Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Bromma Beckomberga Lomsak Thaiwok

Lomsak Thaiwok

Bällstavägen 218, 168 56 Bromma — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna

Övriga företag nära Lomsak Thaiwok:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ola S:
Bra kommunikation med företaget. Väl utfört arbete. Inget att klaga på

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Per N:
Anlitade Spolvision när vi hade stopp i avloppet. Snabb service, fasta priser och trevligt bemötande.

Läs vad 2 kunder tycker om Lomsak Thaiwok

• Bitte S
    Bitte S skrev om Lomsak Thaiwok
    Tråkigt att den äldre mannen har slutat med sin tidningskiosk. Hur länge hade han finnits här?
    Nu har här blivit thaikiosk i stället, öppet til kl 20. Riktigt god thaimat!
    Men helt normalstora portioner, tycker jag. En portion 400 g + ris (jag vägde) för 85 kr är inte särskilt billigt. Läs mer
  • Per W
    Per W skrev om Lomsak Thaiwok
    Utbudet av thai-mat växer explosionsartat. Var och varannan pizzeria kompletterar utbudet med thaiwok. Gamla tidningskioskeroch korvmojjar byggs om för att servera thai. Lomsak thaiwok är ett exempel på det senare: en tidningskiosk som byggts om. Med ett fantastiskt bra resultat. Menyn är tillräckligt omfångsrik för att ge variation men tillräckligt "smal" för att de ska kunna ha alla råvaror hemma, fräscha och fina. Gott, prisvärt och mycket mat (jag köpte tre portioner till familjen på fyra. Det räckte till lunch för två dagen efter också). Läs mer
    Nikke L gillar detta

Bällstavägen 218, 168 56 Bromma