Libaneza

Tulegatan 29, 172 78 Sundbyberg — Visa karta

Vi på Libaneza i Sundbyberg erbjuder en kulinarisk upplevelse av det traditionella libanesiska köket. Vi erbjuder libanesisk mat i form av både kalla och varma meza, huvudrätter, avsmakningsmenyer och desserter. Förutom den goda maten hjälper vi även till med att arrangera dop, fester och bröllop med libanesiskt tema i fokus. Behöver du catering? Vi fixar det också.

Vi tillagar alltid maten med högklassiga och färska råvaror, och all hantering sker såklart både professionellt och kreativt. Välkommen att kontakta oss om du vill ha en riktigt bra middag eller fest!
Mån-Tor: 17:00-22:00
Fre-Sön: 17:00-23:00

Läs vad 4 kunder tycker om Libaneza

• Alexandra L
    Alexandra L skrev om Libaneza
    Hej!

Hade julavslutnings-middag där med hela klassen och det var helt underbart! Man får ungefär små 'tapas' som man småäter från. Jätte gott! Samt finns det baklava. Personalen var så söt så bestämde mig för att lämna en rekommendation.

Så mysig lokal också.
    Rekommenderar starkt om du vill gå på en mysig dejt eller träffa vänner/familjer etc. Mys hela vägen

Kram! Läs mer
    Artin M gillar detta
  • Artin  M
    Artin M skrev om Libaneza
    Jag och min fru besökte restaurangen med flera vänner. Fastän vi var många kunde personalen ta hand om oss alla på bästa sätt med underbar mat och med en fantastisk service.

Tusen tack för att ni gjorde allt så fantastisk.
    Rekommender stark.
    Artin & Nora Läs mer
  • Anders D skrev om Libaneza
    Första gången jag besökte Libaneza , trevlig
    personal bra bemötande.
    Vårt sällskap 13 st. kom i otakt med tiden
    vilket ställde till det för personalen.
    Personalen klarade det bra , maten mycket
    och gott. Läs mer
  • Bassel D skrev om Libaneza
    Very delicious and we have enjoy the place. Läs mer

Tulegatan 29, 172 78 Sundbyberg