Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Lebanon Meza Lounge

Lebanon Meza Lounge

Hamngatan 6, 111 47 Stockholm — Visa karta

Ett land som har anor så långt som till Frenicienna och den första läraren Cadmus har ju självklart ett otroligt rikt kulturarv, en fantastisk historia, kunskap och en mängd spännande traditioner. Libanesisk mat är flertusenåriga traditioner, förfining i råvaror och smakupplevelser, komplett för både öga och gom. Libanesisk mat och dess kökskultur fokuserar också på en annan mycket viktig punkt nämligen gemenskap, man samlas för att äta en mängd olika små smårätter.

MEZA är ett sätt att umgås med familj och vänner hemma eller på resturang. MEZA är njutning, för både kropp och själ, ett komplett och balanserat kök med en klar betoning på grönsaker i alla former och smaker.

Välkommen till oss på Lebanon Meza Lounge!
Kista Galleria, 16491, Kista
Lord al Dente
Kristina N:
Glad trevlig,hjälpsam och uppmärksam personal

Restauranger nära Lebanon Meza Lounge:

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Regeringsgatan 70, Stockholm
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Kerstin G:
Restaurangbesök med trevligt bemötande, snabb och bra service.

Brunnsgränd 4, STOCKHOLM
På Le Rouge står råvarorna lax och entrecote i fokus i kombination med hög servi... Läs mer ›
Johan P:
Vi hade en kanonkväll! Bra service och mycket god mat.

Läs vad 4 kunder tycker om Lebanon Meza Lounge

Hamngatan 6, 111 47 Stockholm