Pong Imperiet

2.6

8 omdömen om Pong Imperiet

Patrik R
Skrev om Pong Imperiet

Skön loungestämning och bra Afterwork. Nu är det Pong som står för maten och deras asiatiska buffé är bra.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8060 omdömen 4.3 av 8060 omdömen

Evelina A
Skrev om Pong Imperiet

Maten på Imperiet är bra. Servicen usel. Oengagerad, märklig och trög eller trippel. När vi anlände fick jag frågan om jag ville ha något att dricka. Letade febrilt efter en dryckesmeny men det fanns inget, så jag frågade vad de hade och fick en suck till svar samt ett "öl, vin, drinkar och alkoholfritt" till svar. Det menar du inte? Här, på en bar och restaurang? I började hade vårt sällskap på åtta tre personer som med jämna mellanrum kom och frågade exakt samma fråga. När vi hade ätit upp vår mat försvann de. När någon...

Alexander F
Skrev om Pong Imperiet

Oengagerade vakter med sarkastisk humor, dock föga underhållande. Bartendrarna prioriterar att servera stammisar och kompisar istället för andra potentiella kunder som har köat en längre tid. Hoppas att deras stammisar och kompisar fortsätter att komma tillbaka till Imperiet, för jag kommer aldrig mer sätta min fot på denna finlandsfärja som har strandat på Södermalm.

Jan V gillar detta
Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
anders a
Skrev om Pong Imperiet

Finlandsfärja på Södermalm. Fast utan att ägarna och personalen fattat det själva. De tycks tro att de driver ett hippt ställe... not. Lat personal och så lite södermalmskänsla att du kan tro att du befinner dig i Bandhagen. Ta dina pengar och gå någon annanstans, du kommer garanterat att ha roligare!

Josefine G
Skrev om Pong Imperiet

Inget var direkt dåligt, men inget var direkt bra heller. God mat, men det saknades/glömdes delar av rätten. Trevlig service, men alldeles för snabb i början (hann knappt äta upp förrätten innan tallriken försvann) och alldeles för långsam i slutet. Inget jag blev upprörd över, men inte heller något jag blev glad över. Går inte hit på eget initiativ igen.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
John H
Skrev om Pong Imperiet

Nytt, snyggt och fräscht. Varje gång jag har varit där och kikat så har det bara kännts avslaget. Det är därför numera inget förstahands val om jag ska vistas på Söder.

Morgan B
Skrev om Pong Imperiet

Imperiet har lyckats! Det är ett av de få ställen som får ihop Stil & klass med en Skön & lättsam framtoning. Bra musik, trevlig personal - En bra och mysig bar i allmännhet! Det är ett hett tips till er som bara vill ha en skön kväll med vännerna och vill ta en drink på söder! - Eller varför inte till alla vilsna själar som inte vet vart ni ska ta er första dejt för ett glas vin!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen