Limpidity

Johan Skyttes Väg 311 A, 125 34 Älvsjö — Visa karta

Limpidity inriktar sig på Kontorsstädning i Stockholm med fokus på användning av miljöavänliga produkter och metoder. Vi är stolta av att använda oss uteslutande Wetroks produkter och maskiner för bästa möjliga resultat. Det som skiljer oss från andra städföretag i branschen är att vi lägger stor vikt på att både hålla rent och snyggt.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 12 kunder tycker om Limpidity

• Tilda A
    Tilda A skrev om Limpidity
    Mycket nöjd med Limpidity, de gjorde en totalrengöring av hela lägenheten inför visning med två dagars varsel, inga problem alls, och allt blev skinande rent!
  • Amanda M
    Amanda M skrev om Limpidity
    Att be Limpidity vårstäda vårt hem är det smartaste vi gjort på länge i vår familj! Igår kom vi hem till ett gnistrande rent och fint hem. Allt var rent, till och med sånt man inte omedelbart ser: avloppen, insidan på ugnen och diskmaskinen. Dessutom blänker allt kakel, kristallkronorna gnistrar, soffan är grundligt dammsugad och alla golv, väggar, fönsterkarmar, lister, dörrar, skåpluckor osv är grundligt rengjorda och avtorkade.
    På matbordet står fräscha tulpaner och kuddarna i soffan är inbjudande tillpuffade. Vilken känsla! Hela familjen gick runt och Aaaaah!ade och Ooooh!ade igår. Vi har nu bokat regelbunden städning av vårt hem hos Limpidity. Vilken känsla att få lämna sitt hem i händerna på så ytterst kompetenta människor!
  • Sofie M
    Sofie M skrev om Limpidity
    Vi anlitar sedan 4 mån Limpidity för städning av vår villa på 150 kvm och är supernöjda . Jelena är proaktiv och förslår städning/ omhändertagande av inredning som vi inte själva har tänkt på, det är lätt att få tag på henne med särskilda önskemål och det är lätt att förstå fakturorna och vad vi betalar för. Rekommenderar gärna andra att använda Limpidity!
  • Erik A
    Erik A skrev om Limpidity
    Vi är så nöjda med Limpidity. Noggranna, lyhörda och flexibla vilket har hjälpt oss att förenkla vår vardag. Tack!!
  • Maria K
    Maria K skrev om Limpidity
    Vi började anlita Limpidity för tre månader sedan och är mycket nöjda med både städning och bemötande! De är lättillgängliga och lyhörda gällande våra önskemål och gör alltid det där lilla extra för att göra oss nöjda! Det är en fröjd att komma hem till ett skinande rent hem varje fredag. Tack så mycket Limpidity!
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Limpidity
    Jag är jättenöjd med Limpidity. De var noggranna, proffsiga och slutresultatet var fantastiskt! De var flexibla och anpassade sig efter våra önskemål. Vi kommer anlita dem igen och har redan rekommenderat dem till våra vänner.
  • Maj-Lis N
    Maj-Lis N skrev om Limpidity
    Vi har anlitat Limpidity i flera år och är jättenöjda. Otroligt professionella och serviceinriktade. Vi rekommenderar dem gärna!
  • Lotta V
    Lotta V skrev om Limpidity
    Vi är mycket nöjda med att ha anlitat Limpidity för vår hemstädning. Det är en fröjd att komma hem till nystädat hus. Dom är noggranna och gör det där lilla extra som skapar mervärde och ger valuta för pengarna.

Jag rekommenderar dem varmt!
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Limpidity
    Limpidity är ett bra och seriöst städbolag som jag varmt kan rekommendera till såväl hemstädning som kontorsstädning!
  • Peter L
    Peter L skrev om Limpidity
    Vi har använt oss av Limpidity sedan 2008 och är mycket nöjda med det arbete som utförs och kan varmt rekommendera dem.

Peter Lager
  • Katarina J
    Katarina J skrev om Limpidity
    Min man och jag anlitade Limpidity då det behövdes flyttstädning till våran gamla lägenhet. Vi var var väldigt nöjda med det utförda arbetet. Dom var noggranna, snabba och effektiva. Det var tydligt att Limpidity kan sitt jobb väl. Jag kommer definitivt anlita dem igen!
    Katarina Jovic
  • Måns E
    Måns E skrev om Limpidity
    Vi på EvidentaGruppen AB har i över 5 års tid varit kund hos Limpidity – Jelena Marcettas städbolag. Vi har varit/är väldigt nöjda med den service vi fått. Inte minst när vi påpekat att vi gärna vill ha något extra utöver den vanliga städningen (som fönsterputsning t.ex.) och detta utförts snabbt och effektivt. Jag kan varmt rekommendera Limpidity’s tjänster.

Johan Skyttes Väg 311 A, 125 34 Älvsjö