Idrottsskadespecialisterna City

Idrottsskadespecialisterna City

Ring 08-34 21 22 idrottsskadespecialisterna.se

Vi på Idrottsskadespecialisterna kan idrottsskador och hjälper dig med hur de ska behandlas. Vi har själva en bakgrund som elitidrottare och därför har vi stor förståelse för hur det är att skadas och vad en behandling kräver. På vår klinik i city kan du få hjälp med allt från värk i nacke och rygg till förslitningar på leder...

288 omdömen om Idrottsskadespecialisterna City

Anna B
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Har haft ont i ländryggen men har fått jättebra behandling av Stefan som har hjälpt. Rekommenderas varmt!

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2583 omdömen 4.7 av 2583 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Susanne S
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Proffs personal tar hand om en på ett bra sätt lyssnar och diskutera. Har känt mig som dem tar mitt problem på ett bra sätt. Är noggranna väldigt noggranna

THEODOR W
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Kan varmt rekommendera Stefan på Idrottsskadespecialisterna som hjälpte mig att bli av med hopparknä (båda knäna). Efter ett års tid av Googlande och besök hos andra naprapater utan att bli klokare eller bättre gick jag Stefan som med sina behandlingar och rehabprogram så har jag idag inga känningar i knäna alls och trappar stegvis upp träningen igen utan några problem. Stort plus är Stefans engagemang och återkopplingar/hjälp även efter avslutad behandling. // Theodor

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 319 omdömen 4.8 av 319 omdömen

Jag känner mig väl omhändertagen och bemött av Agilokliniken (Fanny). Mitt knä blir långsamt bättre. Kan rekommenderas!

Stefan B
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Löpare (49 år) som aldrig hade nån skada under sista 20 åren men kämpade med en hälseneskada i >12 månader. Från 50-60 km vi veckan behövde jag gå ner till 10-15 km Max och hade ont under och efter passet. Gå ner trappan på morgonen vad svårt, det kändes att hälsenan hade dragit ihop sig helt. Testade idrottspecialisterna efter flera försök hos olika naprapat som gav mig rådet ”du behöver ta det lugnt och minska löpningen”. Träffade Daniel som gjorde en tydlig diagnos, ställde up en plan med vila + shock våg terapi + rehab...

Hej Stefan, Tack för det fina omdömet :) Daniel

Lisa B
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Fick kunnig och vänlig hjälp av Daniel. Hade haft problem med hälsenan under nästan ett år. Fick stötvågsbehandling och ett evidensbaserat program för rehabilitering. Snart kan jag träna som vanligt igen och det känns fantastiskt!

Svar från Idrottsskadespecialisterna City

Tack för det fina omdömet Lisa!

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1021 omdömen 4.7 av 1021 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Victoria B
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Ger Daniel mina varmaste rekommenderationer! Har engagerat och proffesionellt coachat mig tillbaka till löpvardagen efter problematik med löparknä!

Svar från Idrottsskadespecialisterna City

Tack, Victoria! Lycka till framåt med löpningen, hör av dig om det är några frågor!

John C
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

jag gick till idrottsskadespecialisterna för att få mina smalben undersökta. Jag blev bemött på ett vänligt sätt. Personal var välkomnande och till stor hjälp. Jag hade förväntat mig något likartat och böev inte besviken. I helhet ett givande men kanske dyrt möte.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Anna D
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Fysioterapeut för problem med hälsena. Bra bemötande och kunnig personal.

Rolf Stern Anders J
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Trevligt, inlysnande och konstruktivt bemötande!

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Vidar W
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Jag fick hjälp med mitt knä som gjorde ont när jag tränar. Jag blev bemöt bra och de va trevliga och hjälpte mig och hittade problemet. Tillsammans fixade vi det och det gick bra.

Lasse H
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Har fått hjälp med artros i knä. Mycket skicklig och lyssnar in bra. Har fått bra tips att träna på mellan behandlingarna. Det som inte riktigt funkar är att få kvittot mailat. Kan ligga i vårt företags system. Mvh/Lasse Holm

Svar från Idrottsskadespecialisterna City

Hej Lasse, Tack för rekommendationen! Om det är några problem med kvittona så maila till mig så skickar jag dem via min mail istället. Allt gott! /Daniel

Petter J
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Behandling för knäskada, perfekt bemöt, perfekt resultat

Svar från Idrottsskadespecialisterna City

Tack för det fina omdömet Petter!

Eric D
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Kan verkligen rekommendera behandlingen av hälsporre och ”fat pad syndrome”. Bra kombination av behandling samt övningar mellan behandlingar gav mycket positiv resultat. Kan verkligen rekommendera Daniel Thörnroos. Han är engagerad, lyhörd, tydlig när han förklarar och framförallt väldigt kunnig med lång erfarenhet.

Svar från Idrottsskadespecialisterna City

Tack för det fina omdömet Eric!

Linus H
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Har gått hit för att fixa mitt överbelastade knä. Blivit bemött bra och kunnat anpassa tiderna för besöken utefter egna behov. Knät är nu helt igen och därav är problemet fixat!

Mattias I
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Fick behandlingar för en skada. Jag tycker att personalen kändes proffsig och kunnig i området. Tycker det känns seriösa, framförallt när det ringer upp för att få återkoppling efter att behandlingen är över.

Hanna J
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Sökt för behandling av muskelbristning/sträckning efter fotbollsträning. Väldigt trevligt bemötande och tydlig förklaring vad som hänt och hur det förebyggs i framtiden Tydliga och bra träningsprogram som skulle göras hemma och behandling vid besöken har gjort att jag kan börja spela igen inom kort. Bra upplevelse och rekommenderas starkt!

Svar från Idrottsskadespecialisterna City

Tack för den fina rekommendationen Hanna!

Gösta O
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Problem med hälsenan Mycket bra bemötande, behandling, rådgivning mm. Bra träningstips. Behandlingen gick helt enligt beskrivet och problemet blev löst med beskriven behandling och inom angiven tid. Som helhet en väldigt bra upplevelse

Ninna A
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Super bra fokus och upplägg för snabb återhämtning. Lyhörd och kunnig, trevlig och bra på att nå fram till patienten. Kan absolut rekommendera!

Svar från Idrottsskadespecialisterna City

Tack för rekommendationen Ninna och Lea!

Tore E
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Grymt bra. Jag kunde knappt gå då jag kom in. Sjuk smärta. Igår promenerade jag 2 timmar utan problem. Otrolig bra hjälp.

Richard K
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Fick bra hjälp att fixa ett ryggskott vilket räddat min vår!

Arne R
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Jag fick utmärkt hjälp med mina ömmande hälsenor. Blev professionellt bemött med kunskap och behandling av Stefan som absolut stämde med verkligheten. Mina 3 besök gjorde verkligen nytta och nu är jag nästan återställd. Kommer absolut att anlita idrottsspecialisterna igen när jag få behov av detta. Kommer också att rekommendera för mina vänner

Svar från Idrottsskadespecialisterna City

Tack Arne för din rekommendation.

Martin H
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Behandling av knäskada. Bra bemötande. Bra resultat av behandling. Smidig bokning.

Svar från Idrottsskadespecialisterna City

Tack Martin för din rekommendation.

Annika F
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Snabb och proffsig hjälp med axelproblem, både med behandling och övningar att göra hemma. Funkade också fint med en konsultation via Zoom. Söker absolut dit igen vid ev kommande behov.

Frey S
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Bra och tydlig diagnos och behandling

Niklas G
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Hade problem med en axel efter mycket padelspel. Men 5-6 veckor med behandling samt föreslagen rehab parallellt löste problemet och nu är man tillbaka på banan, skadefri och bättre än någonsin. Rekommenderar varmt idrottsskadespecialisterna om ni har liknande (eller andra) skador. #Thumbupp

Svar från Idrottsskadespecialisterna City

Tack för rekommendationen Niklas!

Magdalena P
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Jag uppsökte Daniel på idrottsskadespecialisterna efter att jag haft långdragna problem med löparknän under flera år. Jag fick jättebra och professionell behandling (stötvågsbehandling samt rehab med styrkeövningar och därefter löpträning). Jag är jättenöjd.

Emma V
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Supernöjd! Jag kom dit med en träningsskada, och var ganska hopplös. Jag hade blivit rekommenderad Dennis. Några besök senare så mådde kroppen betydligt bättre. Jag fick behandling i form av dry needling, skanlab (elbehandling), och laser. Utöver detta så fick jag tips på rehabövningar som sedan följdes upp. Han rekommenderade också hur jag borde lägga upp träningen i början. Dennis har erfarenhet inom tyngdlyftning och därför kände jag mig trygg med honom eftersom jag själv utövar styrkelyft.

Karin R
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Proffesionellt bemötande av kunnig personal som vid varje behandlingstillfälle gav sitt yttersta för att ge den hjälp som efterfrågades.

Axel F
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Vi har gått hos Peter Qvick, bästa naprapaten ever!! Bra och snabb hjälp, rätt diagnos, rätt behandling som givit resultat.

Ingvar N
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

ett mycket proffessionellt bemöätande kombinerat med en hög kompetens och hög socialö kompwetens

Robin A
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Fått kunnig hjälp och bra träningsprogram för både meniskskada och hälseneskada. Rekommenderas!

Tommy E
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Hälsporrebehandling. Fick trevligt bemötande och adekvat behandling. Resultatet av behandlingen bättre än förväntat

Magnus G
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Fick behandling och träningsprogram för min stukade och svullna fotled. Blev mycket bra bemött av proffsiga Daniel.

Svar från Idrottsskadespecialisterna City

Tack för det fina omdömet Magnus!

John A
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Mycket bra rehabprogram. Kändes tryggt.

Erik L
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Jag fick mkt bra hjälp med mitt onda knä, relaterat till löpning. Behandling, övningar och löpanalys.

Amanda A
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Jättenöjd! Jag var något skeptiskt innan, men Stefan hjälpte mig verkligen och tog det steg för steg tills min skada var helt återställd.

Petronella B
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Kom in för att jag hade fått ont i knät och nästan helt get upp min träning, men idrottsskadespcialisterna har hjälpt mig förstå att fast rehab övningar kan vara väldigt tråkiga är dom nödvändiga och har verkligen hjälpt mig, har även fått hjälp med hur jag springer som jag verkligen inte har tänkt på. Jag är jätte nöjd med mina besök, helt klart värt att gå hit.

Niklas B
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Hade problem med mitt knä, en klämskada vid cykelträning. Jag har alltid blivit mycket trevligt bemött, har fått komma under behandling fort samt väldig flexibel tidsbokning. Försökte först att få hjälp via landstingets (tröga system), men gav upp efter 4 mån. jag bestämmde mig då för att testa ett privat allternativ, det var er hemsida som fick mig att besluta mig för er. Då fick jag hjälp på en gång med träningsprogramm och behandling. Träningsprogrammet innefattade även min dåliga rygg. Superbra!

Stefan J och Daniel T gillar detta
Arvid L
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Gick till Stefan Jadestig angående stora problem med en muskel i magen. Efter några besök där jag även fick med mig olika övningar hem som jag skulle göra till nästa gång blev allting bra. Extra nöjd är jag eftersom Stefan var väldigt trevlig, intresserad och verkligen ville hitta en lösning/skapa resultat. Kan varmt rekommendera. /Arvid

Svar från Idrottsskadespecialisterna City

Tack Arvid! Fortsatt lycka till med framtida gymträning.

Martin A
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Trevlig naprapat som gav mig bra tips på rehabövningar för min skada.

Carin C
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Var hos en naprapat. Blev mycket bra bemött och fick stor hjälp.

Beatrice S
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Jag har blivit behandlad på Idrottsskadespecialisterna med anledning av en långvarig löparskada. Under samtliga besök har jag mötts av ett gott och professionellt bemötande. Jag upplever att min skada verkligen tagits på allvar och att jag utifrån det fått en personligt utformad behandling och träning, vilket gett ett gott resultat! Min upplevelse av Idrottsskadespecialisterna är att de är hängivna till att hitta en lösning som fungerar, och att kunden ska få långsiktig hjälp. Jag rekommenderar dem varmt!

Robin E
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Åkte upp ända till Stockholm från Kalmar och det va helt klart värt resan. Möttes av proffsig hjälp med mycket kunskap. Exakt så man vill ha det! Tack

Katarina Z
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Har vid ett flertal tillfällen besökt en mycket duktig naprapat. Bra bemötande, service och det har varit till en stor hjälp i min rehabiltieringsprocess.

Katrin H
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Har fått bra och proffsig hjälp av naprapat

Anne L
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Bra och kunnigt bemötande. Lite svårt att få tid när jag behövde i början av behandlingen. Hade inga förväntningar. Det var mitt försäkringsbolag som skickade mig dit.

Svar från Idrottsskadespecialisterna City

Tack Anne för din rekommendation!

Alexander K
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Proffesionellt bemötande och väldigt duktig personal

Michael A
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Skada på hälsena. Mycket professionellt bemötande både vad gäller kompetens om skador samt rehabilitering och även en stor social kompetens. Sammantaget mycket nöjd.

Caroline Z
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Jag har fått stötvågsbehandling 5 ggr utav den fantastiska naprapaten Vanessa. Jag har haft ont under höger fot sedan mitten av januari. Nu är jag igång och springer igen, uppe på 9 km och ska sakta öka på distansen i lagom takt med att foten blir starkare.

Daniel S
Skrev om Idrottsskadespecialisterna City

Bra service med trevlig och intresserad personal.