Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Loch & Quay

Loch & Quay

Skeppsbrokajen, Tullhus 2, 111 30 Stockholm — Visa karta

Loch and Quay ligger, mitt i stan, med bästa sjöläge alldeles invid slussen i gamla Tullhus två. Öppet för lunch från 31 mars.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Loch & Quay

• Josefine G
    Josefine G skrev om Loch & Quay
    Usch, vad dåligt! Dålig service, äcklig mat. Enda fördelen var läget och utsikten.
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Loch & Quay
    Loch and Quay har nästan lika bra läge som de där riktigt coola klubbarna i slutet av Barcelonettan i Barcelona. Men den här ligger i Stockholm. På Skebbsbrokajen, ett stenkast från Slussen, och serverar riktigt god mat till förvånandsvärt hyfsade priser dessutom.

På första besöket var servicen lite sådär, men den hade skärpt till sig betydligt till andra försöket varvid den välvilliga recaren snabbt glömmer bort det första felsteget.

Jag tror att Loch and Quay kan bli den uppstickaren som grannkrogen Pontus by the Sea behöver för att hålla stilen. Bra meny, trevlig personal, och ett fantastiskt läge. Den 21 maj öppnar man sin kvällsverksamhet också med ett riktigt party.

Skeppsbrokajen, Tullhus 2, 111 30 Stockholm