Leg. Tandläkare Anna Nord

4.5

4 omdömen om Leg. Tandläkare Anna Nord

Andrea H
Skrev om Leg. Tandläkare Anna Nord

Anna är mycket kompetent, omtänksam och tog suveränt hand om mig som i grunden har djup tandläkarskräck. (Vilket jag kanske inte alls har längre, tack vare henne .. ☺️) Extra plus att kliniken är utrustad med senaste tekniken, så att fixa underlaget till tandtekniker för tillverkning av krona/ny tand görs digitalt: det går inte ens att jämföra med den tidigare kladdiga proceduren. Och den nya tanden passade perfekt vid första provningen. Jag är supernöjd med min upplevelse och det säger inte lite från en som sköt upp tandläkarbesök...

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Johanna S
Skrev om Leg. Tandläkare Anna Nord

Jag har känt tandläkaren länge. Hon är snabb och skicklig. När tandläkaren öppnade en egen klinik valde jag att följa med.

Olga K
Skrev om Leg. Tandläkare Anna Nord

Fantastisk tandvård! Mysigt ställe, artig personal och bra specialist Anna Nord. Det här är inte första gången jag går dit, och allt är alltid smärtfritt och behandlas med en hög kvalitet. Sattses implantat, fyllningar, samt gjordes hygien. De har team av riktiga proffs! Jag rekommenderar den här kliniken till alla.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Natalja M
Skrev om Leg. Tandläkare Anna Nord

Har behövt omfattande tandvård. Vänlig personal och bra bemötande. Mycket professionell och bra tandläkare och tandhygienist.