Café Garcon

1.0

4 omdömen om Café Garcon

Paula H
Skrev om Café Garcon

Otrevlig och dryg personal. Tänker inte ens prata om hur otroligt dyr en liten smörgås och kaffe som bestod av 90% skum och 10% kaffe, Går aldrig dit igen!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Cilla H
Skrev om Café Garcon

Eftersom man inte kan ge minus eller ens noll skriver jag här att ni bör UNDVIKA besöka detta ställe överhuvudtaget. Personalen är ett skämt och borde inte ha ett serviceyrke. Priserna för 3 dagars torrt bröd är skrattretande.

Daniiela F
Skrev om Café Garcon

Hemsk personal! Skulle ta med mig lite fika och villa ha vatten, men inte mineral, vilket de inte hade. Jag frågade då om det gick att köpa kranvatten, som hon sa att hon inte har. Vem har inte kranvatten? Jag kunde ju SE den! Grymt otrevlig och suckade bara åt mig och lät mig vänta medan hon rätade till bullarna i disken (ingen kö bakom mig). Kändes som att det var enbart för att jävlas när jag påpekade att hon faktiskt har kranvatten och jag erbjuder ju mig att betala.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Zandra R
Skrev om Café Garcon

Betyg: 1 i brist på minusbetyg. varje gång jag gått dit har jag förbannat mig själv för att vara så dum att ens för en sekund tro att det ska vara bättre än senast. Det är uselt! Dyrt, osmakligt, men framförallt så är personalen helt vidrig. Otrevliga bortom något jag tidigare stött på. De pratar skit på polska om gästerna medans man står vid kassan, noll respekt. Hade hag ägt dessa två fik i Globengallerian så hade jag avsatt varenda en i personalen för att rädda stället. Som tur är poppar det upp fler fik i närheten nu så utbudet är större och Garcon kan få gapa tomt. Usch.