Jerusalems Kebab

8 omdömen om Jerusalems Kebab

Visar 8 omdömen med 3.4 i snittbetyg
JOANNIS T
Skrev om Jerusalems Kebab

Mycket bra mat meny och service och mycket gästvänliga Har ätit där sen dem öppna, 90 talet Den bästa kebaben i stockholm.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8115 omdömen 4.3 av 8115 omdömen
BadgeTenYears

Mysigt frukostställe, väldigt härlig meny och trevlig personal!

Erik H
Skrev om Jerusalems Kebab

Vidrigt ställe där jag med egna ögon sett hur personalen "återanvänder" överblivna matrester från kundernas tallrikar. I särklass det värsta jag sett!

Carro
Skrev om Jerusalems Kebab

Varken gott eller fräscht. Blev matförgiftad efter mitt första, och enda, besök på stället. Hörde bara fler och fler sen som hade råkat ut för matförgiftning efter det.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4746 omdömen 4.2 av 4746 omdömen
BadgeSevenYears

Trevlig personal med en god mat, andra gången vi gick hit på Amex Platinum det säger allt att vi återvänder.

Yiassou B
Skrev om Jerusalems Kebab

Jag älskar Jerusalem Kebab på Götgatan! Köttet är alltid saftigt och gott, Grönsakerna och rörorna är fräscha. Mycket folk och en god omsättning på mat borgar för goda råvaror. Bra vegetariska alternativ! Här möts hela världen! Italienska och spanska från Katolska domkyrkans besökare blandas med arabiska och persiska från moskén vid Medis. Trångt i anslutning till fredagsbönen eller söndagsmässan. Litet "hål i väggen" med gemytlig stämning! Helt enkelt bästa Kebabstället på Söder! Fast det borde acceptera kortbetalning snart... GÅ DIT!

Mary
Skrev om Jerusalems Kebab

Kebabköttet får knappt godkänt, stripsen var bleka men det viktigaste, som tyvärr inte alls smakade bra, var vitsåsen. Den var tunn, okryddad och sur- inte alls som på andra kebabställen. Sedan tillkommer lokalens lilla storlek, frånvaro av toalett och att det var kallt. Men killarna bakom disken var trevliga.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Jättetrevligt och mysigt! Bra service och god mat! Väldigt trevligt att man får ta med sig hunden in!

Caroline C Caroline C
Läs mer omdömen
Jens T
Skrev om Jerusalems Kebab

Bra ställe, bra priser, bra läge, bra öppettider. Ett pålitligt ställe att komma tillbaka till.

marcus m
Skrev om Jerusalems Kebab

tack för att ni gör så goda och prisvärda kebabrullar, tack för att ni är trevliga, tack för att ni har så bra service. Lokalerna är ganska små,men dock så hemtrevliga

Sponsor
Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7953 omdömen 4.3 av 7953 omdömen
Badge2021

Fantastisk miljö, hyfsat trevlig personal, den stekta potatisen som istället var friterad i småbitar var en besvikelse.

Leif M
Skrev om Jerusalems Kebab

Jerusalems Kebab är Stockholms absolut bästa kebabställe! Alltid god mat, trevligt bemötande och bra öppettider. Lokalerna är ganska små, men vad gör det när maten är så god?!

Filtrera omdömen