienterat vis och vi redde tillsammans ut läget. Oavsett när eller hur ofta vi ses så blir man alltid glad av att Josefine alltid möter dig med ett leende. Jag är glad att jag blev rekommenderad att anlita just Josefine och jag kommer rekommendera henne vidare till min bekantskapskrets.

Olle H
Södermalm - SoFo

Tevlig, tillgänglig, sympatisk och insatt i information kring lägenhet, brf förening etc. en bra representant för mäklarkåren och för Husman Hagberg. kan varmt rekommendera henne som företrädare för mäklarföretaget.

Berith L
Södermalm - Katarina

Josefine har på ett proffsigt sätt hanterat detta ovanliga förlopp av ett köp av lägenhet, med ett lugn hanterade hon alla inblandande jag vill tacka Josefine och kan starkt rekommendera henne vid en lägenhets försäljning

Stina H
Södermalm - Mariaberget

Josefine bemötte oss med ett glatt humör och inställningen att inga frågor är för dumma. Vi fick svar på samtliga frågor som vi hade under och efter visning gällande lägenheten och kände oss väldigt trygga under påskrivningen av kontraktet. Rekommenderar!

Andreas B
Södermalm - Mariatorget

Otroligt duktig, tydlig och snabb med information tillbaka och förväntningar.

Kamilla T
Södermalm Hornstull

Josefine guidade mig och min kille genom vårt första bostadsköp med expertis och professionalism. Hon är vänlig och tillmötesgående, och tack vare hennes expertis var processen smidig och smärtfri. Rekommenderar!

Adam G
Södermalm Hornstull

Josefine är väldigt kunnig och transparent vilket skapar en trygghet genom hela processen.