Cafe Bönan

3.5

4 omdömen om Cafe Bönan

mariane z
Skrev om Cafe Bönan

bra service,go personal och härlig miljö tänker rekommendera till kompisar igen

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Garman G
Skrev om Cafe Bönan

Fantastisk glass som tyvärr är lite gömd, borde flytta fram de så alla ser den på sommaren. Fantastiskt Espressokaffe två olika sorter även det borde lyftas fram så man förstår.

Tinna O
Skrev om Cafe Bönan

Brukade tycka att det var ett ganska trevligt café men efter dagens besök tror jag nog jag kommer välja andra caféer i närheten. Kom in en och en halv timme innan caféet skulle stänga och beställde två koppar bryggkaffe. Fick svaret att "eftersom vi stänger om en och en halv timme ska vi inte göra mer bryggkaffe men vi har så det räcker till en kopp". Ehhh, jaha... Tog kaffet och en kopp te istället då. På den här ena och halva timmen som var kvar kom minst fem personer och frågade om bryggkaffe varav alla gick efter att ha fått samma svar som jag. Vet inte riktigt hur de tänker.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Hanna S
Skrev om Cafe Bönan

Nils v och Nils v gillar detta