Alla kategorier Charkuterier Stockholms län Stockholm Östermalm Lisa Elmqvist Fiskaffär AB

Lisa Elmqvist Fiskaffär AB

Nybrogatan 31, 114 39 Stockholm — Visa karta

Färsk fisk och skaldjur? Då har du verkligen hittat rätt! Under 80 år har havets alla fantastiska rikedomar varit allt för oss i familjen Elmqvist.

Läs vad 3 kunder tycker om Lisa Elmqvist Fiskaffär AB

• aram a
    aram a skrev om Lisa Elmqvist Fiskaffär AB
    Väldigt god och fräsch fisk säljer dem. Eller ja, allt de säljer är väldigt fint o gott. Ett stort plus är att de alltid tar kunden i första hand. Har varit där flera gånger o alltid blivit välmött.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Lisa Elmqvist Fiskaffär AB
    De har verkligen kanongod mat här! Fisken, eller ja de mesta i havsvärldens stil är klockrent här! Här får du ta en lunch nångång! Är väl kanske inte läge att dra hit dagarna innan löning, snarare dagarna efter men de kan de vara värt! Det är så gott! =D De säljer även sjyssta delikatesser man kan ta med sig hem, behöver ju inte ätas på plats! sugen på nåt från havet och har vägarna förbi, ta dig en titt!
  • Lena C
    Lena C skrev om Lisa Elmqvist Fiskaffär AB
    Jag tror att Lisa Elmqvist måste vara ett av de absolut mest välsorterade fiskaffärer som finns att tillgå i stockholm. De säljer färsk fisk och skaldjur av bästa kvalitet över disk och ger utmärkta tillagningsråd och rekommenderar tillbehör för att ge den där riktigt bra känslan när man skall laga till en god lunch eller middag. Det är en upplevelse att bara gå dit och titta på allt som är smakfullt upplagt. Vid ett tillfälle var jag inbjuden på en middag där man abonnerat restaurangen och där vi själva fick rensa och bereda fisken efter instruktion av en mycket erfaren man (kallas säkert något speciellt när man har hans kunskap). Vi tillaga vår mat och åt sedan denna utsökta fisk och skaldjurssoppa med alla tänkbara goda och vällagade tillbehör. Kan varmt rekommenderas!

Nybrogatan 31, 114 39 Stockholm