Il Conte

Grevgatan 9, 114 53 Stockholm — Visa karta

Il Conte är namnet på en italiensk restaurangkedja som du kan hitta på inte mindre än tre olika ställen i hjärtat av vår svenska huvudstad. Med våra tre restauranger som utgångspunkt vill personalen på restaurang Il Conte bjuda dig som matgäst på ett urval av det allra bästa som Italien har att erbjuda när det handlar om god italiensk mat och minst lika gott italienskt vin. Il Conte ska du besöka om du gillar vedugnspizza, pasta och andra klassiska italienska rätter. Il Conte är alltså inte bara en restaurang i Stockholm utan de facto hela tre stycken.
VENDEVÄGEN 14, 18269, Djursholm
Yolo
Erik L:
Världens bästa brunch! Och med livemusik! Perfekt för familjer. Wow

Restauranger nära Il Conte:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Kerstin G:
Restaurangbesök med trevligt bemötande, snabb och bra service.

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Regeringsgatan 70, Stockholm
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Brunnsgränd 4, STOCKHOLM
På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög servi... Läs mer ›
Johan P:
Vi hade en kanonkväll! Bra service och mycket god mat.

Läs vad 4 kunder tycker om Il Conte

• Anna B
    Anna B skrev om Il Conte
    Bra pizza. Lunchar här ibland.
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Il Conte
    Bra italiensk kvarterskrog på Östermalm. God vedugnsbakad pizza på bakfickan.
  • Shabnam G
    Shabnam G skrev om Il Conte
    Trevlig miljö och god mat. Det som är trevligt är att man kan abonnera restaurang bakfickan som är kopplat till Il Conte som är super mysig!
  • John B
    John B skrev om Il Conte
    Deras pasta, är top notch! Enligt mina referensramar och jag gillar pasta!
    Beställ en [Angelotti] det är något med tryffelsås. Lägg till ett glas rött och ät lite gott bröd med tapenad innan maten kommer, det är svårt att gå därifrån besviken. Prisbilen är som man kan förvänta sig på en lite bättre restaurang på Öfvre.

Grevgatan 9, 114 53 Stockholm