Alla kategorier Elektriker Stockholms län Huddinge KenNor El & Styr

KenNor El & Styr

Terapivägen 14B, 141 56 Huddinge — Visa karta

KenNor El & Styr drivs av mig Kenneth Nordgren. Jag är elektriker inom starkström såväl som styr & regler. Med över 27 års erfarenhet inom värme, ventilation, bergvärme, luft/vatten, kyla m.m. kan jag erbjuda service utöver det vanliga. Jag har arbetat med projekt och service åt bland annat Svenska Bostäder, Huge, HSB, Stockholms Fastighetskontor, Värmdöbostäder, Nynäsbostäder och många andra bostadsrättsföreningar.

För mig är det viktigt att du blir så nöjd som möjligt, därför gör jag alltid mitt bästa för att bygga långsiktiga relationer tillsammans med mina kunder. Varmt välkommen att kontakta mig!

Läs vad 44 kunder tycker om KenNor El & Styr

• Peter H
    Peter H skrev om KenNor El & Styr
    Hjälpte mig byta ut induktionshäll. Snabb och effektiv, men oxå trevlig. Hade tid bara någon dag efter jag kontaktade honom. Läs mer
  • Moni B skrev om KenNor El & Styr
    They work good and fix quick issues. Läs mer
  • Martin P skrev om KenNor El & Styr
    Ett ganska kort uppdrag att felsöka varför inte bastun fungerade i det nya huset. Ken var proffesionell och trevlig. Löste problemet och fakturerade korrekt. Läs mer
  • Marie R skrev om KenNor El & Styr
    Kenneth ger ett trevligt bemötande och är smidig att anlita. Jag har fått hjälp med lättare elarbeten såsom att installera dimmer o elkontakter. Är punktlig o lätt att få tag på vid frågor. Rekommenderas. Läs mer
  • Mats J skrev om KenNor El & Styr
    Anlitade KenNor för att fixa ett elproblem i min lägenhet. Kenneth löste problemet snabbt och gav ett proffsigt intryck. Rekommenderar varmt KenNor Läs mer
  • Crisanto S skrev om KenNor El & Styr
    Kenneth worked and fix our electricity at home. He explained and gave us specifications of the work load. He came on time and work hard according to the work plan. It is a great company with a friendly worker. The service is excellent! Läs mer
  • Jimmy S skrev om KenNor El & Styr
    Kenneth drog om El för kök och badrum hos oss och vi är väldigt nöjda med både resultatet och bemötande från Kenneth :) Läs mer
  • Fredrik M skrev om KenNor El & Styr
    Väldigt trevlig och vänlig. Mycket serviceinriktad och lösningsorienterad. Behövde en speciallösning för köksfläkt som utfördes snabbt och prisvärt. Läs mer
  • Magnus W skrev om KenNor El & Styr
    Vi hade diverse problem med elen i huset och fick snabb och kompetent hjälp. Kenneth löste problemen och var mycket trevlig att ha att göra med. Han var punktlig och effektiv och vi fick även hjälp med vissa kompletteringar. Vi är mycket nöjda med hans arbete och även debiteringen för detta. Kan varmt rekommenderas!! Mvh Magnus och Tina Läs mer
  • Robin E skrev om KenNor El & Styr
    Flexibel och snabb firma. Levererar bra kvalitet och tar stora som små jobb. Rekommenderas. Läs mer
  • Johan K
    Johan K skrev om KenNor El & Styr
    Mycket trevlig, punktlig och antecknar vid genomgång. Offert motsvarar faktura. Arbetet mycket väl genomfört och uppmärksammade oss på saker han sett under arbetets gång.
    Kort och gott, nästa el-jobb blir utan tvekan KenNor igen. Rekomenderas varmt. Läs mer
  • Fredrick A
    Fredrick A skrev om KenNor El & Styr
    anlitaed KenNor för att koppla om lite strömbrytare och dra om lite sladdar i väggen. Skitbra service och resultatet blev jättebra! Läs mer
  • Jonas E skrev om KenNor El & Styr
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Håller tider och lämnar rimliga offerter ( till skillnad från många andra har jag märkt!)

Snyggt utfört arbete och bra förslag på förändringar! Läs mer
  • Julian L skrev om KenNor El & Styr
    Anlitat Kenneth vid två tillfällen för elinstallationer i villa. Jobbar snabbt och lätt att ha att göra med! Läs mer
  • Camp D skrev om KenNor El & Styr
    Justering och genomgång av spottar.
    Vi vi snabb och proffsig hjälp. Läs mer
  • Ken H
    Ken H skrev om KenNor El & Styr
    Trevligt bemötande och fenomenalt utfört jobb. Förutom beställd montering av ljusramper fixades ett par andra elproblem vid samma tillfälle. Läs mer
  • ulrika b skrev om KenNor El & Styr
    Kenneth gör ett fantastiskt bra jobb. Duktig hantverkare. Tydlig kommunikation. Jobbet sker den tid vi kommit överens. Bra uppskattning av kostnader. Vi är helnöjda. Läs mer
  • Mikko V
    Mikko V skrev om KenNor El & Styr
    Har fått hjälp av KenNor med eldragningar i kök, sovrum och vardagsrum i två olika lägenheter och varit lika nöjd i båda projekten. Snabb återkoppling, punktlighet och snygga lösningar! Läs mer
  • Per L skrev om KenNor El & Styr
    Kunnig och trevlig. Ingav förtroende. Läs mer
  • Göran A
    Göran A skrev om KenNor El & Styr
    Utmärkt och professionell arbete. Läs mer
  • David B skrev om KenNor El & Styr
    Punktlig, trevlig, svensk, kompetent, snabb och korrekt pris. Behöver man hjälp med elen så är det KenNor man ringer... Läs mer
  • Daniel F skrev om KenNor El & Styr
    kenneth kom exakt på utsatt tid, gjorde jobbet enligt överenskommelse och fakturerade enligt offert. så ska det gå till! Läs mer
  • Brf Roddaren skrev om KenNor El & Styr
    Fick hjälp med installation av utomhusbelysning till vår brf. Trevligt bemötande och ett väl utfört jobb. Mycket nöjda! Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om KenNor El & Styr
    Trevligt bemötande och professionellt utfört jobb. Läs mer
  • Ali S skrev om KenNor El & Styr
    väldigt bra, professionell, kunnig och artig Läs mer
  • Malin F skrev om KenNor El & Styr
    KenNor installerade el på min uteplats. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Michael N
    Michael N skrev om KenNor El & Styr
    Snabb, trevlig och prisvärd. Kan klart rekommenderas. Läs mer
  • Majk M skrev om KenNor El & Styr
    Fick min tvättmaskin installerad. Kommunikationen och servicen var trevlig och bra rakt igenom, mycket nöjd! Läs mer
  • Johannes B
    Johannes B skrev om KenNor El & Styr
    Utmärkt , kunde ta sig an jobbet fort och betade av det i högt tempo med bra resultat. Läs mer
    2017-04-24 KenNor El & Styr svarar Johannes B
    Tack Johannes roligt att höra att du är nöjd och lycka till med resterande projekt och
    hör gärna utav dig ifall du behöver mer hjälp.

Med Vänliga hälsningar
  • Anders O skrev om KenNor El & Styr
    Kan kommapå kort varsel, bra och nogrannt utfört arbete. Läs mer
    2017-04-24 KenNor El & Styr svarar Anders O
    Tack så mycket Anders, du är välkommen att höra utav dig ifall du behöver mer hjälp.

• Valeria L skrev om KenNor El & Styr
    Kompetent och punktlig. Rekommenderas. Läs mer
    2017-04-19 KenNor El & Styr svarar Valeria L
    Tack Valeria.

Du är välkommen att ringa ifall du behöver mer hjälp.

• Birgitta L skrev om KenNor El & Styr
    Jättebra bemötande och hjälp med installation av lampor och ett vägguttag utomhus för att ha till laddning av vår elbil. Kenneth är mycket hjälpsam och noggrann i det han gör. Jag har anlitat honom två gånger hittills till mig och mina föräldrar i Bromma och kommer att anlita honom nästa gång jag behöver hjälp med en elinstallation.

Pia Eriksson på Ekerö Läs mer
    2017-04-19 KenNor El & Styr svarar Birgitta L
    Tack så mycket Birgitta och du är välkommen att höra utav dig igen.

• Martin H skrev om KenNor El & Styr
    Installerade spis och induktionshäll. Kom på utsatt tid, inget krångel och fakturan innehöll vad som sagts. Varmt rekommenderad, det blir Kenneth för kommande elarbeten i framtiden. Läs mer
    2017-04-06 KenNor El & Styr svarar Martin H
    Tack så mycket och lycka till med nya köket.
  • Elizabeth G skrev om KenNor El & Styr
    Are you a foreigner ? establishing a bussiness or living in Stockholm Sweden and needs electrical help? finding a reliable , honest , quality electrician is not as easy as you thought !! . I used 4 different electricians in the past since I lived in this country and what a hell lot of problems I got.none of them are license and they took advantaged of me and what an awful work they did !!! Then I started all over again and finally found the best one..All electrical connections in my flat and in my shops was tottaly renewed to a high standard and very safe than ever. He saw all problems , the work became longer but I am very satisfied ...and to be sure this time my brother who is also an electrician in London came and checked the connections and was impressed of his work .Worth paying a man like this and it all became cheap in the end..Very Highly recommended !! Läs mer
    2017-04-19 KenNor El & Styr svarar Elizabeth G
    Thank you very much.. You are wellcome to call me anytime you need help.

Best Regards
  • Björn O skrev om KenNor El & Styr
    Kopplade in fel uttag tre ggr och dubbelkollade inte att rätt elinstallation fanns sedan tidigare. Detta skapade väldigt mycket extrajobb, han var dock väldigt tillmötesgående men ingen jag skulle använda igen. Läs mer
    2016-11-18 KenNor El & Styr svarar Björn O
    Hej Björn. Jag tror att du har förväxlat mig med någon annan installatör då jag drog elen till ditt kök och det vart inga problem vad jag vet och den totala tiden för omdragning för ditt nya kök blev 8 timmar med dragning från elcentral i hall för spis samt ugn plus inköp av material m.m.
    Dragningen av ugn var ca 25 m med kanaldragning genom hall med borrning genom väggar m.m.
    Samt omdragning för spis från Elcentralen.

• Emelie L skrev om KenNor El & Styr
    Väldens bästa elektriker!
    Noggrann, bra utfört arbete och supertrevlig Läs mer
  • Beata M skrev om KenNor El & Styr
    Jag kan bara skriva positiva saker: trevlig, snabb, effektiv, pålitlig, prisvärd och hög kvalité. Läs mer
  • Caroline R skrev om KenNor El & Styr
    Bra service och lätta att ha kontakt med. Absolut nöjd med det utförda arbetet. Läs mer
  • Dora W skrev om KenNor El & Styr
    Det var bra jag är så nöjd med hans arbete Läs mer
  • Andreas L skrev om KenNor El & Styr
    Professionell, effektiv och trevlig till ett överkomligt pris! Läs mer
  • Christer B skrev om KenNor El & Styr
    Bra snabbt korrekt ( inget uppskörtande dolda avgifter etc)vänlig! Allt gick fort rätt och vänligt tillväga. Behåller honom som min electriker. Mycket bra! Läs mer
  • Bertil B skrev om KenNor El & Styr
    Kenneth som driver KenNor El & Styr, hade ett mycket trevligt bemötande när jag med väldigt kort varsel behövde en Elektriker i Stockholm. Jag bor i Växjö och har även en lägenhet i Stockholm och behövde hjälp med elektriska installationer.
    Mycket proffsig Elektriker som också hjälpte mig med extra jobb som jag kom på när jag väl var på plats. Jag kan varmt rekommendera Kenneth som jag själv kommer att kontakta igen om eller när det behövs igen. Läs mer
  • Frederik T skrev om KenNor El & Styr
    Vi anlitade Kenneth tillsammans med vår granne för att ansvara för all elinstallation under ombyggnaden och inredningen av våra nya vindsrum (sommaren 2015). I arbetet ingick installation och dragning av ny el till vinden, vägginstallation av element, installation av 10st dimbara spotlights i taket (infällda) och flertalet nya eluttag och diverse fast belysning ute i kattvindar. Kenneth drog även upp och kopplade in fasta nätverksuttag i väggen och drog om viss gammal el för att fungera bättre med det nya utrymmet.

Kenneth var alltid på plats i tid och vi uppskattade hans flexibilitet och att han utan krångel samarbetade med våra utländska hantverkare för att synka arbetet med dem på ett smidigt sätt. Det enda vi kanske hade önskat mer var att få vissa rekommendationer (smakråd) av honom, men där hänvisade han mer till "tycke och smak", vilket i och för sig var sant.. men ibland kan det vara skönt att få smakråd av en yrkeskunnig.

Vi skulle absolut anlita Kenneth igen. Läs mer
  • Dennis E skrev om KenNor El & Styr
    Kontaktade KenNor El & Styr för kontakterna av spisuttag i köket.
    Dom var väldigt informativa och trevliga, gav fast pris.
    Kom ut på utsatt tid, trevligt bemötande och gjorde ett bra jobb.
    Rekommenderar varmt att anlita företaget gällande EL arbeten. Läs mer

Bästa elektrikerna i Huddinge: