HusmanHagberg Sollentuna

Parte de HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSixYears
Llama 08-35 65 50 Compartir

About company

Här på HusmanHagbergs kontor i Sollentuna gör vi mäklare alltid vårt yttersta för att ta hand om dig och din affär på allra bästa sätt. Varje kund är unik för oss och vi anpassar oss efter varje situation - allt för att affären ska bli så lyckad som möjligt. Vill du, så hjälper vi också till med bankkontakter, försäkringar...

262 omdömen om HusmanHagberg Sollentuna

Sedan starten hos Reco 2017

Hossein S
Vendió su apartamento con ayuda de Torbjörn Johansson parte de HusmanHagberg Sollentuna

Riktigt bra bemötande Torbjörn kan sitt jobb 👍

Svar från Torbjörn Johansson

Hej! Tack för ditt positiva och vänliga omdöme. Nöjet att få hjälpa dig med din försäljning har varit på min sida. Må så gott så hörs och ses vi igen. Bästa hälsningar Torbjörn Johansson

Yvonne H
Sjöberg

Kunnig, trevlig och engagerad mäklare. Kan verkligen rekommenderas!

Richard A
Sollentuna Centrum

Mycket bra mäklare, tillgänglig och bra kommunikation. Rekommenderas starkt

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Richard! Tack för att du tog dig tid lämna ett så fint omdöme här på Reco.se och att jag fick förtroendet att få hjälpa till med din försäljning. Nöjda kunder är alltid lika uppskattat. Vi hörs igen inför tillträdesdagen. Ha det gott hälsar Torbjörn Johansson

Amanda J
Compró su apartamento con ayuda de Torbjörn Johansson parte de HusmanHagberg Sollentuna
Tureberg

Smidig och tydlig kommunikation! Trevligt bemötande och tillmötesgående.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Amanda! Ett stort tack själva för ett trevligt samarbete och roligt att ni hitta ert framtida hem genom mig. Lycka till med nya lägenheten och ha det så bra. Allt gott hälsar Torbjörn Johansson

Haile Y
Tureberg

Torbjörn Johansson är en trevlig person. Vi har haft ständig kontakt. Respektfull bemötande. Vi hade hoppfulla förväntningar som inte nåddes fullt ut. Men det kan inte ha varit pga. honom, utan på marknaden. Utifrån marknadens situation gick försäljningen ändå bra.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej! Tack för förtroendet att få hjälpa till med er försäljningen och för att ni lämnade ett så fint omdöme. Marknaden har varit speciell men med tålamod, envishet och lång erfarenhet så gick det bra till slut. Må så gott hälsar Torbjörn Johansson

Erik K
Tureberg

Klar tydlig och ordning på alla papper

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Erik! Gratulerar till nya lägenheten och så roligt att ni hittade rätt. Ett stort och varmt tack för att ni tog er tid att lämna ett fint omdöme. Det är alltid lika trevligt med nöjda kunder. Allt gott hälsar Torbjörn Johansson

Urban A
Häggvik

Utomordentligt professionellt bemötande Organiserade och gjorde tillgänglig efterfrågad information, god kommunikation med både säljare och köpare

Eva Ilze R
Helenelund

Torbjörn är en kunnig och professionell mäklare. Han har ett mycket trevligt bemötande, lyssnar på sina kunder och är ärlig mot både säljare och köpare. Jag har fullt förtroende för honom och kan varmt rekommendera att anlita honom.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej!! Så härligt att läsa att ni är nöjda med affären och fantastiskt att vi har fått förtroendet att få hjälpa er med ännu en affär. Lycka till med färdigställandet av nya huset. Ha det gott så hörs vi igen. Bästa hälsningar Torbjörn Johansson

Margareta H
Vendió su casa con ayuda de Torbjörn Johansson parte de HusmanHagberg Sollentuna
Tureberg

En duktig, seriös mäklare som är mycket nogran och trevlig att träffa, han lyssnar och har lyckats sälja vårt hus på kort tid till en passande familj.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Margareta! Tack återigen för er vänlighet att lämna ett så fint omdöme om min tjänst. Nöjet har varit på vår sida och det har varit ett fint och smidigt samarbete som vi sätter stort värde på. Tack! Må så gott så hörs och ses vi.

Lars H

Informativ. Lugn och hjälpsam. kunnig

Svar från Torbjörn Johansson

Hej! Ett stort tack för vänligheten att lämna ett fint omdöme om min mäklartjänst. Nöjda kunder betyder allt och det så uppskattat och roligt när ni är nöjda med era affärer. Ha det så fint så hörs vi igen. Bästa hälsningar Torbjörn Johansson

First-Name L
Escribió sobre HusmanHagberg Sollentuna

Jag sålde min lägenhet med HusmanHagberg Sollentuna (Torbjörn och Robert) på drygt 3 veckor. Jag fick exceptionell hjälp och stöd ända in i mål! Tack ska ni ha Torbjörn och Robert :) !!

Torbjörn J gillar detta
Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Svar från HusmanHagberg Sollentuna

Hej Said! Tack för förtroendet att få hjälpa dig Said och ett stort tack för den fina uppvaktningen som du kom med.. Vi sätter stort värde på att du är nöjd med försäljningen och att du har lämnat ett så fint omdöme om vår tjänst. Ha det gott hälsar Torbjörn och Robert

Nils L
Compró su casa con ayuda de Torbjörn Johansson parte de HusmanHagberg Sollentuna
Edsängen

Vi köpte hus med Torbjörn och vi är väldigt nöjda. Han utstrålar lugn och trygghet, snabb på svara och återkoppla.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Nils! Grattis till ert nya hus! Ett varmt tack för att du har tagit dig tid för att lämna ett omdöme om mig som mäklare. Det betyder allt att mina kunder känner sig nöjda med sin köpupplevelse. Ha det gott så hörs vi igen inför tillträdet. Bästa hälsningar Torbjörn Johansson

Margareta H
Tureberg

Lyssnande och erfaren och kunnig person som jag får förtroende för. Ger goda råd och ett trevligt bemötande.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Margareta! Tack, och vad kul att jag fick nöjet att få förmedla en lägenhet till er och för förtroendet att få hjälpa till med era båda försäljningar. Det betyder mycket för mig att ni är nöjda och att ni känner förtroende, vilket gör mig både glad och tacksam. Må så gott hälsar Torbjörn Johansson

Carl L
Tureberg

Torbjörn är både varm och professionell som person och har ett öga för detaljer. Inför försäljningen hade han rikligt med idéer om hur vi kunde förbereda oss för att ligga steget före. Under processen höll han mig som säljare regelbundet uppdaterad på vad som hände och vad nästa steg kunde vara.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Carl! Ett stort och varmt tack för förtroendet att få vara behjälplig i din viktiga bostadsaffär och för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om min tjänst. Det är alltid uppskattat och värdefullt när mina kunder känner sig nöjda med mitt arbete. Jag önskar dig och familjen en fin höst så hörs vi igen inför tillträdet i december. Bästa hälsningar Torbjörn Johansson

Anna B
Tureberg

Hej! Torbjörn är en en mäklare som känns seriös, trygg och erfaren. Allt har fungerat smidigt och jag kan rekommendera honom till andra.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Anna med familj! Tack så mycket för att ni har tagit er tid att lämna ett omdöme här på Reco.se och för att ni kan rekommendera mig vidare till andra kunder i deras bostadsaffär. Det betyder jättemycket! Roligt och uppskattat att få vara behjälplig i processen med en första lägenhet som ni verkligen tyckte om. Tack också för ett fint samarbete så här långt så hörs vi igen inför tillträdesdagen i december. Ha en fortsatt fin höst hälsar Torbjörn Johansson

Filip Nikolaj U
Tureberg

Har inte haft någon kontakt med Torbjörn Johansson för min bostadsaffär. Däremot hanterades all hjälp, kontakt och affär med Robert Grahl från HusmanHagberg. Sedan dag 1 har han varit behjälplig med att svara och ta reda på mina frågor och funderingar. Köpet kändes tryggt, enkelt och smidigt. Han har varit med från punkt A till Z. Tack Robert Ghral.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Filip! Ett stort tack för att du har lämnat ett så fint omdöme om oss på HusmanHagberg i Sollentuna .Det är alltid roligt och uppskattat att du känner dig nöjd med ditt lägenhetsköp. Vi hörs och ses igen.

Birgitta Margareta R
Töjnan

Kontakten med mäklaren har varit alltigenom god, snabb och tydlig återkoppling både per mail och telefon. Han hade en riktig utmaning i samband med budgivningen och slutförandet av affären med flertalet köpare med både bristfälliga kunskaper om fastighetsaffärer + språkutmaningar men skötte detta på ett utmärkt sätt.

Ann-Kristin G
Fågelsången

Jag är nöjd med hans insats. Processen blev kort och intensiv. Han aktiv och driven från start till avslut.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Ann-Kristin! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och roligt att du känner dig nöjd med mitt arbete. Ha det så bra så hörs vi igen inför tillträdet till ert nya hus.

Carin S
Sollentuna Centrum

Allt gick smidigt !Torbjörn anpassade sig till mötestider etc. Bra och snabbs kontakter vid infobehov. Trevlig personlighet.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Carin! Tack för vänligheten att svara och att lämna ett så fint omdöme om min tjänst och personlighet. Det uppskattas jättemycket. Jag önskar dig en skön sommar så hörs vi inför inflyttningen i augusti. Ha det gott hälsar Torbjörn Johansson

Gun H
Sollentuna Centrum

En mycket trevlig man och hjälpsam förklarade saker på ett smidigt sätt trevlig och positiv även i Heta diskussionen om pengar 💰 Passar alldeles utmärkt som mäklare har kommit rätt i livet med tack för en bra affär☺️

Svar från Torbjörn Johansson

Hej! Ett stort tack Gun och Nils för förtroendet att få hjälpa till med både ert lägenhetsköp och er försäljning. Tack också för att ni har lämnat ett så fina ord om mig och min tjänst. Det är alltid lika uppskattat med nöjda kunder. och då är det alltid roligt och enkelt att leverera en bra tjänst. Må så gott så hörs och ses vi igen. Med vänlig hälsning Torbjörn Johansson

MarBeh P
Kärrdal

Vi köpte ett hus med hjälp av Robert Grahl. Vi är verkligen nöjda med köpet :-) Robert är verkligen en fin, snäll och hjälpsam människa och hjälpte oss jätte mycket för att allt går bra för oss med köpet. Tack Robert och tack HusmanHagberg, Ni är bästa :-) Mvh Behnam

Anton A
Häggvik

Mycket nöjd med Torbjörns insats, rekommenderas!

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Anton! Jätteroligt att läsa att du är mycket nöjd med resultatet av din försäljning. Lycka till nu i letandet efter hus. Har ni några frågor kring detta så är det bara att återkomma. Allt gott. Mvh Torbjörn Johansson

Marie M
Sjöberg

Jag blev otroligt bra bemött, Torbjörn har varit tillgänglig för alla frågor och jag har känt mig trygg genom hela affären! Kan varmt rekommendera Torbjörn

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Marie! Nöjet har varit på min sida. Tack själv för att du tog dig tid att lämna ett fint omdöme och för ett fint samarbete. Roligt att det blev en bra, trevlig och smidig affär får båda parter. Hoppas att du kommer att trivas in din nya lägenhet. Vi hörs igen inför tillträdet. Allt gott hälsar Torbjörn Johansson

Reshad I
Rotsunda

Vi har varit i kontakt med Torbjörn som köpare. Han har väldigt trevligt bemötande och varit bra i sin kommunikation och i sitt arbetssätt, proffsig och kunnig i sitt arbete. Hälsningar Reshad Isso Sefa Mousa

Svar från Torbjörn Johansson

Hej! Stort tack för att ni har lämnat ett så fint omdöme om mitt jobb i samband med att ni har köpt lägenhet. För mig är det jätteviktigt att ni som kunder ska vara jättenöjda med affären och att ni upplever att det har gått bra vid köpet. Ha det gott så hörs vi inför din inflyttning. Med vänlig hälsning 'Torbjörn Johansson

Alexander B
Tureberg

Otroligt bra bemött av mäklare. Han hade en massa bra idéer och la verkligen tid på att få ut så mycket som möjligt från min lägenhetsförsäljning. Kan rekommendera honom stort.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Alexander! Tack så mycket för ett så fint omdöme och det är uppskattat att du tycker att jag har gjort ett bra jobb med din försäljning. Med noggrannhet och bra förberedelser så blir det alltid ett bra slutresultat. Nu hoppas jag att du hittar en ny lägenhet som du tycker om. Vi hörs igen inför tillträdet. Allt gott! Mvh Torbjörn Johansson

HELENE G
Escribió sobre Torbjörn Johansson parte de HusmanHagberg Sollentuna

Vi är oerhört nöjda med den proffsiga, ärliga och snabba hjälpen vi fick i samband med försäljning av min mors bostad på Vänortsstråket. Det har känts tryggt och stabilt hela vägen, det hade inte kunnat blivit bättre, TACK!!

Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Svar från Torbjörn Johansson

Hej Helene! God fortsättning på det nya året och hoppas att allt är bra med dig. Tack för ditt fina omdöme som du har lämnat. Så roligt att du uppskattar min tjänst och att du är så nöjd med försäljningen. Jag och köparen upplever också att allt gick smidigt och bra med affären. Jag hjälper gärna till med deklarationen när det är dags för det. Ha det gott så hörs vi igen. Mvh Torbjörn Johansson

Bengt B
Edsberg

Väldigt nöjd Alltid tillgänglig och tillmötesgående

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Bengt! Tack för vänligheten att du tog dig tid att lämna ett omdöme här på Reco och att du är nöjd med mitt jobb. I en lite tuffare marknad så gäller det att vara uthållig och ha gott om energi för att lyckas med bostadsförsäljningar. Vi hörs igen inför tillträdet. Tack igen och ha det gott. Mvh Torbjörn Johansson

Jianghong Z
Tureberg

His work is excellent and perfect!

Svar från Torbjörn Johansson

Hi! Thank you so much for your kind words. It was a pleasure to help you. All the best to you., Torbjörn Johansson

Mahram S
Norrviken

Smidig affär tack vare Torbjörn. Behjälplig och proffsigt. Rekommenderas varmt

Svar från Torbjörn Johansson

Hej! Tack snälla för din tid att skriva här och att du lämnade ett så fint omdöme. Roligt att ni känner er nöjda med köpet. Vi ses igen på tillträdesdagen. Ha det så gott! Mvh Torbjörn Johansson

Sven Fredrik Kaveh H
Norrviken

Väldigt trevligt bemötande. Seriöst beteende och alltid proffsig.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Fredrik! Tack, vad snällt att du har lämnat ett så fint omdöme om min tjänst. Det är alltid uppskattat när kunderna känner sig nöjda. Vi ses igen kring månadsskiftet i samband med tillträdesdagarna. Ha det gott och ta hand om er. Mvh Torbjörn Johansson

Clemencia P
Edsberg

Ett respektfullt, tydligt och ärligt bemötande från mäklaren. Han gjorde det bästa för att uppnå mina förväntningar när det gällde priset....försäljnindstiden var emot oss, tyvärr, oron i ekonomin ....

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Clemencia! Tack för dina vänliga ord och för att du tog dig tid att svara här på Reco. I en lite lugnare marknad så krävs det både tålamod och lång erfarenhet för att guida rätt och komma med goda råd och tips för att kunna genomföra affärer. Ha det gott - vi hörs och ses igen. Mvh Torbjörn Johansson

Ann F
Landsnora

Mäklaren var trovärdig. Verkade ha en bra plan. Rapperade bra

Sam K
Kärrdal

Redan från start såg Torbjörn potentialen i min lägenhet och gav mig lite tips på små enkla förbättringsåtgärder för nästan ingen kostnad. Han var tydlig med förväntad prisbild vilket jag uppskattade för att ha rätt ingångsvärden från början. Jag är supernöjd med Torbjörn som var duktig på hålla mig informerad under hela processen och som alltid tog sig tiden att svara på mina frågor. Lösningsorienterad för att möta de behov som uppkom under försäljning både för mig och kunder. Skulle jag sälja igen väljer jag Torbjörn!

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Sam! Ett stort tack Sam för ditt omdöme och för förtroendet att få hjälpa till med din försäljning. Roligt och mycket uppskattat att höra att du är så nöjd med mitt arbete och att du tycker att det har gått bra. Lycka till med ditt nya boende och ha det så bra. Bästa hälsningar Torbjörn Johansson

Michaela E
Ängstorp

Professionalism, omtanke och stor yrkeskunskap genomsyrar denna mäklarfirma. Jag träffade 3 av deras mäklare och samtliga bemötte mig med stor omtanke.

Susanne W
Edsviken

Positivt bemötande, kom ganska omg o tittade på min lgh, snabbt på med fotografering o första visning. HH har sålt flera lgh i vår brf så jag hade höga o det fungerade bra Snabb återkoppling efter visningar

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Susanne! Tack för att du har tagit dig tid att lämna ett så fint betyg åt oss och roligt att du har upplevt att samarbetet har gått bra och att du är nöjd med vår tjänst. Ha det så bra så ses vi igen vid tillträdet. Med vänlig hälsning Torbjörn Johansson

Andreas S
Tureberg

Bra bemötande. Bra återkoppling.

Ulf Mauritz B
Väsjön

Jag är supernöjd! Mycket gott bemötande och engagerade mäklare. Mäklaren är även mån att både säljare och köpare blir nöjda. Tack Robert! :-)

Eva S
Tureberg

Trevligt bemötande, lätt att nå och att få kontakt med🙂

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Eva! Tack så mycket för det fina omdömet och roligt att ni tycker att det har gått bra med ert köp.. Jag önskar er lycka till med lägenheten. Har ni frågor så är ni alltid välkomna att återkomma. Allt gott hälsar Torbjörn Johansson

Lennart E
Kärrdal

Mäklaren förberedde oss på de olika kategorier av köpare som kunde dyka upp, och implikationer med dessa. Visade på en god intrigitet.

Soheyl S
Kärrdal

Mycket trevlig mäklare! Allting gick på bra sätt. Tacksam för all vi fick under resan! 🙏🏼💐

Bo Gunnar E
Helenelund

Utmärkt Försäljning av fastigheten och allt gick utmärkt Utmärkt allt

Mikael J
Kärrdal

Torbjörn Johansson på HusmanHagberg i Sollentuna gjorde verkligen allt för att lyckas med vår försäljning. Mycket kompetent mäklare.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Mikael! Jag hoppas att allt är bra med er. Så roligt att se att ni är nöjda med min tjänst. Det har varit ett nöje att få hjälpa till med affären. Ni är välkomna att återkomma om ni behöver hjälp med den kommande deklarationen. Ha det gott hälsar Torbjörn Johansson

Zainab G
Tureberg

Mycket lyhörd och duktig mäklare som gör sitt bästa tills du blir nöjd. Han engagerade sig väldigt mycket hela vägen tills affären var klart. Han får 10/10 av mig. 5 stjärnor till honom!

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Zainab! Stort tack för att du har lämnat ett så fint omdöme om mitt jobb i samband med att du har köpt lägenhet. Det är alltid lika roligt att ha nöjda kunder. Ha det gott så hörs vi inför din inflyttning. Med vänlig hälsning 'Torbjörn Johansson

Carola S
Tureberg

Proffsigt bemötande mycket information och snabba återkopplingar kan sitt arbete så jag ger mycket rekommendationer åt mina vänner om min mäklare och dess medarbetare.

Elise K
Sollentuna Centrum

Jag kan varmt rekommendera Robert till alla som ska sälja sin bostad! Han är proffsig, erfaren, trevlig och är snabb på att återkoppla och informera. Tusen tack Robert! :-)

Reza M
Landsnora

Very well and professionally done! Nothing to complain

Annika L
Vendió su apartamento con ayuda de HusmanHagberg Sollentuna

Mäklaren var mycket tillmötesgående och tålmodig under hela processen och tog sig alltid tid att diskutera det aktuella läget och vägen framåt.

Jonathan A
Tureberg

Mycket bra bemötande från mäklare och kollegor på byrån och lägenheten blev såld till ett bra pris. Väldigt nöjd!

Hans S
Häggvik

Mäklaren var insatt och kunnig och dessutom lätt att få kontakt med, svarade direkt på frågor. Vi fick direkt förtroende för honom och han levde upp till våra högt ställda förväntningar och sålde bostaden till ett riktigt bra pris

Felicia R
Compró su apartamento con ayuda de HusmanHagberg Sollentuna

Robert Grahl på HusmanHagberg har varit väldigt professionell, lyhörd, engagerad och flexibel i hela processen. Det var mitt första köp av bostadsrätt och jag har känt mig väldigt trygg, jag rekommenderar verkligen HusmanHagberg och Robert!