Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Indian Inn AB

Verkstadsgatan 11, 117 36 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Indian Inn AB

• Anki S
    Anki S skrev om Indian Inn AB
    Absolut bästa indiska restaurangen i Stockholm med supertrevlig personal. Läs mer
  • Emily C
    Emily C skrev om Indian Inn AB
    Jättegod och smakrik mat! Trevlig personal. Soft stämning. Ok priser. Helt klart en favorit. Läs mer
  • Elias H
    Elias H skrev om Indian Inn AB
    Mysig lokal. Trevlig service. God mat och rikliga portioner (eller så var vi kanske inte så hungriga när vi var där, det blev i vart fall mycket över). Jag gillar också när de lägger lite rostad lök på riset, det ger en trevlig knaprighet till rätterna. Priset är helt ok – typiskt runt 110–160(?) kr för en varmrätt och lassien kostade lika mycket som en läsk (30 kr), och god var den också. Läs mer
  • Heléne N
    Heléne N skrev om Indian Inn AB
    Bästa indiska maten i Stockholm. Gott, prisvärt och mysigt. Beställer ni hem talin så räcker den till två. Äter här ca en gång per vecka. Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Indian Inn AB
    Suveränt god mat!
    Bästa indiska restaurangen i Stockholm - snäppet godare mat än mer omtalade Indian Garden. Läs mer
  • Matilda H
    Matilda H skrev om Indian Inn AB
    Jag brukar luncha här och trots att det ligger nära den mycket mer kända indiern "Indian Garden" så väljer jag "Indian Inn" för att maten är lika god men stämningen är bättre. Och det är snäppet billigare. Maten är super och personalen trevlig, helt enkelt ett riktigt bra ställe! (i alla fall för lunch) Läs mer
    Mårten T gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm: