Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Indian Palace

Indian Palace

Sibyllegatan 20, 114 42 Stockholm — Visa karta

Valhallavägen 147, 11531, STOCKHOLM
Jennie O:
Riktigt bra mat, fantastisk inredning och toppenservice - full pott, precis som på övriga Bockholmen-krogar :)

Restauranger nära Indian Palace:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Anna-Carin H:
Superbra service,bra mat,humana priser, en resturang vi definitivt återkommer till!

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Ingvar H:
oväntat bra service både i bar och matdelen.

Valhallavägen 147, STOCKHOLM
Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för al... Läs mer ›
Jennie O:

Regeringsgatan 70, Stockholm
Linda M:
Mycket god mat och mycket trevlig personal!

Läs vad 2 kunder tycker om Indian Palace

• Nikola T
    Nikola T skrev om Indian Palace
    Bra indier. Personalen är trevlig och maten god men priserna är lite väl tilltagna för vad det är enligt min mening. Rekommenderas. Betyg -4.
  • Noel H
    Noel H skrev om Indian Palace
    Då jag på senare tid själv och även med Pappa har blivit lite av en stammis är bemötandet oerhört bra och trevligt, men som jag minns det var det så redan första gången jag var där. Stämningen är mysig på restaurangen har en ganska dämpad belysning. Det är lämpat för såväl takeaway som att sitta där. De har även alkoholtillstånd ifall man vill ha vin eller öl till maten. På kvällar är det ganska dyrt både på takeaway och att sitta där. Men lunch är billigt, under en hundring. Dock är det nog sannolikt den bästa indiska mat och det är enligt mig den främsta anledningen att gå dit för att äta eller ta med mat hem!
    Nikke L gillar detta

Sibyllegatan 20, 114 42 Stockholm