La Cucaracha

6 omdömen om La Cucaracha

Visar 6 omdömen med 3.2 i snittbetyg
Lisa birgitta B
Skrev om La Cucaracha

Tapasen var generellt helt ok, flera rätter var goda. Fish tacosen en favorit. Dock små portioner (främst potatisen) Dock får man vara beredd på att vänta lääääänge på att få beställa. För vår del 30 min. Maten kom in en timme efter vår sittning startade. Ingen personal som kom och tog dryckesbeställningen inom den första halvtimmen heller. Två rätter fick vi fel och en saknades. Det man är van vid är personal som litar på det man säger och fixar rätt snabbt. Men den här personalen var ovanligt krånglig och skulle gå...

Reco tipsar!
Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8126 omdömen 4.3 av 8126 omdömen
BadgeTenYears

Mysigt frukostställe, väldigt härlig meny och trevlig personal!

maarit a
Skrev om La Cucaracha

Absolut inte att rekommendera. Vi fick kall mat och vänta jättelänge på drycken och maten. En i sällskapet fick dessutom räkskal i halsen i kycklingrätten som skulle vara fri från skaldjur. Efter mycket diskussioner med servitören och ett antal servitriser så bjöd de på efterrätt eller kaffe till maten. På dessa fick vi vänta mellan 20-40 minuter (kom inte samtidigt) och vi fick inte ens äta upp innan de kastade ut oss från vårt bord för de villa ha bordet till ett annat sällskap. ALDRIG MER.

Robin D
Skrev om La Cucaracha

Har precis öppnat för lunch igen. Jag åt Paella och petter åt tapastallrik. Helt grym kvalitet på maten, pröva direkt!

Reco tipsar!
Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Jättetrevligt och mysigt! Bra service och god mat! Väldigt trevligt att man får ta med sig hunden in!

Caroline C Caroline C
Läs mer omdömen
Hanna G
Skrev om La Cucaracha

Jag och tre vänner hade bokat bord och såg fram emot en trevlig kväll, jag har ätit där förut och då varit nöjd. Vi får vårt bord och menyer ca 10 minuter efter vi kom dit. När vi väntat i 30 min och inte ens fått något att dricka går jag och säger till servitrisen att vi har väntat länge, hon meddelar då att hon kommer "alldeles strax". Efter 40 minuter tar hon emot matbeställningar av bordet bredvid oss, som satt sig ungefär 10 min efter oss (och som fått dricka direkt). När vi väntat i 50 minuter bestämmer vi oss för...

Maja L
Skrev om La Cucaracha

Trevlig personal som gärna gör lite extra för att man ska trivas! Riktigt goda tapas. För sällskap på 6 eller 8 personer kan man ta in tapas tillsammans, som alla kan äta av. Personalen fyller på tills man är mätt. Och jag lovar, man blir mätt. Proppmätt. Livlig och skön stämning! Ett stort minus dock för att man som matgäst får betala garderob för att hänga undan sina ytterkläder.

Nikke L gillar detta
Sponsor
Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7977 omdömen 4.3 av 7977 omdömen
Badge2021

Vacker miljö ute men vi satt inne för klockan var efter 20. Inne var det väldigt steril design. Vinglas togs bort och kom tillbaka. Vi uppl

Carolina W Carolina W
Läs mer omdömen
Linn E
Skrev om La Cucaracha

Livlig tapasrestaurang på Bondegatan med mycket atmosfär! Goda, rätt stora tapas. För oss räckte det med tre var. Bra service. Perfekt ställe att gå ut ett större gäng på, kanske innan en utgång. Obs, boka bord!

Filtrera omdömen