Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Bromma Beckomberga Lomsak Thaiwok

Lomsak Thaiwok

Bällstavägen 218, 168 56 Bromma — Visa karta

Box 6088, 17106, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära Lomsak Thaiwok:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ingalill W:
Bra jobb och snabbt utfört! Toppenbra !😀

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 2 kunder tycker om Lomsak Thaiwok

• Bitte S
    Bitte S skrev om Lomsak Thaiwok
    Tråkigt att den äldre mannen har slutat med sin tidningskiosk. Hur länge hade han finnits här?
    Nu har här blivit thaikiosk i stället, öppet til kl 20. Riktigt god thaimat!
    Men helt normalstora portioner, tycker jag. En portion 400 g + ris (jag vägde) för 85 kr är inte särskilt billigt.
  • Per W
    Per W skrev om Lomsak Thaiwok
    Utbudet av thai-mat växer explosionsartat. Var och varannan pizzeria kompletterar utbudet med thaiwok. Gamla tidningskioskeroch korvmojjar byggs om för att servera thai. Lomsak thaiwok är ett exempel på det senare: en tidningskiosk som byggts om. Med ett fantastiskt bra resultat. Menyn är tillräckligt omfångsrik för att ge variation men tillräckligt "smal" för att de ska kunna ha alla råvaror hemma, fräscha och fina. Gott, prisvärt och mycket mat (jag köpte tre portioner till familjen på fyra. Det räckte till lunch för två dagen efter också).
    Nikke L gillar detta

Bällstavägen 218, 168 56 Bromma