Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Kommendoran AB

Kommendörsgatan 7, 114 48 Stockholm — Visa karta

Stora Nygatan 41-43, 11127, Stockholm
Sjätte Tunnan
Jenny S:
Det var den godaste maten jag ätit på länge!!

Restauranger nära Kommendoran AB:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Ingrid L:
Hade beställt bord kl 13 fick vänta lite för länge innan ngn kom. Det var i lunch rusningen så jag har en viss förståelse. I övrigt mycket n...

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Louise V:
Otroligt bra service, fantastiska drinkar, bra mat och hjälpsam och trevlig personal!

Regeringsgatan 70, Stockholm
Olof Fredrik B:
Vi hade en mycket bra kväll på Tabbouli. Trevligt bemötande och bra service. Maten är ju fantastisk, men det visste vi sedan tidigare. :-)

Kungsgatan 29, STOCKHOLM
Välkommen till Golden Hits! Var beredd på en helkväll med restaurang, karaoke, n... Läs mer ›
Eva J:
Allt var helt ok! Trevlig o tillmötesgående personal. MEN ni bör verkligen fixa till erat kassasystem, så att det i fortsättning går smidiga...

Läs vad 2 kunder tycker om Kommendoran AB

• Daniel A
    Daniel A skrev om Kommendoran AB
    Överreklamerad restaurang. Gjorde misstaget att gå dit i vintras. Är väl bekant med det franska köket och att denna klassificieras som fransk bistro är för mig ofattbart!
    När jag var där med min mamma och fru blev vi satta vid ett runt bord vid fönstret. Min mamma valde att lägga sin handväska vid fönstret, bredvid en stor krukväxt. Vi beställde mat och min mamma fick in sin "steak frites", vilket var allt annat än bra, seg och tråkig. Trots att min mamma klagade fick hon ingen ny mat. Vi andra kommer inte ens ihåg vad vi fick, men gott var det inte.
    Under hela tiden blev vi serverade av en otroligt okunnig servitris som envisades att smeka min mammas axel.
    När vi sedan skulle betala såg vi att de inte hade dragit av något alls på notan trots att vi klagat så mycket. Notan kom dessutom in på ett oputsat silverfat.
    Droppen som fick bägaren att rinna över var när mamma skulle ta sin handväska i skinn. Blomman hade läckt så mycket vatten, uppenbarligen hade den blivit övervattnad på eftermiddagen, att mammas svarta skinnhandväska blivit missfärgad. När vi visade väskan och hur blött det var runt den stora krukväxten för servitrisen sa hon att vi skulle återkomma med ett "reparationskvitto".
    När mamma gick tillbaka dagen därpå sa bartendern åt henne med mycket otrevlig ton att hon fick skylla sig själv.
    Vill man äta god fransk mat kan man hitta betydligt bättre restauranger, inte så svårt med tanke på denna restaurangs låga standard.
  • Johan R
    Johan R skrev om Kommendoran AB
    Härlig fransk bistro med så där lagom avslappnad miljö. Pricy men värt priset.

Kommendörsgatan 7, 114 48 Stockholm