Snaps Bar & Bistro

2.1

7 omdömen om Snaps Bar & Bistro

VIRGINIA B
Skrev om Snaps Bar & Bistro

Undvik denna restaurang! Så fruktansvärt dålig lagad mat. Lunch utan salladsbuffé och kaffe ingår inte. Maten var bränd och till pannbiff kom det potatis o löksky, ingen gurka, ingen lingonsylt. mjölken till kaffet hade de också snålat in på…

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8053 omdömen 4.3 av 8053 omdömen

Gwenn L
Skrev om Snaps Bar & Bistro

Avoid this place! Food is bad and the owner /staff don't know anything about customer service. Take your business elsewhere at medborgarplatsen!

Johanna S
Skrev om Snaps Bar & Bistro

Mysigt ställe för fina sommarkvällar. Att få bord kan ibland vara svårt men det är värt väntan. På vintern är bottenvåningen och dess dansgolv inte att förglömma.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4701 omdömen 4.2 av 4701 omdömen

Penelope S Penelope S
Rebecka W
Skrev om Snaps Bar & Bistro

Perfekt stället att besöka en sensommardag för att ta en öl eller två. Parkera dig på deras stora uteservering (är det kallt finns filtar) och se dig omkring. Bland medborgarplatsens vimmel hittar man alltid något att begrunda. Priserna är helt okej.

Annika T
Skrev om Snaps Bar & Bistro

Gillar att sitta på Snaps uteservering på sommaren med en öl i handen alltid en massa människor att kolla på. Kan ge ett tips att komma i god tid att få en sittplats. Priserna är helt ok, har tyvärr aldrig käkat där men att läsa Louise E rekommendation blir jag väldigt tveksam om jag skulle våga mig på det? Så jag antar att jag kommer fortsätta dricka öl på sommrarna men har inte vart på Snaps "uteställen" på fem år. Lite för ung klientel för min del..

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Louise E
Skrev om Snaps Bar & Bistro

Jag gick till Snaps med några vänner för att äta en god middag. Det blev det inte. Istället fick jag mitt livs värsta mat-upplevelse!! Jag beställde haloumi med en cous-cous- sallad för 189 kr. Det var alldeles för mycket salt i cous-cousen, så det var inte alls gott! Jag kände att jag behövde ett glas vatten för att klara av att äta upp den salta maten, men när jag beställde ett glas vatten kom det aldrig. Jag var utsvulten och eftersom jag är artig och dessutom inte kräsen åt jag utan att klaga upp maten ändå, trots...

Emma K och Emma K gillar detta
John H
Skrev om Snaps Bar & Bistro

Snaps är ett ställe med blandat klientel av kreti och pleti från Socialgrupp 2 och 3. Det finns vakter där som inte kan se skillnaden på en full och en nykter person, vilket kan anses irriterande för en person som är nykter. Priserna i baren är mediokra och inget att invända mot. Ljudet på dansgolvet på nedervåneingen är dånande högt och ventilation där antar jag att den saknas.¨, svett odören är påtaglig men stämningen på stället är mycket god med ljuv hårdrock i högtalarna på entreplanet och dånande disco/techno liknande toner på nedervången. Damerna ser naturliga ut.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen