Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Fagersta!

Funderar du på att köpa eller sälja ett boende i Fagersta? Vi på Svensk fastighetsförmedling känner väl till området och mäklarbranschen. Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja med inte mindre än 80 år i branschen, vilket säger något om vår kompetens.

Villor, lägenheter, lediga tomter eller en liten mysig sommarstuga. Vad du än är ute efter vet vi vad som finns på marknaden och var du kan hitta köpare och säljare. Kontakta oss så är ditt drömboende nära!

Läs vad 98 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Fagersta 2

2021-07-22
    Trevligt bemötande
    Att försäljningen skulle gå snabbt
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar
    2021-05-28
    Allt bra, Tack Maria och Svensk Fastighersförmedling
    Tack. Roligt att få hjälpa till med försäljningen! //Maria Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2021-05-05
    Jag sålde min lägenhet. Jag blev väl bemött av företaget
    Tack, roligt att få hjälpa till. Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2021-05-03
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande av personalen. Hjälpte mig hitta rätt bostad för mig.
    Hej, Tack, roligt att höra att ni är nöjda. Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2021-04-11
    Trevlig och kompetent mäklare. Tillmötesgående
    Tack så mycket. Roligt att höra. /Maria Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2021-03-15
    Sålt en villa. Mycket bra hjälp.
    Tack. Roligt att få hjälpa till och lycka till med det nya. Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2021-03-09
    Missionshus i Norberg. Maria Mycket trevlig mäklare. Professionell
    Tack så mycket. Ser med spänning framemot att se vad som händer med missionshuset. :) //Maria Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-12-20
    Engagerad och serviceinriktad samt förtroendeingivande.
    Tack för det!
    Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av bostadsrätten. Ha det bra! /Maria Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-12-15
    Vi köpte ett hus och blev väl mottagen. Hade inga förväntningar men hon var påläst och kunde ge svar och det hon inte kunde tog hon reda på. Vi kan rekommendera byrån vidare.
    Tack så mycket. Lycka till med det nya boendet! //Maria Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-11-23
    Vi har sålt en bostadrätt och vi har fått jättebra hjälp av vår mäklare.
    Mycket kunnig och tydlig i hur allt skulle gå till.
    Tack snälla. Roligt att få hjälpa till med försäljningen och till ett bra resultat. //Maria Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-10-28
    Köpt en bostadsrätt på Ringvägen 11 i Fagersta,jag blev väldigt trevligt bemött. Jag ville även se en lägenhet som jag inte föranmält mig till och Maria ordnade så jag fick se den.Det var den jag köpte.Så hennes bemötande får högsta poäng.

Mycket trevligt samarbete 😁
    Tack snälla. Roligt att få hjälpa till. Lycka till med nya boendet! :) Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-07-25
    Mycket bra bästa i Sverige. Jag jätte nöjd.
    Roligt att få hjälpa till. Hoppas att ni får många fina stunder i fritidshuset. //Maria Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-07-02
    Sålt min villa.
    Ville se till mitt bästa. Var tillgänglig, även på obekväm tid. Uppdaterade mig om allt.
    Kände mig trygg o säker på att hon gjorde detta med omtanke och inte för enbart affärer.
    Riktigt nöjd med Malin Nielsen! Hälsningar Rebecka Klingvall
    Hej Rebecka, Roligt att höra att allt har känts bra under försäljningen. /Fagersta kontoret Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-07-02
    Snabb och smidig affär, klar och tydlig info.
    Tack. Roligt att höra och kul att få hjälpa till. /Maria Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-06-17
    Super duktig och bra mäklare. Kan starkt rekomenderas!
    Tack Kim! Alltid enklare att göra ett bra jobb när man har trevliga kunder!:)/ Malin Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-06-12
    Professionell och tillmötesgående.
    Tack så mycket. Roligt att få hjälpa till. Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-05-30
    Trevligt bemötande, en intresserad mäklare som
    ville sälja min lägenhet.
    Ett snabbt och för mig bra resultat av uppdraget.
    En mäklare som rekommenderas !!!
    Tack Lennart, det värmer! Enkelt att göra mitt jobb med trevliga kunder som du. Trevlig helg så ses vi snart igen Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-05-11
    Malin var super duktig, väldigt erfaren och enormt hjälpsam i min försäljning av bostad. Skulle absolut rekommendera henne till varje kund som har något med bostad att göra.
    Tack Johan! Lycka till uppe i Norr nu. Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-05-05
    Vi sålde en villa. Från första stund var Malin oerhört entusiastisk och positiv och såg möjligheterna i huset. Hon öppnade våra egna ögon för att det faktiskt är ett riktigt bra hus (vi såg mest renoveringsbehovet innan). Det kändes som om hon kunde lyfta de positiva sakerna till intresserade köpare och det var därför vi valde henne.
    Vi blev lite oroliga när coronapandemin kom mitt i alltihop och trodde att det skulle bli svårare att sälja huset när ekonomin för många blir mer osäker, men det kändes som att Svensk Fastighetsförmedling anpassade sig bra till läget. Vi sänkte utgångspriset lite, på grund av osäkerheten, men slutpriset överträffade våra förväntningar. Där hade vi nog ganska mycket tur också, att det fanns två mycket intresserade köpare. Tyvärr backade sedan banken från lånelöftet, och ställda både oss och köparna i en knepig situation. Vi hade inget annat val än att sänka priset för att matcha köparnas lånemöjlighet, vilket inte kändes helt bra. Men Malin hanterade detta på ett bra sätt, och vi är nöjda med hennes insats. Dock otroligt missnöjda med Swedbank i Avesta som krånglade till affären jättemycket.
    Tack så mycket för de fina orden. Så skönt att det ordnade sig tillslut - för er och köparna. Vi ses snart här på kontoret. Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-04-30
    Sålt hus. Bra bemött. I dessa tider med Cov19 så var vi glada att få vårt hus sålt. Tycker att mäklaren gjort ett bra jobb.
    Hej, Tack. Känns kul att få hjälpa till och att det gick bra. /Vi på kontoret Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-04-25
    Superbra snabb kontakt. Trevligt bemötande.
    Tack för de orden. Vi ses på tillträdet. Ta hand om er tills dess//Malin och Maria Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-03-28
    Fantastisk kundeservice. Malin Nielsen gjorde en kempejobb og guidet meg igjennom hele prosessen. Takker så mye.
    Tack Adam! det är lätt att göra sitt jobb när man har trevliga kunder. vi ses sen när du kommer och hämtar nyckeln. välkommen till Fagersta Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-03-23
    Ett enkelt och smidigt köp utan några som helst krångel
    Vad roligt att höra. Välkommen till Fagersta! Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-03-20
    Jag köpte en bostadsrätt a la 3:a. Jag blev trevligt bemött på visningen! Förväntningar på mäklaren och lgh blev som jag förväntat mig! Allt har flytit på smidigt från början till slut!
    Härligt att du fick en positiv upplevelse. Med trevliga kunder, sådana som du, blir jobbet extra kul! Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-03-13
    Jag har köpt en villa i Fagersta och har i processen då jag tog kontakt med mäklarbyrån till allt var klart varit väldigt nöjd med både Maria och Malin. Maria som hade hand om just bort objekt var snabb i svar och guidade oss genom köpet på bästa sätt! TACK!
    Tack så mycket. Roligt att få hjälpa till och välkomna hem. :) /Maria och Malin Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
  • Camilla A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-03-05
    Här sålt ett dödsbo i Skinnskatteberg, vår mäklare Malin Nielsen har varit proffessionell, trevlig och effektiv.
    Lägenheten blev såld snabbt och till ett bra pris.
    Tack för de Camilla. Alltid kul att höra att ni är nöjda. Vi hörs framöver//Malin :) Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-02-12
    Behövde hjälp att sälja min lägenhet, kontaktade en mäklare och inom en månad blev den såld, och med råge vad jag trodde den skulle gå för
    Roligt att få hjälpa till och till ett lyckat resultat. /Vi på kontoret :) Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-02-05
    Har köpt en bostadsrätt i Fagersta.Personalen som jag har varit i
    kontakt med är profisionella och kan sitt arbete.
    Sveriges bästa bostadsförmedling.
    Tack. Lycka till med nya boendet som vi hoppas att Ni kommer att trivas i. /Vi på Fagersta-kontoret Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2020-02-04
    Mycket bra bemötande och tillmötesgående.
    Köpt en 2-rumslägenhet.
    Tack för svaret och hoppas att Du kommer att rivas bra i Ditt nya boende. /Vi på kontoret Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2019-12-30
    Har sålt en bostad och fått ett trevligt bemötande
    Vad roligt att höra. Vi önskar Er lycka till i Ert nya. /Malin och Maria Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2019-12-18
    Hej .Jag tycker ni är jättebra tack så mycket.
    MVH Mohamad
    Tack så mycket. Roligt att få hjälpa till. /Vi på Svensk Fastighetsförmedling Fagersta Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
  • Åke H
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2019-11-21
    Sålt ett mindre torp som fritidshus.
    Prisutveckling långt över förväntan.
    Roligt att fått hjälpa till och till ett bra pris som gick över allas våra förväntningar. :) Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2019-11-21
    Hård men bra budgivning. Och bra bemötande mycket nöjd
    Roligt att höra. Trots en "svettig" budgivning. :) Lycka till med det nya. Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    Köpt lgh:t.
    Lugnt och tryggt bemötande av mäklare. Kunnig!
    Smidigt och snabbt förfarande.
    Tack. Roligt att höra. Lycka till med nya boendet. :) Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2019-11-08
    Smidiga , snabba och otroligt kunniga . Köpte en bostad i nov 2019
    Varma rekommendationer
    Tack för rekommendationen och lycka till med nya boendet. Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2019-10-29
    Bra mäklare, jag är väldigt nöjd.
    Tack för rekommendationen och roligt att få hjälpa till. Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2019-10-27
    Positivt och duktig kunnig engagerad
  • Susanna T
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    • Kolsva
    2019-10-24
    Vi har fått den hjälp vi velat ha och allt har gått smidigt och bra! Vi är väldigt nöjda med allt ! Vänliga hälsningar Trollskes
    Tack för Ert svar. Spännande att se vad som händer med fastigheten. Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2019-10-22
    Vi sålde fastigheten genom Svensk Fastighetsförmedling i Fagersta som vi också köpte den genom för elva år sedan .
    Maria skötte det väldigt profesionellt och snabbt .
    Utmärkta foton i marknadsföringen .
    Väldigt nöjda !
    Tack Maria
    Tack. Roligt att få hjälpa till, igen. :) Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2019-09-26
    Maria gav oss en snabb kontakt och bra hjälp. Hon ställde upp med kort varsel och visade lägenheten.
    Affären avslutades på några dagar.
    Monica och Håkan
    2019-09-21
    Lägenheten blev såld snabbt. Jättenöjd med Marias proffesionellt support!
    Hej, Roligt att få hjälpa till vid försäljningen. Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    • Uggelbo
    2019-09-18
    Sålt ett radhus

Vänligt bemött o har alltid haft tid med mig
    Hej, Tack för att Ni tog er tid att lämna ett omdöme om oss. Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2019-09-16
    Extremt DÅLIG mäklare! REKOMENDERAS EJ! Undermålig återkoppling, sköter ej sitt uppdrag gentemot kund! Upplyser ej kund om saker som sker i affären! Låtsas vet enbart hur hon ringer, svarar mer eller mindre ALDRIG i telefon eller sms! Tar hutlöst betalt för ett SKITJOBB
    2019-09-11
    Jag har sålt mitt Fritidshus.Blev mycket välbemött, av sympatiska mäklaren Maria, och hon motsvarade alla mina förväntningar.Har känts tryggt o bra att ha anlitat Maria. Mvh Börje A
    2019-09-04
    Behövde bli av med lägenheten snabbt pga flytt och Maria skötte det snyggt och fick mer för lägenheten än jag hade trott.
    2019-09-02
    Mycket trevlig och förstående. Lätt att konversera med och lyhörd. Rekommenderas!
  • Katarina N
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2019-08-30
    Köpt villa och fått bra hjälp och bemötande. NÖJD
    Hej,, Tack och roligt att få hjälp till när du hittade det nya boendet. //Maria Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2019-08-13
    Allt har gått smidigt och vi är supernöjda.
    Tydlig, lojal, kunnig och god samarbetsförmåga. Super nöjda!
    2019-08-10
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vår mäklare Maria Martinsson är väldigt tillmötesgående och visade intresse för oss och våra frågor. När vi skrev kontrakt var hon jättenoga med att gå igenom alla formulär och förklara och svara på frågor. Vi har rekommenderat henne till vänner som skall sälja.
    Tack! Roligt att få hjälpa till när ni hittade ert nya boende. Lycka till! Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
    2019-07-01
    Lägenheten blev såld 5 dagar efter visning till ett väldigt bra pris! Superbra jobbat! Rekommenderar denna mäklare varmt!
    Tack för rekommendationen! Kul att få hjälpa till. :) Svensk Fastighetsförmedling Fagersta