KenNor El & Styr

KenNor El & Styr

Ring 073-664 39 93 www.kennor.se

KenNor El & Styr drivs av mig Kenneth Nordgren. Jag är elektriker inom starkström såväl som styr & regler. Med över 27 års erfarenhet inom värme, ventilation, bergvärme, luft/vatten, kyla m.m. kan jag erbjuda service utöver det vanliga. Jag har arbetat med projekt och service åt bland annat Svenska Bostäder, Huge, HSB, Stockholms...

45 omdömen om KenNor El & Styr

Emma Sofia O
Skrev om KenNor El & Styr

Superduktig, snabb, trevlig, hjälpsam och till ett bra pris. Toppen!

Mella El
4.7/5 i betyg av 86 omdömen 4.7 av 86 omdömen

Inkoppling av el i utbyggnad och väldigt nöjd med resultatet, trevlig personal och snyggt och prydligt utfört.

Peter H
Skrev om KenNor El & Styr

Hjälpte mig byta ut induktionshäll. Snabb och effektiv, men oxå trevlig. Hade tid bara någon dag efter jag kontaktade honom.

Moni B
Skrev om KenNor El & Styr

They work good and fix quick issues.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Martin Peter P
Skrev om KenNor El & Styr

Ett ganska kort uppdrag att felsöka varför inte bastun fungerade i det nya huset. Ken var proffesionell och trevlig. Löste problemet och fakturerade korrekt.

Marie R
Skrev om KenNor El & Styr

Kenneth ger ett trevligt bemötande och är smidig att anlita. Jag har fått hjälp med lättare elarbeten såsom att installera dimmer o elkontakter. Är punktlig o lätt att få tag på vid frågor. Rekommenderas.

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Mats J
Skrev om KenNor El & Styr

Anlitade KenNor för att fixa ett elproblem i min lägenhet. Kenneth löste problemet snabbt och gav ett proffsigt intryck. Rekommenderar varmt KenNor

Crisanto S
Skrev om KenNor El & Styr

Kenneth worked and fix our electricity at home. He explained and gave us specifications of the work load. He came on time and work hard according to the work plan. It is a great company with a friendly worker. The service is excellent!

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 218 omdömen 4.8 av 218 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

Jimmy S
Skrev om KenNor El & Styr

Kenneth drog om El för kök och badrum hos oss och vi är väldigt nöjda med både resultatet och bemötande från Kenneth :)

Fredrik M
Skrev om KenNor El & Styr

Väldigt trevlig och vänlig. Mycket serviceinriktad och lösningsorienterad. Behövde en speciallösning för köksfläkt som utfördes snabbt och prisvärt.

Din Elektriker i Stockholm
4.8/5 i betyg av 258 omdömen 4.8 av 258 omdömen
BadgeFourYears

Professionell, kompetent, pålitlig och service-minded elektriker som jag varmt kan rekommendera. Mitt självklara val.

Magnus W
Skrev om KenNor El & Styr

Vi hade diverse problem med elen i huset och fick snabb och kompetent hjälp. Kenneth löste problemen och var mycket trevlig att ha att göra med. Han var punktlig och effektiv och vi fick även hjälp med vissa kompletteringar. Vi är mycket nöjda med hans arbete och även debiteringen för detta. Kan varmt rekommenderas!! Mvh Magnus och Tina

Robin E
Skrev om KenNor El & Styr

Flexibel och snabb firma. Levererar bra kvalitet och tar stora som små jobb. Rekommenderas.

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
Johan K
Skrev om KenNor El & Styr

Mycket trevlig, punktlig och antecknar vid genomgång. Offert motsvarar faktura. Arbetet mycket väl genomfört och uppmärksammade oss på saker han sett under arbetets gång. Kort och gott, nästa el-jobb blir utan tvekan KenNor igen. Rekomenderas varmt.

Fredrick A
Skrev om KenNor El & Styr

anlitaed KenNor för att koppla om lite strömbrytare och dra om lite sladdar i väggen. Skitbra service och resultatet blev jättebra!

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Jonas E
Skrev om KenNor El & Styr

Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Håller tider och lämnar rimliga offerter ( till skillnad från många andra har jag märkt!) Snyggt utfört arbete och bra förslag på förändringar!

Julian L
Skrev om KenNor El & Styr

Anlitat Kenneth vid två tillfällen för elinstallationer i villa. Jobbar snabbt och lätt att ha att göra med!

SHL El & Nätverksservice
5.0/5 i betyg av 77 omdömen 5.0 av 77 omdömen
BadgeFourYears

Bästa hantverkare som jag träffat på Ekerö. Proffsigt arbete med en hög servicenivå.

Camp D
Skrev om KenNor El & Styr

Justering och genomgång av spottar. Vi vi snabb och proffsig hjälp.

Ken H
Skrev om KenNor El & Styr

Trevligt bemötande och fenomenalt utfört jobb. Förutom beställd montering av ljusramper fixades ett par andra elproblem vid samma tillfälle.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Ulrika B
Skrev om KenNor El & Styr

Kenneth gör ett fantastiskt bra jobb. Duktig hantverkare. Tydlig kommunikation. Jobbet sker den tid vi kommit överens. Bra uppskattning av kostnader. Vi är helnöjda.

Mikko V
Skrev om KenNor El & Styr

Har fått hjälp av KenNor med eldragningar i kök, sovrum och vardagsrum i två olika lägenheter och varit lika nöjd i båda projekten. Snabb återkoppling, punktlighet och snygga lösningar!

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Per L
Skrev om KenNor El & Styr

Kunnig och trevlig. Ingav förtroende.

Göran A
Skrev om KenNor El & Styr

Utmärkt och professionell arbete.

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 422 omdömen 4.6 av 422 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

David B
Skrev om KenNor El & Styr

Punktlig, trevlig, svensk, kompetent, snabb och korrekt pris. Behöver man hjälp med elen så är det KenNor man ringer...

Daniel F
Skrev om KenNor El & Styr

kenneth kom exakt på utsatt tid, gjorde jobbet enligt överenskommelse och fakturerade enligt offert. så ska det gå till!

Brf Roddaren
Skrev om KenNor El & Styr

Fick hjälp med installation av utomhusbelysning till vår brf. Trevligt bemötande och ett väl utfört jobb. Mycket nöjda!

Hans A
Skrev om KenNor El & Styr

Trevligt bemötande och professionellt utfört jobb.

Ali S
Skrev om KenNor El & Styr

väldigt bra, professionell, kunnig och artig

Malin F
Skrev om KenNor El & Styr

KenNor installerade el på min uteplats. Jag är mycket nöjd.

Michael N
Skrev om KenNor El & Styr

Snabb, trevlig och prisvärd. Kan klart rekommenderas.

Majk M
Skrev om KenNor El & Styr

Fick min tvättmaskin installerad. Kommunikationen och servicen var trevlig och bra rakt igenom, mycket nöjd!

Johannes B
Skrev om KenNor El & Styr

Utmärkt , kunde ta sig an jobbet fort och betade av det i högt tempo med bra resultat.

Svar från KenNor El & Styr

Tack Johannes roligt att höra att du är nöjd och lycka till med resterande projekt och hör gärna utav dig ifall du behöver mer hjälp. Med Vänliga hälsningar Kenneth

Anders O
Skrev om KenNor El & Styr

Kan kommapå kort varsel, bra och nogrannt utfört arbete.

Svar från KenNor El & Styr

Tack så mycket Anders, du är välkommen att höra utav dig ifall du behöver mer hjälp. Med Vänliga Hälsningar Kenneth

Valeria L
Skrev om KenNor El & Styr

Kompetent och punktlig. Rekommenderas.

Svar från KenNor El & Styr

Tack Valeria. Du är välkommen att ringa ifall du behöver mer hjälp. Med Vänliga Hälsningar Kenneth

Birgitta L
Skrev om KenNor El & Styr

Jättebra bemötande och hjälp med installation av lampor och ett vägguttag utomhus för att ha till laddning av vår elbil. Kenneth är mycket hjälpsam och noggrann i det han gör. Jag har anlitat honom två gånger hittills till mig och mina föräldrar i Bromma och kommer att anlita honom nästa gång jag behöver hjälp med en elinstallation. Pia Eriksson på Ekerö

Svar från KenNor El & Styr

Tack så mycket Birgitta och du är välkommen att höra utav dig igen. Med Vänliga Hälsningar Kenneth

Martin H
Skrev om KenNor El & Styr

Installerade spis och induktionshäll. Kom på utsatt tid, inget krångel och fakturan innehöll vad som sagts. Varmt rekommenderad, det blir Kenneth för kommande elarbeten i framtiden.

Tack så mycket och lycka till med nya köket. Med Vänliga Hälsningar Kenneth

Elizabeth  G
Skrev om KenNor El & Styr

Are you a foreigner ? establishing a bussiness or living in Stockholm Sweden and needs electrical help? finding a reliable , honest , quality electrician is not as easy as you thought !! . I used 4 different electricians in the past since I lived in this country and what a hell lot of problems I got.none of them are license and they took advantaged of me and what an awful work they did !!! Then I started all over again and finally found the best one..All electrical connections in my flat and in my shops was tottaly renewed...

Svar från KenNor El & Styr

Thank you very much.. You are wellcome to call me anytime you need help. Best Regards Kenneth

Björn O
Skrev om KenNor El & Styr

Kopplade in fel uttag tre ggr och dubbelkollade inte att rätt elinstallation fanns sedan tidigare. Detta skapade väldigt mycket extrajobb, han var dock väldigt tillmötesgående men ingen jag skulle använda igen.

Svar från KenNor El & Styr

Hej Björn. Jag tror att du har förväxlat mig med någon annan installatör då jag drog elen till ditt kök och det vart inga problem vad jag vet och den totala tiden för omdragning för ditt nya kök blev 8 timmar med dragning från elcentral i hall för spis samt ugn plus inköp av material m.m. Dragningen av ugn var ca 25 m med kanaldragning genom hall med borrning genom väggar m.m. Samt omdragning för spis från Elcentralen. Med Vänliga Hälsningar Kenneth

Emelie L
Skrev om KenNor El & Styr

Väldens bästa elektriker! Noggrann, bra utfört arbete och supertrevlig

Beata M
Skrev om KenNor El & Styr

Jag kan bara skriva positiva saker: trevlig, snabb, effektiv, pålitlig, prisvärd och hög kvalité.

Caroline R
Skrev om KenNor El & Styr

Bra service och lätta att ha kontakt med. Absolut nöjd med det utförda arbetet.

Dora W
Skrev om KenNor El & Styr

Det var bra jag är så nöjd med hans arbete

Andreas L
Skrev om KenNor El & Styr

Professionell, effektiv och trevlig till ett överkomligt pris!

Christer B
Skrev om KenNor El & Styr

Bra snabbt korrekt ( inget uppskörtande dolda avgifter etc)vänlig! Allt gick fort rätt och vänligt tillväga. Behåller honom som min electriker. Mycket bra!

Bertil B
Skrev om KenNor El & Styr

Kenneth som driver KenNor El & Styr, hade ett mycket trevligt bemötande när jag med väldigt kort varsel behövde en Elektriker i Stockholm. Jag bor i Växjö och har även en lägenhet i Stockholm och behövde hjälp med elektriska installationer. Mycket proffsig Elektriker som också hjälpte mig med extra jobb som jag kom på när jag väl var på plats. Jag kan varmt rekommendera Kenneth som jag själv kommer att kontakta igen om eller när det behövs igen.

Frederik T
Skrev om KenNor El & Styr

Vi anlitade Kenneth tillsammans med vår granne för att ansvara för all elinstallation under ombyggnaden och inredningen av våra nya vindsrum (sommaren 2015). I arbetet ingick installation och dragning av ny el till vinden, vägginstallation av element, installation av 10st dimbara spotlights i taket (infällda) och flertalet nya eluttag och diverse fast belysning ute i kattvindar. Kenneth drog även upp och kopplade in fasta nätverksuttag i väggen och drog om viss gammal el för att fungera bättre med det nya utrymmet. Kenneth...

Dennis E
Skrev om KenNor El & Styr

Kontaktade KenNor El & Styr för kontakterna av spisuttag i köket. Dom var väldigt informativa och trevliga, gav fast pris. Kom ut på utsatt tid, trevligt bemötande och gjorde ett bra jobb. Rekommenderar varmt att anlita företaget gällande EL arbeten.