Alla kategorier Mäklare Kronoberg Växjö HusmanHagberg HusmanHagberg Växjö

HusmanHagberg Växjö

Norra järnvägsgatan 4, 352 30 Växjö — Visa karta

Välkommen till Växjö och oss mäklare på HusmanHagbergs kontor!

Vi har koll både på Växjö och på bostäderna här i området. Du kan vända dig till oss vare sig du vill köpa eller sälja - vi hjälper dig genom affären. Vi är fria från banker och försäkringsbolag, anpassar oss efter dina önskemål och har ett stort engagemang när det kommer till vår bransch.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet och massor av kompetens. Kontakta oss och berätta om dina planer så går vi vidare därifrån!

Läs vad 22 kunder tycker om HusmanHagberg Växjö

• Pär Anders S skrev om HusmanHagberg Växjö
    Ett fantastiskt driv och engagemang. Alla kan sälja bostäder i medvind och högkonjunktur, men i en osäker marknad så krävs det mer arbete, och framför allt rätt inställning. Läs mer
  • Malin G
    Malin G skrev om HusmanHagberg Växjö
    Sålt en 3a på olsbergsvägen i Växjö. Är väldigt nöjd med min mäklare. Bra samarbete och uppdatering. Läs mer
  • Inger Agneta F skrev om HusmanHagberg Växjö
    Vi anlitade Demir Dzemailovski på HusmanHagberg som mäklare för att sälja vårt 1960-talshus i Växjö. Vi träffade först tre olika mäklare, alla gjorde ett gott intryck, men Demir Dzemailovski var den vi trodde skulle passa våra behov bäst. Demir är väldigt driven och gjorde ett kanonjobb med enskilda visningar. Han fick huset sålt till ett bra pris, utan att vi behövde ha en allmän visning. Han var tillgänglig för oss säljare dygnet runt, svarade alltid snabbt och kunnigt på våra frågor och agerade väldigt professionellt på alla sätt. Vi ger Demir Dzemailovski våra allra bästa rekommendationer.
    Kerstin Linell och Inger Fagerberg Läs mer
  • Jonas L skrev om HusmanHagberg Växjö
    Smidigt och trevligt. Bra rutiner och kompetent personal. Läs mer
  • Sandra C skrev om HusmanHagberg Växjö
    Köpt ett hus och sålt en lägenhet.
    Har blivit bra bemött. Läs mer
  • Emmy E skrev om HusmanHagberg Växjö
    Mycket proffsigt bemötande under hela processen vid försäljningen av min bostadsrätt. Camilla är tydlig, informativ och ständigt tillgänglig vilket underlättar för både mig som säljare och för intressenter/köpare. Att hon sedan lyckades sälja bostaden efter en första oplanerad förhandsvisning gjorde processen ännu mer perfekt! Läs mer
  • Annica G
    Annica G skrev om HusmanHagberg Växjö
    Utmärkt service som gjorde mitt lägenhetsköp till en snabb och smidig affär. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Evan K skrev om HusmanHagberg Växjö
    Köpt bostadsrättslägenhet. Bra bemötande. Motsvarade förväntningarna. Läs mer
  • Niki D skrev om HusmanHagberg Växjö
    Trevliga och tillmötesgående vid försäljning av en bostadsrätt. Rekommenderas! Läs mer
  • Anica Birgitta P
    Anica Birgitta P skrev om HusmanHagberg Växjö
    Sålt villa. Blev väl bemött. Inga erfarenheter tidigare o fick all hjälp jag behövde. Läs mer
  • 2018-01-31

Nils Z skrev om HusmanHagberg Växjö
    Bra bemötande, mäklaren lyssnade in mina krav på ett bra sätt och vidarebefordra dem till säljaren.
    Dock tyvärr ett allvarligt fel i prospektet och i beskrivningen av vad som ingår i månadsavgiften. Detta var så allvarligt att vi övervägde att hoppas av affären, men valde till slut att ändå genomföra den, trots betydligt högre månadskostnad. Läs mer
  • Amanda J skrev om HusmanHagberg Växjö
    Bra och professionellt. Väldigt bra genomgång av kontraktet, flexibla när det gäller visning. Läs mer
  • Anna B skrev om HusmanHagberg Växjö
    Trevlig mäklare hade dock förväntat mig mer driv. Läs mer
  • Stefan Emil Bo Ö skrev om HusmanHagberg Växjö
    Vi blev bemöta på ett mycket trevligt och öppet sätt som gav ett förtroende för fortsatt samarbete. Mäklaren gav ett realistisk utgångspris för fastigheten och vilken målgrupp som bedömdes som ev spekulanter.
    Alla delar i affären är ej avslutade ännu pga tillträdesdatum ej har infunnit sig ännu.
    Vi är nöjda med det stöd och tjänster vi fått och kan inte i nuläget se några problem som skulle ändra detta. Läs mer
  • Hussein M skrev om HusmanHagberg Växjö
    Mycket bra bemötande. Tydligt och rätt svar vid ev frågor. Läs mer
  • Sogand D skrev om HusmanHagberg Växjö
    Väldigt trevligt och vänligt bemötande. Fanns tillfällen då de var svåra att nå, men väldigt tillmötesgående och hade rimligt arvode. Läs mer
  • Robert S skrev om HusmanHagberg Växjö
    De är duktiga och kompetenta och mycket lyhörda för mina önskemål. Läs mer
  • Anders J skrev om HusmanHagberg Växjö
    I stort har det varit bra. Hade uppskattat att mäklaren mer kontinuerligt hört av sig med information. Då man som säljare ofta är oerfaren att göra sånt här så är all information välkommet och man slipper fundera eller oroas för man inte hör ngt. Nu var det jag som fick höra av mig flera gånger för att fråga. Men det blev bättre under tiden. Läs mer
    2017-11-06 Camilla C svarar Anders J
    Hej tack för din feedback! Utan den kan man aldrig bli bättre. Ha en fortsatt bra dag!
  • Anton K skrev om HusmanHagberg Växjö
    Vi blev bemötta superbra! Finns inget ont att säga. Läs mer
  • Pontus K skrev om HusmanHagberg Växjö
    Trevligt bemötande. Intresserad. Driven. Läs mer
  • Duyen N skrev om HusmanHagberg Växjö
    Camilla Cederlund har gjort väldigt bra jobb. Hon levererade serviceinriktad tjänst med bra bemötande och trevligt sätt.

Hon är kunnig inom sitt område och gav mig informationer som jag skulle behöva veta. Efter visningarna fick jag uppdaterad om hur det hade gått med lägenheten 1 gång/vecka.

Det blev överträffat min förväntan gällande hennes tjänst inom inredning/styling;

Bilderna på lägenheten är mycket fina. Men jag tycker ändå att fotografen borde anstränga sig lite mer för att möta kundens förväntning, som t.ex. diskutera med kunden om hur han tänkte att göra, visa till kunden bilderna så att kunden kunna se och ha synpunkter huruvida det skulle behövas fler samt från vilka vinklar som borde tas. Det tog mig 2 tillfällen att fotografera men jag blev ändå inte riktig 100% nöjd med.

I slutsatsen vill jag säga att Camilla räddade mig från förlust med slutspriset. Min betyg för henne är mellan rekommenderas och Utmärkt. Läs mer
  • Linn B skrev om HusmanHagberg Växjö
    Jag upplevde mäklarens bemötande lite svagt till en början men blev betydligt bättre ju mer kontakt vi hade.
    Helhets intrycket över mäklaren firman var bra! Läs mer

Norra järnvägsgatan 4, 352 30 Växjö