Alla kategorier Övrigt Kalmar Kalmar Mäklarhuset Kalmar

Mäklarhuset Kalmar

Larmtorget 5, 392 32 Kalmar — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 5 kunder tycker om Mäklarhuset Kalmar

• Anders J
    Anders J skrev om Mäklarhuset Kalmar
    Väldigt proffsigt bemötande från Henrik Ahlqvist när jag sålde min lägenhet. Snygga beskrivningar proffsiga foton. Bra pris på tjänsten samt att jag fick bra betalt för lägenheten också.
  • Elin K
    Elin K skrev om Mäklarhuset Kalmar
    Jag hade en väldigt dålig mäklarhus erfarenhet. Fick ett väldigt dåligt bemötande under hela procesen.
  • Kristian S
    Kristian S skrev om Mäklarhuset Kalmar
    Tycker att servicen är dålig. Åt minståne med mäklaren vi köpte av.
  • Bengt D
    Bengt D skrev om Mäklarhuset Kalmar
    Att välja Mäklarhuset i Kalmar var det sämsta val vi kunde ha gjort! Oproffsigt och en katastrof när det gällde strategi vid försäljning och i slutänden en ekonomisk förlust för oss. BOTTEN!!!
  • Henrik I
    Henrik I skrev om Mäklarhuset Kalmar
    Mycket oseriös mäklare, ljög om saker. Vägrade senare att svara i telefonen när man ringer.

Larmtorget 5, 392 32 Kalmar