Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Kommendoran AB

Kommendörsgatan 7, 114 48 Stockholm — Visa karta

Österlånggatan 17, 11131, Stockholm
Österlånggatan 17
Rolf Å:
Tillmötesgående och trevlig personal. Ger snabb service! Har dessvärre blivit besviken på maten. Matsedeln är för torftig.

Restauranger nära Kommendoran AB:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Madeleine F:
Fantastisk restaurant! Jättegod mat och trevlig stämning. Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående.

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Marianne P:
Mycket trevlig servitör som förstod våra skämt. Mysig atmosfär Vi åt entrecote som bara smälte i munnen. Mycket gott

Regeringsgatan 70, Stockholm
Karin H:
Trevlig personal och överlag god mat och dryck. Åt mey med smårätter. Allt var väldigt gott utom falaffeln som var ganska tråkig. Hade det i...

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Mia L:
En jättebra lunchrestaurang, alltid god mat, fräsch salladsbuffé och trevlig personal.

Läs vad 2 kunder tycker om Kommendoran AB

• Daniel A
    Daniel A skrev om Kommendoran AB
    Överreklamerad restaurang. Gjorde misstaget att gå dit i vintras. Är väl bekant med det franska köket och att denna klassificieras som fransk bistro är för mig ofattbart!
    När jag var där med min mamma och fru blev vi satta vid ett runt bord vid fönstret. Min mamma valde att lägga sin handväska vid fönstret, bredvid en stor krukväxt. Vi beställde mat och min mamma fick in sin "steak frites", vilket var allt annat än bra, seg och tråkig. Trots att min mamma klagade fick hon ingen ny mat. Vi andra kommer inte ens ihåg vad vi fick, men gott var det inte.
    Under hela tiden blev vi serverade av en otroligt okunnig servitris som envisades att smeka min mammas axel.
    När vi sedan skulle betala såg vi att de inte hade dragit av något alls på notan trots att vi klagat så mycket. Notan kom dessutom in på ett oputsat silverfat.
    Droppen som fick bägaren att rinna över var när mamma skulle ta sin handväska i skinn. Blomman hade läckt så mycket vatten, uppenbarligen hade den blivit övervattnad på eftermiddagen, att mammas svarta skinnhandväska blivit missfärgad. När vi visade väskan och hur blött det var runt den stora krukväxten för servitrisen sa hon att vi skulle återkomma med ett "reparationskvitto".
    När mamma gick tillbaka dagen därpå sa bartendern åt henne med mycket otrevlig ton att hon fick skylla sig själv.
    Vill man äta god fransk mat kan man hitta betydligt bättre restauranger, inte så svårt med tanke på denna restaurangs låga standard.
  • Johan R
    Johan R skrev om Kommendoran AB
    Härlig fransk bistro med så där lagom avslappnad miljö. Pricy men värt priset.

Kommendörsgatan 7, 114 48 Stockholm