Indian Garden Brasserie & Bar

2.3

12 omdömen om Indian Garden Brasserie & Bar

CARINO W
Skrev om Indian Garden Brasserie & Bar

En indisk pärla! Bra pris, god Mat och trevlig personal! Mysig inredning! Topp!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4731 omdömen 4.2 av 4731 omdömen

Maten bra, serveringspersonalen kunde mkt dålig svenska - svårt att förstå, toaletten så mörk att det var osäkert var skålen var, hög ljudni

Tia F
Skrev om Indian Garden Brasserie & Bar

Elegant stämning, god mat. Kundupplevelsen hade varit bättre om följande inte skett: en av gästerna vid vårt bord beställde ett glas vin till maten. Dock ändrade han sig när servitören hade knappat in sällskapets sista beställning. Han ville ha endast vatten. Att ångra sig gick inte an enligt servitören. Till orsak sa han att beställningen redan registrerats för Skatteverket och den går inte att ändra. Kundupplevelsen blev att personalen nedvärderar sin gäst för det stämmer inte alls att han inte kan ändra på beställningen.

Steffi S
Skrev om Indian Garden Brasserie & Bar

Ska beskriva vårt besök i korthet: Klockan e strax efter halv nio. Möter en av kockarna i dörren. Säger inte hej eller välkommen, håller inte upp dörren åt oss. Har ni öppet? Ja. Vi går in. Får en plats och en meny. So far so good. När vi ska beställa finns inget av de jag frågar efter. Tydligen finns bara två rätter (!!!) varav båda är kyckling, den ena med laktos. "Jag vill inte ha laktos" Nej då får du ta tikka massala, svarar servitören uppgivet. Men jag vill inte ha det tänker jag... Jag tar en sallad och ett Vitlöks-nambröd....

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7928 omdömen 4.3 av 7928 omdömen

Fantastisk miljö, mycket god mat, mycket bra service o vänligt bemötande! Besöker gärna Bockholmen Hav o Rest 1000 ggr om!

kenneth e
Skrev om Indian Garden Brasserie & Bar

Ganska nonchalant bemötande. Fick vänta en god stund innan jag blev hänvisad till ett bord fast det fanns tillgänglig personal. Vi var ett sällskap på 6 personer och alla kände det som att personalen försökte skynda på oss fast det var ganska lite gäster i lokalen. Nästa gång blir det an annan "indier".

Mattias D
Skrev om Indian Garden Brasserie & Bar

Maten är god, i vissa fall väldigt god, och lunchen är alltsomoftast utan anmärkningar. Personalen är som redan påpekats inte särskilt serviceinriktade (förutom 1 kvinna som verkligen anstränger sig för att förgäves försöka uppväga de andras nonchalans). De måste ta tag i det problemet, annars kommer betyget aldrig att kunna bli högre. Synd på god mat.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4118 omdömen 4.0 av 4118 omdömen

Jessica I Jessica I
Ebba C
Skrev om Indian Garden Brasserie & Bar

Allt tog jättelång tid, vi fick aten vid olika tidpunkt, fel bestälningar och peronalen va extremt otrevlig & nonchalant! En direkt dålig upplevelse trots den goda maten

Nikke L gillar detta
Julia S
Skrev om Indian Garden Brasserie & Bar

Stressig miljö, underbar mat!

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2682 omdömen 4.7 av 2682 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Soleilx
Skrev om Indian Garden Brasserie & Bar

New Garden har supergod mat. Dock varierar rätterna en del mellan olika kvällar. Det kan ta väldigt lång tid att få beställa och betala, trots att restaurangen inte ens är särskild full, vilket tyvärr drar ner betyget. lokalen känns stor. Skulle kunna pimoas med mer kitsch.

Christopher R
Skrev om Indian Garden Brasserie & Bar

Vi reste oss och gick därifrån utan att äta. Har dock ätit många gånger tidigare och maten är bra men servicen är under all kritik. Har du tänkt dig en avkopplande eller mysig middag ska du gå någon annanstans. Jag rekommenderar gärna Shanti soft corner som ligger i närheten.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4158 omdömen 4.0 av 4158 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N
Paola S
Skrev om Indian Garden Brasserie & Bar

Mycket dålig service, otrevlig och elak personal. Jag hade aldrig varit så illa behandlad.

Juliana M
Skrev om Indian Garden Brasserie & Bar

Sämsta service någonsin! Ohövliga servitörer som uttrycker sig i en otrevlig ton. Respektlösa människor! En restaurang som jag var stamkund och nu rekommenderar jag den INTE till min värsta fiende.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8088 omdömen 4.3 av 8088 omdömen

Sanna W
Skrev om Indian Garden Brasserie & Bar

Kulinnarisk indisk smakupplevelse. Med snabb service och det godast nan brödet i stan. Har väldigt bra och prisvärd lunchmeny!