Alla kategorier Elektriker Stockholms län Huddinge KenNor El & Styr
Rekommenderat företag 2016 - KenNor El & Styr

KenNor El & Styr

Terapivägen 14B, 141 56 Huddinge — Visa karta

KenNor El & Styr drivs av mig Kenneth Nordgren. Jag är elektriker inom starkström såväl som styr & regler. Med över 27 års erfarenhet inom värme, ventilation, bergvärme, luft/vatten, kyla m.m. kan jag erbjuda service utöver det vanliga. Jag har arbetat med projekt och service åt bland annat Svenska Bostäder, Huge, HSB, Stockholms Fastighetskontor, Värmdöbostäder, Nynäsbostäder och många andra bostadsrättsföreningar.

För mig är det viktigt att du blir så nöjd som möjligt, därför gör jag alltid mitt bästa för att bygga långsiktiga relationer tillsammans med mina kunder. Varmt välkommen att kontakta mig!

Läs vad 11 kunder tycker om KenNor El & Styr

• Elizabeth  G
    Elizabeth G skrev om KenNor El & Styr
    Are you a foreigner ? establishing a bussiness or living in Stockholm Sweden and needs electrical help? finding a reliable , honest , quality electrician is not as easy as you thought !! . I used 4 different electricians in the past since I lived in this country and what a hell lot of problems I got.none of them are license and they took advantaged of me and what an awful work they did !!! Then I started all over again and finally found the best one..All electrical connections in my flat and in my shops was tottaly renewed to a high standard and very safe than ever. He saw all problems , the work became longer but I am very satisfied ...and to be sure this time my brother who is also an electrician in London came and checked the connections and was impressed of his work .Worth paying a man like this and it all became cheap in the end..Very Highly recommended !!
  • Björn O
    Björn O skrev om KenNor El & Styr
    Kopplade in fel uttag tre ggr och dubbelkollade inte att rätt elinstallation fanns sedan tidigare. Detta skapade väldigt mycket extrajobb, han var dock väldigt tillmötesgående men ingen jag skulle använda igen.
    2016-11-18 KenNor El & Styr svarar Björn O
    Hej Björn. Jag tror att du har förväxlat mig med någon annan installatör då jag drog elen till ditt kök och det vart inga problem vad jag vet och den totala tiden för omdragning för ditt nya kök blev 8 timmar med dragning från elcentral i hall för spis samt ugn plus inköp av material m.m.
    Dragningen av ugn var ca 25 m med kanaldragning genom hall med borrning genom väggar m.m.
    Samt omdragning för spis från Elcentralen.

Med Vänliga Hälsningar
    Kenneth
  • Emelie L
    Emelie L skrev om KenNor El & Styr
    Väldens bästa elektriker!
    Noggrann, bra utfört arbete och supertrevlig
  • Beata M
    Beata M skrev om KenNor El & Styr
    Jag kan bara skriva positiva saker: trevlig, snabb, effektiv, pålitlig, prisvärd och hög kvalité.
  • Caroline R
    Caroline R skrev om KenNor El & Styr
    Bra service och lätta att ha kontakt med. Absolut nöjd med det utförda arbetet.
  • Dora W
    Dora W skrev om KenNor El & Styr
    Det var bra jag är så nöjd med hans arbete
  • Andreas L
    Andreas L skrev om KenNor El & Styr
    Professionell, effektiv och trevlig till ett överkomligt pris!
  • Christer B
    Christer B skrev om KenNor El & Styr
    Bra snabbt korrekt ( inget uppskörtande dolda avgifter etc)vänlig! Allt gick fort rätt och vänligt tillväga. Behåller honom som min electriker. Mycket bra!
  • Bertil B
    Bertil B skrev om KenNor El & Styr
    Kenneth som driver KenNor El & Styr, hade ett mycket trevligt bemötande när jag med väldigt kort varsel behövde en Elektriker i Stockholm. Jag bor i Växjö och har även en lägenhet i Stockholm och behövde hjälp med elektriska installationer.
    Mycket proffsig Elektriker som också hjälpte mig med extra jobb som jag kom på när jag väl var på plats. Jag kan varmt rekommendera Kenneth som jag själv kommer att kontakta igen om eller när det behövs igen.
  • Frederik T
    Frederik T skrev om KenNor El & Styr
    Vi anlitade Kenneth tillsammans med vår granne för att ansvara för all elinstallation under ombyggnaden och inredningen av våra nya vindsrum (sommaren 2015). I arbetet ingick installation och dragning av ny el till vinden, vägginstallation av element, installation av 10st dimbara spotlights i taket (infällda) och flertalet nya eluttag och diverse fast belysning ute i kattvindar. Kenneth drog även upp och kopplade in fasta nätverksuttag i väggen och drog om viss gammal el för att fungera bättre med det nya utrymmet.

Kenneth var alltid på plats i tid och vi uppskattade hans flexibilitet och att han utan krångel samarbetade med våra utländska hantverkare för att synka arbetet med dem på ett smidigt sätt. Det enda vi kanske hade önskat mer var att få vissa rekommendationer (smakråd) av honom, men där hänvisade han mer till "tycke och smak", vilket i och för sig var sant.. men ibland kan det vara skönt att få smakråd av en yrkeskunnig.

Vi skulle absolut anlita Kenneth igen.
  • Dennis E
    Dennis E skrev om KenNor El & Styr
    Kontaktade KenNor El & Styr för kontakterna av spisuttag i köket.
    Dom var väldigt informativa och trevliga, gav fast pris.
    Kom ut på utsatt tid, trevligt bemötande och gjorde ett bra jobb.
    Rekommenderar varmt att anlita företaget gällande EL arbeten.

Terapivägen 14B, 141 56 Huddinge