Litia Städ

Litia Städ

Ring 020-12 14 80 www.litia.se

Litia - Känn dig som gäst i ditt eget hem! Städar inom hela Skåne sedan 2013. Litia AB blev skapad av Ivanka Georgieva och Demir Chakirov den 14-de februari 2013 och fungerade först som en enskild firma under namnet iClean. När vi bestämde oss för att starta ett städföretag var konkurrensen kraftig, vilket gjorde att det ställdes...

15 omdömen om Litia Städ

Anna R
Skrev om Litia Städ

Pålitliga och trevliga! Flexibla när det gäller planering.

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 735 omdömen 4.6 av 735 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Solveig A
Skrev om Litia Städ

det var trevlig personal och noga mycket positivt

Mia O
Skrev om Litia Städ

Efter en lång sjukdomsperiod anlitade vi Litia Städ för en rejäl storstädning. Vi är såå nöjda, trevligt bemötande och riktigt. bra finish - det underlättade verkligen för oss!

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Anna C
Skrev om Litia Städ

Städning: damsuga, damma, moppa... rengöring av ugn. Bra rengjort. Nöjda över lag. Det ända är att de ibland missar att ställa tillbaka föremål på samma ställe där det dtrog ut det, ex e stol. Ser lite slarvigt ut. De stod i grupp och rökte på vår uppfart kändes inte så fräscht...

Svar från Litia Städ

Hej Anna, Tack för din feedback! Vi ska se till att åtgärda våra brister snarast. God Jul och Gott Nytt År önskar vi på Litia Städ!

Manda M
Skrev om Litia Städ

Flyttstäd. Bra bemötande, fint genomförande.

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 145 omdömen 4.5 av 145 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Paca R
Skrev om Litia Städ

Litias personal var rustad med visir och handskar det gjorde att vi kände oss trygga i dessa oroliga tider. Vi är så tacksamma och nöjda för deras insats dom gjorde ett fantastiskt arbete. Nogranna Glada Det blev rent och luktade gått. Kan varmt rekomendera deras tjänster.

Ingrid B
Skrev om Litia Städ

Storstäd Alla min förväntningar överträffades. Ni tog hand om mitt hem på bästa sätt och jag är tacksam

Madeleine A
Skrev om Litia Städ

Städtjänst var annan vecka. Alltid bemötta på ett trevligt proffesionellt sätt. Att få känslan av att det är rent, att företaget bryr sig om sina kunder. Litia har verkligen levt upp till våra förväntningar. Vi är så nöjda!

Erik A
Skrev om Litia Städ

Proffsiga. Serviceminded. Är mer flexibla än vad de vad som kan krävas. Haft dem i tre år nu och aldrig några problem.

Astrid L
Skrev om Litia Städ

Linnea är överlag nöjd med städningen. Förbättringspotential: Att de pratar bättre svenska Att de kommer den tid de planerat och gör de inte det, att de hör av sig innan och meddelar. För några veckor sedan försvann det medicin ur skåpet

Katjana M
Skrev om Litia Städ

Alltid fint städat. Rimligt pris.

Renée M
Skrev om Litia Städ

Hej! Vi har städtjänst varannan vecka och är supernöjda. Med vänlig hälsning, Renée Ekman

Ulla M

Storstädning Superfint Trevliga medarbetare

Ingrid H
Skrev om Litia Städ

Tog hjälp av Litia för en flyttstädning. Inget krångel alls. Poffsigt utfört, både jag och den nyinflyttade blev jättenöjda direkt. Trevlig personal och oväntat bra pris.

Frank A
Skrev om Litia Städ

Litia levererar ett konstant resultat där vi alltid har samma glada, trevliga utförare. Man sköter sig till punkt och pricka och utför ett fackmanna mässigt arbete. Vi rekommenderar varmt Litia...