Imperial Bygg AB

Imperial Bygg AB

7 omdömen om Imperial Bygg AB

RENATO BRUNO R
Skrev om Imperial Bygg AB

Imperial Bygg utförde professionellt renovering av taket. Ägaren kontaktar kunden individuellt och spenderar mycket tid på att förklara de olika faserna i arbetet. Han ger klienten råd om valet av bra, beprövade material. Ett företag med omfattande yrkeserfarenhet utför och övervakar arbetet effektivt och professionellt. Alla anställda är mycket artiga, utför flitigt sina uppgifter och ger hjälp. Jag rekommenderar företaget.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen

Mariusz Krzysztof P
Skrev om Imperial Bygg AB

Vi anlitade Imperial Bygg för omläggning av tak på både huvudbyggnad och garage. Jag blev oerhört professionellt bemött från början till slut och de var väldigt lyhörda för mina tankar och önskemål. Arbetet gick väldigt snabbt och smidigt samt utan konstigheter. Kan varmt rekommendera Imperial Bygg.

ZIGMARS L
Skrev om Imperial Bygg AB

Duktiga, snabba, lösningsorienterade med fullt kundfokus. Rekommenderar!

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

MARTINS J
Skrev om Imperial Bygg AB

Min vän rekommenderade mig Imperial Bygg för läggning av ett tak för ett garage. I allmänheten var jag jättenöjd med valet. Arbetet utfördes proffesionellt och snabbt inom den överenskomna tidsramen. Jag kommer gärna rekommendera Imperial Bygg vidare.

IVETTA P
Skrev om Imperial Bygg AB

Väldigt professionella från första kontakt till utfört jobb. Bra kommunikation under arbetets gång. Jätte nöjd!

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Kuldip S
Skrev om Imperial Bygg AB

Min sammanfattning det var bra och snabb mycket nogast och punktlig dem jobbat mycket bra jag är nöjd med mitt jobb 100% Jag skulle gärna rekommendera denna företag att ni kan anlita. Mycket trevligt personer Aktiv Tillgänglig Punktlig Kunnig Med vänlig hälsning, Kuldip Singh

Imperial Bygg AB gillar detta
Hanibal H
Skrev om Imperial Bygg AB

Kunniga, trevliga och prisvärda.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen