Alla kategorier Övrigt Norrbotten Luleå Mäklarhuset Luleå

Mäklarhuset Luleå

Kungsgatan 25D, 972 31 Luleå — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 18 kunder tycker om Mäklarhuset Luleå

• Dennis Och Micke L
    Dennis Och Micke L skrev om Mäklarhuset Luleå
    Grymma mäklare som kan sin sak.

Gott Nytt År!!!
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Mäklarhuset Luleå
    Mycket bra! Dom tog sig tid och svarade på precis alla frågor snabbt.
  • Ann-helen F
    Ann-helen F skrev om Mäklarhuset Luleå
    Mycket bra service och trevliga säljare
  • Dödsboet Efter Hans Alfred N
    Dödsboet Efter Hans Alfred N skrev om Mäklarhuset Luleå
    Betmötande har varit utmärkt, kan ej bli bättre.

Vi har varit i trygga händer då vi sålt ett hus, det var ett stort stöd vi fick samt att Mäklarhuset tog hand om allt runt i kring som vi inte hade en aning om.
  • Ann-katrin J
    Ann-katrin J skrev om Mäklarhuset Luleå
    Mycket bra dialog med mäklaren under hela processen ända från första visning till att kontrakt skrevs,
  • Stig I
    Stig I skrev om Mäklarhuset Luleå
    Personligt och förtroendeingivande
  • Irma W
    Irma W skrev om Mäklarhuset Luleå
    Tack vare Mäklarhuset har jag hittat en lägenhet spm jag stortrivs i, det har nu gått 1 år men det känns mycket längre.
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Mäklarhuset Luleå
    Trevligt bemötande. kunniga mäklare. Kände mej trygg och värdefull som intressant på lägenheter. Inget var omöjligt
  • Britt-mari Ö
    Britt-mari Ö skrev om Mäklarhuset Luleå
    Jag har inte köpt något från Mäklarhuset i Luleå, bar i Härnösand och det är jag nöjd med
  • Peter F
    Peter F skrev om Mäklarhuset Luleå
    Mycket trevliga & kunnig personal.
  • Emma S
    Emma S skrev om Mäklarhuset Luleå
    Mäklaren som sålde vår lägenhet var jätte bra på alla sätt och vis. Däremot mäklaren vi köpte vårat hus av var okompetent, kunde inte alla regler och dessutom inte alls hjälpsam. Den mäklaren vill jag inte ha att göra med igen! Så tyvärr vill jag inte rekommendera dom alls! Dock finns det ju fler "mäklarhus" än just där vi bor och hur dom är ska jag inte uttala mig om.
  • Axel B
    Axel B skrev om Mäklarhuset Luleå
    köp och försäljning av hus
    Mycket bra mäklartjänster har levererats.
  • Monica I
    Monica I skrev om Mäklarhuset Luleå
    Ett otroligt bra bemötande, från början till slut, av försäljningen av min fastighet på Hertsön. Jag tror inte att det kan finnas en bättre, mer engagerad och kunnigare mäklare (Marie Östling, Mäklarhuset i Luleå). Jag kommer att rekommendera henne varmt så fort jag får tillfälle till det.
  • Ingemar P
    Ingemar P skrev om Mäklarhuset Luleå
    Mäklarhuset har på mitt uppdrag skött försäljning av mitt hus. Uppdraget har utförts på ett, till alla delar, förtjänstfullt sätt.
    Med vänlig hälsning!
    Ingemar Pettersson, Luleå.
  • Berth S
    Berth S skrev om Mäklarhuset Luleå
    Utav 4 st mäklarfirmor jag anlitat,är Mäklarhuset den firma där jag fått det bästa bemötandet.Försäljning av bostadsrätt
  • Lennert M
    Lennert M skrev om Mäklarhuset Luleå
    Som köpare rekomenderar jag inte Mäklarhuset i Luleå
  • Neta H
    Neta H skrev om Mäklarhuset Luleå
    Mäklarhuset sålde min bostadsrätt. Det var mycket proffigt skött, framför allt gillade jag att de vill att man ska sätta ett utgångspris som man är beredd att acceptera. De hjälpte mig med råd att besluta när budgivningen blev lite knivig.
    Jag fick även hjälp med deklarationen efteråt.
    Mäklarhuset rekommenderas
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Mäklarhuset Luleå
    Jag är på alla sätt mycket nöjd med mäklarhuset.

Kungsgatan 25D, 972 31 Luleå