Lokes bar

4.0

5 omdömen om Lokes bar

Niklas D
Skrev om Lokes bar

Besökte Lokes Bar i helgen och kan med glädje säga att jag äntligen hittat ett ställe på Söder som serverar riktigt stora köttbitar! På menyn står förutom oxfilé även falurkorv, köttbullar och vårrullar. Märklig kombo kan man tycka men maten är riktigt bra.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Frida M
Skrev om Lokes bar

Perfekt stekt oxfilétournedau med chilibea och pommes. Underbart! Stämmningen var bra, men servicen var sådär. Kan ha berott på dagsformen hos personalen då det enligt uppgifter av vänner brukar vara bra service. Helt klart ett bra söderhak i lugnare delen av SoFo, samtidigt som det är nära till pulsen om man känner för det efter maten!

Björn G
Skrev om Lokes bar

Klassiskt söderhak? Redan i menyns ingress får man stämningen. Mysig, något högljudd och månne för öppen restaurang. Hjortfilén är nog den bästa jag ätit. De lyckades träffa rätt med vinet och priset var schysst. Hit går jag igen!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
 Frida H
Skrev om Lokes bar

Var på Fräcka halvpannan förra helgen och åt med kompisar. God service och maten smakade verkligen något. Jag testade scampispetten med aioli-supergoda! Lokalen var fin med sina mörka väggar prydda med guldspeglar, men den hade varit skönare att vistas i om det hade funnits någon form av ljuddämpare; gardiner, mattor eller liknande. Avsaknaden av detta gjorde att ljudvolymen blev bullrig och man fick höja rösten onödigt mycket. Mer av det och recofaktorn skulle höjas rejält!

Camilla
Skrev om Lokes bar

Fräcka Halvpannan gör att jag önskar att jag bodde på Söder. Lokalen långt ner på Bondegatan är liten och mysig med små bord, levande ljus och stora fönster ut mot gatan. Här blir man bemött som om man vore en kompis - personalen är glad, uppmärksam och personlig. Menyn är prisvärd både när det gäller mat och dryck. Kanske inte världens mest spännande meny, men maten är vällagad och kommer i schyssta portioner. I källaren finns en festlokal och restaurangens festarrangemang är också de att rekommendera - avslappnat och...

Emma K och Frida H gillar detta
Nybrogatan 38