Alla kategorier Mäklare Kronoberg Växjö HusmanHagberg HusmanHagberg Växjö

HusmanHagberg Växjö

Kungsgatan 5, 352 30 Växjö — Visa karta

Välkommen till Växjö och oss mäklare på HusmanHagbergs kontor!

Vi har koll både på Växjö och på bostäderna här i området. Du kan vända dig till oss vare sig du vill köpa eller sälja - vi hjälper dig genom affären. Vi är fria från banker och försäkringsbolag, anpassar oss efter dina önskemål och har ett stort engagemang när det kommer till vår bransch.

HusmanHagberg är en av Sveriges ledande mäklarkedjor med hela 90 kontor runt om i landet och massor av kompetens. Kontakta oss och berätta om dina planer så går vi vidare därifrån!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 56 kunder tycker om HusmanHagberg Växjö

• 2019-09-19

Dan Göran R skrev om HusmanHagberg Växjö
    Proffsigt agerande hela vägen från första mötet till kontraktskrivande. Läs mer
  • 2019-09-05

Anna P skrev om HusmanHagberg Växjö
    Köpt ett radhus och mäklaren vad bra! Läs mer

Andreas S skrev om HusmanHagberg Växjö
    Sålde min lägenhet på allmogevägen och hade Demir som mäklare. Det gick hur smidigt och bra som helst med en bra vinst. Väldigt professionell mäklare med kunden i fokus och brinner för det han gör. Kommer använda mig av Husmanhagberg igen. Rekommenderar 10/10 Läs mer

Albin G skrev om HusmanHagberg Växjö
    Fösta gången jag har sålt en bostad, så där fanns några frågetecken, men Demir hade svar på alla frågor och funderingar jag hade längs vägen. Med bra kommunikation fanns det möjlighet att korrigera annonsen så jag var riktigt nöjd innan lägenheten kom ut på Hemnet.
    Ska man sälja en bostad och vill ha en riktigt driven säljare som mäklare, så är Demir rätt mäklare att välja! Läs mer

André V skrev om HusmanHagberg Växjö
    Snabb och enkel försäljning av vår bostadsrätt till rätt förväntningar. Läs mer
  • 2019-08-30

Björn G skrev om HusmanHagberg Växjö
    Har köpt en bostadsrätt, bara positivt bemötande! Läs mer
    Camilla C, Camilla C gillar detta
  • 2019-08-11

Ann-Britt S skrev om HusmanHagberg Växjö
    Vi har köpt en bostadsrätt, 2 r o k, i Växjö. Jag mailade först mäklaren om en etta som var till salu men det kom sedan ut en tvåa på samma gata som vi blev mer intresserade av. Jag upplever mäklaren som mycket trevlig, kompetent och tillmötesgående. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-07-15

Johan Y skrev om HusmanHagberg Växjö
    Bra bemötande, snabbt och effektivt att sälja min bostadsrätt Läs mer
  • 2019-07-15

Marcus D skrev om HusmanHagberg Växjö
    Vi tog kontakt med Demir på HusmanHagberg efter att ha fått rekommendationer om honom för att sälja vår bostadsrätt.
    Demirs bemötande var väldigt bra och vi kände oss trygga under hela processen. Vi önskade så snabb försäljning som möjligt vilket ordnades på ett utomordentligt sätt.
    Jag och min fru kommer verkligen att rekommendera HusmanHagberg och Demir till våra vänner. Hade jag köpt ett lite större hus hade han fått ett rum om han behövde. Riktig stjärna! Läs mer
  • 2019-07-10

Magnus O skrev om HusmanHagberg Växjö
    Jag sålde mitt hus och tycker att mäklaren la ut det lite för högt. Sen tycker jag att det har varit lite för dåligt engagemang från mäklaren Läs mer
  • 2019-07-03

Joel A skrev om HusmanHagberg Växjö
    Upplevde mötet med vår mäklare som proffsigt. Hon svarade gärna på frågor, var intresserad kring saker som framkom under visningen och var lätt att få kontakt med.
    Bra förklaring vid skrivning av köpekontrakt och övriga frågor. Under själva skrivandet av kontrakt tillsammans med säljare uppskattade vi väldigt mycket att mäklaren tog sig tid att läsa igenom punkt för punkt tillsammans med oss och samtidigt förklara vad de olika punkterna innebar, guld värt för förstaköpare som oss. Vi upplevde att mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade med god marginal. Läs mer
  • 2019-06-30

Sophia F skrev om HusmanHagberg Växjö
    Vi valde att använda oss av tjänsten kommande dvs att förbereda annons innan vi var redo att sälja. Verkligen att rekommendera om man vill kunna sälja snabbt. Vår försäljningsprocess blev ganska lång. Men mäklaren gav bra service under hela processen och vi är jättenöjda från start till såld bostad. Läs mer
  • 2019-06-17

Sofie H skrev om HusmanHagberg Växjö
    Jag har sålt en lägenhet. Första intrycket av min mäklare var väldigt positiv, hon kändes väldigt proffsig och var väldigt noggrann med allt hur ni jobbar och vad jag kunde förvänta mig av henne. Precis det hon berättade levde hon upp till och har lärt mig mycket som aldrig sålt en bostad innan. När man känner att jag är hennes viktigaste kund även om hon har fler samtidigt. Läs mer
  • Lars-Åke Ingvar M

2019-06-15

Lars-Åke Ingvar M skrev om HusmanHagberg Växjö
    Sålt en villa där Demir var mäklare, han var väldigt hjälpsam och kunnig i sitt uppdrag, kände mig trygg med affären. Läs mer
  • 2019-06-11

Alexander S skrev om HusmanHagberg Växjö
    En bostadsrätt har köpts med hjälp av husman hagberg. Jag tycker att vi blev bemötta väldigt bra! Läs mer
  • 2019-05-26

Ali Korcan Ü skrev om HusmanHagberg Växjö
    No comments to share. Thanks for supporting the sales. Läs mer
  • 2019-05-23

Mohammad K skrev om HusmanHagberg Växjö
    Jag sålde mitt hus, bemötande från min mäklare var kanon bra från första mötet. Läs mer
  • 2019-05-16

Ruth Gunilla M skrev om HusmanHagberg Växjö
    Sålt villa.
    Positiv, lyhörd och kunnig mäklare.
    Hade gärna sett ett högre slutpris, men ändå godtagbart tack vare mäklarens förhandlingsförmåga. Läs mer
  • 2019-05-02

Bert-Ola D skrev om HusmanHagberg Växjö
    Bra info hela vägen.Från start till mål. Läs mer
  • 2019-05-01

Karin G skrev om HusmanHagberg Växjö
    Sålt en 4:a i en brf,blev bra bemött.Hade velat ha lite tätare återkoppling av besked.sammanfattningsvis i stort sett bra förutom då tillgängligheten. Läs mer
  • 2019-05-01

Suzanne R skrev om HusmanHagberg Växjö
    Enkel och bra kontakt. Möjligen hade tydligheten kring när budgivningen var klar kunna varit bättre.dvs först när avtal har undertecknats. Läs mer
  • 2019-04-22

Samuel R skrev om HusmanHagberg Växjö
    En mäklare i världsklass! Demir har ett driv som få andra, jobbar dag och natt för att möta kundförväntningar, och är proffsig i alla lägen.

Jag rekommenderar Demir starkt till alla som ska sälja! Läs mer
  • Monika J

2019-04-10

Monika J skrev om HusmanHagberg Växjö
    Jag har sålt en bostadsrätt med 4 rum. Mäklaren Danviella har hela tiden under affärens gång meddelat mig vad som händer. Hon har hela tiden varit vänlig och tålmodigt svarat på mina frågor när jag inte har förstått riktigt.

Min upplevelse av mäklaren Daniella är enbart positiv.
    10 av 10.
    Hälsningar Monika J. Läs mer
  • 2019-04-08

Ylva V skrev om HusmanHagberg Växjö
    Demir har på ett professionellt sätt lett oss genom den djungel som bostadsmarknaden är. Snabb att ge svar och trevligt bemötande. Läs mer
    Camilla C, Daniella I gillar detta
  • 2019-04-01

Lars L skrev om HusmanHagberg Växjö
    sålt 2-familjsvilla. Seriös noggrann mäklare vilken varmt rekommenderas Läs mer
  • 2019-03-28

Tim V skrev om HusmanHagberg Växjö
    Professionellt hela vägen.
    Bra hjälp och vägledning.
    Inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-03-25

Irfan H skrev om HusmanHagberg Växjö
    "Hade kontakt med andra mäklare innan jag bestämde mig vilken jag skulle använda mig av i försäljningen av min bostad och valet stod självklart på Demir. Den professionalismen, engagemanget och drivet som Demir har saknades i princip hos de andra jag träffade. Från första träffen till försäljning skötte Demir allt proffesionellt - fotografering, kontakt, uppdatering mm. Resultatet? Såld lägenhet bara någon timme efter första visning. Därför rekomenderas Demir starkt och därför är det Demir ni ska välja i era framtida bostadsförsäljingar. 10/10!! " Läs mer
  • 2019-03-20

Michael N skrev om HusmanHagberg Växjö
    Jag köpte en bostadsrätt och mäklaren var väldigt professionell och han mötte mer än våra förväntningar. Läs mer
  • Åke G

2019-03-11

Åke G skrev om HusmanHagberg Växjö
    Sålt en bostadsrätt.
    Mäklaren var kunnig, korrekt och snabb.
    Från första mötet till försäljning tog det fem dagar. Toppen! Läs mer
  • 2019-03-07

Anna J skrev om HusmanHagberg Växjö
    Demir hjälpte mej att sälja min villa i Hovmantorp på ett snabbt och proffsigt sätt. Han var ett stöd genom hela processen från första mötet, fotografering, visning till kontraktsskrivning. Seriös, ambitiös och väldigt engagerad! //Anna Läs mer
  • 2019-02-25

Emilia G skrev om HusmanHagberg Växjö
    Köpt en tvåa. Blivit bemött på mycket bra vis, bra service och trevlig! Läs mer
    2019-02-25 Camilla C svarar Emilia G
    Tack för positiv feedback, det värmde :)
    Ha en fortsatt skön dag så ses vi på tillträdet.
  • 2019-02-19

Hanna L skrev om HusmanHagberg Växjö
    Köpte en bostadsrätt tillsammans med min sambo och angav endast min mailadress, när vi sedan fick melj av mäklaren var det endast adresserat till min sambo trots att adressen bestod av mitt namn. I övrigt bra bemötande men den detaljen blev avgörande för om vi ska välja samma mäklare igen när vi ska sälja. Läs mer
  • Bäckström Eija B

2019-02-18

Bäckström Eija B skrev om HusmanHagberg Växjö
    Jag har sålt min bostadsrätt på Allmogevägen. Demir har hjälpt mig hela vägen och köpekontaraket är påskrivet! Men allt är inte färdig än! Slutgiltig äffär görs när BRF har godkänt de nya köpare.
    Jag har varit orolig och osäker men Demir har varit och är till stor hjälp i mitt livs största äffär.
    Vid redan första mötet gjorde han jätte trevlig intryckt och jag tycker att han sätter mig som kund i första hand. Han är kunnig i sitt mäklarroll och hjälpsam och svarar på alla mina frågor och funderingar. Bättre mäklare skulle jag inte kunna ha fått! Demir är bäst utan tvekan! Läs mer
    Camilla C, Demir D gillar detta
  • 2019-01-05

Konstantin R skrev om HusmanHagberg Växjö
    Jag köpte lägenhet. Mäklaren hade bra bemötande mot oss. Jag är ganska nöjd med allt. Läs mer
    Camilla C, Daniella I gillar detta
  • 2018-12-13

Pär Anders S skrev om HusmanHagberg Växjö
    Ett fantastiskt driv och engagemang. Alla kan sälja bostäder i medvind och högkonjunktur, men i en osäker marknad så krävs det mer arbete, och framför allt rätt inställning. Läs mer
    Demir D gillar detta
  • Malin G

2018-12-11

Malin G skrev om HusmanHagberg Växjö
    Sålt en 3a på olsbergsvägen i Växjö. Är väldigt nöjd med min mäklare. Bra samarbete och uppdatering. Läs mer
  • 2018-12-11

Inger Agneta F skrev om HusmanHagberg Växjö
    Vi anlitade Demir Dzemailovski på HusmanHagberg som mäklare för att sälja vårt 1960-talshus i Växjö. Vi träffade först tre olika mäklare, alla gjorde ett gott intryck, men Demir Dzemailovski var den vi trodde skulle passa våra behov bäst. Demir är väldigt driven och gjorde ett kanonjobb med enskilda visningar. Han fick huset sålt till ett bra pris, utan att vi behövde ha en allmän visning. Han var tillgänglig för oss säljare dygnet runt, svarade alltid snabbt och kunnigt på våra frågor och agerade väldigt professionellt på alla sätt. Vi ger Demir Dzemailovski våra allra bästa rekommendationer.
    Kerstin Linell och Inger Fagerberg Läs mer
    Demir D gillar detta
  • 2018-11-27

Jonas L skrev om HusmanHagberg Växjö
    Smidigt och trevligt. Bra rutiner och kompetent personal. Läs mer
  • 2018-11-21

Sandra C skrev om HusmanHagberg Växjö
    Köpt ett hus och sålt en lägenhet.
    Har blivit bra bemött. Läs mer
  • 2018-08-06

Emmy E skrev om HusmanHagberg Växjö
    Mycket proffsigt bemötande under hela processen vid försäljningen av min bostadsrätt. Camilla är tydlig, informativ och ständigt tillgänglig vilket underlättar för både mig som säljare och för intressenter/köpare. Att hon sedan lyckades sälja bostaden efter en första oplanerad förhandsvisning gjorde processen ännu mer perfekt! Läs mer
  • Annica G

2018-05-31

Annica G skrev om HusmanHagberg Växjö
    Utmärkt service som gjorde mitt lägenhetsköp till en snabb och smidig affär. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-05-28

Evan K skrev om HusmanHagberg Växjö
    Köpt bostadsrättslägenhet. Bra bemötande. Motsvarade förväntningarna. Läs mer
  • 2018-05-28

Niki D skrev om HusmanHagberg Växjö
    Trevliga och tillmötesgående vid försäljning av en bostadsrätt. Rekommenderas! Läs mer
  • Anica Birgitta P

2018-05-28

Anica Birgitta P skrev om HusmanHagberg Växjö
    Sålt villa. Blev väl bemött. Inga erfarenheter tidigare o fick all hjälp jag behövde. Läs mer
  • 2018-01-31

Nils Z skrev om HusmanHagberg Växjö
    Bra bemötande, mäklaren lyssnade in mina krav på ett bra sätt och vidarebefordra dem till säljaren.
    Dock tyvärr ett allvarligt fel i prospektet och i beskrivningen av vad som ingår i månadsavgiften. Detta var så allvarligt att vi övervägde att hoppas av affären, men valde till slut att ändå genomföra den, trots betydligt högre månadskostnad. Läs mer
  • 2017-12-20

Amanda J skrev om HusmanHagberg Växjö
    Bra och professionellt. Väldigt bra genomgång av kontraktet, flexibla när det gäller visning. Läs mer
  • 2017-12-05

Anna B skrev om HusmanHagberg Växjö
    Trevlig mäklare hade dock förväntat mig mer driv. Läs mer
  • 2017-12-04

Stefan Emil Bo Ö skrev om HusmanHagberg Växjö
    Vi blev bemöta på ett mycket trevligt och öppet sätt som gav ett förtroende för fortsatt samarbete. Mäklaren gav ett realistisk utgångspris för fastigheten och vilken målgrupp som bedömdes som ev spekulanter.
    Alla delar i affären är ej avslutade ännu pga tillträdesdatum ej har infunnit sig ännu.
    Vi är nöjda med det stöd och tjänster vi fått och kan inte i nuläget se några problem som skulle ändra detta. Läs mer
  • 2017-12-03

Hussein M skrev om HusmanHagberg Växjö
    Mycket bra bemötande. Tydligt och rätt svar vid ev frågor. Läs mer
  • 2017-11-06

Sogand D skrev om HusmanHagberg Växjö
    Väldigt trevligt och vänligt bemötande. Fanns tillfällen då de var svåra att nå, men väldigt tillmötesgående och hade rimligt arvode. Läs mer

Kungsgatan 5, 352 30 Växjö