Alla kategorier Mäklare Skåne Ängelholm Mäklarhuset Ängelholm

Mäklarhuset Ängelholm

Storgatan 23, 262 32 Ängelholm — Visa karta

DIN MÄKLARE I ÄNGELHOLM
Vår målsättning är att förmedla Ängelholms främsta mäklartjänst. Vi vill vara det självklara valet för er söker en mäklartjänst där kvalitet och kundnöjdhet står i fokus.
Vi erbjuder våra tjänster till boende i Ängelholm, Munka Ljungby, Strövelstorp, Hjärnarp, Förslöv, Båstad och Kullahalvön. Vi förmedlar och värderar alla slags bostäder som villor, bostadsrätter, fritidshus, lägenheter, tomter och kommersiella fastigheter. Vi erbjuder fri muntlig värdering och rådgivning av din bostad.

DET BÄSTA AV TVÅ VÄRLDAR
Vår styrka är att vi kan erbjuda en mäklartjänst som präglas av individuell skicklighet i kombination med tillhörigheten i en privatägd mäklarkedja. Tillsammans med 120 fristående lokala kontor runt omkring i Sverige kan vi på ett effektivt sätt utveckla hemsida och kundvårdssystem, samt säkerställa att vi alltid ligger i framkant med utbildningar och professionella verktyg. Vårt mål är att göra bostadsmarknaden till en mindre krånglig plats.

8 ÅR I FÖLJD ÄR INGEN SLUMP
Mäklarhuset är den största mäklarkedjan med privat ägande och lokalt entreprenörskap. Svenskt kvalitetsindex har åtta år i följd, 2008 - 2015, utsett Mäklarhuset till den mäklarkedja som har nöjdast kunder i hela branschen.
Vi är stolta över vårt varumärke och vill att du som kund ska känna stolthet i att ha valt Mäklarhuset som din mäklare!
Linnégatan 65, 21615, MALMÖ
Mäklarbyrån Albäck & Co
Helene T:
Vi har köpt hus två gånger - båda gångerna av Anna Lena, så när vi skulle sälja vårt radhus var valet av mäklare inte svårt. Anna Lena är ku...

Mäklare nära Mäklarhuset Ängelholm:

Storgatan 58, Ängelholm
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Mattias S:
Mycket nöjd med min mäklare Stella Jakobsson. Skötte allt jätte bra från början till slut!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 3 kunder tycker om Mäklarhuset Ängelholm

• Christoffer S
    Christoffer S skrev om Mäklarhuset Ängelholm
    Väldigt bra, personlig och proffsig service. Ingen "sälj och kräng" mäklare som vissa andra.
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Mäklarhuset Ängelholm
    Fantastiskt god service, stort kunnande och trevligt bemötande. Har både sålt och köpt hus genom Mäklarhuset Ängelholm och har varit väldigt nöjda!
    Rekommenderar varmt.
  • Maria R
    Maria R skrev om Mäklarhuset Ängelholm
    Personlig och mycket kunnig service- en sällsynt god kombination av mäklartjänster och ansträngningar på alla sätt för att få kunden, dvs jag, nöjd!

Storgatan 23, 262 32 Ängelholm