HusmanHagberg Växjö

HusmanHagberg Växjö

Välkommen till Växjö och oss mäklare på HusmanHagbergs kontor!

Vi har koll både på Växjö och på bostäderna här i området. Du kan vända dig till oss vare sig du vill köpa eller sälja - vi hjälper dig genom affären. Vi är fria från banker och försäkringsbolag, anpassar oss efter dina önskemål och har ett stort engagemang när det kommer till vår bransch.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet och massor av kompetens. Kontakta oss och berätta om dina planer så går vi vidare därifrån!

Läs vad 83 kunder tycker om HusmanHagberg Växjö

• 2020-11-29

Ellinor D skrev om HusmanHagberg Växjö
    Trevlig, professionell och tydlig i alla detaljer. Läs mer
  • 2020-11-02

Lars-olof J skrev om HusmanHagberg Växjö
    Sålt en lägenhet i Växjö. Camilla (mäklare) är proffesionell, tydlig i sitt budskap och håller ordning reda. Man kan känna sig trygg i sitt sammarbete. Läs mer
  • 2020-10-27

Lennart Magnus S skrev om HusmanHagberg Växjö
    Kunnig och erfaren, lugn och trygg både mot säljare och köpare känns det som.
    Styrt processen mer strukturerat och varit mer övertydlig med information hade varit möjligt Läs mer
  • 2020-10-26

Andreas B skrev om HusmanHagberg Växjö
    Väldigt tydlig och allt gick snabbt och enkelt. Läs mer
  • 2020-09-04

Renalynn B skrev om HusmanHagberg Växjö
    Har köpt bostadsrätt. Mäklaren har väldigt bra bemötande, man känner sig väldig välkommen.
    Bra upplevelse. Läs mer
    2020-09-04 Camilla C svarar Renalynn B
    Tack för dessa vänliga orden, de uppskattas.
  • 2020-08-31

Ileana T skrev om HusmanHagberg Växjö
    Mycket trevligt o hjälpsam bemötande av mäklaren.
    Rekommenderar gärna till alla som jag känner. Läs mer
  • 2020-08-16

Lisbeth Margareta G skrev om HusmanHagberg Växjö
    Köpt lägenhet blev väldigt väl bemött av mäklaren Läs mer
  • Ingrid P

2020-07-27

Ingrid P skrev om HusmanHagberg Växjö
    Sålde en bostadsrätt, mäklaren var alltid tillgänglig, och jag fick löpande info om försäljningen. Läs mer
  • 2020-04-21

Johnny L skrev om HusmanHagberg Växjö
    Mycket hjälpsamma i varierande frågor mot inblandade myndigheter och säljare. Snabba svar och bra återkoppling.
    Glad ägare till fritidshus :) Läs mer
  • 2020-03-26

ANNA-KARIN N skrev om HusmanHagberg Växjö
    Inte en ärlig budgivning?!

Vi var två budgivare kvar som budade mot varandra, priset ökade med 150 000. Det gick en helg, och på måndag eftermiddag så fick jag SMS om att den andra budgivaren hade dragit sig ur. Minuten efter dök det dock upp en helt ny budgivare och la samma belopp som den som dragit sig ur.

Jag lade 5000 över, och mäklaren ringde direkt och vill att jag skulle komma ner och skriva på kontrakt omgående.

På vägen ner sa magkänslan mig att det var något som inte stämde. Jag bad att få telefonnumret till den nya budgivaren och vid samtal visade det sig att de inte var intresserade av att köpa huset längre (som de budat på en timme tidigare). Priset sänktes eftersom det uppenbarligen inte fanns någon substans i sista budet.

Jag ringde även den som jag budat mot innan, och det visade sig att hon meddelat redan under helgen att hon dragit sig ur. Läs mer
  • 2020-02-16

Sofia A skrev om HusmanHagberg Växjö
    Tydlig och bra information. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-15

Ulf Peter S skrev om HusmanHagberg Växjö
    Camilla har förmedlat 2 st hus åt oss. Hon gjorde ett mycket kompetent insats, jobbade hårt med förmedlingsuppdraget i alla avseenden och höll oss informerade om alla händelser. Läs mer
  • 2020-01-22

Henrik G skrev om HusmanHagberg Växjö
    köpte hus via dom och blev bemött på ett mycket bra sett och mer än nöjd med köpet Läs mer
  • 2020-01-21

Christoffer K skrev om HusmanHagberg Växjö
    Jag var köpare i en bostadsaffär som HusmanHagberg förmedlade.
    Jag kan inte säga något om HusmanHagber generellt, utan bara den specifika mäklare jag hade kontakt med.
    Denna mäklare ingav inget som helst förtroende, utan bara en vilja att sälja. Exempelvis så framställdes luktproblem efter användning av tryckimpregnerade syllar som 'ej längre befintligt' efter att ventialtion installerats i krypgrund. Symptom borttagna, men problemet kvarstår.
    Det som tog priset var ändå mäklarens fråga om jag skulle vilja avrunda 5000:- uppåt på priset (efter det att säljare accepterat bud) för att det skulle blir enklare med skatteuträkning. Läs mer
    2020-01-22 Camilla C svarar Christoffer K
    Hej Tack för att du gjorde oss uppmärksamma på detta problem! Inte ok beteende och verkligen inte i linje med det som HusmanHagberg står för.
    Detta tar vi på största allvar och vi som chefer kommer att kontakta dig för att få klarhet i vad som hänt!
  • 2020-01-20

Karl-erik Bertil N skrev om HusmanHagberg Växjö
    Vi har sålt vår villa i Växjö.
    Vår mäklare visade från första början upp ett mycket vänligt och professionellt beteende.
    Vår förhoppning var att genomföra försäljningen relativt snabbt. Av lite olika skäl dröjde det en tid innan försäljningen slutfördes. Detta var något som vår mäklare hanterade med stort engagemang och på ett mycket förtjänstfullt sätt.
    Under ärendets gång har vi hela tiden haft fullt förtroende för vår mäklare och aldrig tvivlat på förmågan att kunna slutföra försäljningen på ett bra sätt. Läs mer
  • 2020-01-07

Susanne H skrev om HusmanHagberg Växjö
    Köpt Graffmans väg 19 i Växjö. I min jakt på ny bostad så har Camilla Cederlund varit väldigt lyssnande och engagerad och sett till att hitta objekt som passar för min lilla familj och våra behov och önskemål. Jag är mer än nöjd! Läs mer
  • 2019-12-13

Jakob E skrev om HusmanHagberg Växjö
    Jag köpte en villa. Jag blev bra bemött av mäklaren. Det enda som går att anmärka på var att mäklaren så att hen skulle ringa nästa dag ett par gånger utan att fullfölja det löftet. Läs mer
  • 2019-12-12

Johan M skrev om HusmanHagberg Växjö
    Mäklaren gjorde vad hon kunde för att försöka ragga köpare och få till ett köp. Det dom skulle kunna bli bättre var att skicka mer löpande information om hur det går med försäljningen. Läs mer
  • 2019-12-09

Siv Lena Birgitta N skrev om HusmanHagberg Växjö
    Sålt en bostadsrättslägenhet.

Bra bemötande

Förväntningar var snabb försäljning till 25 000 kr över utgångspris. Försäljningensprocessen var något längre än förväntat men med 110 000 kr över förväntad köperskilling.

Sammantaget en mycket engagerad och duktig mäklare Läs mer
  • 2019-11-29

Asmir H skrev om HusmanHagberg Växjö
    Tillmötesgående, tydlig och professionell. Kan varmt rekommendera Camilla från HusmanHagberg. Läs mer
  • 2019-11-28

Eva A skrev om HusmanHagberg Växjö
    Hej!
    Vi har haft nöjet att fått etablera en kontakt med mäklare, Camilla Cederholm, Växjö.
    Vi är nöjda med alla förberedelser som mäklaren gjort inför försäljningen, konstruktiva råd, kontakt och snabba och bra beslut,. Återkoppling vid budgivning och uppdateringar.
    Camilla har dessutom en glad och lättsam framtoning, vilket leder till ett bra samarbete.👍
    Mvh Eva Andersson, Växjö Läs mer
  • 2019-10-30

Safet S skrev om HusmanHagberg Växjö
    Hej!
    Jag har köpt ett hus i Hovmantorp. Av mäklaren blev jag bra bemött och var nöjd. Hade inte så stora förväntningar än att mäklaren skulle vara trevlig och det var denna mäklare. Läs mer
  • 2019-10-28

Gyula B skrev om HusmanHagberg Växjö
    Vi har sålt vår vila i Växjö.Vi hade valt HusmaHagberg som mäklarfirma och vi hade Demir som vårt mäklare.Han är en hängiven mäklare och mycket trevligt person. Han uppförde sig mycket proffesionelt och gjorde ett mycket bra jobb.Han höll kontakt med oss under hela försäljningsperioden och upplyste oss hela tiden om utvecklingen.Jag kan varmt rekommendera Demir till kunderna i framtiden eftersom ni kommer inte bli besvikna på hans jobb. Läs mer
  • Hanna M

2019-10-12

Hanna M skrev om HusmanHagberg Växjö
    Hej. Jag och min sambo har köpt en hus genom daniella. Jag har aldrig någonsin varit med om en så proffsig och snabb affär. Daniella håller vad hon lovar och man har känt sig trygg genom hela affären. Man får alltid svar när man ringer med ett trevligt bemötande på andra sidan luren. Vi är så nöjda med allt så nu ska hon få förvalta och sälja våra lägenhet också. Läs mer
  • 2019-10-09

Anna Maria H skrev om HusmanHagberg Växjö
    Vi sålde en udda och unik stor villa på småländska landsbygden. Mäklaren var hela tiden fantastisk. Trevlig, snabb, proffessionell och överträffade våra förväntningar på det mesta. Den bästa mäklaren vi haft någonsin efter ca 10 husaffärer under vårt liv. Tack Daniella och Camilla. Ni är verkligen bäst! Läs mer
    2019-10-10 Camilla C svarar Anna Maria H
    Tack för dessa vänliga ord de värmde.Det var jätte roligt att få hjälpa er i denna affären av ett mycket vackert hus.
  • 2019-10-09

Gerd Maria L skrev om HusmanHagberg Växjö
    SÅLT EN VILLA. VÄLDIGT TILLMÖTESGÅENDE.
    JAG HADE STORA FÖRHOPPNINGAR PÅ ATT VÅRT HUS SKULLE BLI SÅLT, SNAPPT OCH MED EN VINST. DET FICK VI.hON GJORDE ETT JÄTTEBRA JOBB.
    VI ÄR NÖJDA Läs mer
  • 2019-10-07

Leif Benny A skrev om HusmanHagberg Växjö
    Jag är jättenöjd med mäklarens arbete för att få vårt hus sålt, som gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Dan Göran R

2019-09-19

Dan Göran R skrev om HusmanHagberg Växjö
    Proffsigt agerande hela vägen från första mötet till kontraktskrivande. Läs mer
  • 2019-09-05

Anna P skrev om HusmanHagberg Växjö
    Köpt ett radhus och mäklaren vad bra! Läs mer

Andreas S skrev om HusmanHagberg Växjö
    Sålde min lägenhet på allmogevägen och hade Demir som mäklare. Det gick hur smidigt och bra som helst med en bra vinst. Väldigt professionell mäklare med kunden i fokus och brinner för det han gör. Kommer använda mig av Husmanhagberg igen. Rekommenderar 10/10 Läs mer

Albin G skrev om HusmanHagberg Växjö
    Fösta gången jag har sålt en bostad, så där fanns några frågetecken, men Demir hade svar på alla frågor och funderingar jag hade längs vägen. Med bra kommunikation fanns det möjlighet att korrigera annonsen så jag var riktigt nöjd innan lägenheten kom ut på Hemnet.
    Ska man sälja en bostad och vill ha en riktigt driven säljare som mäklare, så är Demir rätt mäklare att välja! Läs mer

André V skrev om HusmanHagberg Växjö
    Snabb och enkel försäljning av vår bostadsrätt till rätt förväntningar. Läs mer
  • 2019-08-30

Björn G skrev om HusmanHagberg Växjö
    Har köpt en bostadsrätt, bara positivt bemötande! Läs mer
  • 2019-08-11

Ann-Britt S skrev om HusmanHagberg Växjö
    Vi har köpt en bostadsrätt, 2 r o k, i Växjö. Jag mailade först mäklaren om en etta som var till salu men det kom sedan ut en tvåa på samma gata som vi blev mer intresserade av. Jag upplever mäklaren som mycket trevlig, kompetent och tillmötesgående. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-07-15

Johan Y skrev om HusmanHagberg Växjö
    Bra bemötande, snabbt och effektivt att sälja min bostadsrätt Läs mer
  • 2019-07-15

Marcus D skrev om HusmanHagberg Växjö
    Vi tog kontakt med Demir på HusmanHagberg efter att ha fått rekommendationer om honom för att sälja vår bostadsrätt.
    Demirs bemötande var väldigt bra och vi kände oss trygga under hela processen. Vi önskade så snabb försäljning som möjligt vilket ordnades på ett utomordentligt sätt.
    Jag och min fru kommer verkligen att rekommendera HusmanHagberg och Demir till våra vänner. Hade jag köpt ett lite större hus hade han fått ett rum om han behövde. Riktig stjärna! Läs mer
  • 2019-07-10

Magnus O skrev om HusmanHagberg Växjö
    Jag sålde mitt hus och tycker att mäklaren la ut det lite för högt. Sen tycker jag att det har varit lite för dåligt engagemang från mäklaren Läs mer
  • 2019-07-03

Joel A skrev om HusmanHagberg Växjö
    Upplevde mötet med vår mäklare som proffsigt. Hon svarade gärna på frågor, var intresserad kring saker som framkom under visningen och var lätt att få kontakt med.
    Bra förklaring vid skrivning av köpekontrakt och övriga frågor. Under själva skrivandet av kontrakt tillsammans med säljare uppskattade vi väldigt mycket att mäklaren tog sig tid att läsa igenom punkt för punkt tillsammans med oss och samtidigt förklara vad de olika punkterna innebar, guld värt för förstaköpare som oss. Vi upplevde att mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade med god marginal. Läs mer
  • 2019-06-30

Sophia F skrev om HusmanHagberg Växjö
    Vi valde att använda oss av tjänsten kommande dvs att förbereda annons innan vi var redo att sälja. Verkligen att rekommendera om man vill kunna sälja snabbt. Vår försäljningsprocess blev ganska lång. Men mäklaren gav bra service under hela processen och vi är jättenöjda från start till såld bostad. Läs mer
  • 2019-06-17

Sofie H skrev om HusmanHagberg Växjö
    Jag har sålt en lägenhet. Första intrycket av min mäklare var väldigt positiv, hon kändes väldigt proffsig och var väldigt noggrann med allt hur ni jobbar och vad jag kunde förvänta mig av henne. Precis det hon berättade levde hon upp till och har lärt mig mycket som aldrig sålt en bostad innan. När man känner att jag är hennes viktigaste kund även om hon har fler samtidigt. Läs mer
  • Lars-Åke Ingvar M

2019-06-15

Lars-Åke Ingvar M skrev om HusmanHagberg Växjö
    Sålt en villa där Demir var mäklare, han var väldigt hjälpsam och kunnig i sitt uppdrag, kände mig trygg med affären. Läs mer
  • 2019-06-11

Alexander S skrev om HusmanHagberg Växjö
    En bostadsrätt har köpts med hjälp av husman hagberg. Jag tycker att vi blev bemötta väldigt bra! Läs mer
  • 2019-05-26

Ali Korcan Ü skrev om HusmanHagberg Växjö
    No comments to share. Thanks for supporting the sales. Läs mer
  • 2019-05-23

Mohammad K skrev om HusmanHagberg Växjö
    Jag sålde mitt hus, bemötande från min mäklare var kanon bra från första mötet. Läs mer
  • 2019-05-16

Ruth Gunilla M skrev om HusmanHagberg Växjö
    Sålt villa.
    Positiv, lyhörd och kunnig mäklare.
    Hade gärna sett ett högre slutpris, men ändå godtagbart tack vare mäklarens förhandlingsförmåga. Läs mer
  • 2019-05-02

Bert-Ola D skrev om HusmanHagberg Växjö
    Bra info hela vägen.Från start till mål. Läs mer
  • 2019-05-01

Karin G skrev om HusmanHagberg Växjö
    Sålt en 4:a i en brf,blev bra bemött.Hade velat ha lite tätare återkoppling av besked.sammanfattningsvis i stort sett bra förutom då tillgängligheten. Läs mer
  • 2019-05-01

Suzanne R skrev om HusmanHagberg Växjö
    Enkel och bra kontakt. Möjligen hade tydligheten kring när budgivningen var klar kunna varit bättre.dvs först när avtal har undertecknats. Läs mer
  • 2019-04-22

Samuel R skrev om HusmanHagberg Växjö
    En mäklare i världsklass! Demir har ett driv som få andra, jobbar dag och natt för att möta kundförväntningar, och är proffsig i alla lägen.

Jag rekommenderar Demir starkt till alla som ska sälja! Läs mer
  • Monika J

2019-04-10

Monika J skrev om HusmanHagberg Växjö
    Jag har sålt en bostadsrätt med 4 rum. Mäklaren Danviella har hela tiden under affärens gång meddelat mig vad som händer. Hon har hela tiden varit vänlig och tålmodigt svarat på mina frågor när jag inte har förstått riktigt.

Min upplevelse av mäklaren Daniella är enbart positiv.
    10 av 10.
    Hälsningar Monika J. Läs mer
    Daniella I, Camilla C gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte