Koh Phangan

Koh Phangan Thai Restaurant in Stockholm

40 omdömen om Koh Phangan

K
Skrev om Koh Phangan

Helt ok mat, man får ganska mycket. Mysig inredning

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Svante D
Skrev om Koh Phangan

Medioker thaimat men spännande inredning.

Wladimir M
Skrev om Koh Phangan

Personalen är jätte trevliga, fick väntar lite trots att jag hade bokat bord senast men inget att klaga på, maten är grymt god och miljön är fantastik. Super trevligt restaurang kan varmt rekommenderas

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4122 omdömen 4.0 av 4122 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Patrik R
Skrev om Koh Phangan

Riktigt bra thaimat, jag gillar konceptet även om det kan vara trångt och långa väntetider på att få bord vissa kvällar.

Carro
Skrev om Koh Phangan

Min absoluta favoritrestaurang! Riktigt god och fräsch mat, alltid trevlig personal och inredningen är supermysig!

Jakob D gillar detta
Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8056 omdömen 4.3 av 8056 omdömen

Karolina M
Skrev om Koh Phangan

Min favoritrestaurang i hela Stockholm! Mysig, grym och mycket mat, goda drinkar, trevlig personal och de långa väntetiderna får mig faktiskt att längta mer tills jag äntligen får äta deras mumsiga mat!

Pavas M
Skrev om Koh Phangan

En upplevelse att äta här. Grym inredning! Dock vääääldigt långa väntetider om man inte bokat bord. Väntetiden var 40min när man kom dit men fick vänta 1h30min innan vi fick bord. Sedan tog det ytterligare 30-40min att få maten. Maten var urgod! Men inte 5a bra.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Sami V
Skrev om Koh Phangan

Riktigt bra mat i en annorlunda miljö. Ofta fullsatt

Jonny E
Skrev om Koh Phangan

love it, riktigt nice inrett och god mat :)

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Mats I
Skrev om Koh Phangan

God mat. Bra service. Kitschig och rolig inredning :-)

Katarina
Skrev om Koh Phangan

Kreativ inredning som bidrar till en rolig upplevelse! Koh Phangan god och smakrik mat som är prisvärd. Rekommenderas varmt! Enda som drar ner betyget var att en av de många servitörerna inte nådde upp till bästa möjliga service.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
Johanna W
Skrev om Koh Phangan

God mat och goda drinkar, trevlig stämning; opretentiöst men ändå snyggt, med en kreativ och unik miljö; en riktigt bra restaurang!

Adam L
Skrev om Koh Phangan

Mysigt ställe och god mat. Har varit där ett flertal gånger. Rekommenderas!

Martha J
Skrev om Koh Phangan

häftigt ställe, men efter att ha stått i kö länge för att få ett bord hade vi högre förväntningar på maten. lite okryddat och smaklöst var det.

Magnus B
Skrev om Koh Phangan

Det mest miljösmarta sättet att ta sig till Thailand. Trots lokal i källare andas stället inbäddad siam-stämning; små broar, karpar i en damm och strömavbrott lite då och då. Ibland hörs ett förinspelat ljud av fallande mjukt thailändskt regn. Låter det artificiellt? kanske, men man köper det; man låter sig helt enkelt sugas in i en geografisk tidskapsel och landar där borta där sanden är varm och vinden ljum.

Mary
Skrev om Koh Phangan

Sjukt snygga lokaler, många fina detaljer som bäcken. Personalen är trevlig. Vi behövde heller inte vänta länge på maten. Värt ett besök! Pad thai pak:en är jättegod.

Dennis
Skrev om Koh Phangan

lever upp till förväntningar och har en trevlig inredning ! Mycket god mat och den bästa thairesturangen jag käkat på.

louise w
Skrev om Koh Phangan

härligt ställe, god mat och verkligen en upplevelse. man kan sitta och äta i allt från mellan thailändska tuk-tukar till små mysiga bungalows. Jag rekomenderar verkligen det här stället. Man får en känsla av att man är i Thailand.

Kim K
Skrev om Koh Phangan

Härlig stämning råder på Koh Phangan! Jag har dock inte smakat på den så utsökta mat som bjuds, men ryktet säger att den lever upp till sina förväntningar! Absolut ett ställe att upptäcka på söder!!

Johanna B
Skrev om Koh Phangan

Möjligtvis världen bästa thairestaurang i Sverige! Det vattnas i munnen när jag tänker på maten. Tyvärr går det inte att boka bord och man kan få vänta i timmar innan ett blir ledigt, men går man dit lite tidigare eller senare brukar det inte vara något problem. Mums!

Representant för Koh Phangan gillar detta
Conny E
Skrev om Koh Phangan

kanon ställe mysigt även på övervåningen, maten var super. Lite ny servitör när jag var där som missuppfatta lite grann men var snabbt fixat så bra service.

David F
Skrev om Koh Phangan

En skön oas på söder för oss som längtar tillbaka till Thailand. Maten är i och för sig en miljon gånger bättre här än vad den är i Thailand, vilket är ett plus. Jätteskön stämning och revlig personal. Däremot rekommenderar jag inte deras Bloody Mary. Smakar mest peppar.

Sebastian O
Skrev om Koh Phangan

Alltid värt besöket när jag varit där. Ofta långa väntetider men det är väl förväntat på ett sånt unikt ställe. Maten smakar precis så bra man hoppas och det finns mycket att välja på!

Elin R
Skrev om Koh Phangan

En ovanlig restaurang i hjärtat av söder med underbar mat och härliga dofter serverade i en annorlunda miljö!

Ida V
Skrev om Koh Phangan

Inredningen är väl det som är det bästa med Koh Phangan, då den representerar miljön på riktiga Phangan väldigt bra. Maten är väldigt god om än lite dyr. Alltid väldigt fullbokat så man får se till att ha lite tid om man ska äta här.

Alexandra S
Skrev om Koh Phangan

Väldigt tervlig restaurang med schysst inredning coh mat dom både är fin att titta på och god att äta. Ibland kan man få sitta i kö lite, men var gör det när man kan ta en trevlig drink innan?

Representant för Koh Phangan

Jätte fint , var där på alla hjärtans dag. sjukt bra!!!

Johan E
Skrev om Koh Phangan

Det som är mest slående här är inredning som ger en riktigt tropisk känsla och en väldigt behaglig upplevelse. Maten är som bra thai mat, varken mer eller mindre, men i kombination med atmosfären så är det oslagbart kommande asiatiska restauranger.

Fredrik E
Skrev om Koh Phangan

Jag har varit här flera gånger med flera månaders mellanrum och upplevelsen och maten håller konsekvent hög kvalitet. Gillar man thai så ska man testa Koh Phangan.

Matilda H
Skrev om Koh Phangan

Jag var där med min sambo och åt förra veckan och jag är riktigt nöjd! Jag hade hört om sur personal och långa väntetider men personalen var jättetrevlig och trots att väntetiden var lång var det hur mysigt som helst att sitta i baren och ta en öl innan. Inredningen är underbar och unik det känns som att man sitter utomhus i ett varmt land (och jag har aldrig ens varit i Thailand). Även maten var jättebra! Jag rekommenderar ett besök, men gå dit en dag när du inte har bråttom, det är inte ett ställe man stressar på.

Jay E
Skrev om Koh Phangan

Koh Phangan håller stilen som vanligt. Av någon anledning är hovmästarinnorna alltid stressade oavsett hur mycket de har att göra, men det glöms lätt då bord snabbt ordnas fram.Min vän som var på krogen för första gången, blev glatt överraskad över inredning,servering och kvaliten på maten. Vi blev väl omhändertagna av servisen som hela tiden såg till att vi hade det bra. Allt från bjudsalladen som hade en väl avvägd fisksåsdressing, till varmrätterna som smakade precis som i Thailand, fick väl godkänt. Vi blev mycket nöjda...

Christoffer d
Skrev om Koh Phangan

mysigt, romantiskt, och bra mat. Lunchen inte lika bra...

Elina E
Skrev om Koh Phangan

Gud vilken upplevelse det var att gå hit. Det här är en liten oas på söder som jag aldrig hade hört talas om innan jag kom dit. Mysig atmosfär, och känslan infinner sig att man faktiskt är i Thailand. maten är kanon och lagas bara av riktiga thaikockar. Mums, hit åker jag snart igen! Toppbetyg!

Annika T
Skrev om Koh Phangan

Ja, det finns inte mycket att säga om Koh Phangan... Bästa thai maten, trevlig service.. Att komma till Skånegatan och gå in till restaurangen en UPPLEVELSE!!

Carin Y
Skrev om Koh Phangan

Ord kan inte beskriva denna fantastiska restaurang. Inredningen, maten, baren osv... Man får däremot boka bord i god tid, då det alltid är fullt. Inget stockholmsbesök utan ett Koh Pangan-besök för min del. Bästa thaimaten i det här lilla landet i alla fall...

Carina S
Skrev om Koh Phangan

Har inte tröttnat på Koh Phangan än och tror inte jag kommer göra det heller. Tycker att denna atmosfär är hur skön som helst. Gillar både bardelen och restaurangen och de är verkligen ett genomarbetat koncept. I restaurangen kan man nästan för en stund inbilla sig att man är utomlands med den exotiska interiören och ljuden av åska och regn som kommer. Maten är supergod och personalen är avslappnad.

Peter L
Skrev om Koh Phangan

Vad kan man säga? Riktigt bra. Fantastisk mat, suverän service. Och tvärtom mot vad Leon P säger så kan man boka bord. Förvisso bara fyra stycken med tre sittningar vardera, så man får vara ute i god tid.

Leon
Skrev om Koh Phangan

Närmare Thailand kommer man inte om man inte åker till Thailand! Det är något speciellt med att sitta i en Tuk-tuk och äta en hypnotiskt stark mangosallad mitt på Södermalm. Koh Phangan är ett ställe man skulle besöka oftare om det inte vore så svårt att få bord där. Restaurangen vägrar fortfarande ta emot bordsbeställningar, och väntetiden om man inte kommer innan kl 18 är oacceptabelt lång. Trots det är detta ett av stans bästa thaiställen.

Emma K
Skrev om Koh Phangan

Är ett stor fan av koncept! Speciellt när det är bra, och Koh Phangan är bra! Äkta bambu, spännande sitplatser som de byggt i, runt och bland allt från gamla 50tals bilar, små hyddor, en innomhusbäck med riktiga fiskar och givetivs de autentiska syrs-ljuden som blivit lite av Koh Phangans kännetecken. Det är alltid fullt och det är bra att boka i förväg, men jag har alltid kunnat få plats i rimilig tid ändå när jag gått dit på måfå. Man får en mysig plats i baren tills det är ledigt. :)

Elina E gillar detta
Madelene R
Skrev om Koh Phangan

Riktigt, riktigt god thaimat! Bland det godaste jag har ätit tror jag. Deras inredning är ju inte heller helt fel! :) Känns som att sitta och äta i en regnskog när det börjar blixtra och dundra där inne! Superhäftigt! Har man inte varit där måste man gå dit!

Annika T gillar detta