Mäklarfirman Maria Martinsson AB

2.0 i betyg av av 1 omdömen

Läs vad 1 kund tycker om Mäklarfirman Maria Martinsson AB

• 2019-10-27

Jonas A skrev om Mäklarfirman Maria Martinsson AB
    Maria Martinsson på Svensk fastighetsförmedling verkar finnas både här och på deras egna sida. Men då den har 61 inlägg med ett snittbetyg på nästan perfekt 4.8 i skrivande stund, så tror jag det är större chans att någon faktiskt läser detta och kan få en annan bild än den våg av ensidig positiva recensioner som ligger där.
    Den upplevelse jag fick var inte lika positiv.
    Visst i slutändan så köpte vi huset via henne, och visst var hon trevlig när vi pratades vid.
    Men det var så mycket hon gjorde längs med vägen som drar ner betyget nästan ner till 1.
    Till exempel så frågade on aldrig om jag ens var intresserad. Trots att det var väldigt få på visningen och jag var väldigt uppenbart den mest intresserade personen där, så frågade hon aldrig ens om jag var intresserad. Jag fick ringa en vecka senare och berätta att jag var intresserad.
    Sen fick jag reda på att hon startat budgivning utan att ens fråga mig. Det fick jag reda på genom att kolla på hemnet. Hon sa ingenting.
    Men det kanske största var när hon förde sin kunds talan och sa saker som dom aldrig ens sagt. Jag fick reda på detta av en slump när jag pratade med dom i enrum. Då visade jag mailet hon skickat och dom blev helt ställda och sa att dom aldrig sagt så.

Det roliga är att en gammal kollega var intresserad av en sommarstuga i Fagerstaområdet, och när vi pratade så sa han att huset var fint men mäklaren var så konstig och återkopplade aldrig. Då frågade jag om det var hon och han kunde bekräfta det. Jag tror till och med att hon startade budgivning där utan att fråga honom också. Läs mer

Bästa Mäklarna nära Mäklarfirman Maria Martinsson AB:

Inger Margareta L Inger Margareta L tycker:
“Smidiga , snabba och otroligt ...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte