Krogfront AB

Penelope S Penelope S
Frida H

David S
Skrev om Krogfront AB

Fattar inte vad en del av de som skrivit här tidigare dillar om. Maten är riktigt bra. Klart att de nog finns ännu bättre kök i Stockholm, men det här är bra. En del traditionella ryska rätter men också en del egna tolkningar på ryskt tema. Personalen är riktigt bra och serviceinriktad. Utöver detta tillkommer miljön med sovjetkitshen, de ryska språkkurserna som rullar på toaletterna med bl.a raggrepliker på ryska. Ofta bra klubbar som kan ha oerhört varierande tema. Allt från reggae till hårdrock eller tysk electronica....

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8053 omdömen 4.3 av 8053 omdömen

AMANDA F
Skrev om Krogfront AB

Första gången jag besökte KGB var med jobbet och då var jag glatt överraskad av den goda maten och trevliga personalen. Några veckor senare gick jag dit tillsammans med min far och hans kusin och då var maten inte alls lika bra. Mannen som serverade oss var inte alls hjälpsam och hade dålig koll på mat och dryck.

Jakob D gillar detta
Ami B

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Fredde L
Skrev om Krogfront AB

Toppenställe, med god mat massor med roliga ölsorter. Baltica, rysk öl tillexempel! Hurra! Ofta livespelningar i källaren.

Marcus A
Skrev om Krogfront AB

Fruktansvärt otrevlig personal. Annars coola lokaler och ofta bra musik.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4103 omdömen 4.0 av 4103 omdömen

Jessica I Jessica I
Samuel L
Skrev om Krogfront AB

Roligt ställe när det är spelning men vad du än gör beställ inte mat eller kom hit för att äta, detta kan vara det i särklass sämsta köket i Stockholm just nu. Vill man köra rysk misär och ångest som tema borde man prissätta därefter också. Personalen är inte direkt otrevlig men har verkligen ingen lust att vara där och bemöter gästerna som oönskade.

Martina A
Skrev om Krogfront AB

God mat, bästa personalen. Kom som du är och ha grymt kul!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Per L
Skrev om Krogfront AB

Trångt men skönt ställe när det är livespelningar. Bra personal!