HusmanHagberg Värnamo

HusmanHagberg Värnamo

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeTwoYears
Ring 0370-700 00 Dela

Välkommen till HusmanHagberg Värnamo! Letar du efter bostad i Värnamo, Mossie, Hornaryd, Alandsryd, Västhorja, Nederby, Ulås, Drömminge eller Hjälshammar med omnejd? Vi på HusmanHagberg Värnamo tar hand om din försäljning såväl som att hjälpa dig att hitta nytt boende. Söker du efter erfarna mäklare så har du kommit rätt....

56 omdömen om HusmanHagberg Värnamo

Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Helt ok och tillika med mycket bra service.

Ulås

Bemötandet var toppen (5:a). Förväntningarna var att huset skulle bli sålt för > 3,5 miljoner. Huset såldes för 3,75 miljoner - alltså en 5:a. Mycket tillmötesgående, informativ och snabb i handling (5:a)

Darko N
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Mycket imponerad av HusmanHagberg. Mäklaren som hjälpte mig med försäljningen av min bostad var så professionell och jag rekommenderar starkt att man vänder sig till mäklaren samt HusmanHagberg Värnamo vid försäljningen av bostad. Högsta betyg från mig!

Anita F
Karlsdal

Mycket bra bemötande och ett stort engagemang. Har gjort allt för att hitta köpare och haft många visningar. Läget på marknaden har inte varit det bästa och hon har verkligen inte gett upp utan arbetat hårt med att få vår bostadsrätt såld. Sofia är den bästa och mest engagerade mäklare vi haft vid våra försäljningar.

Robin Lars Rune L
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Min känsla var att mäklaren var skicklig på att sälja vårt hus! Men allt runt om kring har ej fungerat, önskemål har ej lyssnats på, man har får påminna/ringa för att få tillgång till dokument samt tider då överlåtelse ska ske. Då detta ej har skötts har bostadsbytet innebärt mer jobb än det borde göra.

Malin R
Hillerstorp

Bra bemötande och hjälpsam vid kontakt

Camilla A
Gröndal

Bästa bemötandet och så väl omhändertagen. Kände mig trygg igenom allt

Marica J
Hillerstorp

Toppen mäklare. Jättenöjd med dom. Ska säga åt alla mina vänner om dom

Caroline Ella Maria H
Kärda

Sofia har från första mötet var så hjälpsam och trevlig! Hon har svarat på alla funderingar vi har haft och sett till att vi är trygga i husköpet. Rekommenderas starkt!

Lena Ingrid Kristina S
Rolstorp

Ambitiös, snabb o gav god information till oss.

Jens S
Rolstorp

Sebastian på HusmanHagberg är trevlig, professionell och mycket effektiv! Under säljprocessen blev vi löpande informerade och ingenting lämnades åt slumpen. Jag vill gärna rekommendera mäklaren!

Patrik B
Hindsen

Sofia har gjort ett mycket bra jobb från början till avslut. Klart bästa mäklaren i Värnamo.

Kari Ronnie Stig G

Mycket proffsigt, väl omhändertagna

Lars Göran M
Hillerstorp

Ett mycket vänligt och professionellt bemötande, vilket innebär att Sofia väl levde upp till våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med en lyckat samarbete. Anette o Lars

Svar från HusmanHagberg Värnamo

Stort tack för att ni tog er tid att ge ert omdöme. Jag är verkligen glad att ni är nöjda med mitt arbete. Det har varit en glädje att få assistera er, och jag hoppas innerligt att ni kommer att trivas i ert nya hem. Om det finns ytterligare sätt jag kan underlätta övergången eller om ni har några frågor, tveka inte att kontakta mig. Önskar er allt gott i ert nya hem!

Christina Irené Elisabeth K
Hillerstorp

Bra och proffsigt bemötande. Trevligt med kaffe

Sara Marie W
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Vi hade Sebastian Fick ett varmt bemötande och väldigt behjälplig för att lösa alla våra förväntningar och önskemål .

Razmus Martin Natanael J
Hillerstorp

Sebastian Larsson har varit till stor hjälp i vår process att både sälja och hitta nytt! En trevlig mäklare som har kunden behov i fokus, kan varmt rekommendera.

Marie Louise Tora H
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Sofia Bjurelid hade ett fint och varmt bemötande till mig som köpare Kändes trygg och ärlig God Jul

Svar från HusmanHagberg Värnamo

Tack Marie-Louise för ditt fina omdöme, önskar dig en god fortsättning och hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. Vänliga hälsningar Sofia

Anna S
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Sofia är en mäklare som med engagemang, servicekänsla och professionalitet tagit sig an mig och min fastighet. Kan varmt rekommendera Husmanhagberg.

Sonja Ingegerd Elisabet L
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Snabb kontakt. Vänligt bemötande. Snar visning av bostaden. Snabba beslut. Underlättade mycket för mig då jag bor i annat landskap.

Svar från HusmanHagberg Värnamo

Tack Beriht för ditt vänliga omdöme! Jag är glad att jag kunde bistå och underlätta processen för dig. Snabb och effektiv kommunikation är alltid prioritet för mig, och jag är nöjd att du upplevde det som smidigt trots den geografiska avståndet. Vänliga hälsningar Sofia

Karl Martin Erik H
Öster

Bra bemötande, blev sedd och mycket trevliga!

Tintin W
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Trevligt bemötande, alltid kontaktbar och väldigt hjälpsam :)

Otto P
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Duktig mäklare! Lätt att få kontakt vilken tid som helst!

Claudia Liliana C
Öster

Vår erfarenhet med mäklaren under bostadsköpet var positiv. Mäklaren var professionell och engagerad genom hela processen. Mäklaren var också snabb att svara på våra frågor och guidade oss genom köpprocessen på ett tydligt sätt. Vi är nöjd med det stöd och den service vi fick.

Svar från HusmanHagberg Värnamo

Tack så mycket för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Jag är glad att ni är nöjda med mitt arbete. Det har varit roligt att få hjälpa er, och jag hoppas innerligt att ni kommer att trivas i ert nya hus. Om det finns något mer jag kan göra för att underlätta övergången eller om ni har ytterligare frågor, tveka inte att höra av er. Önskar er allt gott i ert nya hem!

Hasib H
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Jätte bra och smidigt mäklare som hittar alla lösningar och hjälper till med allt man behöver, jätte trevligt person.

Ulf Gunnar Håkan E

Engagerade, lyhörda och professionella

Amel S
Öster

Väldigt bra service samt trevliga personer som jobbar med kunder! Super bra!

Svar från HusmanHagberg Värnamo

Tack snälla Amel för ert fina omdöme! Har varit jättetrevligt att få hjälpa er med försäljningen av ert hus!

Gabriella Annie Amanda S
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Vi fick ett jättebra bemötande av Sofia och är supernöjda med hela processen!

Svar från HusmanHagberg Värnamo

Det glädjer mig att ni är nöjd med mitt bemötande och försäljning av ert hus. Tack för förtroendet.

Bengt H
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Seriös,energisk och proffsig mäklare. Var tillmötesgående och hjälpsam genom processen.

Dan Hasse Michael C
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Bra och trevligt bemötande. Lyssnade på vad våra önskemål som kund var och svarade upp på dessa.

Senudin S
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Tycker affäreren sköttes snabbt och smidigt vilket jag är nöjd med. Mäklaren har gjort ett bra jobb och var väldigt lätt att nå vid frågor

Svar från HusmanHagberg Värnamo

Tack så mycket för din rekommendation. Jag är glad att försäljningen gick smidigt och snabbt för er. Vänliga hälsningar, Sofia

Amanda Elin F
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Sofia har under hela processen varit otroligt professionell, trevlig och engagerad. En stor eloge till Sofia, tacksam att vi anlitade henne!

Svar från HusmanHagberg Värnamo

Tack för vänliga ord, Amanda. Det har varit ett nöje att samarbeta med dig och att förmedla din fina lägenhet. Nu önskar jag er all lycka i husletandet. Ha det så bra och tack igen.

Ove K
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Har under hela tiden mötts av en vänlighet både i telefon och vid lägenhetsvisningen av Sofia. Även varit i kontakt med Sofia på lite udda tider via Sms och telefon och fått sakliga svar på mina frågor.

Svar från HusmanHagberg Värnamo

Tack så mycket, Ove. Jag hoppas att du kommer trivs bra i den nya lägenheten!

Markus Gustav Karl H
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Bra bemötande med stor tillgänglighet och professionellt arbetssätt. Utförde ett bra jobb och skulle gärna anlita dem igen.

Svar från HusmanHagberg Värnamo

Vad glad jag blir Markus av din fina kommentar och jag hjälper er mer än gärna i framtida affärer! Ha det bäst! Sofia

Ida Marie H
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Väldigt bra och engagerad mäklare. Tillgänglig vid behov under hela dygnet. Vi har varit supernöjda med mäklare Sofia från start till slut under vår försäljningsprocess.

Svar från HusmanHagberg Värnamo

Tack, Ida. Det var ett nöje att sälja er fantastiska bostad! Nu hoppas jag att hela familjen ska njuta i ert nya fina hus när det blir dags för inflytt. Varma hälsningar, Sofia

Robin F
Lanna

Mäklaren var mycket trevlig och välkomnande. Och allt gick väldigt smidigt och det kändes väldigt trevligt.

Svar från HusmanHagberg Värnamo

Tack så mycket Robin för den fina kommentaren! Och stort grattis till det fantastiska köpet, hoppas du kommer stortrivas i din nya bostad. Sofia

Victoria J
Lanna

Jag hade turen att få världens bästa mäklare Alltid med ett leende och trevlig bemötande med stor kunskap för alla mina frågor jag hade Kommer verkligen att rekommendera henne till alla som ska sälja ett hus eller lägenhet Bäst helt klart

Svar från HusmanHagberg Värnamo

Tack så väldigt mycket för att du tog dig tid att lämna omdöme, Victoria. Det har varit ett sådant nöje att förmedla din helt underbart fina bostad. Jag är så glad för din skull och önskar dig all lycka med nya, spännande livet med hus :) Jag ser fram emot att se dig igen vid tillträdet, om inte innan! Sofia

Sophie B
Vråen

Sofia på HusmanHagberg har varit en stjärna genom hela vår köpprocess. När vi kom i kontakt med Sofia så hade vi hade letat bostad i stan i över två år och ännu inte hittat det perfekta boendet inom vår budget. Vi har varit i kontakt med flertalet andra mäklare i stan, utan något större engagemang för oss och vårt sökande efter bostad. När jag ringde Sofia en regnig sommardag så tog hon emot oss med öppna armar och hjälpte oss på kort varsel genom att bara ett par dagar senare guida oss genom flera olika bostäder för att...

Svar från HusmanHagberg Värnamo

Stort tack till Er, Sophie och Filip! Jag ger er högsta betyg som köpare :) Vi hade ett perfekt samarbete och jag är så glad att jag fick hjälpa er att hitta er drömlägenheten. Varmt tack igen och hoppas ni ska trivas i er nya bostad. Sofia

Anton K
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Värnamo

Snabb, mycket flexibel och seriös. Toppen mäklare!

Svar från HusmanHagberg Värnamo

Stort tack för de fina orden och att du tar dig tid att lämna omdöme åt mig, det var så kul att få hjälpa dig med försäljningen och så roligt att det gick snabbt, smidigt och avslutades på en bra nivå. Sofia

Rörstorp

Allt var ok. efter besök på kontoret och undertecknande av avtal.

Amanda N
Rörstorp

Toppservice från början till slut. Här känner man sig trygg och väl omhändertagen genom hela processen. Tack Sofia och Sebastian!

Karin Ann-Britt Maria W
Hånger

Bästa tänkbara, omtänksam sakkunnig o hjälpsam. Kunde inte önska mig någon annan mäklare än Sofia Björelid

Erna H
Sörgården

Snabb och smidig försäljning! Super härliga Sofia som levde upp till alla förväntningar och levererade på topp! En riktig stjärn-mäklare🌟 rekommenderar starkt!

Kennet Jonas Fredrik J
Hånger

Vi hade höga förväntningar på vår mäklare. Vi gillar när det är snabb återkoppling, stort engagemang och att man märker att mäklaren är intresserad av oss som säljare. Sofia infriade alla förväntningar på bästa sätt och jag kan bara säga att vi är supernöjda med HusmanHagberg och Sofia. //Fredrik

Anna Karin Sofia H
Hånger

Fantastisk engagemang och snabb respons. Rekommenderas varmt!

Kim E
Hånger

Kände mig väldigt bra bemöt. Trevliga och väldigt noga med att hela tiden förökar att dom är tillgängliga om det är några problem

Per E
Tånnö

Proffsigt och bra! Snabb respons.

Kent Ola L
Amerika

Proffsigt bemötande och service. Allt man kan begära av en mäklare.

Felix E
Rörstorp

Ett fantastiskt bemötande av en intresserad och tillmötesgående mäklare, i samband med visning och pappersskrivning vid köp av bostad.

Christina S
Sörgården

Väldigt trevligt bemötande. Vi förväntar oss att vår egen bostad ska säljas snabbt och smidigt.