Alla kategorier Frisör Stockholms län Huddinge Kungens Klippotek

Tangentvägen 2, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Kungens Klippotek

• Åsa B
    Åsa B skrev om Kungens Klippotek
    Finns ofta tid snabbt! Bra på pojkklippningar, snabbt och snyggt! Läs mer
  • John W
    John W skrev om Kungens Klippotek
    Riktiga skojare, gå ej dit om ni inte vill få blekmedel på era plagg och få det betraktat som att inget har hänt.

Den frisörska som jobbar säger nonchalant de inte ersätter för förstörda plagg men att man kan få ett par 100:ingar. WTF!!??

Misstag kan även den bäste göra och det har jag full förståelse för, men jag förstår inte varför man som detta företag inte kan stå för dem och tillämpa goodwill.
    Inte alls acceptabelt!

Att erkänna sitt misstag och göra rätt för sig ingår tydligen inte i deras riktlinjer, vilket annars hade skett om man hade valt en seriös frisörsalong av rang.

För övrigt skiter jag fullständigt i vad plagget kostade, jag är inte fattig och kan köpa nytt, utan det är deras principer och synsätt som gör mig förbannad!!! Läs mer
  • Nicole B skrev om Kungens Klippotek
    Var där dagen innan midsommar. Var superblont och ville bli naturligt blond med ljusa slingor. Visade på deras färgkartan vilken färg jag ville ha och visade en bild på mobilen. Frisören vald en mörk färg, jag sa att den färgen var hemsk men hon sa att man måste ha i den fägen!! Ok tänkte jag och litade på henne eftersom hon fått se både bild och jag pekat ut en annan färg. Hon sa att vi måst blanda i denna så det blir skillnad. Så hur blev resultatet då? Jo självklart den färgen jag sagt att den var HEMSK och exakt så den såg ut på färgkartan som hon sa att det INTE skulle bli. Hon sa vid ursköljningen " vad bra det blev" och sedan i följd av "det blev lite randigt" "det bleks i solen" Mitt hår var nu blont med mörk röd/bruna slingor. Hemskt!! VRAFÖR, varför varför tog du den färgen när jag verkligen sa att jag inte ville ha den, och visade vilken jag ville ha. Och varför gjorde du så breda slingor framtill, håret såg hemskt ut. Blont med mörka mörka slingor, vem har det??? Grymt besviken, tjejen var så trevlig och allt, och jag som trodde du lyssnade!! Jag fick dagen efter dvs torsdagen innan midsommar gå till en annan frisör, betala lika mycket för att ta bort de mörka slingorna. Onödigt, när ni bara kunde lyssnat och tagit den färgen jag bad om, riktigt onödigt!!

Mitt råd till frisörer, lyssna på era kunder!!! Läs mer

Odengatan 23, 11424, STOCKHOLM