HusmanHagberg Växjö

HusmanHagberg Växjö

• Badge2022

Välkommen till Växjö och oss mäklare på HusmanHagbergs kontor! Vi har koll både på Växjö och på bostäderna här i området. Du kan vända dig till oss vare sig du vill köpa eller sälja - vi hjälper dig genom affären. Vi är fria från banker och försäkringsbolag, anpassar oss efter dina önskemål och har ett stort engagemang när...

300 omdömen om HusmanHagberg Växjö

Sedan starten hos Reco 2017

Mikael E
Sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Växjö

Helt suverän på att under hela försäljningen hålla kontakten komma med lämpliga rekommendationer och prata igenom olika möjligheter till att gå vidare. Vi hade ett mycket bra samarbete.

Tina H
Sålde sin bostad med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö

Vi råkade ut för något väldigt speciellt, nämligen att mäklarfirman gick i konkurs mitt under försäljning. Det gjordes oss oroliga och vi hade en del kontakt med konkursförvaltaren och andra aktörer. Vi har full förståelse för att konkursen måste varit mycket jobbig för Camilla också. Därav fanns nog inte det där extra engagemanget och snabba responsen, som vi tror att Camilla annars besitter. Genom hela processen var dock Camilla alltid trevlig i sitt bemötande, tålmodig och vi är mycket glada att hon fick affären i hamn, speciellt under dessa extra ordinära omständigheter.

William J
Bergsnäs

Jag har inget att kritisera utan jag tyckte att allt har gjorts jätteproffsigt en så länge.

Daniel L
Bergsnäs

Bra intryck. Duktig och ambitiös mäklare

Jennie J
Köpte sin bostad med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö

Det här var en mäklare som man fick förtroende för på en gång, var kunnig och hjälpsam med alla frågor som man har. Kan varmt rekommendera Camilla som mäklare.

Lina Nellie S
Sålde sitt hus med hjälp av

Vi är mycket nöjda med Albertos hjälp att sälja vår villa. Professionell, trevlig och engagerad mäklare. En stjärna helt enkelt!

Rasmus Julius S
Sålde sitt hus med hjälp av

Oerhört professionell och duktig mäklare med ett sinne för det där lilla extra! Upplevde mer en väl våra förväntningar. Kan utan tvekan rekommenderas!

Alexander J
Fagrabäck

Professionell och tydlig kommunikation.

Elisabeth K
Fagrabäck

Trevlig. Väl bemött. Duktig. Engagerad.Lyckades med att sälja lägenheten i dessa svåra tider.

Svar från Maria Johansson

Tack Elisabeth. Tack var dig och Martin så fick vi ihop det :)

Lisa E
Centrum

Lyhörd och tillmötesgående. Levde upp till våra förväntningar av att göra det bästa för affärens skull. Serviceinriktad!

Inger Marie L
Teleborg

Alberto fanns tillgänglig för oss när helst vi ställde en fråga. Han stöttade oss och gav oss råd när vi bad om det. Att vi sen fick dåligt betalt för huset beror ju på allt tråkigt som sker just nu med höjda priser och krig. Inget Alberto kunnat påverka. Vi är jättenöjda med honom.

Bengt Erik Ingemar L
Teleborg

Hej! Alberto är en fantastisk mäklare, noggrann och ihärdig. Man får ett stort förtroende för honom och hans kunnande. Jag tycker han har gjort ett fantastiskt arbete. Bengt Lövkvist

Khaled B
Teleborg

Han var mycket hjälpsam och bemötte våra förväntningar så att upplevelsen av mäklaren var positivt.

Fryal S
Teleborg

Alberto var väldigt trevlig, professionell samt hjälpsam. Han bemötte våra förväntningar väl och såg till att köpet gick så smidigt som möjligt.

Johann W
Sålde sin stuga med hjälp av

Det var första gången jag hade kontakt med en mäklare. Allt gick bra och snabbt.

Svar från Maria Johansson

Tack Johann. Lycka till med allt.

Chunhua L
Köpte sin stuga med hjälp av

Jag kännde att bli bemött på ett professionalt och vänligt sätt! Bra!

Svar från Maria Johansson

Tack snälla. Lycka till med era odlingar och att ni kommer trivas i huset.

Lars J
Köpte sin stuga med hjälp av

Efter att specificerat vad vi var intresserade av hörde Maria av sig en dryg vecka senare och efter det har allt bara rullat på!!! :)

Svar från Maria Johansson

Lycka till med ert nya hus och all odling :)

Fredrik R
Välle broar

Mycket bra bemötande, fick hela tiden fortlöpande information.

Jonna T
Långa Rör

Camilla har på ett trevligt och professionellt sätt skött försäljningen av vår bostadsrätt. Hon har varit lättillgänglig vid frågor och funderingar. En lugn och trygg mäklare. Vi kan varmt rekommendera Camilla vid val av mäklare!

Rajaa A
Välle broar

Mäklaren har väldigt bra bemötande och väl strukturerad. Han är alltid tillgänglig och svara snabbt och tydligt på alla frågor.

Anton A
Långa Rör

Trevlig, inga bekymmer och lättillgänglig.

Hilkie R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
Vikaholm

Mycket trevligt bemött, utmärk mäklare

Sveta A
Väster, Alvesta

Alberto är väldigt duktig och professionell , alltid tillgänglig. Bra bemötande.

Aqeel H
Köpte sitt hus med hjälp av

Han var Mycket bra. Han är väldig trevlig. Han är väldig öppen. Vi kändd oss bekvämma och kunde prata om våra synpunkter

Sandra P
Centrum

Jättetrevlig och mycket bra bemötande när man har frågor. Väldigt hjälpsam och stöttande med hela köpet.

Jörgen S
Välle broar

Trevlig och saklig, fick bra känsla av känsla av Alberto som person.

Hasanain A
Hov

Bra bemötande och ställer sig alltid när vi behövde honom. Jag skulle lätt anlita honom igen.

Alexander W
Välle broar

Fantastiskt bemötande och genomgående professionell mäklare.

Maria S

Bra bemötande Professionell Seriös Kunnig Lätt att kommunicera med Pålitlig

Leandra B
Långa Rör

Professional, knowledgable, patient and reassuring.

Svar från Maria Johansson

Tack så mycket Lea för ditt fina omdöme.

Nenad J
Väster

Alberto är tillmötesgående, kunnig inom sitt gebit, ärlig och tillgänglig. Rekommenderar starkt!

Branka J
Väster

Det kändes tryggt och säkert, Alberto var ärlig, respektfull och alltid tillgänglig. Rekommenderar han starkt till alla som går i säljar tankar.

Jesper H
Välle broar

I en tid av räntehöjningar och skakiga priser lyckades Alberto leverera. I tuff konkurrens med flera lägenheter ute i min förening säljer han på under två veckor på marknaden. Hela vägen har han varit tydlig i vårt prat om förväntningar. Jag är väldigt nöjd och skulle rekommendera Alberto till alla som ska sälja sin lägenhet i Växjö.

Oskar P
Centrum

Engagerad och flitig mäklare som genomförde en snabb och smidig affär utan krångel.

Anna L
Centrum

Camilla har ett förtroendeingivande bemötande, hon har hållit vad hon lovat och hon är lätt att få kontakt med vid frågor och funderingar. Hon känns trygg och det känns som att hon vill göra det så bra så möjligt för både säljare och köpare. Jag är mycket nöjd med valet av mäklare.

Agneta Elisabeth N
Skir/Telestad

Bemötandet är väldigt proffsigt och förväntningar har uppfyllts!

Svar från Maria Johansson

Tack Agneta för ditt fina omdöme. Du har gjort mitt arbete enkelt genom ditt engagemang. Vi ses längre fram.

Elvis T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
Hov

Mycket trevlig mäklare med ett härligt engagemang.

Pia Cecilia Elisabeth O
Vislanda

Väldigt bra bemötande. Mia är väldigt bra på sitt jobb. Jag uppskattade att hon inte är påträngande som vissa mäklare kan vara.

Svar från Maria Johansson

Tack Pia för de orden, det har varit enkelt och ha er som säljare. Vi ses snart igen.

Sonja Maria L
Gemla

Fick fin kontakt med Mia och skötte sitt uppdrag mycket bra och jag är jättenöjd Sonja Larsson

Svar från Maria Johansson

Tack Sonja, det har varit ett nöje och hjälpa dig. Vi ses när det närmar sig tillträdet.

Wilhelm N
Gamla Norr

Skicklig mäklare som kan ge svar på alla möjliga frågor, även trevligt tillmötesgående och genuin. Mäklaren bemötte mig med respekt och ett genuint intresse av att hjälpa till. Finns inga klagomål, allt var utmärkt.

Marcus K

Trevlig och serviceinriktad. Jag är väldigt nöjd med Alberto

Andree A
Vallen

Alberto var bra men som säljare hade man inte riktigt koll på hur många han bjudits in eller som tackat ja till visning. Han är affärsmässig och sköter uppgiften på ett proffsigt sätt och håller vad han lovar.

Alexandra N
Vallen

Albertos sätt kändes både affärsmässigt och professionellt. Oavsett kontakt via mejl, telefon, eller fysiskt möte hade han alltid full koll på vilken bostad det gällde. Alberto har från start känts vänskaplig och det har känts tryggt för oss. Vi kan varmt rekommendera honom.

Per B
Vallen

Väldigt bra bemött. Trevlig och vänlig Fullt ut Inget att klaga på. Synd att man inte riktigt kunde se förrådet och en garderob då det var knöl fullt med saker, men det är säljarens fel.

Agneta W
Välle broar

Vi är jättenöjda med Alberto. Vänlig och serviceinriktad. Så smidigt genomförande.

Glenn Roland A
Sålde sitt hus med hjälp av Camilla Cederlund en del av HusmanHagberg Växjö
Lammhult

Förväntningarna har helt uppfyllts

Per-olof Sven B
Öjaby

Proffsigt bemötande. Bra rådgivning. Är jätte nöjd och kommer rekommendera Maria om någon ska sälja..

Svar från Maria Johansson

Tack för ditt fina omdöme.

Magdalena B
Öjaby

Som köpare kunde vi inte haft en bättre mäklare!

Svar från Maria Johansson

Tack för ert fina omdöme. Så roligt och se och göra köpare så glada och nöjda som jag upplever att ni är. Vi ses längre fram.

Per-olof Sven B
Bredvik

Trevligt bemötande. Smidigt men kontakt o allt. Väldigt trevlig upplevelse.

Svar från Maria Johansson

Tack för de vänliga orden :)

Camilla T
Hovshaga

Så lugn,trevlig o med tålamod att förklara allt.. Vi kunde inte få en bättre mäklare!! Tacksamma! Så himla smidigt löst!