Jonas Städservice & Bemanning

Ring 076-565 02 79 jonas-städservice.se

10 omdömen om Jonas Städservice & Bemanning

Camilla K
Skrev om Jonas Städservice & Bemanning

Vänliga och professionella bemötanden, bra städning men jag rekommenderar Grovstädning/flyttstäd etc. Den är mer än 5 +

Svar från Jonas Städservice & Bemanning

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vad roligt att du är nöjd med våra tjänster. Ha en trevlig dag ! Med vänlig Hälsning Jona Jona's Städservice & Bemanning

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 202 omdömen 4.9 av 202 omdömen

Christina K Christina K
Bahar B
Skrev om Jonas Städservice & Bemanning

Bra personal och arbetsgrupp, effektiv resultat med Jonas Städservice & Bemanning😍👌

Svar från Jonas Städservice & Bemanning

Hej Bahar Vad roligt att höra att du är nöjd med våra tjänster! Vi strävar alltid efter att leverera högsta kvalitet och service, så det är väldigt kul att höra att vi uppfyllt dina förväntningar. Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Med Vänliga Hälsningar, Jona På Jona's Städservice & Bemanning Vänliga hälsningar,

Durim D
Skrev om Jonas Städservice & Bemanning

Dem bästa städkompanin! De gör ett perfekt jobb och är mycket nogranna. De är dessutom väldigt snälla!

Svar från Jonas Städservice & Bemanning

Hej Durim Tack för din fantastiska recension !Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med våra tjänster. Tack att du valde Jona's Städservice och för att du tog dig tid att lämnar en recension. Vänliga hälsningar, Jona på Jona's Städservice & Bemanning

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 305 omdömen 4.6 av 305 omdömen

Som långvarigt kund kan jag inte klagar på nåt! ALLA städerskor som vi haft under åren är alltid i god tid, pålitligt och lyssna noggrant p

Caroline Kerstin G Caroline Kerstin G
Lisen H
Skrev om Jonas Städservice & Bemanning

Jonas städ är så otroligt duktiga och kunniga. Noggranna. Vi har även haft fönstertvätt. Jona putsade vår fönster så rena att efter mer än 1 år är de fortfarande rena. Har haft andra städföretag som putsat fönsterna men aldrig lika rena. Jona var extremt noga. Har även ett fint bemötande, vilket är viktigt.

Svar från Jonas Städservice & Bemanning

Hej Lisen Vad roligt att höra att du är nöjd med våra tjänster! Vi strävar alltid efter att leverera högsta kvalitet och service, så det är väldigt kul att höra att vi uppfyllt dina förväntningar. Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vänliga hälsningar, Jona på Jona's Städservice & Bemanning

Fabjana K
Skrev om Jonas Städservice & Bemanning

Allt är så otroligt bra, tack Jona’s städservice 💞. Rekommenderar det starkt!

Svar från Jonas Städservice & Bemanning

Hej Fabjana Vad roligt att höra att du är nöjd med våra tjänster! Vi strävar alltid efter att leverera högsta kvalitet och service, så det är väldigt kul att höra att vi uppfyllt dina förväntningar. Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vänliga hälsningar, Jona på Jona's Städservice

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 596 omdömen 4.8 av 596 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Gökhan H
Skrev om Jonas Städservice & Bemanning

Jonas städservice är den bästa jag är så nöjd tack så mycket 🙏

Svar från Jonas Städservice & Bemanning

Hej Gökhan Vad roligt att höra att du är nöjd med våra tjänster! Vi strävar alltid efter att leverera högsta kvalitet och service, så det är väldigt kul att höra att vi uppfyllt dina förväntningar. Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vänliga hälsningar, Jona på Jona's Städservice

Etleva K
Skrev om Jonas Städservice & Bemanning

Allt är så noggrant och personalen är otroligt exceptionellt! Tack för den bästa städservicen ❤️

Svar från Jonas Städservice & Bemanning

Hej Etleva Vad roligt att höra att du är nöjd med våra tjänster! Vi strävar alltid efter att leverera högsta kvalitet och service, så det är väldigt kul att höra att vi uppfyllt dina förväntningar. Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vänliga hälsningar, Jona på Jona's Städservice

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 91 omdömen 4.7 av 91 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Tomas S
Skrev om Jonas Städservice & Bemanning

Rekommenderar jätte stark detta företaget, alltid bäst trevlig ärliga och expressa tjänster , stor tack Jona’s Städservice 🥰

Svar från Jonas Städservice & Bemanning

Hej Tomas Tack för din fantastiska recension !Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med våra tjänster. Tack att du valde Jona's Städservice och för att du tog dig tid att lämnar en recension. Vänliga hälsningar, Jona på Jona's Städservice & Bemanning

Eva P
Skrev om Jonas Städservice & Bemanning

Jag är så nöjd med bästa städningen och väldigt trevligt bemötande! Eva

Svar från Jonas Städservice & Bemanning

Hej Eva Tack för din fantastiska recension !Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med våra tjänster. Tack att du valde Jona's Städservice och för att du tog dig tid att lämnar en recension. Vänliga hälsningar, Jona på Jona's Städservice & Bemanning

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1187 omdömen 4.7 av 1187 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Susanne S
Skrev om Jonas Städservice & Bemanning

Noggrann, trevlig kommunikation OCH ALLT är SÅ VÄLSTÄDAT !!!🙏🏻🥰// /Susanne Syversen

Svar från Jonas Städservice & Bemanning

Hej Susanne Tack för din fantastiska recension !Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med våra tjänster. Tack att du valde Jona's Städservice och för att du tog dig tid att lämnar en recension. Vänliga hälsningar, Jona på Jona's Städservice & Bemanning.