La Cucaracha

Bondegatan 2, 116 23 Stockholm — Visa karta

Tavastgatan 22, 11824, STOCKHOLM
Anneli L:
God mat och mkt trevlig personal. Alla i personalen hjälptes åt och var uppmärksamma. Mysig lokal

Restauranger nära La Cucaracha:

Nytorget 6, STOCKHOLM
Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och... Läs mer ›
Göran H:
Bra bemötande, trevlig personal. Maten bra, men inte världsklass.

Timmermansgatan 35, STOCKHOLM
Timmermans 1857 serverar minnesvärd mat gjord med omsorg på färska, lokala råvar... Läs mer ›
Elias M:
God mat och trevlig personal trots bestyret då vi har tre barn på 1, 2 och 4 år.

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Rickard K:
Mycket tydlig och lättåtkomlig utbildning. Enkelt att logga in och starta pluggandet via hemsidan när tillfälle gavs. Det formella Provet kl...

Tavastgatan 22, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig persona... Läs mer ›
Anneli L:

Läs vad 5 kunder tycker om La Cucaracha

• maarit a
    maarit a skrev om La Cucaracha
    Absolut inte att rekommendera. Vi fick kall mat och vänta jättelänge på drycken och maten.
    En i sällskapet fick dessutom räkskal i halsen i kycklingrätten som skulle vara fri från skaldjur.
    Efter mycket diskussioner med servitören och ett antal servitriser så bjöd de på efterrätt eller kaffe till maten.
    På dessa fick vi vänta mellan 20-40 minuter (kom inte samtidigt) och vi fick inte ens äta upp innan de kastade ut oss från vårt bord för de villa ha bordet till ett annat sällskap.
    ALDRIG MER.
  • Robin D
    Robin D skrev om La Cucaracha
    Har precis öppnat för lunch igen. Jag åt Paella och petter åt tapastallrik. Helt grym kvalitet på maten, pröva direkt!
  • Hanna G
    Hanna G skrev om La Cucaracha
    Jag och tre vänner hade bokat bord och såg fram emot en trevlig kväll, jag har ätit där förut och då varit nöjd. Vi får vårt bord och menyer ca 10 minuter efter vi kom dit. När vi väntat i 30 min och inte ens fått något att dricka går jag och säger till servitrisen att vi har väntat länge, hon meddelar då att hon kommer "alldeles strax". Efter 40 minuter tar hon emot matbeställningar av bordet bredvid oss, som satt sig ungefär 10 min efter oss (och som fått dricka direkt). När vi väntat i 50 minuter bestämmer vi oss för att gå, så jag meddelar servitrisen det och hon svarar bara "okej" och sätter direkt 4 nya gäster vid vårt bord. Jag klagar för restaurangchefen som mest kommer med massa ursäkter om att de har en ny servitris och mycket gäster men som tillslut försöker gottgöra oss med gratis sangria. Vi är så pass hungriga att vi går med på det och äter. Tyvärr kommer jag ALDRIG att gå till La Cucaracha igen. Kan vara den sämsta och drygaste servitrisen jag har stött på någonsin.
  • Maja L
    Maja L skrev om La Cucaracha
    Trevlig personal som gärna gör lite extra för att man ska trivas!

Riktigt goda tapas. För sällskap på 6 eller 8 personer kan man ta in tapas tillsammans, som alla kan äta av. Personalen fyller på tills man är mätt. Och jag lovar, man blir mätt. Proppmätt.

Livlig och skön stämning! Ett stort minus dock för att man som matgäst får betala garderob för att hänga undan sina ytterkläder.
    Nikke L gillar detta
  • Linn E
    Linn E skrev om La Cucaracha
    Livlig tapasrestaurang på Bondegatan med mycket atmosfär! Goda, rätt stora tapas. För oss räckte det med tre var. Bra service. Perfekt ställe att gå ut ett större gäng på, kanske innan en utgång. Obs, boka bord!

Bondegatan 2, 116 23 Stockholm