HusmanHagberg Växjö

HusmanHagberg Växjö

Välkommen till Växjö och oss mäklare på HusmanHagbergs kontor!

Vi har koll både på Växjö och på bostäderna här i området. Du kan vända dig till oss vare sig du vill köpa eller sälja - vi hjälper dig genom affären. Vi är fria från banker och försäkringsbolag, anpassar oss efter dina önskemål och har ett stort engagemang när det kommer till vår bransch.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet och massor av kompetens. Kontakta oss och berätta om dina planer så går vi vidare därifrån!

Läs vad 276 kunder tycker om HusmanHagberg Växjö 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av HusmanHagberg Växjö
    2022-08-17 Verifierad kund
    Jättetrevlig och mycket bra bemötande när man har frågor. Väldigt hjälpsam och stöttande med hela köpet.
    2022-08-17 Verifierad kund
    Trevlig och saklig, fick bra känsla av känsla av Alberto som person.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av HusmanHagberg Växjö
    • Hov
    2022-08-17 Verifierad kund
    Bra bemötande och ställer sig alltid när vi behövde honom. Jag skulle lätt anlita honom igen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    2022-07-26 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande och genomgående professionell mäklare.
    2022-07-22 Verifierad kund
    Lätt att kommunicera med
    Pålitlig
    • Långa Rör
    2022-07-07 Verifierad kund
    Professional, knowledgable, patient and reassuring.
    Tack så mycket Lea för ditt fina omdöme. Maria Johansson
    • Väster
    2022-07-01 Verifierad kund
    Alberto är tillmötesgående, kunnig inom sitt gebit, ärlig och tillgänglig. Rekommenderar starkt!
  • Branka J
    • Väster
    2022-07-01 Verifierad kund
    Det kändes tryggt och säkert, Alberto var ärlig, respektfull och alltid tillgänglig. Rekommenderar han starkt till alla som går i säljar tankar.
    2022-07-01 Verifierad kund
    I en tid av räntehöjningar och skakiga priser lyckades Alberto leverera. I tuff konkurrens med flera lägenheter ute i min förening säljer han på under två veckor på marknaden. Hela vägen har han varit tydlig i vårt prat om förväntningar. Jag är väldigt nöjd och skulle rekommendera Alberto till alla som ska sälja sin lägenhet i Växjö.
    2022-06-05 Verifierad kund
    Engagerad och flitig mäklare som genomförde en snabb och smidig affär utan krångel.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Camilla har ett förtroendeingivande bemötande, hon har hållit vad hon lovat och hon är lätt att få kontakt med vid frågor och funderingar.
    Hon känns trygg och det känns som att hon vill göra det så bra så möjligt för både säljare och köpare.
    Jag är mycket nöjd med valet av mäklare.
    • Skir/Telestad
    2022-05-27 Verifierad kund
    Bemötandet är väldigt proffsigt och förväntningar har uppfyllts!
    Tack Agneta för ditt fina omdöme. Du har gjort mitt arbete enkelt genom ditt engagemang. Vi ses längre fram. Maria Johansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    • Hov
    2022-05-27 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare med ett härligt engagemang.
    • Vislanda
    2022-05-25 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande.
    Mia är väldigt bra på sitt jobb. Jag uppskattade att hon inte är påträngande som vissa mäklare kan vara.
    Tack Pia för de orden, det har varit enkelt och ha er som säljare. Vi ses snart igen. Maria Johansson
    • Gemla
    2022-05-23 Verifierad kund
    Fick fin kontakt med Mia och skötte sitt uppdrag mycket bra och jag är jättenöjd
    Sonja Larsson
    Tack Sonja, det har varit ett nöje och hjälpa dig. Vi ses när det närmar sig tillträdet. Maria Johansson
    • Gamla Norr
    2022-05-17 Verifierad kund
    Skicklig mäklare som kan ge svar på alla möjliga frågor, även trevligt tillmötesgående och genuin. Mäklaren bemötte mig med respekt och ett genuint intresse av att hjälpa till. Finns inga klagomål, allt var utmärkt.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Trevlig och serviceinriktad. Jag är väldigt nöjd med Alberto
    2022-05-11 Verifierad kund
    Alberto var bra men som säljare hade man inte riktigt koll på hur många han bjudits in eller som tackat ja till visning. Han är affärsmässig och sköter uppgiften på ett proffsigt sätt och håller vad han lovar.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Albertos sätt kändes både affärsmässigt och professionellt. Oavsett kontakt via mejl, telefon, eller fysiskt möte hade han alltid full koll på vilken bostad det gällde. Alberto har från start känts vänskaplig och det har känts tryggt för oss. Vi kan varmt rekommendera honom.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött. Trevlig och vänlig

Fullt ut

Inget att klaga på. Synd att man inte riktigt kunde se förrådet och en garderob då det var knöl fullt med saker, men det är säljarens fel.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Alberto. Vänlig och serviceinriktad.
    Så smidigt genomförande.
    • Lammhult
    2022-05-09 Verifierad kund
    Förväntningarna har helt uppfyllts
    • Öjaby
    2022-05-07 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Bra rådgivning.
    Är jätte nöjd och kommer rekommendera Maria om någon ska sälja..
    Tack för ditt fina omdöme. Maria Johansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Johansson en del av HusmanHagberg Växjö
    • Öjaby
    2022-05-06 Verifierad kund
    Som köpare kunde vi inte haft en bättre mäklare!
    Tack för ert fina omdöme. Så roligt och se och göra köpare så glada och nöjda som jag upplever att ni är.
    Vi ses längre fram.
    Maria Johansson
    • Bredvik
    2022-04-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Smidigt men kontakt o allt. Väldigt trevlig upplevelse.
    Tack för de vänliga orden :) Maria Johansson
    2022-04-26 Verifierad kund
    Så lugn,trevlig o med tålamod att förklara allt.. Vi kunde inte få en bättre mäklare!! Tacksamma!
    Så himla smidigt löst!
    2022-04-25 Verifierad kund
    Han ringde upp när han skulle och var trevlig.
    2022-04-23 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell 👌
    Stort tack för de fina orden. Vi ses längre fram. Maria Johansson
    2022-04-22 Verifierad kund
    Maria var egentligen inte min mäklare eftersom jag var köpare. Därför kan jag inte lämna några uppgifter i frågan.
    Får hoppas att du är nöjd även som köpare. Maria Johansson
    • Biskopshagen
    2022-04-04 Verifierad kund
    Blev bemött med bra energi.
    Och förväntningar blev näst intill uppfyllda, gällande pris.
    Camilla en väldigt kompetent och lösnings-orienterade mäklare så rekommenderar henne starkt!
    2022-03-24 Verifierad kund
    Alltid på ett glatt humör och svarar på frågor man har. Noga att gå igenom allt så säljaren och köparen känner sig trygga
    • Vederslöv
    2022-03-13 Verifierad kund
    Otroligt proffsigt hanterat från början till slut. Snabb kommunikation och proffsiga samarbetspartners som fotografer och stylist. Jag kan verkligen rekommendera Camilla!
    • Öster
    2022-03-13 Verifierad kund
    Otroligt proffsigt hanterat från början till slut, jag är mycket nöjd med hur allt hanterades!
  • köpte sitt hus med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
    • Vederslöv
    2022-03-07 Verifierad kund
    Vi blev mycket varmt mottagna av mäklaren! Hon tog god tid på sig att förklara alla detaljer vid visningen. Snabb på att svara via sms och telefon!

Kan varmt rekommendera Camilla till både köpare och säljare av villa/lägenhet!
  • köpte sitt hus med hjälp av Alberto Johansson Alvarez en del av HusmanHagberg Växjö
    • Högstorp
    2022-03-05 Verifierad kund
    Trevlig och proffesionell! Vi är nöjda
    • Högstorp
    2022-03-04 Verifierad kund
    Tycker allt har fungerat bra och allt var klart å tydligt!
    • Teleborg
    2022-03-03 Verifierad kund
    Mycket professionell, och gav mycket gott bemötande. Väldigt kunnig
    • Teleborg
    2022-03-01 Verifierad kund
    Alberto har skött denna affär väldigt bra.
    2022-02-28 Verifierad kund
    Snabbt, smidigt, och effektivt. Tryggt från början till slut.
    2022-02-28 Verifierad kund
    Proffsig och välkomnande bemötande. Snabba återkopplingen. Lyhörd. Glad o trevlig personlighet.
    Stort tack för ditt fina omdöme :) Maria Johansson
    2022-02-16 Verifierad kund
    Det har gått snabbt och smidigt precis som vi önskade. Överlag nöjda
    2022-02-14 Verifierad kund
    Bra intryck. Hade koll på det vi frågade.
    2022-02-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra på att förmedla information.
    2022-02-14 Verifierad kund
    Supernöjd. Väldigt professionellt bemötande och hela processen var väldigt snabb och effektiv.
    2022-02-04 Verifierad kund
    Engagerad och enkel att prata med.
    Svarade smidigt på sms snabbt vid behov.

Upplevde processen som trygg och smidig!
    2022-02-03 Verifierad kund
    Vi kände oss väldigt genuint och bra bemötta av Alberto! Han hjälpte oss igenom köpprocessen med vår första egna lägenhet!
    2022-02-01 Verifierad kund
    Professionellt bemötande, service inriktad, tydlig och strukturerad.
    Våra förväntningar var att hjälpa sälja bostaden för bra pris och på ett smidigt sätt, vilket det blev. Det gick mycket smidigare än vi hade hoppats! ⭐
    Mycket nöjda kunder! Bästa betyg!
    2022-01-24 Verifierad kund
    Proffsig, erfaren, serviceminded.
    Förväntade en snabb och smidig affär och det infriades till fullo.
    Tack.
    Stor tack Måns för de fina orden. Du har varit en stor del i den snabba affären med ditt engagemang. Vi ses vid tillträdet. Maria Johansson
    • I11
    2022-01-17 Verifierad kund
    Perfekt på alla tänkbara parametrar.
    Tack för att det. Roligt att ni känner er nöjda. Camilla Camilla Cederlund
    2022-01-05 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemött av Alberto. Han var jätte trevlig och positiv. Väldigt bra omhändertagna blev vi av vår mäklare.
    Vi kunde inte få en bättre , vi är mer än nöjda!