Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Kött- och fiskbaren

Kött- och fiskbaren

Gamla Brogatan 40, 111 20 Stockholm — Visa karta

Köttbaren är en butik och bar med specialinriktning på kött. Här hittar du de råvaror vi själva helst väljer när vi lagar mat, men också en del färdiglagade rätter. Du kan också köpa med dig våra egna rubs och marinader, kokböcker, dressingar, såser och inläggningar.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 5 kunder tycker om Kött- och fiskbaren

• Bengt F
    Bengt F skrev om Kött- och fiskbaren
    Jag gillade verkligen Köttbaren! Deras långkok var super! Det kan jag lätt äta varje vecka! Litet skramligt men opretentiöst och avspänt! Gillar industrial chique stilen! Vintage thats me!
    Tobias B, Jakob J gillar detta
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Kött- och fiskbaren
    Riktigt bra mat och häftig lokal. Dock så är det rätt stimmigt så om man vill gå dit och ha en konversation kan det vara rätt svårt.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Kött- och fiskbaren
    Underbart ställe! Testa alltid långkoket. Går inte att boka bord eller för den delen få ett eget bord men det är skit samma.
  • Peter E
    Peter E skrev om Kött- och fiskbaren
    Supergod burgare på rivet kött, hade det bara varit större portioner så hade det blivit högsta betyg. Skön avslappnad inredning med grovhuggna möbler. Lite väl trångt runt baren på AW som jag varit på en gång. Ett mycket trevligt ställe för sen lunch en lördag, kan rekomenderas
  • Sara S
    Sara S skrev om Kött- och fiskbaren
    Äntligen en riktigt god råbiff på ett klassiskt vis. Supergod råbiff som serveras något annorlunda i en stor glasskål, men perfekt med tillbehör och ett bra pris till en väl tilltagen portion. Dagens långkok av lammnacke var oxå en höjdare. Denna köttbar som har både lunch, butik och en bar är ett schysst ställe att gå till om man vill äta bra kött. Skön service och fri bordsplacering gjorde att det var en avslappnad och skön känsla i lokalen.
    Jakob J, Nikke L gillar detta

Gamla Brogatan 40, 111 20 Stockholm