Koh Phangan

Koh Phangan Thai Restaurant in Stockholm
Sveavägen 41, 11134, STOCKHOLM
Två Grabbar och Kök
Ellika S:
Mina varmaste tack och rekommendationer går till Två Grabbar och Kök efter fantastiskt ordnande av min disputationsfest den 28 oktober! Jag ...

Restauranger nära Koh Phangan:

Nytorget 6, STOCKHOLM
Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och... Läs mer ›
Marja S:
Mycket trevlig personal och mycket god mat. Vi kan verkligen rekommendera er restaurant.

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Rickard K:
Mycket tydlig och lättåtkomlig utbildning. Enkelt att logga in och starta pluggandet via hemsidan när tillfälle gavs. Det formella Provet kl...

Stora Nygatan 43, Stockholm
Medeltida julbord med levande musik Ett riktigt traditionellt julbord på annorl... Läs mer ›
Linda H:
En annorlunda men god matupplevelse i supermysig miljö. Musiken, miljön och personalens medeltidsklädsel gör att man skruvar tillbaka kloc...

Tavastgatan 22, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig persona... Läs mer ›
Sofia M:
Jättegod mat, bra service och härlig lokal

Läs vad 38 kunder tycker om Koh Phangan

• Wladimir N
    Wladimir N skrev om Koh Phangan
    Personalen är jätte trevliga, fick väntar lite trots att jag hade bokat bord senast men inget att klaga på, maten är grymt god och miljön är fantastik. Super trevligt restaurang kan varmt rekommenderas
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Koh Phangan
    Riktigt bra thaimat, jag gillar konceptet även om det kan vara trångt och långa väntetider på att få bord vissa kvällar.
  • Carro
    Carro skrev om Koh Phangan
    Min absoluta favoritrestaurang! Riktigt god och fräsch mat, alltid trevlig personal och inredningen är supermysig!
    Jakob J gillar detta
  • Karolina M
    Karolina M skrev om Koh Phangan
    Min favoritrestaurang i hela Stockholm! Mysig, grym och mycket mat, goda drinkar, trevlig personal och de långa väntetiderna får mig faktiskt att längta mer tills jag äntligen får äta deras mumsiga mat!
  • Pavas M
    Pavas M skrev om Koh Phangan
    En upplevelse att äta här. Grym inredning!
    Dock vääääldigt långa väntetider om man inte bokat bord. Väntetiden var 40min när man kom dit men fick vänta 1h30min innan vi fick bord. Sedan tog det ytterligare 30-40min att få maten. Maten var urgod! Men inte 5a bra.
  • Sami V
    Sami V skrev om Koh Phangan
    Riktigt bra mat i en annorlunda miljö. Ofta fullsatt
  • Jonny E
    Jonny E skrev om Koh Phangan
    love it, riktigt nice inrett och god mat :)
  • Mats I
    Mats I skrev om Koh Phangan
    God mat. Bra service. Kitschig och rolig inredning :-)
  • Katarina
    Katarina skrev om Koh Phangan
    Kreativ inredning som bidrar till en rolig upplevelse! Koh Phangan god och smakrik mat som är prisvärd. Rekommenderas varmt! Enda som drar ner betyget var att en av de många servitörerna inte nådde upp till bästa möjliga service.
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Koh Phangan
    God mat och goda drinkar, trevlig stämning; opretentiöst men ändå snyggt, med en kreativ och unik miljö; en riktigt bra restaurang!
  • Adam L
    Adam L skrev om Koh Phangan
    Mysigt ställe och god mat. Har varit där ett flertal gånger. Rekommenderas!
  • Martha J
    Martha J skrev om Koh Phangan
    häftigt ställe, men efter att ha stått i kö länge för att få ett bord hade vi högre förväntningar på maten. lite okryddat och smaklöst var det.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Koh Phangan
    Det mest miljösmarta sättet att ta sig till Thailand. Trots lokal i källare andas stället inbäddad siam-stämning; små broar, karpar i en damm och strömavbrott lite då och då. Ibland hörs ett förinspelat ljud av fallande mjukt thailändskt regn. Låter det artificiellt? kanske, men man köper det; man låter sig helt enkelt sugas in i en geografisk tidskapsel och landar där borta där sanden är varm och vinden ljum.
  • Mary
    Mary skrev om Koh Phangan
    Sjukt snygga lokaler, många fina detaljer som bäcken. Personalen är trevlig. Vi behövde heller inte vänta länge på maten. Värt ett besök! Pad thai pak:en är jättegod.
  • Dennis
    Dennis skrev om Koh Phangan
    lever upp till förväntningar och har en trevlig inredning ! Mycket god mat och den bästa thairesturangen jag käkat på.
  • louise w
    louise w skrev om Koh Phangan
    härligt ställe, god mat och verkligen en upplevelse. man kan sitta och äta i allt från mellan thailändska tuk-tukar till små mysiga bungalows.
    Jag rekomenderar verkligen det här stället. Man får en känsla av att man är i Thailand.
  • Kim K
    Kim K skrev om Koh Phangan
    Härlig stämning råder på Koh Phangan! Jag har dock inte smakat på den så utsökta mat som bjuds, men ryktet säger att den lever upp till sina förväntningar! Absolut ett ställe att upptäcka på söder!!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Koh Phangan
    Möjligtvis världen bästa thairestaurang i Sverige! Det vattnas i munnen när jag tänker på maten. Tyvärr går det inte att boka bord och man kan få vänta i timmar innan ett blir ledigt, men går man dit lite tidigare eller senare brukar det inte vara något problem. Mums!
    2009-08-17 Representant för Koh Phangan svarar Johanna B
    Hej Johanna,

tack för det du hade att säga om vår verksamhet :-) Jag tänkte bara berätta att vi sedan lite mer än ett år sedan bokar 40 procent av borden. Det är bara att ringa in på 08 642 50 40 på vardagar mellan 10:00 och 16:00

Varmt välkomna!
    Representant för Koh Phangan gillar detta
  • Conny E
    Conny E skrev om Koh Phangan
    kanon ställe mysigt även på övervåningen, maten var super.
    Lite ny servitör när jag var där som missuppfatta lite grann men var snabbt fixat så bra service.
  • David F
    David F skrev om Koh Phangan
    En skön oas på söder för oss som längtar tillbaka till Thailand. Maten är i och för sig en miljon gånger bättre här än vad den är i Thailand, vilket är ett plus. Jätteskön stämning och revlig personal. Däremot rekommenderar jag inte deras Bloody Mary. Smakar mest peppar.
  • Sebastian O
    Sebastian O skrev om Koh Phangan
    Alltid värt besöket när jag varit där. Ofta långa väntetider men det är väl förväntat på ett sånt unikt ställe. Maten smakar precis så bra man hoppas och det finns mycket att välja på!
  • Elin R
    Elin R skrev om Koh Phangan
    En ovanlig restaurang i hjärtat av söder med underbar mat och härliga dofter serverade i en annorlunda miljö!
  • Ida V
    Ida V skrev om Koh Phangan
    Inredningen är väl det som är det bästa med Koh Phangan, då den representerar miljön på riktiga Phangan väldigt bra. Maten är väldigt god om än lite dyr. Alltid väldigt fullbokat så man får se till att ha lite tid om man ska äta här.
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Koh Phangan
    Väldigt tervlig restaurang med schysst inredning coh mat dom både är fin att titta på och god att äta. Ibland kan man få sitta i kö lite, men var gör det när man kan ta en trevlig drink innan?
  • Representant för Koh Phangan
    Representant för Koh Phangan skrev om Koh Phangan
    Jätte fint , var där på alla hjärtans dag. sjukt bra!!!
  • Johan E
    Johan E skrev om Koh Phangan
    Det som är mest slående här är inredning som ger en riktigt tropisk känsla och en väldigt behaglig upplevelse. Maten är som bra thai mat, varken mer eller mindre, men i kombination med atmosfären så är det oslagbart kommande asiatiska restauranger.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Koh Phangan
    Jag har varit här flera gånger med flera månaders mellanrum och upplevelsen och maten håller konsekvent hög kvalitet. Gillar man thai så ska man testa Koh Phangan.
  • Matilda H
    Matilda H skrev om Koh Phangan
    Jag var där med min sambo och åt förra veckan och jag är riktigt nöjd! Jag hade hört om sur personal och långa väntetider men personalen var jättetrevlig och trots att väntetiden var lång var det hur mysigt som helst att sitta i baren och ta en öl innan. Inredningen är underbar och unik det känns som att man sitter utomhus i ett varmt land (och jag har aldrig ens varit i Thailand). Även maten var jättebra! Jag rekommenderar ett besök, men gå dit en dag när du inte har bråttom, det är inte ett ställe man stressar på.
  • Jay E
    Jay E skrev om Koh Phangan
    Koh Phangan håller stilen som vanligt. Av någon anledning är hovmästarinnorna alltid stressade oavsett hur mycket de har att göra, men det glöms lätt då bord snabbt ordnas fram.Min vän som var på krogen för första gången, blev glatt överraskad över inredning,servering och kvaliten på maten. Vi blev väl omhändertagna av servisen som hela tiden såg till att vi hade det bra. Allt från bjudsalladen som hade en väl avvägd fisksåsdressing, till varmrätterna som smakade precis som i Thailand, fick väl godkänt. Vi blev mycket nöjda och för kamraten var besöket på Koh Phangan en perfekt "förrätt" inför vår kommande resa ner till den riktiga versionen.Hit tar man gärna sina middagsdejter. Det blir mer än gärna återbesök både i landet och på Skånegatan...
  • Christoffer d
    Christoffer d skrev om Koh Phangan
    mysigt, romantiskt, och bra mat.
    Lunchen inte lika bra...
  • Elina E
    Elina E skrev om Koh Phangan
    Gud vilken upplevelse det var att gå hit. Det här är en liten oas på söder som jag aldrig hade hört talas om innan jag kom dit. Mysig atmosfär, och känslan infinner sig att man faktiskt är i Thailand. maten är kanon och lagas bara av riktiga thaikockar. Mums, hit åker jag snart igen! Toppbetyg!
  • Annika T
    Annika T skrev om Koh Phangan
    Ja, det finns inte mycket att säga om Koh Phangan...
    Bästa thai maten, trevlig service..
    Att komma till Skånegatan och gå in till restaurangen en UPPLEVELSE!!
  • Carin Y
    Carin Y skrev om Koh Phangan
    Ord kan inte beskriva denna fantastiska restaurang. Inredningen, maten, baren osv... Man får däremot boka bord i god tid, då det alltid är fullt. Inget stockholmsbesök utan ett Koh Pangan-besök för min del. Bästa thaimaten i det här lilla landet i alla fall...
  • Carina S
    Carina S skrev om Koh Phangan
    Har inte tröttnat på Koh Phangan än och tror inte jag kommer göra det heller. Tycker att denna atmosfär är hur skön som helst. Gillar både bardelen och restaurangen och de är verkligen ett genomarbetat koncept. I restaurangen kan man nästan för en stund inbilla sig att man är utomlands med den exotiska interiören och ljuden av åska och regn som kommer. Maten är supergod och personalen är avslappnad.
  • Peter L
    Peter L skrev om Koh Phangan
    Vad kan man säga? Riktigt bra. Fantastisk mat, suverän service. Och tvärtom mot vad Leon P säger så kan man boka bord. Förvisso bara fyra stycken med tre sittningar vardera, så man får vara ute i god tid.
  • Leon
    Leon skrev om Koh Phangan
    Närmare Thailand kommer man inte om man inte åker till Thailand! Det är något speciellt med att sitta i en Tuk-tuk och äta en hypnotiskt stark mangosallad mitt på Södermalm. Koh Phangan är ett ställe man skulle besöka oftare om det inte vore så svårt att få bord där. Restaurangen vägrar fortfarande ta emot bordsbeställningar, och väntetiden om man inte kommer innan kl 18 är oacceptabelt lång. Trots det är detta ett av stans bästa thaiställen.
  • Emma K
    Emma K skrev om Koh Phangan
    Är ett stor fan av koncept! Speciellt när det är bra, och Koh Phangan är bra! Äkta bambu, spännande sitplatser som de byggt i, runt och bland allt från gamla 50tals bilar, små hyddor, en innomhusbäck med riktiga fiskar och givetivs de autentiska syrs-ljuden som blivit lite av Koh Phangans kännetecken.
    Det är alltid fullt och det är bra att boka i förväg, men jag har alltid kunnat få plats i rimilig tid ändå när jag gått dit på måfå. Man får en mysig plats i baren tills det är ledigt. :)
    Elina E gillar detta
  • -
    - skrev om Koh Phangan
    Riktigt, riktigt god thaimat! Bland det godaste jag har ätit tror jag. Deras inredning är ju inte heller helt fel! :) Känns som att sitta och äta i en regnskog när det börjar blixtra och dundra där inne! Superhäftigt! Har man inte varit där måste man gå dit!
    Annika T gillar detta

Skånegatan 57, 116 37 Stockholm