Alla kategorier Mäklare Skåne Ängelholm Mäklarhuset Ängelholm

Mäklarhuset Ängelholm

Storgatan 23, 262 32 Ängelholm — Visa karta

DIN MÄKLARE I ÄNGELHOLM
Vår målsättning är att förmedla Ängelholms främsta mäklartjänst. Vi vill vara det självklara valet för er söker en mäklartjänst där kvalitet och kundnöjdhet står i fokus.
Vi erbjuder våra tjänster till boende i Ängelholm, Munka Ljungby, Strövelstorp, Hjärnarp, Förslöv, Båstad och Kullahalvön. Vi förmedlar och värderar alla slags bostäder som villor, bostadsrätter, fritidshus, lägenheter, tomter och kommersiella fastigheter. Vi erbjuder fri muntlig värdering och rådgivning av din bostad.

DET BÄSTA AV TVÅ VÄRLDAR
Vår styrka är att vi kan erbjuda en mäklartjänst som präglas av individuell skicklighet i kombination med tillhörigheten i en privatägd mäklarkedja. Tillsammans med 120 fristående lokala kontor runt omkring i Sverige kan vi på ett effektivt sätt utveckla hemsida och kundvårdssystem, samt säkerställa att vi alltid ligger i framkant med utbildningar och professionella verktyg. Vårt mål är att göra bostadsmarknaden till en mindre krånglig plats.

8 ÅR I FÖLJD ÄR INGEN SLUMP
Mäklarhuset är den största mäklarkedjan med privat ägande och lokalt entreprenörskap. Svenskt kvalitetsindex har åtta år i följd, 2008 - 2015, utsett Mäklarhuset till den mäklarkedja som har nöjdast kunder i hela branschen.
Vi är stolta över vårt varumärke och vill att du som kund ska känna stolthet i att ha valt Mäklarhuset som din mäklare!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 3 kunder tycker om Mäklarhuset Ängelholm

Bästa mäklarna i Ängelholm:

Visar S Visar S tycker:
“Nathalie är väldigt tydlig och...” Läs mer

Tegnérgatan 35, 21614, LIMHAMN