Litia Städ

4.9 i betyg av av 15 omdömen
Litia - Känn dig som gäst i ditt eget hem!
Städar inom hela Skåne sedan 2013.

Litia AB blev skapad av Ivanka Georgieva och Demir Chakirov den 14-de februari 2013 och fungerade först som en enskild firma under namnet iClean. När vi bestämde oss för att starta ett städföretag var konkurrensen kraftig, vilket gjorde att det ställdes stora krav mot oss. Vi insåg ganska snart att det ända vi kunde göra för att "sticka ut" från mängden, var att erbjuda en bättre och grundligare städning än våra konkurrenter.

På kort tid lyckades vi skaffa oss många fasta och trogna kunder som rekommenderade oss vidare till sina vänner och bekanta.Detta var det största erkännandet vi kunde få! Vi strävar alltid att ha en nära dialog med våra kunder för att på så sätt säkerhetsställa en nära perfekt resultat varje gång.

Från och med den 01.06.2016 är Litia ett aktiebolag. Vi väljer mycket noggrant våra medarbetare och ser alltid till att få feedback på våra tjänster. Med tiden började vi erbjuda en mängd tillägstjänster så som t.ex. vaktmästeri, trädgårdsskötsel, IT-relaterade tjänster, hemhjälp osv. Mer om.oss och våra tjänster kan du läsa på vår hemsida www.litia.se

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 15 kunder tycker om Litia Städ