Kamux Göteborg

1.0

5 omdömen om Kamux Göteborg

Lars-åke S
Escribió sobre Kamux Göteborg

Kamux? Snarare Scamux. Detta såkallade företag väljer att inte följa rekommendationen som gjorts av ARN som gjordes till deras nackdel. Samma skumrask som en massa andra bilhandlare.

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Alexander H
Escribió sobre Kamux Göteborg

köpte denna bilen, osedd över nätet av kamux. där dom sa att bilen var i väldigt gott skick inga konstigheter.(speciellt ingen rost, vilket jag fråga) Fick även se en del ytligt över mobil kamera. Jag förmedlade att jag gick med på köpet (fullpris utan prut) om de stämde de dom sa om bilen. Frågade då om den var besiktigad. nej de var den inte! vilket dom skulle lösa pluss service med kamrem. Fick hem bilen till Borlänge tog mig en titt under och där ser jag världens rost skada som är otroligt tattigt lagat, bilen var besiktigad...

Sabrina D
Escribió sobre Kamux Göteborg

Flera fel upptäcktes strax efter inköp av bilen. Bilen har varit på verkstad sammanlagt 7 gånger på bara 1,5 månadstid då nya problem upptäcktes hela tiden. Kamux är inte intresserade av att stå för någon kostnad (eller åtgärda problemen) trots att det fanns bevis (i form av dokument som fanns i bilen) att problemen redan fanns innan köpet gjordes. Mycket dålig erfarenhet av Kamux eftermarknad/kundtjänst. Köp inte här!

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Jan M
Escribió sobre Kamux Göteborg

Jag väljer nu att gå vidare till ARN Jag köpte en Renault Kadjar i maj i år (…min 2:a bil inom 12 månader från detta bolag) Det var några anmärkningar på bilen jag vid köptillfället såg och som säljaren lovade åtgärda. Sakta men säkert löste säljaren detta….endast en punkt kvar. Jag återkom till även säljaren om att sidospeglarna inte fungerade korrekt då dom fastnade i infällt eller utfällt läge. Även detta skulle åtgärdas som en av de sista anmärkningarna. Men där tog det stopp då en chef (Hampus) inte ville åtgärda detta...

TONY L
Escribió sobre Kamux Göteborg

Varning o åter Varning! Detta är ett företag som inte håller sina löften. Lovar allt innan köp och efter köp har dom inga förpliktelser eller ansvar. Lovar att kontakta dig men återkommer inte. Kundservice finns inte på Kamux efter en affär. Så om ni tänkte handla där, så tänk om. Det blir billigare o trevligare för dig att besöka en annan handlare.