HusmanHagberg Växjö

HusmanHagberg Växjö

Välkommen till Växjö och oss mäklare på HusmanHagbergs kontor!

Vi har koll både på Växjö och på bostäderna här i området. Du kan vända dig till oss vare sig du vill köpa eller sälja - vi hjälper dig genom affären. Vi är fria från banker och försäkringsbolag, anpassar oss efter dina önskemål och har ett stort engagemang när det kommer till vår bransch.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet och massor av kompetens. Kontakta oss och berätta om dina planer så går vi vidare därifrån!

Läs vad 155 kunder tycker om HusmanHagberg Växjö 2

• FAUSTO G
    skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av HusmanHagberg Växjö
    2021-08-03
    Tydligt, punkligt, trevlig, proffsig och med rätt attityd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av HusmanHagberg Växjö
    • Välle Broar
    2021-08-03
    Mycket nöjd med bemötandet. Alberto är professionell i sitt sätt och förtroendeingivande med god förmåga att möta kundens önskemål och anpassa planen efter behov.
  • sålde sitt hus med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av HusmanHagberg Växjö
    2021-08-02
    Vi fick bra bemötande med mäklare, han förstår vad vi ville. Detta affär varit så snabbt, upplevelse blivit på kort tid.
  • köpte sitt hus med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av HusmanHagberg Växjö
    2021-08-02
    Lätt att ha och göra med, samt trevlig och engagerad!
    • Välle broar
    2021-07-29
    Alberto har varit föredömlig som mäklare. Fullföljt sitt uppdrag professionellt och alltid med ett trevligt bemötande. Logistiken kring försäljningen har fungerat utmärkt.

Marie & Mattias
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av HusmanHagberg Växjö
    2021-07-29
    Trevlig, engagerad och vill göra båda parter nöja!
    2021-07-26
    Nöjd med försäljningen och hur det hela gick till
    2021-07-22
    Alberto har jobbat hårt och varit professionell hela vägen. Kan verkligen rekommendera om ni är i köp och säljtankar.
    2021-07-22
    Kändes som man var i trygga händer, mycket proffsig!
    2021-07-21
    Proffsigt och personligt bemötande. Tydlig kommunikation som gjort att försäljningen känts trygg från första början. Uppfyllde mina förväntningar samt skapade en bra kontakt med köparen så är väldigt nöjd med att jag anlitade Alberto på Husman Hagberg.
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    • Tolg
    2021-07-21
    Trevligt bemötande. Förväntningar uppfyllda med råge. Mycket nöjda med affären
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    • Öjaby
    2021-07-20
    Fick mycket bra hjälp av Camilla C.
    Både när det gäller visning av huset o när vi skrev kontraktet.
    Mycket proffesionell mäklare.
    Kan varmt rekommendera henne.
    2021-07-20
    Jättebra bra mäklare duktig trevlig ,, enkelt och nära hjärtat som du känner dig bekväm att hantera
    2021-07-20
    Proffesionellt bemötande och mycket noggrann hantering av affären.
    2021-07-11
    : Bra personliga bemötande
    : vi tänkte sälja och köpa , han hjälper oss med allt detta .
    : ja.
    2021-07-11
    Bra och trevlig mäklare. Jag fick bra hjälp och en snabb affär
    2021-07-02
    Bra kommunikation. Snabba svar och väldigt lätt att ha och göra med!
    2021-06-28
    Trevlig bemötande och smidigt service.Alltid igen.
    2021-06-23
    Bra och trevlig service. Man få alltid hjälp vid olika frågor.
    2021-06-20
    Jag blev väldigt bra bemött av Alberto. Han har hjälpt mig att köpa min första bostad. Jättetrevlig mäklare med ett proffsigt bemötande från första stunden.
    2021-06-17
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare
    2021-06-16
    Alberto var serviceinriktad, lättillgänglig och snabb på att svara på frågor vi hade.
    2021-06-15
    Jättebra och trevligt bemötande, vi fick en väldigt bra bild av Alberto och av mäklarfirman direkt.
    Vi kan inte säga annat än att vi verkligen skulle rekommendera Alberto och husman Hagberg till våra nära o kära samt vänner.
    2021-06-09
    Trevlig, duktig, och alltid tillgänglig👍🏻☀️
    2021-06-07
    Trevlig och service inriktad. Svarade och hjälpte oss med frågor och funderingar i vårt husköp!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    • Norr
    2021-05-20
    Jag har fått hjälp med att sälja en bostadrätt/ lägenhet. Camilla har varit mycket hjälpsam kunnig och professionell.
    2021-05-20
    Alberto skötte visning och kontraktsskrivning på ett utmärkt sätt. Dialogen som följde däremellan fungerade också bra. Det enda som inte fungerade var att han inte framförde att säljaren skulle montera ned och ta med sig pellysystemet i klädkammaren vilket de sagt till Alberto om.
    2021-05-19
    Jag har köpt en lägenhet i alvesta, Hon är den bästa mäklaren som finns.
    2021-05-09
    Hej jag har fått sålt min lgh av Alberto på väldigt kort tid ... väldig trevlig o kan sitt jobb vet vad han pratar om ... är alltid tillgänglig o lyssnar på vad kunden vill ha ... skulle gärna rekommendera han till andra o kommer att göra det
    2021-05-04
    Bra och mycket hjälpsam mäklare
    2021-04-28
    Alberto hjälpte oss sälja vår bostadsrätt/parhus på ett snabbt och smidigt sätt. Han hade ett bra kundbemötande och var flexibel.
    2021-04-27
    Alberto hjälpte oss att köpa ett radhus. Det kändes tryggt och bra att ha Alberto som mäklare. Han var tydlig och trevlig. Det kändes som att köpet gick smidigt.
    2021-04-27
    Köpte ett parhus, bostadsrätt. Fick genomgående bra och riktig information samt ett utmärkt bemötande. Kändes väldigt enkelt och informativt genom hela den, som det utvecklade sig, snabba processen.
    • Vallen
    2021-04-27
    Alberto hjälpte oss att sälja vår bostad med snabba skott utan att behöva gå ut på hemnet. Vi var nöjda med Albertos engagemang och kontakt. Trevlig mäklare som vi gärna har att göra med igen.
    • Vallen
    2021-04-26
    Köpt en bostadsrätt på 87 kvm och 3 rum.

Blev mött på ett väldigt bra sätt på första lägenheten jag var och kollade på. Efter vi kollade på den så fick jag sms av Alberto om två andra lägenheter. Vi var och kollade på dessa och en av dem fastnade vi för direkt. Alberto hjälpte oss från start till slut och både jag och min sambo är super nöjda med hans jobb!

Förväntningar vi hade var han skulle vara hjälpsam och ta sin tid när vi hade frågor etc. Alberto levde upp till våra förväntningar och mer! Och ett stort plus är att han tog sin tid och pratade engelska då min sambo är engelsktalande. Vi träffade andra mäklare som inte gjorde detta.
    2021-04-23
    We bought a villa house with big garden. Alberto was very helpful to show the house and explained. He was also quick in answering texts and mails to get things moving. Thank you for helping us to buy this house.
    2021-04-23
    Han var trevligare än släkten.
    2021-04-19
    Köpt lägenhet.
    Köpet är inte helt klart ännu.
    2021-04-13
    Alberto visa engagemang och lyssnade på vad vi ville få ut av våran försäljning. I vårt fall var priset minst lika viktigt som vem som skulle bli nästa förvaltare utav vårt hus.
    Han guidade oss och hjälpte hela vägen till avslut.
    2021-04-13
    Köpt bostad. Bemött på ett kanontrevlig och bra sätt. Mäklare skötte sin bit till punkt och pricka.
    2021-04-11
    Professionell mäklare. Lyssnar och ger förslag på upplägg kring försäljningen. Förtroendeingivande samt kundfokuserad.
    • Fagrabäck
    2021-04-10
    Förväntade en person som förmedlar affären och det har funkat än så länge.
    2021-04-08
    Bra säljar, enkel att ha md att göra, bra bemötade.
    Utfört sitt åtagande med bravur.
    2021-04-07
    Trevligt bemötande.
    Tillgänglig och anpassar sig efter kunden.

Sammanfattningsvis en mycket duktig Mäklare.
    2021-04-06
    Försäljningen av min lägenhet fungerade väldigt väl och samarbetet med Alberto fungerade jättebra. En superduktig mäklare som värnar om både köparen och säljaren.
    2021-04-03
    Jag har köpt en bostadsrätt på 63 kvm som är i gott skick och väl renoverad.

Jag tyckte att mäklaren var väldigt tillmötesgående utan att vara påträngande, informativ, professionell och hjälpsam.

Jag förväntade mig en tillmötesgående mäklare som besvarar samtliga frågor jag hade om bostadsrätten, vilket han gjorde.

Jag tycker att upplevelsen av mäklaren var genuin, hjälpsam och professionell.
    2021-03-22
    Camilla har haft ett bra bemötande. Dock kunde vi uppleva en bristande kommunikation men när kommunikationen existerade så var den väldigt bra. Trots långdragen försäljning och många visningar så tappade hon ej hoppet och fortsatte arbeta på och fick tillslut sålt den. Var ärlig och sa vad vi kunde förvänta oss och även hur det såg ut inga orealistiska förhoppningar.
    2021-03-22
    Alberto hjälpte oss sälja vår bostadsrätt. Han är tydlig och väl bemötande. Vi var ute efter en snabb försäljning och Alberto verkar ha ett bra och brett kontaktnät och vet vad folk är ute efter så det var inga problem. Kunde inte vara mer nöjd!
    • Vikaholm
    2021-03-21
    Köpt en bostadsrätt där Alberto höll i försäljningen.
    Bra bemötande och snabb på att svara på frågor samt ordna privatvisning. Lätt att få kontakt med via Mail och sms när man inte alltid har möjlighet att ringa.
    Eftersom jag var köparen så hade jag inga större förväntningar på mäklaren vid visningen, däremot efteråt i budgivningen förväntade jag mig enkel och snabb kontakt vilket jag fick. Även bra vid kontraktsskrivning där mina frågor lyssnades in.
    2021-03-20
    Sålt en bostadsrätt. Allt gick snabbt och smidigt precis som vi ville ha det. Proffsigt bemötande. Sammanfattningsvis väldigt nöjd.