Libaneza

Libaneza

Ring 08-29 19 95 www.libaneza.se

Vi på Libaneza i Sundbyberg erbjuder en kulinarisk upplevelse av det traditionella libanesiska köket. Vi erbjuder libanesisk mat i form av både kalla och varma meza, huvudrätter, avsmakningsmenyer och desserter. Förutom den goda maten hjälper vi även till med att arrangera dop, fester och bröllop med libanesiskt tema i fokus....

5 omdömen om Libaneza

MIKAEL T

Så god mat! Välj avsmakningsmeny

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Alexandra L
Skrev om Libaneza

Hej! Hade julavslutnings-middag där med hela klassen och det var helt underbart! Man får ungefär små 'tapas' som man småäter från. Jätte gott! Samt finns det baklava. Personalen var så söt så bestämde mig för att lämna en rekommendation. Så mysig lokal också. Rekommenderar starkt om du vill gå på en mysig dejt eller träffa vänner/familjer etc. Mys hela vägen Kram!

Artin M gillar detta
Artin  M
Skrev om Libaneza

Jag och min fru besökte restaurangen med flera vänner. Fastän vi var många kunde personalen ta hand om oss alla på bästa sätt med underbar mat och med en fantastisk service. Tusen tack för att ni gjorde allt så fantastisk. Rekommender stark. Artin & Nora

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen

Jessica I Jessica I
Anders D
Skrev om Libaneza

Första gången jag besökte Libaneza , trevlig personal bra bemötande. Vårt sällskap 13 st. kom i otakt med tiden vilket ställde till det för personalen. Personalen klarade det bra , maten mycket och gott.

Bassel D
Skrev om Libaneza

Very delicious and we have enjoy the place.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen