Jimmy's Steakhouse AB

2.8

5 omdömen om Jimmy's Steakhouse AB

Martin P
Skrev om Jimmy's Steakhouse AB

Maten var tråkig och servitrisen delade ut fel mat.De som ville ha välstekt mat fick halvrått kött osv Fick vänta extremt länge på maten.Ett extra plus för efterrätten,en Panacotta som var riktigt god

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8054 omdömen 4.3 av 8054 omdömen

JOHAN H
Skrev om Jimmy's Steakhouse AB

Vår servitör kändes mest besvärade över oss medan en kortare, supertrevlig man visade ett betydligt varmare bemötande och var rent ut sagt - as trevlig. Maten var sådär. Min 250g entrecote var ensam med ett par potatisklyftor som enda vänner. Grönsakers lös med sin frånvaro. Min flickväns tonfisk var inte heller super. Eftersom vi fick så trevligt bemötande utan den korta mannen ville vi inte klaga på maten bör vi gick. Så 245:- för en god, men tråkig rätt känns inte så prisvärt. Finns andra schyssta med mer på tallriken för samma pris (Griffins Stealhouse anyone?).

Ida L
Skrev om Jimmy's Steakhouse AB

Trevlig miljö och personal. De andra som åt var också väldigt nöjda.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Johnie H
Skrev om Jimmy's Steakhouse AB

Chockande trevlig personal! Restaurangen fungerar utmärkt även för dem i Permobil! Jättegod mat, dock lite dyr.

Veronica
Skrev om Jimmy's Steakhouse AB

Supertrevlig personal, snabb service, god mat.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen